Hey dames, gister was de schoolfotograaf er en YESSSS mijn meissie is eindelijk een keer op de foto gegaan.. Heb dus geen ene foto van haar, ze deed het nooit..ben zo benieuwd hoe ze zijn geworden. morgen weer aan het werk en dan is het weer donderdag en dan is manlief ook weer thuis.
Gister trouwens weer de schrik van me leven gehad, danny ging er vandoor op school en hij was zo snel en ik dacht dus dat hij de trap op ging naar boven naar zijn oudste broer, dus ik kijken op de trap en zag m al niet he en zag een man met een kindje op zijn schouder naar buiten lopen en dat kindje gilde en riep mama en die had net zo'n jas aan als danny..(zag het verder niet zo heel goed) maar goed dan gaat er al iets door je heen natuurlijk, ik toch maar naar boven gelopen, zie ik hem nergens, ik weer naar beneden nog steeds nergens en toen sloeg de paniek weer toe..de ergste dingen gaan door je kop dan...en ja hoor stond hij bij de juf van Alyssa..grrrrr...hij was dus het BSO lokaal ingelopen en stond daar met een joekel van een barbieauto...Heb echt lang staan na-shaken..
@eliesja... schrikken... zou zomaar in janken uitbarsten als dat mij zou gebeuren... en waarschijnlijk had ik die kerel ook nog aagesproken.. maar eind goed al goed... echt die kids geven je soms een hartverzakking
Ja dat met die vent, dat ging zo raar, ik wist dat hij dat niet kon zijn, maar toch omdat ik hem ineens niet meer zag, ga je daar wel aan denken en omdat je dan toch niet helemaal helder kan denken, stond ik daar maar te wachten bij die trap, snapte gewoon niet dat hij zo snel die trap op kon gaan, maar het kan allemaal wel kloppen, want hij is dus net voor die trap de BSO in gedoken, die deur zit namelijk net voor de trap.. hier komt het janken pas als ik hem heb gevonden, daarvoor ben ik helemaal hyper..is dus niet de eerste keer..
hahahaha, ja dat is ook nog een optie.. achteraf wateren aan de lijn leggen hier vanmorgen wel weer leuk, linette werd naast me wakker, kwamen allebei de poezen op bed dus die kleine handjes waren gelijk aan het aaien... staat ze daarna op, pakt mn telefoon, zegt mama.. klaar... wakker.. kohom, melkje.... slaat de dekens van me af pakt mn trainingsbroek en trui... kom zegt ze klaar... hahahaha dat doet ze vaak maar dan moet ik zo lachen.. ze heeft ook regelmatig van mama, kijken.. pakt ze de afstandbediening, zegt ze kijken, dora.. zonder de r klank dan hahahahaha de smurf
Aan de lijn leggen...ja je zou het bijna doen he haha ach wat lief!! Die van mij was vanmorgen half 6 al wakker, 'kwas niet zo blij..
En de nacht van zondag op maandag staat me dochter om 4 uur in de nacht onderaan de trap te roepen, mam het wordt al licht buiten.. Helemaal GEK!!! Dus die heeft verder naast mij liggen snurken, wel eerst nog paar keer gevraagd of ze televisie mocht kijken..heb maar een stel rare snuiters gebaart geloof ik...oh ja en dat was ook de nacht dat me oudste lag te janken omdat zijn kussen niet lekker lag..
zo gaat weer lekker heir heb ook een keer geen pc haha. mikmak, zo fijn dat de poes weer beterder is. spuiten is idd niet erg handig maar wel makkelijker dan spul in de mond he. eliesja, jeetje meid wat een schrik met die jongen pff das idd niet erg prettig zeg. ly, had hem gezien idd mooie foto hoor. pff hier een portie last algmene last, overal pijntjes in keel benen, hoofd armen . mijn been heeft ineens een blauwe ader plek en tintelt regelamtig dacht eerst vocht maar dat zie je niet zitten. heb soms ineens een mega rood en warm hoofd. heel erg veel dorst soms een zere keel. en mega moe haha oftwel algemene last. gelukkig is manleif er nu weer en die gaat me dus lekker ff masren vanavond jee ff een wijntje of twee dan kan alles ook lekkekr ff ontspannen.
