Milla's weg door de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Milla, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

@ Pat en Nikkie, wij doen gewoon 'thuis ons dingetje' mits er niet te veel zitten natuurlijk.

Waarschijnlijk zijn we er nu uit, de max is 3 follikels!

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oke, thuis is wel zo prettig! Fijn dat jullie weten tot hoe ver je wilt gaan, namelijk 3 follikels max.

Ik was nog aan het kijken of ik je zag bij Geertgen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe laat je de afspraak had! (en daarbij weet ik ook niet hoe je eruit ziet. Maar ik ben er op gaan letten of iemand mij ook aan het "bekijken" was. haha)

Liefs Nikkie

3. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    wauw 3 max. is nog best een grote gok...haha..maar ik snap het wel, je wilt zo graag en de kans dat er idd 3 bevrucht worden is wel heel erg klein...

Ik duim voor jullie dat je er max 3 hebt en deze maand niet hoeft af te blazen!

xx

4. Milla

Milla Niet meer actief

@ Nikkie Hoe laat was je aan de beurt, ik was er tussen 13.15 en 14.30!

@ pat, inderdaad we zijn al 1,5 jaar bezig, moet erg raar lopen als we nu ineens zwanger zouden worden van een drieling, maar omdat de kans er in zit is de max 3.

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ha

Was je zo lang bij Geertgen? pppfff....het loopt vaak uit he! Nee ik was er om 18.00 uur.
    Hihi was nieuwschierig, erg he!

Ik vind drie follikels een mooie keuze. Wij moesten ook bepalen hoeveel follikels een IUI zouden doen. Omdat bij ons de bevruchting bij de IVF elke keer erg goed was, durven we er niet teveel aan. Anderzijds kan er een lege bijzitten en bij mij gaat elke keer het innestelen fout. ooohh altijd weer die moeilijke keuzes die je moet maken...pppffff.
    De arts zei bij ons dat hij er geen 5 wil, maar mogelijk wel 4. Omdat ik onderhand zwanger wil zijn, verleggen we misschien een beetje onze grens van 3 naar 4, maar het blijft zo moeilijk!Als dat al wil lukken. Bij mij groeit er OF niks OF alles gaat groeien en aangezien ik PCO heb, kunnen dat er heel veel zijn.

Liefs Nikkie

6. Milla

Milla Niet meer actief

Welke arts was dat Nikkie, die 4 heeft goedgekeurd? Dokter W of Dokter R?

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
  8. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    wij hebben destijds bij drie follikels ook 'ons dingetje' gedaan ;) dat voelde als een goede keus. en idd met pco kan er ook nog een lege tussen zitten...

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jee zeg... je was hier al bang voor he... en je voelde ook al genoeg aan je lijf....

Hopelijk groeien de 2 grootste door, de rest niet.

Even een verhaal van mijn kant: ik had een keer 4 eitjes. 1 van 15, 1 van 16 en 2 van 12. Uiteindelijk zijn de twee kleinste niet meegegroeid en zijn de andere 2 wel gesprongen. Het kan dus best dat de grootste meedoen en de kleintjes achterblijven. Ik hoop dat voor je!

10. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Milla wat spannend allemaal!

Jou verhaal is ook wel een beetje mijn verhaal... Ik stap vanaf 18nov over naar het Geertgen, ben nu in Helmond ziekenhuis onder behandeling.
    Ga echt heel ergvoor je duimen dat er 1 of 2 follikels op eigen kracht heel hard gaan door groeien!
    Ik heb donderdag een FM, vorige ronde afgebroken toen had ik 5 follikels van 2 cm! Hihi ja zoveel leuke babynamen wisten mijn vriendje en ik natuurlijk niet ;)

11. Niet meer actief

Milla, wat spannend zeg!
    Heel goed dat jullie samen tot een max. zijn gekomen...ik ga heel hard voor jullie duimen. [-o<

Wij hebben voor de IUI al een max. van 2 follikels met dr W afgesproken, dus de keuze is al gemaakt. Ik wilde deze keuze niet onder invloed van hormonen maken.

12. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben maar aan het denken en info aan het opzoeken over meerlingen, kansen enz. Is toch erg moeilijk, het laatste wat ik zou willen is dat de gezondheid van eventuele beebjes in gevaar zou kunnen komen.
    Hopelijk zijn er donderdag gewoon nog maar 1 of 2 zichtbaar en hoef ik geen keuzes te maken. Ik vind het erg moeilijk.

13. Milla

Milla Niet meer actief

Gisteren heb ik rechts nog wat krampjes gevoeld, daarna alleen nog maar links, ik hoop dat dat een goed teken is, en dat het rechts niet zo hard groeit [-o<

14. Niet meer actief

Meid, ik hoop het ook!..ik blijf voor je duimen!

15. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik duim voor je morgen!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Zojuist op het PCO -topic heel goed nieuws gelezen van Didlina die 8 eitjes had, 3 van 15 en 5 van 12, ook bij haar hebben ze coasting toegepast en zijn alleen de 3 grootste doorgegroeid, ik hoop zo dat dit bij mij ook het geval zal zijn, nog een paar uurtjes en ik weet meer, duimen jullie voor me?

17. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Milla, mijn duimen zijn al blauw van het Duimen! Maar ik ga door en hoop op positief nieuws vanmiddag!

x

18. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik zal ook heel hard meeduimen meis!

19. Niet meer actief

meis, ik duim ook heel hard voor je!

20. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ben heeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd, voel je je stokjes nog?

Share This Page