millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

haha ik zie je al gaan..:D

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha was er al bang voor, eh liever niet..mischien zet ik me koppie een keer op hyves, maar dan moet ik hem wel eerst maken..;)

ja dat slaappie is echt niet leuk, maar ja raak er al een beetje aan gewend, morgen mag hij weer naar de peuterschool.:)

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dus als ik het goed begrijp was je nieuwe wasmachine alweer bijna kapot???
    Ja zeker beter hoor zonder tut, de nachten gaan goed, alleen de avond is nog wel lang keten hier.;)

Hier is er nog weinig te merken van de bezunigingen..beter, maar ze moeten niet in de oefentoelage gaan snijden, want dan is het wel minder..

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    welkom hier meis, oneervol he, das niet zo mooi..en hier ook niet sgierig hoor..;)

gefeliciteerd met je 5de zwangerschap! drukke boel bij jou thuis, maar vast ook erg gezelig!

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    idd elsiesja hij was alweer bijna kapot hahaha ..... je hebt van die mensen he!!!! was weer eens niet een van de slimste

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oke eliesja , hyves dan ;)

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hier alles lekker. heb het best druk nu zo in me eentje hihi. heb vandaag me hond naar de kapper gebracht hebben ze der kaal geplukt en gewassen en gedaan nu is ze weer fris en fruiting hihi.

hier ook weining te merken kwa bezuiningen..

ehh ben even je naam vergeten maarehh WELKOM!! en ben ook nieuwsgierig hihi.
    gefeliciteerd met je 5e zwangerschap

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he, en hoe is het hier.... buik is goed dik.. heb sinds vandaag ook al weer mer last van de banden.. en ik moet nog zo lang..

ja hoe is het met de bezuinigingen.. hier bij manlief is het dramatisch, geloof dat de eerste eind van de maand al thuis komen te zitten... en als de functie van manlief in november nog bestaat in oirschot gaat hij daar naar toe, anders komt hij waarschijnlijk zonder functie te zitten want zijn tijd op de vredepeel zit er in november bijna op... tja das wel klote... aan de andere kant hij komt dan thuis te zitten met nog zeker 2 jaar volledig salaris, die hoge reiskosten vallen weg, linette hoeft niet meer naar het kdv toe en manlief kan op zijn gemak zn studie afmaken.. haha houden we ineens 400 euro over in de maand. tegen de tijd dat dat salaris stopt is zn studie ook klaar en voor die tijd heeft ie al wel uitgezocht met wat ie dan wil gaan doen.. op zich is het voor ons dus niet zo erg.. maar de manier waarop is niet hoe je wil... daarintegen is de spanning op de kazerne om te snijden.... en oh ja hebben ze ook nog een foutje gemaakt met zn salaris en hebben ze ongeveer 500 euro te weinig gestort, dus nu is mannetje echt nagenoeg blut.... ben blij als het einde van de maand is...

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, hey meid, dus best druk he in je eentje, snap ik, ben je het al zat?

@ly, ga me foto zo op hyves zetten..

Moest gister zo lachen..:D
    Danny slaapt s'middags natuurlijk niet meer en nu is hij s'avonds best kapot hoor, geeft tie niet toe natuurlijk, maar gister waren we nog even het onkruid aan het wieden in ons voortuintje en danny kijkt altijd nog even vanuit zijn raampje en zie hier het resultaat van het kijken terwijl hij zoooooo moe is..

Bekijk bijlage 144513

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi GEWELDIGE foto :D !

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak gelukkig is het voor jullie dus niet heel erg. en je wordt dus al aardig rond hihi.

@elies ja het is best druk. en ben het soms zat en soms ook helemaal niet. maarja niet klagen voor ik het weet is der weer nog 2,5 maand of 3,5 maand

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    eliesja, wat een boefje hiihihi echt superfoto.

mikmak, dus je groeit alweer lekker. en jeetje wat een gedoe weer dan o bij jullie zeg. maar hoezo nog 2 jaar erna dan evntueel uitbetaald? geen werk is geen werk toch, of zijn daar ook weer andere regeltjes bij? tjah zit er dus ook gelukkig niet zo in dus heb geen idee verder hoe en wat.

noa, zo ook lekker druk dus en je doggie lekker fris en fruitig voor het warme weer.

hier druk druk druk zoals altijd.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus, hij wordt dan op non-actief gezet dus blijft gewoon in dienst van defensie.. militair zonder functie vandaar...

@nia op zich niet... maar de manier waarop de dingen worden uitgespeelt en worden doorgezet is natuurlijk niet de leuke manier om aan de kant te worden gezet....

zo hier gisteren mn eerste flessen voor moeders voor moeders ingeleverd, en 8 nieuwe flessen meegenomen... kunnen we weer volop zeiken hahahahaha:D

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, aha vandaar.

ly, mooie foto hoor dus alles in orde met de kleine meid? helemaal goed dus.

man dacht jullie kletsen wel door maar niet dus haha tis ook zulk mooi weer he haha. hier ook druk morgen veel boodschappen doen waant zat madam dr verjaardag vieren en dan weer pasen pff drukdruk druk. zondag gaan we lekker naar slagharen naar sbs haha blijf een nederlander he als het gratis is zijn we er bij...... en het is hier dichtbij dus dan is het nog een keer leuk.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @ly mooie foto meissie ze lijkt op je haha

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha mikmak mafkees :p

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    huh? waar mafkees ;)

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

ff snel een berichtje vanuit rotjeknor, erg druk met de kindjes, nu danny niet meer slaapt vraagt hij zoooveul aandacht..:( en het is nu ook nog eens vakantie...2 weken..
    maar verder gaat alles goed hoor..nog steeds geen ja of nee wat de keuken betreft, hopenlijk volgende week en als het nee is dan laten we het hierbij, want we worden er natuurlijk beetje gek van..

liefs elies

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

wat een mooie echo foto zeg.

Deel Deze Pagina