millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @jindster, lekker idd dat ze dat zo leuk ff tussendoor zeggen. maar gelukkig konden ze hem ergens anders wel vinden en zit je ds weer op je wolkje

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @jindster, wat een goed nieuws uiteindelijk.. lekker vergeten wat ze tussendoor hebben gezegd... had dat bij linette dr zw ook zo.. toen wisten we niet of het 6 of 12 weken was en toen zij de gyn.. als het 12 weken is dan is t een mk.. nou ik bleek 6 weken haha... maar goed geniet ervan!!

@suus, ga zeker genieten van het verlof ja haha

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    ik zit heerlijk op me wolkje en kan niet wachten om over 2 weken weer naar die echovisie te gaan. leuk mens trouwens is 68 jaar hhahha. het was zo mooi om voor het eerst het hartje te zien kloppen!! we zijn helemaal trots.

liefs

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Manlief vertrok vanmorgen op oefening, ja alweer. Belt hij 3u later op.... schat kun jij naar oirschot komen rijden??? Ik ben bij de arts geweest en heb ontstoken keelamandelen en van hem mag ik niet mee maar mijn tas ligt al in de viertonner met mijn autosleutel erin... ik moet naar huis maar kan niet... Ok dat was dus even een retourtje kazerne vanmorgen. Maar hij is nu wel de hele week thuis. Heb er niks op tegen! :D :D :D

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @siren, he wat naar :D
    hub zit officieel vanaf vandaag ook op Oirschot.. maar moet zich donderdag pas melden... eerst nog afscheid op de Vredepeel woensdag vrij.. dus donderdag gaat al die kazerne zut weer weg

is dat bij jullie ook zo dat het hele huis vol ligt met militair spul.... hier staan 4 plunjebalen op onze slaapkamer nu die hij van de kazerne mee heeft genomen.... eerst lag de halve woonkamer vol, maar hij heeft gelukkig wat opgeruimd en de overige spullen dus op de slaapkamer geparkeerd... ik kan daar echt nog steeds super slecht tegen

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Och MikMak, vertel mij wat! Ik zit nu lekker in de bank maar kijk naar mijn eettafel waar van alles gecamoufleerd op ligt ;), en een grote plunjebaal onder de tafel... die waren blijkbaar gister nog niet de viertonner in gegaan. Pleurt meneer dan gewoon weg gister. Hebben boven een waskamer, de helft is was en de andere helft milli... vraag me af.. wil ooit nog eens als het ons gegund is een 2e kindje... Dan moet dat kamertje serieus veranderd worden...;)

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    En een paar weken geleden kwam hij aan met een stuk of 4 megagrote fotolijsten vol met foto's van 11 tank.. de rest is allemaal overgeplaatst en toen vroegen ze aan hem of hij ze wilden hebben... graag dus! Die is hij van plan in het trapgat te hangen.

Ook staat er een grote vitrinekast in de woonkamer vol met bouwpakketten, juist.. tanks dus!!! Hij leeft voor zijn werk geloof ik.. ;)

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @siren... hahahaha... ben dus niet de enigste... wordt je echt niet goed van.. toen ik zwanger raakte van de 2de ging hij helemaal over de zeik dat nu alle spullen echt het huis uit moesten naar de schuur... toen zei ik, weet je wat leg je alle spullen terug doen we linette of de baby in de schuur... om het maar weer te relativeren voor hem.. nu hebben we in de slaapkamer echt een megagrote kast.. ik heb 1 plank 1 la en het smalle hanggedeelte.. hij heeft 1 helft helemaal vol met groen en sport (hij is sportinstructeur) en de rest van de planken in mijn gedeelte voor de kleren... de hele schuur ligt vol met militair spul, en duikspullen... oh ja heb er ook nog een fiets van mij in.. en dan hebben we nog een blokhut neergezet voor de rest van zn hobbies... fietsen!!! om te verrekken ben ik soms, en dan nog klagen dat hij zn spullen niet kwijt kan... ja opruimen is wel een issue..... zucht...

maar goed we hebben iig 2 slaapkamers van normale grootte voor de kids en wij hebben onze kamer zullen we maar zeggen;)

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    fijn he millitairen hahaha, hier heeft manlief sinds een tijdej zijn eigen mannenkelder en daar staat dus ook zijn spul. dus geen boeken en papieren meer die overal rondslingeren. alle onderscheidingen ed liggen daar ook. en hij werkt er hihihi.
    verder nog wel paar plunje balen met dessertspul ed maar die liggen op zolder en de rest ligt op de kazerne. ze zijn ook allemaal hetzelfde he hihihi.

