Misschien heb je dan wel een grote bobbel op je behang en zit Jinte daar dus achter Heb een oppaskindje van 2, die kan heel ondeugend zijn, maar heeft nog niet echt van die fases dat het alleen maar "nee" is of dat we drama's krijgen in de supermarkt enzo
Haha ik ben vaak bij Troy en die heeft die fase al wel gehad hoor ( en nu nog wel eens hij is 3,5 nu ) en nu ist vooral Waarom ?waarom ? waarom ? tante ly ) ahha
Ik spreek julliebtegen die tijd nog wel, soms is er niks aan de hand hoor en gedraagt ze zich voorbeeldig maar soms ook niet Zal IND de fase zijn
@lyd ik sluit me bij noa aan... ik spreek je over een jaartje of 2 wel haha.... in de winkel is ze altijd voorbeeldig, alhoewel, 2 weken terug voor de eerste keer niet.... gelukkig stonden ze gratis optimel flesjes weg te geven en was het gauw goed, sjokte ze achter dr karretje met zo een flesje.. maar ze was toen erg moe al...
haha idd tot die tijd is het zo schattig allemaal haha. al is het hier al een tijdje zo. en ons manneke die begint nu dsu echt. maar ook madam die kan er wat van hoor. enn ze is al 5,5 jaar hahah das ook echt een draakje.
hier ook weer lekker druk hoor meiden. kom ik gisteravond thuis van lampion lopen. heb ik een mega sjaggie man lopen. dus ik "huh wat is er" hij mmeteen jah en waarom neem je je telewfoon niet op ik heb een ongeluk gehad. dus ik hoezo heb niks gehoord . is ie dus tijdens het klussen met trap en al door twee ramen gevallen. hijzelf een heel eind op de grond in de bouwput en de trap dwars door de ramen heen grrr. hij heeft dikke bulten onder de knieeen meer gelukkig niet. jah en boos natuurlijk., en de ramen zijn gesneuveld. word dus moren eens ff de verz bellen kijken wat die zeggen.
Jeetje Mama Suus, dat is dan nog "goed" afgelopen Had veel erger kunnen zijn als ik dat zo hoor. Hopelijk heeft hij er niet te veel last van? Hier lekker rustig weekend. Vrijdag mannetje weer opgehaald van bivak, nu 1 weekje cursus in Amersfoort en daarna 2 weken bivak ergens in Groningen. Dus we hebben een heerlijk rustig weekend ingelast om even te genieten. Fijne zondag nog allemaal!
zoo suus! das schrikken ! gelukkig enigsins goed afgelopen .. zie dat je cyclus 30 was mieks, wel goed toch.. hopelijk deze ronde ook (of zwanger natuurlijk) en dattie niet langer word.
Ik was idd best tevreden met 30 dagen! Hoor genoeg verhalen van meiden die de eerste paar maanden helemaal niet ongi worden! Ik denk niet dat deze ronde iets gaat worden, mn vent heeft 1 normale week en is daarna 2 weken weg (en daar valt precies mn ei in als het goed is), dus het wordt volgende week zondag maar flink klussen in de hoop dat de zaadjes het overleven tot ergens in die week Ik zag trouwens op je hyves een foto van Pietje Jinte voorbij komen, super lief!
Hihi wel he ! ze sliep de hele tijd en was net ff wakker ( door de herriemakende muziek pieten ) en dacht snel! foto makenn ! View attachment 198519
@suus, zo dan... das effe schrikken, gelukkig geen ernstige dingen aan de hand.... snap dat hub boos was.. hahaha maar ja als je telefoon niet hoort dan is het moeilijk opnemen... @lyd, ohwwww te schattig meid.. haha heel leuk @mieks, nieuwe ronde nieuwe kansen... en anders effe op bivak opzoeken haha hier nog 3, 5 weken... einde bijna in zicht.... gisteren van de trap af gevallen, niet op de buik, maar toch effe een ctg laten maken want voelde hem de uren erna niet meer.. gelijk een echo gehad.. duidelijk een mannetje haha.. voor de rest alles goed, zometeen doen ze nog een ctg .. standaard.. en dan wil ik effe niet meer dan heb ik 4 ctg's in een week gehad.. en das niet echt mijn hobby
@mikmak, hihi leuk he ctg haha hier krijg je dat op het laatst elke wk. en vanaf 6 mnd al elk bezoek een half uur aan dat ding hihihi moest altijd oppassen dat ik neit in slaap viel hihihi. @ly, snoezig hoor. @mieks, jah handig he de mannen die steeds wegzijn. dan heb je nog minder kansen als een man die elke avond fijn thuis is. dat was bij ons bij de tweede ookl een groot probleem haha. verz frau gebelt en kan een bedrijf bellen als ze dan erna maar een goeie bon hebben dan krijg ik het als het goed is allemaal vergoed.
@suus, ja en ze hebben me er maandag gewoon een uur aangelegd... ja je bent van de trap gevallen.... ja op mn billen.. heb alleen een blauwe plek daar... pfffff de ellende, ik wist niet meer hoe ik moest zitten..... blikken kont. nou 37 weken weer gered... het mag thuis komen, doel bereikt.. MINIMAK KOMEN AUB
Hoi meiden, bij jullie ook zo verschrikkelijk mistig? Ik zie hier al de hele dag de overkant van de straat niet eens, en het lijkt alleen maar erger te worden! Hier een heerlijk rustig weekend gehouden, morgen ochtend om half 6 mn vent al naar de kazerne brengen die dan voor 2 weken weer op oefening moet Zal weer stil zijn thuis! Hoe is het bij jullie? @ Mikmak, nog last van de val gehad op de blauwe plekken na? Hopelijk komt de kleine man snel er uit Fijne zondag nog verder!
@mieks, hier is het heerlijk zonnig geweest... zonder jas naar buiten weer... maar tegen 4 uur half 5 gaat de zon onder en dan koelt het wel snel af ja ik hoop ook dat de kleine man zich snel meld.. nog 2..5 week en een dag.. *lol* jou man op oef nu?
oei mikmak.. voorzichtig.. maar beter dat ze het ff controleren dan dat je je druk gaat maken of het daarbinnen met minimakmannetje wel goed gaat .. hopelijk komt ie mooi op tijd ( of ietsiee eerder mag ook wel ) hier niks bijzonders alles goed.. mieks, hier indd ook super mistig.. vind het maar niks! (met auto rijden)
Hey girls Hier alles goed, bestdruk wan hij is weer op oefening 3e week gaat in dus schiet op. @mikmak hij komt vast en zeker snel @Mieke jouw mannetje dusnook weg overleef je vast hihi hopelijk overleven. De zaadjes het en heb je over 2 weken een mooie test.
@noa307, ja ik hoop ook dat de zaadjes het redden of dat mn ei wat eerder is gekomen/komt. We zullen het zien begin december maar ik ga er een beetje van uit dat deze ronde niet echt wat wordt, kan het alleen maar meevallen