haha was het maar waar zeg dat ze dan wat deed maar echt niet hoor jah alles opeten. thuis snaait ze nooit heeft nooit koekies bij de koffie ed en moet je dr hier zien. ze heeft de vorige keer zelfs de laatste zak nibbits voor de kids op zondag voor ruim de helft leeggegetn. was gewoon op oek gegaan grrr. arme kids hadden haast niks meer zondag. zo sneu. maar jah dit is zo beste manier want me ma heeft op dezelfde dag ook kloatsheeten dus die kan ook niet en me vriendin hier heeft het ook. ja dat is hier echt wat met die dingen allemaal fijn op dezelfde dag. toch fijn dat ze dan toch wil komen mag ook wel want hier past ze miss 4 keer in het jaar op bij me schoonzus 4 keer in dewk als hetn iet meer is en dat ook voor niks wij geven tenminsten og een flessie nuut oid haha. ooh wat zielg van je poesie hoe heeft ie dat nou zo dan? gewoon geen zin aan eten? griepje dan oid? wel zielg idd snap het dat je dat er nu niet ook nog bij wil hebben. en idd uitkering krijg je dan ook wel maar jah dat zal wel aanzienlijk minder zijn dan we nu hebben en red het nu net haha door al die bezuinigingen ed. maar jah niet gek laten maken en maar zien hoe het komt toch.
geen idee wat ze heeft, ik hoop op een griepje... dacht eerst niesziekte maar ze niest niet echt en heeft ook geen snot ofzo.... heb haar gisteren de pap van mijn vingers laten likken...dus had ze iets binnen, en ze heeft 's avonds gelukkig weer wat water gedronken.. ze spuugt ook dus ze is ook misselijk.. ik hoop dat het niets serieus is... maar ze at van de ene op de andere dag niet meer... uitkering is de eerste periode nog 100% daarna 85% maar reken maar uit de reiskosten die de mannen maken is zowiezo meer dan dat ze krijgen en het eetgeld enzo, dus per saldo zullen ze er niet echt op achteruit gaan... we wachten af.. weer een wachtbankje erbij
mikmak, ok tjah zulke dingen weeti k dus niet haah gelukig nog nooit mee te maken gehad en hoop ook dat dit dus niet gebeurt. griepje kan goed hoor heeft me doggie ook eens gehad. en niesziekte moet dr idd ook snot zijn zo heeft die van mij dit chronisch en dus altijd echt snot maar die eet er wel om. fijn dat ze nu dan weer eet. lovelyengeltje, bewust dan of onbewust?
mijn vriend heeft een baan in de "burger" zoals hij dat zegt. en daar kan hij per 10 april beginnen. mooi dichtbij ipv 5 kwartier rijden
@suus, hahaha oh op die fiets, maar je kan wel lekker uit. geen niesziekte, en iets eten en drinken was van korte duur.... had haar medicijnen gegeven tegen het braken en zu spuugde het gewoon weer uit. net de dierenarts gebeld en moet morgen toch even met haar langs... zolang ik haar maar mee terug kan nemen.. omdat het van de een op de andere dag was dat ze stopte heeft de doc goede hoop dat het te behandelen is.... nog een wachtbankje dus... en als ik maar niet te laat ben met het gaan naar de doc... @lyd hoop ook dat poezebeest weer snel kan worden opgelapt.... kan en wil dit niet erbij hebben....heb haar al 7 jaar... valt het jullie niet op dat ik van het een in het ander val...sinds afgelopen zomer.. eerst paps slecht en weg, huizen die onder onze neus worden verkocht, manlief niet goed in zijn velletje, miskraam van een 2ling, poes ziek, en dan ook nog aanslagen van de energie van 1000 euro, 100 euro reparatie voor de mijn auto (heeft mijn moeder betaald hoor) gewoon allemaal van dat soort kolder waar je niet op zit te wachten nee geloof dat het wel een beetje genoeg is
het is bij jou idd niet echt rozeguer en maneschijn mikmak. hoop echt voor je dat het geluk nu een keer aan jullie kan mag staan dat word wel een keer tijd toch. en hopen dat je poesie idd dan iets heeft wat te behandlen is met een of ander kuurtje oid. ze kan oook gewoon een verstopping hebben natuurlijk dan hebben ze ook geen lust en spugen ook net als bij kids. miss iets fouts gegeten dan ofzo. dan is eht ff laxeer en ze kanppt weer op. hebben we hier ook eens gehad.
