hai ahi meiden, nieuwe regels schijnbaar op zp dus vandaar dat onze oude dicht is lydia was nog net op tijd schijnbaar. maar goed gaan we hier maar verder dan he. en lydia je katten elkaar heel gelaten? ooh dus je gaat nog lekker ff shoppen voor de tijd dat vond ik ook altijd zo leuk hihihi ff lekker in het nieuw vor ie trug komt he. jah moeten echt veel verplicht spul halen hier hoor pff maar jah ze is dan straks wel lekker elke ochtend op school en ik heb lekker tijv voor mij en duncan jeeee. ze ontbijten ook op school geef dr dus dr broodtromeltje mee (ooh jee bedenk me net dat is dus dioe ook nog moet halen hahaha) @care, gelukkig is je arm wat beter nu zeg. en jeetje wat een toestand zeg me dat salaris. das idd net in die mnd erg lastig hebben het ook al eens gehad erg vervelend maar gelukkig hadden jullie wat reserve zodat je toch nog fijne dagen had. nou ik zou me meisje eens ff dr medicijnen gefen en dan nog ff opruimen tot ons manneke weer honger krijgt.
Hoi Meiden, Ik heb jullie net gevonden en lijkt me gezellig om af en toe met jullie mee te kletsen. Iets meer over mij: Ik ben op het moment 22 weken zwanger en woon samen met mijn vriend, die dus ook bij defensie werkt. Door de weeks woon ik dus alleen . Ik vind het allemaal best wel spannend. Een kindje mogen ontvangen en weten dat je er voor een groot deel alleen tegen aan moet. Mijn vriend is eind jullie terug gekomen van zijn uitzending. Heb dat dus ook al een keer mogen ervaren. Groetjes
bloemie, welkom hier,en gefeliciteerd met je zwangerschap. dus ook een weekend relatie bij jullie. hier ook hoor al heel lang heel af en toe niet en paar jaar geleden zelfs een heel jaar. maar nu weer wel hihi wij hebben 2 kids. en het is best te doen hoor je kunt lekker je eigen ritme met de kleine creeren ik vind dat best prettig al is het ook wel eens lastig als je er voor de zoveelste keer snachts uit moet. en niet ff een por kan doen van he ga jij nu eens.
@mamasuus, nee je hoeft niet in je uppie te kletsen Fijn dat de kids zijn opgeknapt. Zozo je kleine meid straks naar school dat is wel lekker ook fijn voor Duncan dan heeft ie mama straks de hele ochtend voor zichzelf. @Eliesja, we hebben 5 jaar in Zuidwijk gewoond, nu wonen we al een jaar in ons nieuwe huis aan de Oldegaarde. Dat zijn die huizen tegenover het Zuiderpark met die leuke dakkapellen erop. @Bloemie, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. We lopen bijna gelijk met onze zwangerschappen, wanneer ben je uitgerekend? Zo even nog een laatste nieuwtje, ik hoef tot aan mijn zwangerschapsverlof niet meer te werken. De bedrijfsarts heeft me volledig arbeidsongeschikt verklaart. Dus ik kan nu genieten van me meisje en de rust. Ik hoef niet meer te stressen om me werk. Echt super!!
