Hey meiden, @suus, nog gecondoleerd. Hoe ging het vertellen aan madam? @mikmak, Ja de dierentuin was geslaagd hoor. Morgen kids weer naar school, valt niet om weer in het ritme te komen, ze hebben geen zin om te slapen..de Boefjes hihi Manlief is deze week op bivak, maar is er vrijdag lekker weer.
ging eigenlijk wel goed hoor ze heeft een tekening gemaakt en die nemen we straks dus mee. verder gaat ze gewoon met dunc naar oma. dat leek ons beter. ze wilde wel mee natuurlijk want is zo nieuwgierig naar alles maar dat lijkt ons geen goed idee. dus eliesja, weer ff in het ritme komen hihihi fijn he alles weer normaal straks. hier ook straks weer al is het deze wk nog ff anders omdat manlief zijn papadag nu vandaag heeft en dus niet woensdag. nou gaan alles klaar maken nu moeten zo al weg. das dan weer nadeel van verweg wonen haha
hoi, iedereen hier een goede moederdag gehad? ik net terug van de HA en linette heeft keelontsteking... en ik krijg de medicijnen ook niet haar strot af..... ben vandaag dan wel extra thuis, dus ga ook alvast wat poetsen... scheelt weer.... zal de eerste buikfoto er ook maar alvast opzetten.. die is van gisteren.... hoe bedoel je aan het uitbuiken noem ik m maar @eliesja, irri dat de kids niet willen slapen...oh en is er dan nog wel budget om op bivak te gaan, bij almar zijn de eerste mannen op non actief gesteld per vandaag.... @suus, ja dat kan dat je dr naar oma brengt.. is ook niets mis mee, ze is nog erg klein, aan de andere kant kids pakken dat erg goed op hoor... heb ik toen bij mijn vader gezien. linette heeft opa gewoon nog gezien, alle neefjes en nichtjes trouwens... ze hadden allemaal tekeningen gemaakt die opa mee de kist in kon nemen enzo... tuurlijk moesten ze ook huilen dat hoort er gewoon bij.. maar ze zijn best nuchter daarin... sterkte vandaag
sterkte suus @elies succes met het ritme te voinden hihi @mikmak mooie buik al hoor hihi. en bij almar op de kazerne is het dus al te merken
@Noa, ja thanks. en idd bij almar merken ze het al op de kazerne.... de stemming daar is er zeker ook niet beter op geworden..maar ja wat doe je er aan....
mikmak, mooi buikie hoor. heb dr niet meegenomen vond dr nog iets te klein als het nou dr eigen oma/opa was dan vind ik het ook net weer anders maar dit was dus dr overgrootoma. ze heeft wel een tek. gemaakt en die hebben ze dus bij me oma in de kist gelegd. verder neemt ze het idd vrij luchtig op omi wsas oud en ziek (had meerdere hersnebloedingen gehad en was dus al 2 jaar een plantje die alles nog wel begreep maar niksm eer kon, ok niet praten en eten) ze begrijpt wel dat dit dan goed is zo. ze zei meteen nou dan gaat ze straks gewoon verder en dan kan ze eindelijk alles weer. want jah dat heeft de mevr van de kerk op school verteld hihihi. toch wel handig dus zon geloofige school. en K3 werkt ook goedm ee heeft er ook een liedje over. was ook mooie dienst , lekker kort maar krachtig hadden goeie dominee die niet van langdradig houd.
thanks ladies... heb pas weer 24 mei een afspraak bij de vk... krijg dan pas weer het hartje te horen.. zucht dat duurt toch nog lang... ik ben gewoon best benieuwd of het allemaal goed gaat... ben al verder dan de mk.. dus zal ook allemaal wel goed zitten, voel me ook gewoon zwanger enzo.... maar toch.. @suus ohw ik ben gek op dominees die het kort houden. de dienst van mijn vader was niet in de kerk.. hij was zooo teleurgesteld in het geloof door zn ziekte, we hadden een harmoniezaal in de buurt, en wij kids hebben toen allemaal wat verteld, 1 van zijn zussen en 1 van de broers van mijn moeder en dan samen met muziek waar hij van hield.. maar ja ieder zn dienst zullen we maar zeggen
@suus, oh dat is idd beter om ze niet mee te nemen. Morgen is het dus papadag! @mikmak, wow mooi buikje al hoor! Tja bij mijn man gaat dat gewoon door, ook de bivakjes, maar als hij in doorn had gebleven dan was het ook niet meer geweest. En sowieso was hij net op tijd, want ze willen de bevorderingen ook uitstellen, mijn man was nog net op tijd bevordert..joeppie. @noa, dat ritme van de kids begint al weer wat beter te worden hihi..
Danny was gister aardig gevallen zeg, neus en lipje weer kapot, was net beter van een val van zijn fiets en hij heb ook een flinke jaap op zijn borst, gelukkig niet diep, lijkt nu net of hij geopereerd is..zo zielig, maar hij heeft er vandaag weinig last van, gister was hij wel heel zielig... Het ritme van de kids gaat steeds beetje bij beetje beter, ze slapen al iets eerder dan maandag, nu is het rond half 9 rustig ipv half 10.. Vandaag luisterden ze wel erg slecht, gelukkig morgen weer rust, lekker werkUH
Dank je, tja hij werd door het buurjongetje achter na gezeten en hij rende zijn eigen voeten blijkbaar voorbij en toen nam hij een stenen rand mee (bijna dan).. ai. pijnlijk hoor.
ohhhhh lekker slim weer, wilde net ff telebankkieren, heb ik me pasje gister op me werk laten liggen..pffff, kan ik weer helemaal naar me werk toe... Weet niet wat het de laatste tijd is hoor, ben zo vergeetachtig, niet leuk meer.. nu is het me pasje, straks vergeet ik me kind van de peuterschool te halen..
haha doe maar niet .. had hier ookal n topic gelezen van n vergeten kindje (door de leidsters dan :O )
@eliesja, hoe is het met de brokkenpiloot? hier een kind met keelontsteking en een mond vol aften.... zucht