millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mieks welkom hier

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mama suus, thnx! :)

@ Lydia, ik zag dat jij dezelfde boom op de babykamer hebt als ik een tijd terug al heb aangeschaft. Wil er pas aan beginnen als ik zwanger ben, maar wel een vraagje : hoe heb jij de blaadjes (behang?) vastgeplakt? Ben al paar maanden elke keer wat behangstaaltjes aan het hamsteren als ik bij zo'n winkel kom, voor jongen en meisje maar vraag me af of ik dat met behanglijm moet doen of dat het ook met gewone lijm zou kunnen :(:D

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik heb het met zoeen klein potje kant en klare behanglijm gedaan en dat ging goed.. ( kun je het ook goed verdelen .. ) weet dus niet of gewone ook werkt maar denk t wel..

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wat is het rustig hier :p

Vanmorgen mijn mannetje weer naar de kazerne gebracht (dan heb ik mooi de hele week de auto) en is hij vanmiddag weer op bivak vetrokken richting Duitsland.
    Pff normaal heb ik er niet zo veel moeite mee, hebben inmiddels genoeg bivakken meegemaakt dus je raakt het wel een beetje gewent (al heb ik liever natuurlijk dat ie savonds lekker thuis kan zijn). Vond het dit keer niet zo leuk en voel me de hele dag al een beetje emo :p Hij komt vrijdag weer terug, heeft dan weer 1 gewone week en moet daarna weer 2 weken op bivak. Van dat vooruitzicht wordt je gewoon emo denk ik :)

@ Mikmak, Jouw man zijn draai al gevonden in Oirschot?

@ de rest, leuk weekend gehad?

Fijne zondag nog verder :)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    is hier meestal nooit super druk ( wel fijn bijhouden :D) hier wel lekker weekend gehad.. gister lekker rustig aan en savonds van vriendinnetje's koor naar een 25jarig jubleum geweest ( jinte bij oma en opa geweest ;)) en vandaag lekker lamballen beetje opruimen en vanavond naar vrienden eten en dan SYTYCD kijken :)
    en dan begint morgen weer de week.. pff waarom gaat t weekend zo snel ;)

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mieks, hij heeft effectief pas 1 dag daar gewerkt, maar kende er al wel een aantal.. kan niet wachten tot al die plunjebalen weer van onze slaapkamer weg zijn:D

en jij bent over tijd? of inmiddels ongi doorgebroken

hier net alle adressen op labels geprint op een paar na dan.. die zijn verhuisd en ik nog geen nieuw adres heb... collega's van almar..

zometeen boerenkool maken althans over een uurtje ofzo...
    en dan niets meer haha

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eergister getest ? en nu niet meer ?

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh mikmak jij gaat ook ineens snel !! spannend :)

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier nog een groot SYTYCD fan :D:D

Inderdaad nog geen ongi te bekennen. Heb vrijdag een testje gewaagd maar die was negatief. Het is mn eerste ronde na de pil dus weet nog niet goed wat mn cyclus gaat doen. Misschien dinsdag nieuw testje wagen als er dan nog geen bloed te zien is...

Lekker boerenkool! Ik hou het op pizza vandaag :D

En die plunjezakken die mee komen met zo'n kazernewissel...pfff hou maar op :D Weet dat nog van pas geleden ja! En er ligt nog steeds wel wat :p

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier ook pizza :) (althans daar hadden ze het oveR :D )

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyd, nog 4 weken en 5 dagen :D over 1 week en 5 dagen mag het thuis gaan gebeuren en ma hij ook echt al komen!!! hihi. ben er nu wel klaar mee...

@mieks, spannend, kan even duren.... bij mij was ongi zelfs zonder de pil stipt.. dus 1 dag overtijd was eigenlijk reden voor mij om te denken dat ik zw was... heb er nog nooit naast gezeten haha

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoop voor je dat je ook goeie cyclssen hebt want mijne waren bagger ;) !

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mijn rijtje vanaf dat ik het bij ben gaan houden (de p=provera om de ongie op te wekken en de c=clomid)
    52-55-40-37-56-44-46-32-MMM-33-33-P54-C29

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik weet nog wel van voor de pil (12 jaar geleden) dat het bagger was, en 4 jaar terug een jaar lang gestopt omdat mn ex en ik toen ook een kinderwens hadden maar dat was ook niet erg regelmatig, de tijden er tussen werden steeds langer ook.. Ik was er toen ook niet zo "bewust" mee bezig, ging er niet mee naar een dokter terwijl ik dat nu wel sneller zou doen.

