deesiej welkom ! wat balen zeg dat je ventje niet naar huis mag dan ... hopelijk over tijd.. ! elsiesja wat fijn dat de AB aanslaat .. xxx
@deesie, gefeliciteerd met je zw, en wat stom zeg dat ie niet eerder naar huis mag komen zeg...jeetje vind het nogal een bijzondere omstandigheid. @suus leuk dat madame op zwemles gaat @noa dus dat wordt lekker genieten van elkaar.moooooi @eliesja fijn dat de AB aanslaat zeg... en dat ze goed opknapt.. lang leve de alerte mama's
Dank je meiden voor de leuke/lieve reacties! Tjah normaal gesproken mogen ze ook gewoon naar huis, maar meneer de commandant zegt gewoon heel droog: Nou ik was ook niet bij de bevallingen van mijn kinderen, je mist er niks aan. En daarmee was het gesprek zo goed als beeindigd. groetjes
nou ja zeg.. Dan heeft hij wel een gevoelloze vent als commandant. Ik zou het niet pikken, want volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor...
@desieej, ik zou het er ook niet bij laten hoor hij heeft er gewoon recht op. en het is geen reden dat die vent er zelf ook niet bij was dat geeft hem neit het recht dit bij een ander ook niet toe te laten. vkan me niet voorstellen dat zijn vrouw er blij mee was dat ie er niet was toen. @elies fijn hoor zo. en zou dr dan maar eens opgeven hoor want over het algemeen duurt het toch een jaar met wachttijd ed. zelfs hier was dit nog zo vorig jaar al op de lijst laten zetten. @ly, thanx nou ga madam maar weer eens halen
@deesiej, geen reden om zo debiel te reageren.. is dus de frustratie van de commandant... uiteindelijk lijkt het mij dat hij gewoon naar huis komt hoor met de bevalling.. wat ee idioot zeg hier de magische 12 bereikt haha... vanmorgen effe naar de boer geweest 2 bakken aarbeien gehaald en een kilo asperges jammie heb er nu al zin in. zie eerlijk gezegd wel een beetje op tegen morgen... mijn vader zou morgen 70 zijn geworden, en moet eerlijk zeggen dat ik het er erg zwaar mee heb.. loop al de hele dag zo'n beetje de tranen van mijn wangen weg te vegen.. zometeen maar wat leuks gaan doen met de kleine meid...
dikke knuffel voor jou mikmak ! , is indd niet makkelijk .. hopelijk kan je meisje je een beetje opvrolijken xxxx
dikke knuf mikmak, lekker wat leuks doen idd met de kleine meid. en jee de 12 wk zijn gehaald helemaal super hoor
@deesje: Ben zelf ex-militair (en ook partner van..) maar als ik mij niet vergis staat het in het AMAR (dacht ik) dat je naar huis mag een x aantal dagen voor de uitgerekende datum of iets in die trend. In ieder geval weet ik dat hij er hoe dan ook recht op heeft dat op het moment dat de bevalling begint hij naar huis mag. Als je een VK hebt die een beetje meewerkt kan je natuurlijk ook RUIM optijd deze melding doen.... (heel slecht ik weet het maar als een commandant zo doet dan verdiend hij dat gewoon) verder wel absoluut je mond over houden naar andere collega's (maten van je vriend)dan! Mocht dit allemaal niet werken kan je altijd even de vakbond inschakelen. Succes!
@mamasuus, waar ik Alyssa wil opgeven staat niet echt ene wachtlijst voor, maar ik moet er idd eens achteraan gaan, hoe eerder hoe beter! @mikmak, moeilijke momenten zijn dat dan he..sterkte en dikke knufff. Jee de magische 12 weken, gaat dat hard zeg. Weet iedereen het al?
enne mikmak...het is idd timmy... shaun heeft namelijk nog een plukkie haar op zijn koppie, heb toevallig beide afleveringen gezien en goed gekeken. ga shaun ff opzoeken..
oh ja en heb hier ook een hele grote jongen, danny loopt nu al sinds gister zonder luier en doet alles netje op de wc... de nachten durf ik nog niet, maar dat komt wel, het begin is er, dacht altijd die heeft met zijn 4de nog een luier aan haha hij is net zelfs meegeweest naar de winkel, zonder luier!! ben zo trots op mijn mega-boefje