@noa. ja een zee van ruimte, maar ze slaapt toch beter in een normaal 1 persoons bed zoals ze nu heeft...
@mikmak. is ook wel ons idee hoor meteen een groot bed hebben we bij madam ook gedaan die heeft ook zon ijzeren bedbank. voor ons manneke twijfelen we nog. aan de ene kant vinden we zon autobed wel gaaf maar jah hoe lang vind hij da leuk he..... zijn dr dus nog niet uit. maar goed hij maakt nog niet echt aanstalten om eruit te klimmen jah af en toe als ie dwars is. over het algemeen haal ik hem er nog uit jah en madma hahah die trekt hem er ook regelmatig uit hahaha
ben ik ook weer effies, hebben het behoorlijk druk zo voor een verbouwing, over 4 weken ongeveer gaan ze al beginnen en we moeten nog veel werk verrichten voor ze gaan beginnen. afgelopen week paar dagen bij me ma gezeten, omdat manlief de vloer helemaal heeft geschuurd en opnieuw heeft gelakt en het resultaat is echt MOOI!.. en groot feest de kids gaan morgen weer naar school haha.. me man heeft nu nog 1 weekje vakantie en dan gaat hij ook wer beginnen. later
hoe is het hier meiden??? hier lekker binnenkort eindelijk op vakantie jee. vandaag onze trouwdag 8 jaar alweer hihihi gaat die tijd toch snel.
he suus gefeliciteerd... @lyd nog effe wachten 27 aug haha hier nu vakantie 2 weken... en alweer bijna 25 weken op weg... na de vakantie nog 8 weken werken en dan verlof... pffff voor de rest niet zoveel nieuws, komend weekend jarig, maar 2 nichtjes ook.... gaan naar een camping vlakbij breda een weekend om de verjaardag van 1 van de nichtjes te vieren.. die van het leuke nichtje van de zus van almar ... NOT!!!! ga liever naar die van me zus, maar ja dat doe ik al 6 jaar.. dus tja dan maar een keertje een opoffering haha...
@suus, nog van harte meid, lekker vakantie!! gaan jullie nou nog weg? (is me ff ontschoten als je wel gaat..) @lydia, jee meid, het schiet al op voor jou, binne 4 weken mag jij je meisje verwelkomen, spannend hoor..ben je het al zat?? @mikmak, alvast van harte met je jaardag..beetje vroeg maar ik zal dan waarschijnlijk niet online zijn.. De verbouwing komt echt steeds dichterbij..heb dr zin in..en ben natuurlijk ook al aan het aftellen naar onze vakantie... verder gaat het zijn gangetje wat kids betreft, alles weer naar school, dus dat is wel fijn..
@eliesja, gaan zeer binnenkort weg jah, naar oostenrijk een weekie. tis er nu boven de 30 gr pff lekker warm dus hihihi. @mikmak, ook lekker vakantie dus. en je maar opofferen dus om de vrede maar te bewaren toch hihihi. @lydia, dus toch wle zat nu ach maandag is ze er wel hoor hihihi.
hoi ! haha mikmak das minder dan dat je nu een opoffering moet doen.. misschien ist wel HEEL slecht (lees: geen camping!) weer en kunnen jullie echt niet komen haha eliesja, ja ben t wel zat ja.. als ik nu iets kon doen.. maar dan krijg ik me een potje last van mn rug/buik en word ik kei misselijk .. dus van mij mag ze elk moment komen !!!! nou nou wat een zomer ist hier.. dikke onweer/regen ... wel lekker dat het niet zo benauwd is.. !
@suus, lekker hoor, beter dan hier @ly, oeps das minder ja en het slapen? ook slecht? had ik wel bij alle drie..
chek ! 10 keer naar de wc.. 100 keer wakker 10 keer omdraaien niet op mn rug kunnen liggen... HEEEEERLIJK hihi
@ly, haha je heeel erg echt zwanger ja.... we hebben de camping al geboekt en betaald... we staan wel op een ander veld daar heb ik wel voor gezorgd toen ik ging boeken haha