Was er ook van overtuigd daardoor dat het voorlopig nog niet raak zou zijn, maar vorige week begonnen toch die wel bekende hormonen en heb ik sinds die tijd van die geweldig leuke zwangerschaps kwaaltjes die ook net zo hard wat anders kunnen zijn. Leuk is het toch om vrouw te zijn :p Door die negatieve test werd ik wel weer ff met beide benen op de grond gezet (gelukkig), en wacht ik nu gewoon rustig af ;) *al hoop ik natuurlijk nog steeds dat het snel raak mag zijn*

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jeetje Ly, daar zit weinig logica in he :D Gelukkig is uiteindelijk "goed gekomen" :D

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Hey meiden

Mijne gaat morgen weer voor aantal weken weg maarja beter dan dan da maanden hier voor:D

Mieke welkom hier hopelijk is het snel raak en dat julliensnel een kleine mogen verwachtte. Mijn cyclusse waren en zijn heel regelmatig.
    Maar

Mikmak Jij schiet al lekker op hè

@lyd een jaar is zo voorbij en gebeurt heel veel in zo jaartje

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mieks, lastig is dat he als je nie weet hoe en wat. hier duurde het na de eerste keer stoppen ook 3 mnd voor de eerste echte ongi kwam. eerste cyclus was dus 90 dagen. tweede 45 en de derde was het toen raak.

bij onze tweede was het net zo wazig haha. stoppen met pil en lastige cyclus waar je geen touw ana vast kunt knopen. ben dus erg snel begonnen toen met temp bijhouden. de tweede duurde toen 7 rondes maar jah wat wil je met een man die alleen in het weekend thuis is haha. is ook niet zo makkelijk om dan raak te schieten he.
    hoop voor je dat het snel lukt.

@mikmak, jee je bent lekker op weg meid. en ook beste buik zag ik al van de wk super hoor.

@ly, en hoest met de kleine meid?

@noa dus hij is weer eens onderweg? gelukkig dan dit keer niet zo lang. hoe is madammetje bij jullie dan? duncan is echt een draak ant worden haha momenteel is het echt ik ben 2 en ik zeg NEE. alles wat je vraagt is nee en niet gewoon nee een schreeuw neeeee. haha zo lastig. hij zit dus ook regelmaitg op de trap.
    gister heb ik zelf de hele supermarkt door gelopen met een schreeuwend kind in de wagen. hih was namelijk met een kleinn karretje onderweg, was ie me de winkel uitgelopen. en had madam ook nog mee. dus heb hem in mijn wagen gezet met alle tranen ,snot en geluid die erbij horen haha.

nou hier vandaag weer naar boumarkt geweest blijven spullen halen hihi.

eliesja, hoest met jou keuken planning?

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    suus hier gaat het super.. Jinte doet het kei goed :) en de tijd vliegt!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mieks, das irritant dat je cyclus niet regelmatig is.. hier liep het met de pil echt precies hetzelfde als zonder.... kan er bijna de klok op gelijk zetten hahaha, nou ja er zat wel eens een dagje in... maar tja ach...

@suus ja he, ben aardig rond, deed net mn bikini aan om met linette te gaan zwemmen, maar toen ik in de spiegel zag hoe het bandje rondom in mn zijkanten in mn huid verdween onder de armen verloor ik bijna de moed, maar heb het linette al beloofd en die verheugd zich.. dus zal nu wel moeten... ;)

@lyd super dat Jinte het zo goed doet... lekker toch.. pfff jou cyclus is dus ook redelijk dramatisch:p

@noa, leuk he... ik ben 2 en zeg nee.... das echt niet een leuke periode... nu zit linette in de fase van opvliegendheid, staat ze te stampvoeten en zegt ze ik ben echt heel boos hahahaha

ja hier schiet de tijd al lekker op ja... kan niet wachten tot het voorbij is... moeten thuis nog wel effe een klein koelkastje met champagne witte wijn en een paar biertjes hebben.. Grappa kan bovenop.. en natuurlijk om filet americain er in te leggen hahaha

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Gelukkig herkennen jullie het Mw. Gaat regelmatig op de grond leggen ij de supermarkt of helemaal over de rooie als ze in de wagen moet. Nou ik negeer het en loop gewoon door hahah

Deel Deze Pagina