whaaaa, dacht we zijn weg, maar idd nieuwe regels, niet meer dan 1000 berichtjes!!! maar ga ff de oudste van school halen..laterss
jee jullie hebben me toch gevonden jippie hihi. voelde me al zo eenzaam hahaha. @care, zo lekker zeg niet meer werken idd lekker genietne thuis lekker hoor. zie het ook wle zitten jah straks elke ochtend hihi. we waren vanmorgen al ff geweest papieren heenbrengen voor inschrijving kreeg ik dr toch neit weer mee hahah. en dr waren niet eens meer kinderen. van de wk gaan we nog ff een uurtje kijken samen maar denk dat ik al gauw neit meer nodig ben op school hahaha. jeetje had i net weer ben flink geschrokken. reed ik o me fietsje met duncan in me kar en yasmine vor mij en de hondjes aande riem. wasik bijna thuis komen er ineens heel veel zwaailampen en lawaai om de rotonde met een auto ervoor. ramt een van die politie autos die auto tegen een boom pff. bij onze buren. ikke me hart in me keel want jah wasik iets eerder weggegaan was ik er heel dichtbij geweest met madam en dat vind ik maar niks. en ben ook erg blij dat die politie man hem daar ramde en neit bij ons in de buurt moet er niet ana denken zeg dat ie tegen ons had kunnen klappen. ben gauw afgeslagen met het hele spul en binnendoor naar huis gegaan, dacht dat heoft madma niet van dichtbij te zien en wie weet stapt die "crimineel" (ant je word niet zomaar achtervolgt door 5 politie auto`s) nog uit en zinn wij de sigaar. maar goed hij was hard geneog tegen de boom geknalt want volgensm ij heeft de brandweer hme eruit geknipt en hij werd door ambulance gehaald. was in ieder geval wel weer een avontuurtje zeg pfff.
@care, zegt me ff niks, maar als ik er eens langs rij dan zal ik er aan denken hihi.. @bloemie, welkom hier en nog van harte met je zwangerschap, gaat alles goed? Tja idd het alleen doen is best een uitdaging, heeft zijn mindere, maar ook leerzame kanten..
@eliesja nou was idd flink schrikken was er wel ff van van slag hoor. gelukkig konden we een zijweggetje nemen. me ma zei al dat was idd niet onverstandig want je weet maar nooit waar zo iemand toe in staat is mocht ie nog wel uit de auto rennen. ik ga dan echt neit staan kijken whahaha. en jee je hebt het ook gevonden nu de rest nog hihi
ey meiden ik heb jullie gevonden hoor!!! dank zij mamasuus hihi. jeetje dat was wel een avontuurtje zeg met die achtervolging, en inderdaad je wordt niet zomaar achtervolgt!! @bloempje welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. @care wat fijn datje lekker vrij tot zoveel weken na je bevalling. geniet er maar lekker van. ik heb ook maar tot week 16 gewerkt en achter heb ik het heerlijk gevonden om lekker vrij te zijn. had ook nog de mazzel dat het in de lent en zomer viel hihi ga nu me eten maar is maken heb helemaal geen zin om te koken bleh!
he he !! ik denk": '' huh dat kan toch NOOIT dat ze niks meer hebben gekletst in ons topic '' en toen bedacht ik me ineens die regel met de 1000 berichten ! maar ik ben er !! hihi ! hier maar meteen ff abbo op doen mis ik niks ! xxx lydia ! ohja, heb gister EINDELIJK!!! mn mannetje weer in real 'webcam' live gezien op de midtermdag ( zo mid vind ik t nog niet maar goed ) ohh wat fijn zeg .. mn lekkere vent hihi en hij had geluisterd , had gezegt dat ie zich wel moest scheren en dat had ie gedaan ! ghe ghe ! zoverweg maar toch weer n beetje dichtbij zo na spreek jullie ga zo sporten ! x
@mamasuus, nou idd een goede reactie..de meesten zijn rete nieuwsgierig en gaan er zowat met de neus bovenop staan, je weet idd nooit wat zo'n gek nog van plan is.. @noa, je heb het ook weer gevonden.. en toch nog lekker gekookt? @lydia, oh super dat je je mannetje heb kunnen zien, altijd fijn natuurlijk..sportse! Hier ligt nummer 1..hebben nog steeds problemen met het slapen gaan van danny, s'avonds als hij gaat dan jankt hij en is vervolgens half 6 klaar wakker en ook vaak dat hij rond half 1 komt en 3 uur nog keer en soms is het dus ook s'avonds wel 4x..enz enz.. ga binnenkort afspraak maken voor een reading voor hem en mij, mischien dat zij iets ziet..weet het gewoon ook niet meer...
