eliesja, dus bij jullie ook gewoon 2 wk jah hier ook. maar eerste wk zit erop he.... ze is pas volgende wk jarig hoorhihihi maar kwam zo lastig uit op de woensdag en weekend erna is het jah konninginnedag dus das ook niks. dus dan maar zo hihi. nou ga verder met ballonnen blazen want manlief geeefth et na een keer alweer op.
he, nog effe snel voor ik mn mandje ga opzoeken en bones vanuit bed ga kijken... morgen weer thuiswerken.. eerst effe die flessen van mvm omwisselen en wat extra spa rood halen.. drink me daat helemaal suf aan... alleen maar dorst.. maar goed das wel normaal tijden zw... donderdag intake vk en vrijdag dan eindelijk de lang verwachte echo... ik heb nog nooit zo lang op een echo moeten wachten als deze keer.. niet dat ik denk dat er wat mis is.. integendeel.... maar tis toch spannend.. iedereen voor de rest een leuke pasen gehad? hier vrijdag met nig 2 vrienden ge-bbqt en vandaag ge-bbqt gisteren gewoon lekker frietjes en knakworst, vanmorgen 2 vrienden op bezoek.. wel grappig, zij zitten in het ivf proces sinds kort, en zij moet het medicijn prynill gaan slikken, en voor dat medicijn lever ik mijn plas in bij mvm.. hahahaha, wel lullig dat ik in een wip zwanger ben, dus eind jan mk, en dan nu al weer zw.... en hun moeten in de medische mallemolen.... nou ja... fijne avond iedereen nog
Zo hier ben ik lang niet geweest. Volgens mij was ik toen net zwanger. Inmiddels lydia ook zwanger zie ik en al over de helft., Gefeliciteerd. Sander wordt 16 Juni alweer een jaar! Vindt trouwens sinds de kleine er is het een stuk makkelijker alleen te zijn door de weeks! Wel hebben we al twee uitzendingen van een maand gehad sinds de geboorte van sander. waarvan ik bij 1 niet wist hoe lang het zou duren. Ik kwam zelf op de EHBO te liggen waardoor hij weer terug kwam, maar we hebben het allemaal gered en ben zo super gelukkig met ons gezinnetje...Groetjes!
mikmak ,gezelli lekker gebbq'd .. tja de MMM .. heb er ook in gezeten en t is niet anders.. als je dan wel je langverwachte droom uit kunt laten komen heb je er alles voor over ( ik iig ) en nu kun jij haar ( tuurlijk niet zo specifiek maar firguurlijk ) wel helpen xx
Hoi Lydia! Ja erg lang geleden. hij is alweer 10 maanden. Wat gaat de tijd snel! We overdenken om voor de tweede te gaan. Wordt wel echt bikkelen door de week maar komt vast goed. Groetjes
hahahaha ly, ik ziet het al voor me, hier meissie neem maar een busje zeik mee hahahahahaha, goed door de mond spoelen en dan afslikken hahaha, mag ze blij zijn dat ze gewoon pillen en spuiten krijgt ipv dat... ze kunnen alleen niemand vinden om er over te praten enzo.. tja ze kunnen we met ons wel over praten, maar ik ben als manlief al naar me kijkt zwanger.... ik begrijp dat je er alles voor over hebt, maar doordat het bij ons zo easy is sta je er anders in dan als je zelf in dat proces staat... lijkt mij
meisje , oh haha sorry verkeerd gelezen ! mikmak, ja dat is ook logisch.. als je zo snel zwanger bent weet je ook niet beter dan dat.. dan weet je ook niet hoe de mmm aanvoelt
maar ik heb begrepen dat een 2de in feite zomaar veel meer spontaan zou kunnen gaan.... omdat je dan al een zw hebt gehad... alhoewel ik me dat bij hun afvraag, omdat hij langzame en te weinig zwemmers heeft...
hey meiden, nog steeds zo druk hier, ben wel aan het proberen om danny weer aan zijn middagslaapje te krijgen..soms lukt het, maar veel slaapt hij niet meer hoor.. verder weinig nieuws, lekker gegeten met pasen en mooi weer gehad. morgen weer ff me rustdag..WERKUH.. xx
ey meiden hier was ook weer een keer. hier alles goed druk met van alles en ben blij als ik in bed leg. vandaag heb ik een dagje vrij en ga straks naar de stad voor een fiest zitj voor achter mw spookt alleen maar voorop en ze wordt best zwaar. wanner gingen jullie kids naar achter?
hai hai hier ookj eenn tekenn vann leven haha. ook hier erg druk gehad dus afgelopen dagen. vandaag nog vboor madam dr verjaardag naar center parcs geweest ze vond het super hihi. en net een tupperparty. morgen manlief ook maarweer eens werken voor de verandering hihihi. @meisje, idd lang trug zeg, en op de ehbo? iets ernstigs dan? en dus ook al plannen vor een tweede, kan je idd ook wel zeggen dat het met 2 een stuk drukker is als je er alleen voor staat. in dfe wk. @mikmak lekker dubbel zo dan he. @noa, hier altijd al achter want heb een fietskar veel handiger.
@mamasuus ja een fiets kar hihi ie me al gaan. nee heb het zitje wel gekocht maar ja nu weet ik niet zeker vaaf wanneer zeder in mag
als het een veilig stoeltje is waar ze vast zit, kan het volgens mij wel hoor, danny zit ook al vanaf zijn tweede achterop, hij is dan ook vrij lang, zwaar enzo.
. Alyssa heeft oorbelletjes, ze wilde ze heel graag en eigelijk doen ze het vanaf 6 jaar, maar ze wilde het zo graag, dus hebben ze een uitzondering gemaakt hihi. ze was zo stoer jo, ging heel goed. Helemaal blij. danny is logeren bij oma, die ga ik vanavond weer halen, dus vanmorgen lekker kunnen uitslapen..zo fijn.. volgende week gaat alyssa dagje mee. verder weinig nieuws