millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon hoop voor je dat het een beetje voorspoedig gegaan is. en ook nogmaals gecondoleerd met dit vreselijke verlies. probeer de momenten in je op te nemen die je hebt. ik wens jou en je gezin echt heel veel sterkte deze komende zware tijd.

@meijtje, welkom hier, je valt net wel ff heftig erin.
    wat doet je man in het leger? succes met het proberen.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mama suus: Ik val er inderdaad precies in. Ik zat al even mee te lezen voor ik me hier op de website aan had gemeld. Ik vind het verschrikkelijk :( Sterkte en heel veel kracht @mikmak.

Mijn man is infanterist, dus ligt soms weken in het veld haha.
    Nu valt het mee, want hij is nu aan het solliciteren. Hij hoopt schietinstructeur te worden of een instructiestoel te draaien op een ROC. Even wat rustiger haha. Hij zat in Ermelo en sliep vaak binnen, want op en neer naar hier was ook niet alles. Hij is nu even thuis tot hij ergens aangenomen wordt en op functie zit.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meitje, zo minder zeg dat ie ff zwevende is zeg maar. hopen voor hem dat ie ergens een functie vind. das idd niet erg makkelijk de laatste tijd. die van mij zit bij de genie een OPC is ie momenteel.

pff jah ,zegt manlief ik loop nooit in het donker dus ben geen reflectie armband nodig. maar wat doet ie nu... juist jah tis donker en hij is nog niet trug van 18 km hardlopen echt eerlijk mannen .......

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    En nog thuis gekomen ? ;)

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mama Suus, Mijn man is net OPC af, die is even blij.... geen 40 rennende kerels achter hem aan door het bos haha :) Daar is hij met 3 jaar ook wel even klaar mee, al vindt hij de functie op zich wel leuk. Het is een drukke functie waarbij hij veel weg was. Hij hoopt nu ietsje meer thuis te kunnen zijn..... maar het leger en infanterist leven zit in zijn hart en ziel :)

Ennuh manlief nog thuisgekomen... :cool:

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jee hij was erweer hoor haha toch in het donker de weg trug gevonden hahaha.

die van mij moet nog jaartje op de stoel zitten en dan is het de volgende fase hihihi geen idee wat dat weer word maar heeft al een paar aanbiedingen....en idd die jongens die konstant maar lopen te zueren om vaak niks haha mijn vent noemt ze dus ook zijn kleuters hahaha. die van mij is wel vaak thuis maar dit omdat ie een papadag heeft dat scheelt nogal.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    haha inderdaad, die van mij ben je soldaat of speel je soldaat als je dat tweede doet, dan hoor je hier niet thuis hahahahhaa.
    O ja spullen die kwijt zijn, tellingen die niet kloppen :) blij dat ik het niet hoeft te doen. Zeker blij dat jouw man nog een jaar moet. Mijn man zit aan zijn max van 3 jaar en moet echt nu van stoel.

Hij moet sm worden, maar horizontaal gaat voor verticaal, dus hij moet een stoel hebben waar voor de rest geen sm op reageert... anders nog sergeant 1 voor 2 jaar. het is allemaal afwachten, omdat er zoveel opgeheven is, is het moeilijk om een passende stoel te vinden. Hij heeft zijn oog laten vallen op een paar schietinstructeur stoelen:) vindt hij geweldig. Begin volgende maand weten we meer.

Ze doen trouwens heel erg moeilijk over onderonsjes, want hij had ook een paar aanbiedingen, maar moest via normale systeem solliciteren, want het lukt haast niet meer om er tussen te komen via een andere manier. Ook al wil hij en de andere kant dat, de monitor keurde het gewoon af, want het moet via de 'normale' weg. Best balen anders zat hij nu al op een sm stoel.

Maar nu is hij even thuis, dus kan ik flink van hem genieten :-D
    Hij mag tot zijn volgende functie thuis zitten haha en ik geniet daar met volle teugen van!!

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hmmm gehoord dat de mijne in 2013 paraat staat voor uitzending. Het zal toch niet he, wordt de 4e x dan al. Ach ja, tis nog ver weg.. maar niet teveel bij stilstaan.

Hij heeft een paar weken geleden gesolliciteerd voor de V.I.G.opleiding en daarna wil hij A.M.V. gaan doen. Verpleger dus. Hopelijk wordt hij aangenomen, is zijn laatste kans zegt hij. Anders moet hij heel zijn loopbaan weer veranderen. Als het doorgaat wordt het bikkelen. Van dec tot sept vlg jaar elke maandag t/m vrijdag alleen met de kleine meid! Komt goed, we zijn al wat gewend na 7jaar in mili wereld geleefd te hebben.