@lydia ow jij hebt ons ook weer gevonden hihi ik vondt het ook al zo stil hihi. je hebt mannejte toch even gezien op de cam, hopelijk kan je der nu weer even tegen aan. en zo geschoren man ziet er toch beter uit dan ongeschoren he?! sportze!! @eliesja ja ik heb jullie gevonden hihi. en het koken is het gelukt we hadden aardappel anders met een snitzel en sla, nou me vriend de sla want dat lust ik niet. en nog steeds problemen met slapen pfff is ook niet echt bevorderend voor je eigen nachtrust. waar ga je een reading doen? zo iets als derk olgevil.
phooeehhh da was me t uurtje sporten wel !! mijn god zeg !! hmm eliesja , ben benieuwd zown reading .. ( moet zeggen dat ik er niet zo in geloof maar dat komt omdat ik daar nog nooit iets mee heb gehad of meegemaakt ... denk ik ) .. hoop dat er iets uitkomt en dat het verbeterd met je manneke ... x have a nice evening !
goeiemorgen, @eliesja, nou hop idd vor je dat zoietsm iss uitkomst bied. snap het helemaal hoor dat je zoiets hebt van he laat iemand nou eindelijk eens zeggen hoe en wat. en baat hetn iet dan schaat het niet zullen we maar zeggen toch. @noa, hihi dus koken gelukt dat scheelt alwer zeg. is je ventje nu weer een tijdje thuis savonds of moet ie al snel weer weg? @lydia, ooh lekker zeg ff sporten wou dat ik dat zo makkelijk ff kon doen maar jah is lastig met twee kids en geen auto hihi. dus ik moet het met me wii doen. maar ook dat geeft problemen nu nog want madam die wil dan o meteen hahaha. en dus lekker ff midterm gehad, das altijd leuk he. mijn vent had wel zijn baard laten staan hij zag er op het laatst uit als een krijgsgevangene. echt heel eng hahaha. madma herkende hem ook niet meer hij was nog magerder ed hihi. maar jah hij was dan ook constant de duer uit de eerste keer. maar voordeel was dat toen ie zich weer geschoren had op kreta hij trug kwam met ene heel jong koppie hihi hij zag er weer uit als toen ie 22 was hahaha. de meeste herkenden he niet eens hahahaha. we hebben trowuens nog steeds gedoe om dat feesie van me schoonma echt word dr niet goed van. doe het nooit weer zoiets. wij hadden zon beetje alles betaald en nu gaat de man van me schonzusje ( je wqeet wel die bitch) ons beschuldigen dat wij nog veel moeten betlaen ana hun echt we waren zo pist allebei zat avond zitten wel ekker filmpje te kijken belt me zwager. nou ik heb alles nog een keer haarfijn voor ze uitgetypt en mochten ze hetn u nog niet snappen dan gaat het naar een boekhouder en betalen hun die kosten maar ik word er niet goed van. pfff echt belachelijk gewoon. nou vanavond heb ik en boekefeesie hihi. zoiets las tupperware maar dan met kinderleerboeken ben dus beniwued hoe dat is. f weat duitse boekies voor madma bestellen das altijd leuk he. en meot nog aan de knutsel want morgen is dr laatste keer turnen dus ff zakies maken met snoepies erin voor alle kids als afscheid. me ma heeft gister een partij snoep gehaald want zedoen dan ook altijd wat neerzetten in de zaal om ondertussen te snaaien. ooh madma vond gister de school al zo leuk ze wilden iet meer weg wahahah. dr waren neit eens kids. en de andere juf die vodn haar perfect duits praten dus dat gaat helemaal goed komen ze vertikt het alleen meestal bij ons in de burt maar ze doet het dus prima bij alleen duitsers hahaha boefje.