indd mikmak dat was ons ( mij iig ) al opgevallen dr mag wel eens een meevaller komen !! xx ! en je poes al 7 jaar.. pff ! kopop beesie !
ey meiden hoe is ie bij jullie? hier alles lekker. ze zijn inderdaad aardig aan het bezuiningen gelukkig heb mijn vriend er nog niet zo veel last van en merkt het ook nog niet zo. @mikmak ik hoop dat het snel beterder bij jullie gaatr, en de narigheid buiten jullie deuir blijft.
@mikmak, jee meis, dat is idd niet niks allemaal. Het mag nu zeker wel eens beter gaan, zoveel tegenslagen in korte tijd.. Hoe gaat het nu met je poezelbeest? hoop dat ze mee naar huis mocht en het stukken beter gaat. @noa, fijn dat het lekker gaat! Ja de bezunigingen zijn overal goed te merken, poeh he, gelukkig heeft mijn man er ook nog weinig last van, straks wordt hijbevordert en heeft dan heel wat bivakjes op de planning, dus toch weer extra verdienen!! Kunnen we wel gebruiken als onze uitbouw doorgaat, hebben we nog steeds niks van gehoord, manlief heeft gister maar es gebeld, maar er was wat vertraging en kon nog 1 tot 2 weken duren, minderrrr.. verder is ie vandaag weer vertrokken en is alvast mee, met wat straks zijn nieuwe functie gaat worden, op bivak! Komt gelukkig deze donderdag weer naar huus! morgen naar me schoonzus en dan is het weekend weer voorbij..blij..maandag de kids weer naar school..
mikmak, hoest met poezebeesie??? pff hier is het ff zwaar, vannaf vnamiddag 1400 ant kloatsheeten gewest met aansluitend coktailparty pff heb het wle gehadn u en heb toch een dorst door al die alcohol pfff haha
haha nou eigenlijk wel lekker haha, vanmorgen om 7 uuur stond madam alweer naast me bed. dus die ff dun can laten vermaken ik snel ff onder de douche door. en al op tijd smama waggebracht waarnaar we heerlijk gezwommen hebben. tis alleen wel een megazooi in huis nu haha word nog ru kmorgen dus. en ben ook wel bek en bekaf haha kan zo wel slapen pff ogen zijn behoorlijk zwaar en overal spierpijn hahaha
Hihi ! ach komt wel goed! je kunt indd maar het beste meteen druk aan de slag kom je er t snelst overheen
@ly, zo mooi buikje hoor! @mamasuus, haha dus aardig aan het bijkomen nog..idd morgen weer een dag om op te ruimen!! vandaag naar me schoonzus geweest, was weer ff lekker om eruit te zijn en gezellie!
Hoi, ja poes is al aan het opknappen, acute niesziekte en ergens moest ze een ontsteking hebben zitten want ze had wat koorts... ze heeft gelijk een infuus ingespoten gekregen met water en suiker, antibiotica.. en moet haar zelf 2 keer per dag antibiotica inspuiten.. en dat inspuiten is omdat ik het niet afgevoerd krijg in dr mond.. maar ja nu ze aan het opknappen is krijg ik de spuiten ook al niet meer gezet. hahaha.. belangrijkste is dat ze weer drinkt en begint te eten en weer wat levendiger is.. gelukkig @ly mooie buik hoor @suus goed vermaakt dus... lekker... zullen maar zeggen, na regen komt zonneschijn... met vallen en opstaan.. donderdag gelukkig lekker vrij, moeten naar een bruiloft van 1 van zn collega's dus maar korte werkweek..