@eliesje, hier is madam over het algemeen altijd tussen half 6 en half 7 wakker hoor... maar vaker tussen half 6 en 6. vanmorgen ook weer, geeft ze je ineens een dikke knuffel en een kus, zie je in het donker die snuit al weer lachen hahahaha, maakt je dag ineens goed, en zo vroeg opstaan maakt het leven dan weer dragelijk
hoii ! hier geen bijzonderheden alles goedd , nog paar dagen en dan weten we eindleijk of ons vermoeden ( voor een meisje ) klopt ! yehh eliesja ! , weet indd nog wel dat ze de vorige keer niet wou ! oeh dat was wel ff schrikken zeg ! , gelukkig dan het onwetende van die kleintjes die gewoon even denken te gaan spelen ! mikmak , DOA kijken , lief !
@ly, jee nog 2 nachies slapen en je weet meer. spannend hoor dan kun je lekker gericht gaan shoppen voor kamer ed. mits ze het zien natuurlijk hihihi ons manneke wilde het niet laten zien dus heb toen emt 23 wk nog een extra laten maken kon niet meer wachten toen. @mikmak, las dat je poesie weer opknapt goed man, miss komt het geluk beetje bij beetje weer trug. we blijven dr voor duimen. @noa, en hoest nou? @eliesja, bij jou ook alles onder kontrole? e hoe ging de foto? nou hier gaat alles ook gewoon door. we gaan vandaag lekker ff naar een speelparadijs hihihi madma blijft dus thuis van school en gaan er straks op tijd al heen zodat de kleintjes vanmiddag gewoon kunnen slapen. nog ff boodschapjes doen want krijg zat twee vrienden te eten. de kans dat manlief weg moet word trouwens steeds kleiner, de duitsers willen niet echt mee werken en defensie krijgt volgens mij ook door dat ze toch wel weinig geld hebben .... verrassing!!! vind het wle sneu voor manlief en je merkt het ook meteen weer hij was zo vrolijk de laatste tijd maar slaat nu als een bom weer om want hij zou vorige wk al horen hoe en wat en nog niks. en ondertussen willen ze wel al zijn gereedschap hebben om die kant op te sturen terwijl zijn compg paraat staat of hoe je dat ook alweer noemt. word dr dus weer niet gezelliger op hier.
pff de schweinegrippe (mexicaanse) is op de kindergarten. oftewel ik houd madam wel ff thuis van school want zit daar toch echt niet op te wachten met die hoge koorts en een meisje dat koortstuip gevoelig is en miss dun can ook wel. het speelreservaat was erg leuk groter dan de baloorig die wij hier hebben. en een mooi appart afgesloten gedeelte voor kids van 0 to 4 jaar. we konden nu ook goedkoper want ze hebben in de wk peuterochtenden van 10 tot 12.30 voor 4 euro en de oudewrs gratis perfect dus.
@suus, wellicht komt het geluk wel weer op het juiste pad bij ons thanx iig. lekker dan, tja 1 april horen de militairen meer over de toekomst van defensie... heb gehoord dat de tanks nu ook nog weggaan. meerdere mensen denken dat de basis van manlief opgedoekt gaat worden... hij is ook nog 1 van de weinige die niet weet waar hij naar toe gaat... luchtmacht vraagt wel de nodige mensen. maar het is iig voor de mannen niet leuk nee, snap dat jou mannetje chagerijnig is, wel balen dat dit dan weer gelijk erg gezellig bij jullie thuis is. das ook niet leuk.... helaas is het gewoon roeien met de riemen... sterkte meis.. knuf hier gisteren bruiloft van collega manlief gehad in Helmond.. beetje vage sh*t maar ja ach... tijdens de receptie nog best gezellig... vandaag even naar mn moeder toe.. misschien effe zwemmen zie wel...
