millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, de oefening is ergens in Groningen. Zal wel om die reden zijn inderdaad. En anders verliezen ze misschien ook wel veel tijd met reizen, tis vanuit Oirschot helemaal aan de andere kant van het land.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere

ohc das helemaal zielg heeft ze er vast helemaal veel last van, gellukkig dat dat spul dan wel werkt scheelt dan toch.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen,

@siren,hoop dat de buikgriep nu niet gaat doorzetten nu... ah je man gisteren vertrokken.. oef in groningen... vandaag dan.....
    och ja almar moest zich een paar weken terug ook op zondag melden toen hij naar bad reichental ging......... dus vreemd is het eigenlijk niet.

@lyd och gerum,gelukkig dat infacol helpt

hier gisteren naar verjaadag van nichtje en neefje geweest... wel gezellig, hub wel ziek dus bleef thuis... en zaterdag geslaagd voor een eerste pakje.... hoera... en nog een nieuw setje voor linette bij het prijzencircus.. hoera.... kun je zo goed merkkleding kopen in de aanbieding... hahaha

nou vanmiddag komt dinnetje de laatste meidenkleding halen, wist niet dat ze dat nog kon gebruiken met 1 dochter een paar maanden ouder dan linette en nog een dochter in maatje 68... heb gelijk maar effe door linette dr kast gekeken, want daar lag ook nog genoeg met kleren die ik haar niet aandoe... dus krijgt de laatste 2 bananen dozen mee.. heb dan alleen nog een half klein doosje met 62 en 68 en die bewaar ik dan wel voor als een van de 2 andere dinnetjes een meisje gaan krijgen, maar die zijn nog lang niet aan de 20 weken dus nog geen geslacht haha

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, jah leuk joh een eerste pakje hihi die zijn altijd zo schattig. had hier voor beide neurtaal gehaald maar bij duncan een hele stoere jongens muts. hier in het ziekenhuis waren ze er helemaal gek van hihihi.

zo allemaal vriendinnen tegelijk zwanger gezellig zeg.

hier weer lekkker druk zoals altijd vanmorgen ff naar ned geweest voor boodschappen. want hier in dld is vandaag dus alles dicht. wel hefitg hoor alleen met kids boodschapen doen pff en ook nog snotverkouden dat werkt dan erg op je zenuwen haha. maar das weer binnen nu morgen hier nog ff wat dingen halen bier ed. en dan morgenmiddag mag madam beginnen met dr A diploma. jee eindelijk weer zwemmen voor haar ze is dan wel een van de oudste want ze beginnen hier dus met 4,5 dat wist ik helemaal niet dacht dat in ned 6 jaar normaal was.
    dan woensdag nog met dr naar de oogarts pff haha....

en dna voorbereiden voor verjaardag van de kleine man want dat is zondag alweer en moet nog veel doen ervoor want dit keer word het denk ik binnenzitten. mooie weer was een weekie te vroeg zeg maar. zat avond eerst nog uit eten in ned want me opa word 80 haha druk druk druk dus he hahah.
    ga dus nu maar weer aan de poets

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het gebeurt inderdaad wel vaker dat hij op zaterdag of zondag moet vertrekken, zal wel met de planning van de oefening te maken hebben denk ik. Ben het ondertussen na 6,5jr wel gewend hahaha!!!!

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Hey meiden

Zo te lezen jullie ook druk druk druk

Hier wederom ook werk veel en me vriend veel weg en dan nog me kleine dame die soms echt erg kan zijn en dan ben ik blij dat ik savonds op de bank. Kan ploffen en tv kijken

Laatst ging ze op de markt gewoon midden op straat leggen gillen omdat ze iets niet mocht ben zo doorgelopen dacht bekijk het maar
    Ze was snel genezen ervan hihi

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haha hoe herkenbaar noa, wij hebben momenteel ook zon fijne supermarkt drama-king hahaha lekker irritant he......

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Hihi dus duncan ook zo boef hihi hoe los jij dat op? Ik vindt het soms maar lastig hoor en dan vooral de mensen die je dan aan kijken

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    weglopen werkt hier ook meestal het beste. wat hij ook vaak lastig heeft is dat als ie bijv een voor hem wildvreemde man ziet, en helemaal als ze hem aanspreken dat ie dan het liefst in me wil kruipen dit lukt niet altijd natuurlijk want heb ook wel eens mijn handen vol. hij gaat dan gewoon voo mij staan schreeuwen en trekken en ik loop hem dan ook wel eens per ongeluk omver, echt per ongeluk hoor hihih. nou dan moet je de mensen zien kijken joh. maar goed ik kan het niet anders ga niet ineens alle boodschappen op de grond gooien om hem op te tillen omdat iets hem niet aanstaat.

en met zijn nee en schreeuw gebeueren net zo. ik probeer eers wel te praten maar wil dit niet nou jammer dan dan blijft ie maar liggen hoor is dan zijn eigen probleem. meestal komt ie dan al huilend en schreeuwend achter me aan haha nog erger dus maar jah hij moet het toch leren.

vandaag ook weer met beide kids in de winkel (echt geen aanrader) allebei met een wagentje gaf ik eerst madam iets in dr wagentje was hij boos en wilde hij dus weer weg. nou ik gewoon doorlopen maar madam is dan nog weer zo dat ze hem op wil halen. maar dat word vaak alleen maar erger en dan loopt ie echt weg dan geef je hem jah de aandacht die hij wil. dus zolang het verantwoord is in de situatie , dus niks gevaarlijks in de buurt, dan doe ik het altijd zo.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus, leuk joh met 2 kids winkelen hahahaha.. NOT!!! ben benieuwd hoe het bij mij strax gaat haha.... das gewoon mn wagen volgeladen met kinderen enzo...

