aargh hebben wij weer.... verslapen echt gebeurt ons zeeeer selden. laatste keer denk ik toen we in ned woonden een keer.. maar jah vandaagdus ook manlief wilde rijden om 6 uur en ik schrok wakker om 6.45 beetje laat dus. hij meteen sjaggie. nou zegt ie kom ik ook een keer thuis krijg je metween dit weer grr hij zuert de laatste tijd al steeds dat ie beter daar kan blijfen omdat de kids altijd extra druk zijn als ie er is en dat vind ie maar niks. echt heb er zo de balen van. snap dr ook niks van me wekker stond aan maar is neit afgegaan. en ik was ervoor nog wel wakker want ben van 4 tot half 5 met duncan ezig geweest en de wekker moest om 5 uur afgaan. heb hem niet uitgedrukt want moet dan twee knoppen in hebben gedrukt waarvan een 2 keer en denk niet dat ik dat in me slaap heb gedaan aangezien ik er normaal nog al eens problemen mee heb dat ik verkeerde knoppen in druk ed. maar hopen dat manlief ondanks het late toch wat voorzichtig aan doet vind dat dan maar niks he dan is ie zo opgejaagd. nou goed gaa maar weer verder ff eten maken voor duncan en madam dr haar doen.
ik weet nog niet waar we in turkie heen gaan .. moeten we ff kijken .. t warmste deel hihi .. als t maar nii zo duur is
Hey meiden, @mamasuus, oh jee dat is minder zeg, verslapen, is gelijk je dag verziekt haha..maar was ie nog op tijd? Ook niet leuk dat hij dan liever daar slaapt omdat de kids drukker zijn door hem.. @lydia, ja turkie is over het algemeen niet zo duur, wordt wel steeds duurder, maar nog goed te doen en vooral buiten het hoogseizoen! hier weer lekker gewerkt. was een relaxed dagje vandaag. danny is met me ma mee en komt maandag weer naar huis! Even een rustig weekend tegemoet. Alyssa ligt ook al, die was behoorlijk aan het zeuren en miepen, dus die heb ik gewoon neergelegd. zal best moe zijn, want hoor ze al niet meer. Ben benieuwd hoe laat ze komt morgenochtend of ik nog ietsje mag uitslapen!!
nou hij was nog op tijd hoor ze waren net begonnen dus dat scheelt. en turkije dus he, nuo das dus de laatste plek waar wij heen zouden. krijg me vent daar echt niet heen net als egypte trouwens hoor. ken teveel mensen die er engen dinge hebben opgelopen en dus nu met stomas ed moetne leven. dus ook geen egypte voor ons hihi. film was erg leuk. maar af en toe flink heftig zeg. en dat voor dan kleine kids vidn het nogal wat. nou zou eens ff wat doen. wilde nog naar ned maar haal hier maar weer pampersn hihi.
Hey meiden, Heb alweer een tijdje niets geschreven. En jullie hebben flink gekletst! Pfoe, dat heb ik niet bijgelezen sorry.. Ik ben ontzettend druk (geweest) met stage, mijn verjaardag, huishouden, sociale contacten etc... Heb wel goed nieuws! Vriendlief komt 4 dagen eerder thuis (sorry ly, ik vind het wel lullig voor jou dat fer juist weer later thuis komt ) Ik zal de komende tijd weer beter mn best doen om bij te lezen en mee te kletsen! Liefs
suus :S hoezo dingen oplopen ... daar gaan toch zoveel mensen heen ???? ... ben al 2 keer in turkie geweest en loop nog kei gezond rond hoor hee nenna ! ja ik vind het heel fijn voor je hoor dat jouw mannetje hoogt waarschijnlijk eerder komt ! maar ben wel strond jaloers hoor mij moet altijd alles tegen zitten dus ja had dit ookwel weer verwacht .... xxxx
@mamasuus, oh wat dan, wat hebben ze opgelopen daar dan? weet wel dat ik flink aan de race was in egypte en dat je in turkie geen leidingwater mag drinken. Dus de film was wel leuk, wat is de aanbevolen leeftijd dan? Net als met Avatar, weet niet wat de aanbevolen leeftijd hiervan is hoor, maar de oudste (10) zou m dus graag willen zien, hebben m inmiddels zelf gezien en van mij mag hij m dus niet zien, er waren best stukken tussen die best wel eng waren. dus je mannetje was nog optijd, gelukkig! @nen, al jarig geweest? Nog van harte gefeliciteerd..of nog jarig worden..alvast Gefeliciteerd!! Joeppie dat is altijd heel goed nieuws!! @lydia, heb er ook niks van overgehouden, ben daar wel aan de race geweest,maar das alang over! vandaag toch wel relaxed dagje gehad. Alhoewel Alyssa behoorlijk zeurderig was vandaag..denk je de ergste weg te hebben hahaha morgen nog op visite bij me schoonzus en dan is het weekend ook weer voorbij..nog ff klein weekje alleen en dan vrijdag komt me man weer naar huis.
