millitairsvrouwen deel 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by mama suus, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm das geen fijn nieuws meis .. sterkte en gecondoleerd

xx

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    nee vondt ik ook niet maarja die dingen gebeuren helaas.

nog even en dan weten jullie als het een dochter of zoon wordt!! ow ben benieuwd!!!:D

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    noa, geconcoleerd meid, is idd ff wat minder nieuwes dan, was het plotseling of was ie ziek? veel stertke dan deze wk.

pff gister twee vrienden op bezoek gehad lekker eten ed. hartstikke leuk maarn u koppijn hahahaha. manliefl igt nog in bed en ik zit met de kleine te wachten op broodjes. gelukkig slaapt die grote nog moet ook wel want die is van 12 tot 2 wakker geweest vannacht. spoken droom.....
    heb me vriendin een doos met kleren en de box gegeven die verwacht een meid begin mei en heb nog zoveel.

gister ook ff de dozen van zolder gehaald met kleren pff zijn dr echt veel wel 11 kisten vol en nog 3 met schoenen hahaha nu maar hopen dat ik dr aarig wat van verkoop binnenkoort op de kledingbeurs.

nah jah maar weer ff verder dingen doen krijg vandaag ook nog visitie voor me verjaardag vast van me schoonfam

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @noa gecondolleerd meissie

@suus, oh ja van die uit de kluiten gegroeide hamsters haha
    hoe is het met de hoofdpijn

hier donderdag bruiloft gehad, vrijdag effe bij mn moeder geweest en toen kwam een oud collega van mij nog bij me langs, zater dag niet zoveel bijzonders en gisteren verjaardag, zo mijn weekend in een volgelvlucht haha

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    dank jullei wel meiden. hij is eigenlijk nog onverwachts overlede lag wel in zh voor onderzioeken maar dat het zo snel ging had niemand verwacht.

@lyd en en en wat krijgen jullie?

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Een meisjee :d:d:d

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    @lyd wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd nu kan je los met shoppen hihi:D

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jehh zeker :D !!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    gefeliciteerd lyd.. een meisje. las het gisteren al op hyves maar had nog geen rectie gegeveb hihi;)

meisjes zijn leuk... maar wel pittig :D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hihi dat zal die vanons ook wel worden als t een combi van ons word :p

11. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    @noa, he gatsie, nog gecondoleerd, blijven gewoon nare dingen..:( sterkte

@ly, yeah wist het, leuk een meisje!!:p

hier moet ik het schorum alweer van school halen, even danny uit zijn nest plukken..:D

later

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @lyd hahahahaha, tja ach, maar wel leuk beter een kind waar wat in zit dan een kind die je neerzet en niet hoort of ziet oid

13. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ly, super meid een meid!!!!!! altijd leuk idd en jah wel pittig haha ook zon lekkere bitch haha maar eerst valt het nog mee hoor je leeft er rustig naar toe hahaha.

hier weer lekker druk zondag visite geahd voor me verjaardag vandaag dan weer (alweer 27 vandaag jee) en morgen gaan we naar speelstad oranje voor me verjaardag met de kids leek ons we leuk beetje jammer dat het dan net mooi weeri s maar goed.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    suus ben je vandaag jarig ?? waarom geeft mijn hyves dat niet aan . ?! hmm

GEFELICITEERD :D !

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    Suus, GEFELICITEERD, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en een mooi cadeau :D

16. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    idd hoor was gister hihi idd raar dat je hyves me niet kent hahaha.

heb een lekker flesssie wijn chocolade en een dikke bos bloemen gehad van me scaddies. de bank hadden we natuurlijk al een tijdje hihi.

nouu ga ff spullen pakken kunnen we zo naar oranje toe dan zijn we ook op tijd weer thuis zodat we nog ff wat in de tuin kunnen doen.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    gefeliciteerd suus!!!!

18. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    thanx!!

speelstad oranje was erg leuk voor de kiddies, zelfs de kleine man ging mee in de achtbaan en het schip haha al vond ie de laatste wat eng. verder is ie overal mee in geweest hihihi waaghalzje. madam vond het super wij baalden vooral omdat het mooi weer was maar goed als de kidsh et leuk hebben he...... en na de tidj nog ff wat plantjes gekocht dus altijd goed.

straks maar eens met me krolse poes naar dierenarts ze heeft het ineens te pakken dus ord tijd ze sproiet trouwens ook pff vond het steeds al zo stinken en kon niks vinden kwam ik er dus achter dat ze ook sproeide pff dat word dus niet meer in huis haha. maar ze kan zo dus al voor sterelisatie dacht altidj dat dit na de krolsheid moest maar schijnt niks uit te maken tjah als het sproeien en janken maar ophoud he hahaa

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm suus indd laten helpen :) !

hier :

I LOVEEEEE THE WEATHER !!!! :D !!