@noa, oh das ook leuk een kind dat gaat liggen.. ik heb echt geluk dat linette het super leuk vind om te winkelen..ze heeft nog nooit vervelend gedaan in welke winkel dan ook... sinds een paar weken gaat ze bij de jumbo met een klein karretje achter me aan en dan doe ik wat bij haar en wat bij mij... soms komt ze met wat aan wat nodig is, of lekker en dat mag ze in dr karretje doen, en soms iets wat echt niet nodig is, of ieks... dan zeg ik nee niet nodig en dan zet ze het terug herhaalt ze me.. nee niet nodig en klaar.... wat dat betreft mag ik in mn handjes klappen

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    oooh mikmak kunnen we niet een keetje ruilen haha neem jij mijn kids mee en ik die van jou.... want das toch relaxed boodschappen doen zeg haha

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahahaha suus ja hoor mag best.... ze vind het altijd leuk... ook als we in de stad lopen, dan loopt ze vlak achter me en stapt in de buggy als de beentjes effe moe zijn... soms is ze effe de hort op als je door v&d loopt maar tis alsof ze je in de gaten houdt want ze weet precies waar je staat.... en als ik dr roep komt ze gelijk aanlopen of laat ze zich horen.... idd hele makkelijke in de winkel

zo effe beneden poetsen, boven is al klaar en om 2 uur een huis kijken met mn zus voor haar en dr kids... lullige is alleen dat het uwv me tussen 2 en 3 gaat bellen ivm mn 50% zw

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, ooh wat klinkt dat fijn zeg hihihi. en kijken met je zus is ze bij dr man weg dan??

hier moet ik zo nog ff wat doen ben de hele morgen al de hort hop voor de kids natuurlijk haha en vanmiddag weer want dan mag madam vor het eerst zwemmen jeee. word dus niet veel in huis gedaan vandaag. morgen maar weer dan he hihihi moet ook nog een keer grasmaaien dus hopen dat dit morgen nog lukt. ondertussen zit me kop nog vol snot dus niet erg handig haha.
    eerst zo nog ff paar jassen voor manlief bestellenn ze hebben nu weer 25% korting bij duitse c&a en dat scheelt op een jas al gauw 15 euro natuurlijk. voor ie op oef was had ik ook besteld maar die waren te klein omdat ie zo lang is. dus nu maar ene maatje grooter van alle besteld en kijken welke beste staat...

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja ze is/gaat bij hem weg.... hij is narcist enz enz... hoop ellende...
    maar goed ik heb een makkelijk kind met winkelen, vandaag is ze niet om te harden...ze haalt het bloed onder mn nagels vandaag.... is al moe vanaf half 12 weigert te slapen, heb vanalles al geprobeert maar ze huilt nu alleen maar.... omdat ik "erg boos" op dr ben... ze moest van mij effe een uurtje dr ogen sluiten,maar nu moeten we over ongeveer een half uur weg en ze heeft alleen maar irritant gedaan... zucht

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    miss ff met dr gaan shoppen als ze dan wel lief is hihihihi

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik kwam gister thuis van de bios, mijn moeder keek nogal hopeloos haha. Ze heeft de hele avond gehuild zei ze. Dat hield ze vervolgens vol tot 2:15. Dus ik heb niet veel geslapen. Toen kwam ze om half 5 voor voeding. En om 7u ging de wekker. Ik moest al vroeg bij de ha zijn met d'r.

Voor de reflux adviseert hij johannes broodpitmeel bij de voeding te doen. Dat ga ik nu eerst proberen. Oogjes zijn inderdaag niet helemaal goed, hij heeft een kweekje afgenomen om te kijken wat er in dat 'vuil' zit. Volgende week uitslag....

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus, ja had ik beter kunnen doen of een rondje rijden met de auto, want ze slaapt nu haha

@siren, johannesbroodpitmeel is oke.. maar let op ermee kan verstopping veroorzaken....

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, en hoe was de huizenjacht dan??

siren, idd niet te veel van dat spul erin hoor. hier functioneerde dat niet echt ons mannek bleef toen spugen. heb het er ook gauw weer uitgehaald dus haha. dus ze was het er niet zo mee eens dat mama ff een avondje weg was?? hopelijk slaapt ze vandaag dan beter ze had dr prikjes toch ook vandaag of is dat morgen?

hier vandaag dus de eerste zwemles nou ging echt perfect had ik nie verwacht.
    morgen weer ff naar de oogarts met madam kijken hoe dr oogjes het doen momenteel

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus dat was maar 1 huis, en we moesten er om 2 uur zijn 15 minuten later stonden we weer buiten... echt een mannelijk ingericht huis.... en ze moest om half 3 dr kids uit school halen dus ik ben naar huis gegaan.... waarna ze tot half 5 heeft geslapen en de rest van de dag een duveltje was... blehh ze slaapt eindelijk en ik ben gebroken

ah dr zwemles ging goed.. super

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Eh meiden

Vanthilt weekend me b'day gevierd we hadden super weer en ben goed verwend

@mamasuus jij dus ook zo kleine deugniet hihi gelukkig doet ze.t niet altijd

@mikmak geef mij. Zo kind vaak is ze wel stil hoor maar t is echt periode en ze wilt dolgraag die buggy uit maar als ik er laat lopen smeert ze hem overal heen, vaak mag ze in de supermarkt wel Mertens' karretje lopen of zo mandje achter der aan denk echt dat t Eem fase is normaal was ze altijd super lief met winkelen

@sirene ow wat sneu hopelijk is het iets onschuldig met haar oogje

Deel Deze Pagina