@lydia, turkije wil me vent gewoon niet heen dus niks ernstigs hoor hihi @eliesja, egypte dus idd. heb je veel last van wazige darmbacteries. en ken er dus die zulke zware daar hebben opgelopen dat ze echt door het oog van de naald zijn gegaan en nu dus een stoma hebben. een van de grootste redenen dat je mij er niet heen krijgt. zou best eens piramides ed willen zien maar jah word dus niks hihi avatar vond ik nog meevallen die hebben we gisteravond gezien. die andere heeft een leeftijd van 12 geloof ik. en zaten best heftige dingen in met de hel ed en portie schrikeffecten die zou ik dan idd eerstr ff zelf kijken. want verschilt natuurlijk ook per kind maar ik zou hem zelf niet laten zien. jee madam slaapt uit vandaag hihih ze is vanmorgen vroeg wel wakker geweest en voelde zich raar zij ze en hups kwam dr ineens wat uit echt heel aoppart en nu slaapt ze nog lekker hihi tutje. ze is het vat nodig. de hondjes zijn er niet zo blij mee want die mogen nu niet naar buiten want een ervan blaft altijd langs het hek naar autos en taj dan word ze wakker natuurlijk.
@mamasuus, oh dat is minder, dan ben ik er ook gelukkig goed van af gekomen, alhoewel..ik heb daar medicijnen moeten halen en het idee dat ik vreemde medicijnen moest slikken, daarvan werd ik al paranoia..heb daar de laatste dagen en bij thuiskomst er een behoorlijk angst aan over gehouden, moest daar 5 pillen tegelijk slikken, nou ik en medicijnen dat gaat al niet samen..Eigelijk zou je dan je eigen eten en drinken mee moeten nemen haha.. Ik vond dat stukje met die wolfbeesten best eng voor een kind en aangezien de mijne daarvan nachtmerries kan krijgen, vond ik het niks voor hem, verder viel het best mee idd. Zo dus madam heeft uitgeslapen, heerlijk hoor!! weet nu zeker dat ons meisje slaapt 'op' danny, ze is nu al voor de tweede nacht aan het miepen, vanmorgen ook weer om 7uur, huilen en miepen..grrrr...dus heb niet mogen uitslapen nu danny er niet is! Ach ja alles beter dan om half 6 beneden zitten hihi ga ff douchen en vanmiddag ff bakkie doen bij schoonzus! fijne zondag
@ lydia, kan me voorstellen dat je er jaloers op bent. Ik had dit ook niet verwacht, want ons zit het ook meestal tegen! Dus deze meevaller was wel eens welkom.. @ eliesja, jarig geweest Bedankt voor je felicitatie. Jammer dat Alyssa een beetje zeurderig was terwijl jij je relaxte dagje had.. Lastig dat er zo'n 'wisselwerking' is tussen je kleine meid en Danny! Hopelijk gaan ze binnenkort begrijpen dat slapen gewoon heel erg lekker is! @ mama suus, oh jeetje heb je daar zulke heftige darmbacteriën in Egypte? Dan is dat niks voor mij.. Krijg ook altijd zo'n last van mn buik met dat hete weer en buitenlands eten! Sneu dat je kleine meid vanmorgen ff niet lekker was.
@nen, haha ja dat hoop ik dan zeer snel, snap gewoon niet dat ze dat NU niet snappen, het is zoooo lekker.. Was weer ff gezellig vanmiddag, even er tussenuit!
@ eliesja, ik weet nog goed dat mijn ouders vroeger altijd zeiden "ik zou willen dat ik zo vroeg naar bed kon!" en toen begreep ik ze niet.. Maar nu! Ik zou soms willen dat ik wat vroeger naar bed kon haha. @ lydia, je kunt het meis! Het duurt inderdaad echt lang he, maar ik merk wel dat het nu opeens heel erg hard gaat! Nog 5 weken en ik moet hier thuis nog vanalles doen voor zijn thuiskomst... Nog eventjes en dan kun jij ook vast beginnen met alle leuke dingen in jullie huis En je zult merken, dan vliegt de tijd! (kan natuurlijk ook niet hard genoeg gaan haha). Hou je taai!!
ja hihi hoop dat deze laatste 9 weken voorbij vliegen !! ( heb er geen vertrouwen in maar goed ) aankomende week maar s mn laken halen voor mn spandoek ! ghe ghe ! maar goeddd jij nog maar 5 weken jahoehh !! 25 april gaat ie vertrekken daar.. ben benieuwd waneeer ie terug is.. hoop niet nog later !! xxxxxxxx
@nen, ja dit zeg ik nu ook tegen me kids haha.. de oudste die heeft er een handje van dat, hoe laat het ook is, al is het 23.00, het nooit goed is om naar bed te gaan..pfff, zou het dus wel weten!! @lydia, hoop ook dat het hard voor je gaat, hier is het weer bijna voorbij en achteraf is het altijd snel gegaan..
eliesja, dan is pierce jackson echt niks voor hem hoor daar heb je nog veel meer enge beesten. helhonden, en van die grote stieren op 2 poten. en dan dat enge beest van in de voorstukjes en medusa. nou klets vandaag nog wel ff ga nu ff duncan eruit halen en madam klaar maken voor school.
Goedemorgen (nog net op de valreep) @mamasuus, nou bedankt voor de info, dan mag hij die film dus niet kijken! @lydia, jij ook fijne dag! ga even met de kids wat doen, ze spelen nu ookrkaantje in huis, ben ik niet zo blij mee. laters
hoi meiden ik was er ook nog hoor!!!hihi heb het de laatste tijd beetje druk gehad met van alles en nog wat, heb ondertussen me huis ook te koop gezet, en daar gaat ook aardig wat tijd in zitten met heen en weer bellen en noem maar op hihi en een meisje wat heel slecht drinkt ze krijg 5x 180 maar mw drinkt van elke fles maar 50 hooguit 90 cc op dus ja echt veel is het niet, en vaak komt er nog terug ook. weet echt niet wat ik er mee aan moet. jullie mischien een idee? jullie zijn tenslotte de ervaren mama's