wat een mooi beest is het zeg, lijkt erg op zijn broertje die bij me ma woont. das ook zon echte tijger met mega poten. en wij hebben maar zon klein scharminkeltje hahaha die zit nu een beetje stoned in de wc....
wat een mooi beest lyd.. hier ook heeeeeerlijk weer, linetje slaapt nu effe en ik en de 2 poezenbeeesten lzitten/liggen in het zonnetje.. wat een feest
mikmak, hihih erg veel 2 ineens he? hier is het ook weer lekker druk heb een partij stenen gekocht die we morgenvreog moeten halen zon 50m2 straatstenen voor ons nieuwe terras. nu maar hopen dat we er om 7 uur al terecht kunnen want onze boer moet mee en die moet smiddags alweer ploegen haha druk druk druk he hahaha
@mamasuus, nog van harte gefeliciteerd meis.. @ly, wat een mooi beessie zeg, wij hebben ook zo'n tijgerbeest, erg mooi dat cypersvachtje. allemaal goed weekend gehad? hier wel aardig, gister minder weer gehad, maar vandaag was het weer lekker. Danny heeft wel last van dat uur vooruit volgens mij, die ligt nu nog wakker.. verder vanmorgen verjaardag geweest en s'avonds bij schoonmoeders gegeten. verder weinig nieuws..dus ook nog steeds geen nieuws over de uitbouw/nieuwe keuken.
@eliesja, jee balen meid dat je nog nniks van je uitbouw weet lijkt me niks dat wachtne op vergunning. hier erg druk gehad dit weekende, we hebben 55m2 koppelstones opgehaald zijn nog erg mooi. ze zijn met de trekker met aanahnger heengeweest en waren vrij vlot weer trug maar jah toen moesten manlief en ik ze nog uit de aanhanger halen en op het plein leggen pff heb er nog spierpijn van hahaha. maar nu kan ie zat wel beginnen met ons nieuwe terras die er ligt vanaf de zomer hihi. pff mannen ook is ie weer de heflt vergeten zoals altijd dit keer weer zijn veldpetjes en hij heeft deze wk zowaar een oef niet zo handig dus. ook hier last van zomertijd idd du ncan had er gisteravond ook last van en ze liggen nu allebei nog te pitten en madam meot straks maar weer eens naar school niet zo handig dus haha.
Yeahh de schoolfoto's zijn binnen!!! ze zijn erg leuk, vooral van samen..ze ziet er wel verlegen uit op de foto haha..maar is neit erg, ik heb tenminste nu een foto. @mamasuus, zo lekker gesjouwd het weekend!
eliesja, jee eindelijk je nieuwe fotos voor aan de muur hihi. en idd flink gesjouwt hier pff hahaha. ly, las het net op hyves leuk man helemaal super.
ey meiden wij hebben net gehoord dat ie langer wegblijft dus we zitten in totaal op half jaar. dan maandje terug en mag hij weer
ik las het al op je hyyves noa, niet echt een pretje dus. ben ik blij dat me vent destijds nog niet aangenomen is bij marine anders was ie ook zoveel weg das me toch net iets teveel hoor. hij was 17 toen ie erheen wilde maar was toen dus ,gelukkig dus, te jong. dikke knuffies voor jou en de kleine meid. krijgt die het al wat door dan dat ie zoveel weg is? hier begon dat bij madam toen emt 1,5 toen is dus in uruzgan was. toen hij trug was wilde ze hem niet meer kennen de eerste tijd. heeft echt een tijd geduurt. nou ga gauw verder, want zou zo ff met vriendin shoppen in ned als de groten op school zijn haha
@mamasuus ja het is ook echt veel maarja. en die kleine meid. heb het wel degelijk door dat papa weg is; ze geeft altijd hun foto samen een kus voor het slape gaan en als ze weer wakker wordt. en we kijken wel eens een filmpje waar hij opstaat. zodat zer hem kan zien en horen. maar ik ben echtbenieuwd hoe ze reageert als ze hem real life weer ziet. ze is tenslotte bijna 2 als hij terug komt @lyd hoe is het met je ukkie?