Goedemorgen, @noa, oh klinkt toch nog lekker wat je hebt gemaakt!! Ik ga de reading doen in oud beijerland, me schoonzusje is er wel eens geweest en heeft hele goede verhalen, of het net iets is als derek?? dat weet ik niet, maar ben wel erg benieuwd. @lydia, al beetje bijgekomen van het sporten? Ik geloof er verder ook niet echt in, althans wil het wel, maar heb er verder niks mee, maar heb verhalen van me schoonzus gehoord en ben er wel nieuwsgierig naar, vooral nu me vader is overleden.. @mamasuus, jee dus het gaat maar door met dat feest van je schoonma en ook nog eens zeggen dat jullie nog meer moeten betalen!? pfff zou er ook klaar mee zijn zeg..:x klinkt als een leuk feestje, kinderboeken zijn altijd wel leuk! en fijn dat madam het zo goed doet, het boefje.. ...hier was de nacht weer niet veel anders, dit keer kwam hij om 1.50u..ff beneden met m gezeten en weer terug gelegd, stil tot 6.11, daarna heb ik m maar laten janken en hij was half 7 weer stil en kwam om 7uur weer, ben er maar uit gegaan, de wekker ging toch..ja wordt er wel weer behoorlijk moe van, ook omdat ik niet zo lekker in me vel zit.. ga zo op visite, ff eruit! helaas met kids haha..maar blijft toch een uitje..
hee ! ja suus , das nu nog makkelijk dat sporten ! heb ook n WII ! die moest ik PERSE hebben maar moet zeggen dat ik er nog niks mee heb gedaan sinds ferdi weg is hihi .. als ie da toch hoort en nog meer lekkers shoppen voor madameke , voor t turnen ? heb ik dat gemist ?? waarom stopt ze daar ? wel fijn dat t zo goei ging op school ! en dat ze t dus ook al naar der zin heeft .. kan natuurlijk ook t compleet omgedraaide zijn dat ze niet wil en helemala aan je gaat hangen ! boefje met dat duits praten en van dat feest ! mijn god die blijven aan de gang !! :S .. veel plezier/uitzoek fun vanavond met je boekenparty pff eliesja met je mannetje .. hoop echt voor je dat t snel beter gaat want dit is natuurlijk ook maar niks zo .. zelf ga je er natuurlijk ook aan onderdoor zo .. als je geen slaap krijgt.. hoop dat toch dat die readings er iets uithalen , dat t werkt , en dat je er iets mee kunt zodat je weet wat er int hoofdje van je mannetje speelt... nah ik heb zo overleg op de BSO , daarna lekker maar werken tot 16.30 ! en dan thuis chillen met n vriendin misschien nog wel ff WIIÉN xx
lydia, turnen das altijd woensdagm orgen en vanaf volgende wk gaat ze dan natuurlijk naar school elke ochtend dus dan is turnen afgelopen dan doet ze dat een keer i nde wk met school. turnen is ook officieel voor kids van 1 tot 3 jaar. dus we gaan eind dit jaar weer heen maar dan met duncan hihi. miss al eerder de meesten kunnen nog niet lopen als ze er komen dus dan kan dat met hem ook wle dacht ik zo hihi. en tjah die wii hahah moet ok nog maar owrd weer niks vandaag denk ik, heb net ff bulte films gezocht die manlief mag gaan downloaden op zijn werk hahaha. en moet nu nog heeel veeel was vouwen pff als ik er al aan denk hahaha. dus doe ik denk ik maar met oprah op de achtergrond heb ik nog wat te kijken tussendoor en ooh jah natuurlijk moet ik nog de zakejs maken pff heb echt geen idee hoe en wat dit keer hahah. word dus nog wat. eliesja, nou hoop echt dat het werkt hoor want kan e er wat bij voorstellen dat je er zat van bent zo. man ik vind het al lastig dat duncan nog elke nacht zo rond 3 uur wil eten hahaha.