@mikmak, thanx, tis echt wel ff lastig nu hoor maar jah dat lukt ook wel weer zullen we maar zeggen. en idd manlief had het ook al gehoord dat ze die van jou vent met een andere wilden samenvoegen dat doen ze jah wel vaker van 2 locaties 2 maken. word dus weer wat verder reizen dan waarschijnlijk. manlief heeft gister idd opdracht gekregen om het gereedschap vandaag in te leveren zodat het richting kunduz kan erg handig dus. en hij had al zo weinig spullen. word dr niet makkelijker op gemaakt om te werken zeg maar. want hoe fake je gereedschao bij een oef..... haha ze zeggen jah allang pieuw pieuw bij schieten........ zo lekker zwemmen das jah altidj fijn, ik had vanmorgen ff onverwachts vriendje van madma hier die had ze ook thuis gehouden van school ivm die griep maar nu was dr chinchilla erg ziek en moest dus naar arts toe en das natuurlijk lastig met 2 gillende kids.
ja en de vredepeel is al samen gevoegd een paar jaar geleden met ede. landmacht en luchtmacht zitten daar bij elkaar... ja en ze gaan alle vrijkomende functies opvullen met vto-ers... en voor vto-ers die de opleiding nog inmoeten... huh zn gereedschap inleveren... echt waar ze zijn echt van het pad af bij defensie... maar ergens hoop ik dat er misschien nog wel troepen naar libie gestuurd gaan worden, gezien de huidige situatie met khadaffi.... ik hoorde vandaag op het nieuws dat de NAVO al restricties heeft opgelegd enzo... mij zou het iig niet verbazen... toch maar niet gaan zwemmen, madam slaapt en we zijn tot een uurtje of half 2 bij mn moeder geweest die heeft wat broeken korter gemaakt en 1 scheur gestikt.... en zometeen wil een oud collegaatje effe komen bijkletsen... hond ziek, balen maar goed dan kan jou meissie effe lekker spelen met klasgenootje hihi
Hey meiden, @ly, oh spannend joh, nog paar daagjes, ik denk dat het ook een meid wordt..ben benieuwd! idd vorige keer had ze het niet gedaan en nu wel! @mamasuus, hier alles onder controle haha..en de foto moeten we nog ff afwachten of die is gelukt, hopenlijk heeft ze niet de andere kant op gekeken hihi.. @mikmak, dus maar niet gaan zwemmen, hoe is het trouwens met je ma, red ze het een beetje zo alleen... Manlief is nu ff zwemmen met danny, lekker saampjes, alyssa is aan het kleuren en ik moet dus nu mee gaan kleuren.. dus was weer een kort berichtje vanuit rotjedam!! fijn weekend meiden.
@mikmak, dus toch maar niet zwemmen ach jah als ze leker slaapt is het jah ook fijn. was trouwens een chinchilla das zon beesie dat op eekhoorn en hamster lijkt zon dikkertje met grote oren. kan hem nu nog meer opvrolijken want en hij heeft spullen moeten inleveren vandaag en kreeg te horen dat ie toch neit heengaat pff en hij was nog wel zo vrolijk de laatste tijd. van libie dacht ik idd ook wat te horen maar me ma zei net dat dit weer van de baan is. dit hoorde ze op radio drenthe en dat ook assen en havelte op de lijst van te schrappen kazernes staan. op assen zitten alleen al 2000 millitairen. en havelte dus idd ivm tanks daar hebben ze er daar veel van en straks dus niet meer. ben nu echt benieuwd hoor hoe en wat ze gaan brengen in april want tis echt een mega zooitje. @eliesja, zo lekker ff een minder das altijd fijn he. dus je bent lekker een kunstwerk ant maken hihihi. hier is madam vandaag ook al bezig geweest wat moois voor me gemaakt hihihi. ooh ze schreeuwt ineens dat dr broertje stinkt dus zal dr ff wat aan doen.....
ey meiden hebben jullie een leuk weekend? hier wat minder gezellie me opa is overleden en van de week dus de uitvaart vandaag nog maar ff naar de kapper geweest zodat ik er redelijk uitzie op de dag/