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Siren, zit jou man in oirschot bij het 17de? want mijn vent staat ook op voor uitzending in 2013

zo even een update, alles is geregeld voor de begrafenis van baby arnaud... we worden hier overladen met kaartjes, bloemen ed.. de deur wordt platgelopen en de telefoon staat niet stil.
    voor ons is morgen D-day.. daarna zullen we wel instorten.. inmiddels heeft mn HA contact gehad met mijn baas en wordt dus zw verlof omgezet in onbepaalde ziektewet.. zo kunnen ze me niet ontslaan, krijg ik gewoon nog mn volledige salaris en geen sollicitatieplicht... voor hun jammer, voor mij een opluchting dat ik daar niet over na hoef te denken.
    zal morgen een loodzware dag worden voor de rest, dus hoop dat ik nog een beetje slaap pak enzo.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bah, uitzending... die van mij staat niet paraat gelukkig.... tot nu toe, want het is nog maar een raadsel wat zijn volgende functie wordt. Het is moeilijk om er niet teveel bij stil te staan, want je weet dat het er toch aan zit te komen. Blijft zwaar.

Het zou wel heerlijk zijn als hij de VIG opleiding kan doen en dan doorstromen. Doe ik nu in de burgermaatschappij haha. Ik was juf, pabo gedaan nu wat anders.
    Ik hoop voor jullie dat hij aangenomen wordt!! Ik duim voor jullie, want ik zie het wel bij mijn man hoe moeilijk het is om ergens anders tussen te komen...

Wij zijn bezig voor de eerste, dus het mili leven wel gewend, maar niet met een klein wondertje erbij :) Ik ben blij dat die van mij even binnenslaper af is, maar ja als de monitor hem dropt, kan hij in Groningen wakker worden :(... dus zitten we ook weer 2 jaar vast dat hij binnen slaapt. Nu heeft hij nog uiterlijk 3 maanden om wat te vinden ;)

Heeeeeeel veel succes ik hoop echt dat het hem lukt om de opleiding in te komen! :D zou echt super zijn!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @ Mikmak sterkte voor jullie en rustig aan.
    Het wordt een zware dag. Ik hoop dat het gaat zoals jullie voor ogen hebben. Goed van je dat je de HA hebt ingeschakeld.
    In ieder geval een last van je schouders. Je hebt de komende tijd genoeg aan jezelf en kun je dat niet bij gebruiken.

12. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Mikmak, ik zal een kaarsje voor Arnaud aansteken morgen, ook al ken ik je niet persoonlijk, ik denk veel aan je! Sterkte morgen.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve lieve Mikmak, ook hier even een hele dikke knuffel, wat schrok ik toen ik reacties hier las, en mijn bange vermoeden waarheid werd. Knuff meis.

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Mikmak, heel erg veel sterkte gewenst vandaag. Ik denk aan jullie!

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Mijn man zit nu bij 13 GNK. EN.... ik had gister dat berichtje geschreven hier, komt hij kort daarna thuis... gooit hij een pak papier op mijn schoot waarin staat dat hij is toegelaten!!!! :D :D :D We zijn super blij!! Volgende week donderdag mag hij beginnen.

16. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @Siren84, wat een goed nieuws!! Fijn dat je weer even weet waar je aan toe bent. Da's wel zo prettig met een kleine ;)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mikmak heeel veel sterkte en kracht toegewenst lieverd !! Wat zal dut een zware dag worden ...
    Xxxxxx

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff uitzendingen, ben blij dat het bij ons nog niet zover is. Vriend van een goede vriendin is daar omgekomen en sindsdien ben ik er echt huiverig voor. Maar ja, als het moet... dan zal het toch moeten.

@Siren84, dat is fijn nieuws voor jullie :D

@ Mikmak, heel veel sterkte vandaag! Wat moet het ongelofelijk moeilijk zijn :(

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Mikmak heb aan jullie gedacht vandaag en IND de klap zal nu gaan komen, gelukkig hoef je je geen zorgen te maken over je financiƫle kant en jullie rustig alles kunnen verwerken

Het zal vast een hele mooie dienst zijn geweest

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @siren84 goed man!! echt super!!Dat is nog eens nieuws.
    Die van mij gaat vrijdag weer eens ermelo of er weer nieuwe functies open zijn haha. Hij moet wachten tot de nieuwe plaatsing en dat is pas rond de 10e van december voor die tijd weten we niets... wij zitten op het wachtbankje voor de volgende functie.

Zo hij kan nog eens snel beginnen ook!! Hopelijk is het waar hij zich helemaal in kan vinden en op zijn plek zit. Geniet van de zekerheid, Het zal een opluchting voor jullie zijn
    Het is gelukt :)

Deel Deze Pagina