Millieuvriendelijkere wegwerp luiers?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Suusjeuh, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik gebruik voor onze dochter naar volle tevredenheid katoenen luiers met overbroekjes. Toch komt het soms zo uit dat we wegwerp gebruiken, zowizo 's nachts en als we bv een hele dag weggaan, of als ik naar mn werk ben en mn man of moeder voor mn dochter zorgen. De luiers van de etos vind ik hier erg fijn voor ( Nature care ofzo? ) maar zijn er ook andere merken millieuvriendelijke, natuurlijke wegwerpluiers?

Wbt onze keuze voor deze luiers; vanaf het begin vonden mn man en ik de geur van de reguliere wegwerp luiers niet te harden! Pampers zijn het ergste, maar ook huggies, kruidvat en etos luiers stinken gigantisch zodra er maar een klein plasje in zit! Bij de nature luiers ruikt alleen de ochtendluier niet prettig, maar voor de rest is het een verademing! Alleen zit de etos voor ons niet heel makkelijk bereikbaar, vandaar dat ik me afvraag of er ook andere merken zijn?

Ik wil dus geen luiers van de aldi/lidl/pampers/etos/kruidvat/bumblies etc maar luiers zonder al die chemische pulp erin en alleen natuurlijke bestanddelen

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Het is al een tijdje terug dat je dit hebt geplaatst maar dit heb ik voor je gevonden, misschien vind je dat iets ;)

Eco-Luier

liefs es

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

Deel Deze Pagina