@siren , lastig zeg en nu dus zijn auto daar en kun je hem volgende wk weer heenbrengen!!!!! of had je nog reservesleutel?

hier de komende oef pas weer dec. nu moet ie eerst binnenkort paar keer vrij hebben ivm verbouwen en gelukkig kan dit omdati e niet meer hoeft in te vallen voor de pc die gaat toch neit op cursus.

nou moet weer verder drukdrukdruk

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh lekker siren ;)

nou meiden hier alweer een jaar daar weg maar zie nog genoeg camouflagespul hier :p haha in de vitrinekast in de kleding kast op zolder (soort computer kamer ) enz enz :p ! haha

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb de reservesleutel naar hem gebracht dus hij is lekker met zijn eigen auto terug komen rijden gister! :D

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hallo meiden

Mag ik met jullie mee kletsen? Hier nog een militairs"vrouw" (eigenlijk geregistreerd partner, maar das zo'n mond vol :p)

Mijn vriendjelief zit sinds pas op de kazerne in 'T Harde en heeft net zn 2 jarige opleiding tot onderofficier afgerond. Aankomende zondag vertrekt hij weer een week op bivak naar Duitsland. Hij is daarna 1 weekje thuis en mag dan weer 2 weken weg. Pfff!

We zijn voor onze eerste ronde begonnen en willen super graag een kindje, dus spannende tijden! :D

Jullie dus ook mannen bij defensie? Ik zag dat het ontzettend veeeeel blz zijn hier, dus alles terug lezen wordt wat veel werk denk ik :D

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Welkom Mieks!

Hier een man die in Oirschot zit! Zit nu bij de geneeskundige krachten... is hij naartoe gegaan toen de tanks weg gegaan zijn. Hij zat al 7jaar bij 11tank eerst.

Leuk dat je mee komt kletsen!! En er breken dus spannende tijden aan voor jullie! Veel succes met zwanger worden!!!!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    welkom mieks, spannende tijden dus voor jullie
    hier zit hub officieel vanaf gisteren op Oirschot, daarvoor op de Vredepeel waar hij tot ze werden opgeheven het 11de had om te trainen, daarna het 13de
    morgen meld hij zich dan echt op Oirschot en dan zullen we wel zien:D

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Thnx meiden,

Mijn mannetje had ook naar Oirschot gekund, maar koos voor 't Harde, dat is net iets dichterbij voor hem.

Ik kreeg net een uitnodiging, hij wordt 9 december beëdigd! Pas geleden zijn diploma uitreiking gehad in Weert, en nu dus weer een nieuw "feestje" op de agenda :p

@ Mikmak, spannend toch weer op een nieuwe kazerne, hopelijk vind hij snel zijn draai weer.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mieks welkom hier een ex-miltairs vrouw ;) ..

al die pagina's terug lezen zou ik niet doen hoor ;) haha

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dacht zal eens de 1e pagina;s bekijken.. toen was FErdi NET op uitzending.. nu istie al weer een jaar weg daar en jinte is er al :) wat veranderen tijden toch ;)

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hey Ly, jij ook hier?! Haha ik had wel een stukje terug gelezen maar heb je toen niet "herkend". Maar je foto van Jinte ken ik gelijk van je hyves :p

Niemand weet dat wij met een kleintje bezig zijn dus graag maar niks op hyves er over ;)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohhh haha nu weet ik wie je bent :D .. had t niet door ;)
    leuk jullie ook voor een kleintje!

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ja he? Ik hoop dat het snel lukt om zwanger te worden, maarja daar heb je niks over te zeggen en moet je gewoon maar afwachten ;)

Tijd gaat snel ja, in een jaar gebeurd er al zoveel!

Deel Deze Pagina