millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej .. mhh mislukt nachtje dus ;) hopelijk komende nacht wel beter..

ja over dat vertellen .. denk dat ie niet veel spannends verder heeft hoor .. ( hoop ik ;) ) da zeg ik nu wel maar volgens mij komt hij niet echt in vuurgevechten oid..
    brr maar niet aan denken ;) .. vind het echt 100x niks allemaal die gedachtes..

nah ik moet GVD toch werken .. zou vrij zijn omdat ik weer die cursus in utrecht had en die vrouw was ziek .. bellen ze uurtje terug dat de inval die er was geregeld ziek was of ik kwam... shitzooi .. maar ja ..

tot vanavond !

x

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mamasuus Jammer dat vannacht niet zo'n stil nachtje was mischien vannacht weer?

@ Lydia 5 maanden is idd lang pfff John ging 4 maanden weg en toen hij 2 maanden terug was ging ik voor 6 maanden . Aan het eind voelde we ons alle 2 niet meer gezellig en wilde we gewoon weer bij elkaar zijn. Snap dus heel goed dat je mannetje graag naar huis wil en dat jij het beroerd vind dat je hem niet even kan knuffelen om hem opte vrolijken.

@ Eliesja O O o je kleine mannetje is dus lekker bezig vandaag.

Zuht hier heb ik een klein meisje dat niet wil slapen . Normaal gaat ze s'morgens na het douchen weer 2 uurtjes liggen maar nu had ze er na een half uur al genoeg van en net onderweg van het tuincentrum naar huis valt ze in de auto in slaap . Heb haar naar boven gedragen en haar jasje en schoenen uit gedaan en in bed gelegt maar nu net een half uur later hoor ik haar al weer huilen. Heb nog even geprobeert of ze toch stiekem weer stil wou worden maar nee dus ga haar maar weer halen. Dit word een lange dag ben ik bang.

Morgen weer werken. ZOOOOOO geen zin.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedeavond meiden!

nou vandaag weer lekker gewerkt..:) was weer druk!

heb al paar dagen last van me keel en heb het idee dat het toch wel erger begint te worden, voel me gelukkig niet ziek ofzo, maar die keel voelt wel irri. En die airco op mijn werk maakte het er ook niet beter op!;)

nog 2 nachtjes en dan komt me vent weer naar huis!:)

@lydia, haha ja dat dacht ik al, ik noem ze allebei dus zo..hihi..!!
    4 maanden is idd erg lang, heb mijn vent nu bijna 3 weken moeten missen, nou dit vind ik al lang, is dan weer zo raar om elkaar weer te zien dan haha
    En toch nog lekker gewerkt vandaag?

@mamasuus, haha mij vergeten!!! dat kan toch niet haha..;)maar is de stank nu helemaal weg?? hihi

@busster, oh ja je heb nu best kans dat die 2 slaapjes op een dag er een beetje vanaf gaan, gaat ze straks nog maar 1 keer slapen.
    werkse morgen!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen, nou hier weer niks hoor vannacht pff weer 1 uur en half 6. vanavond dan toch maar weer pap erin doen om 7 uur kijken of het dan wel lukt. wantm anlief slaapt vanavond een nachie thuis en die kan het dan helemaal niet hebben als ie snachts gaat spoken hahah.

@eliesja, hihi jah erg he het beste paard van stal hahaha. maaruh lekker gewerkt dus das beter, wel minder idd dat ze een airco dan hebben al is dat in de zomer natuurlijk wel mega lekker maar voro de gezondheid altijd wat minder he. dus jou grote vent komt ook alweer bina thuis. fijn is dat he. die van mij moet binnenkort dan ook eerst 2 wk en dan een weekendje thuis en weer 3 wk weg. maar jah hoort erbij he. altidj beter daarheen dan dat ie weer zolang weg is.
    en jah de stank is weg hoor hehe eindelijk hihi.

@busster, slaapt ze nog 2 keer dan? hier was madam daar al heel vroeg zat mee. met een mnd of 8 ofzo sliep ze alleen nog maar smiddags een paar uur. en ons manneke gaat daar ook al heen hihi. die doet alleen nog ff een hazeslaapje tussendoor smorgens maar das niet langer dan een half uur.

heb gelukkig nog bananen kunnen scoren gister hihi. toen ik madma gister naar school bracht zeiden zedat ze vandaag bananen meemoest want ze gaan broodjes bakken en dan neemt elke kind wat mee dus de en brood de ander worst en de ander fruit. dus zei moest 3 bananen nou lekker dan ik met geen auto en nog maar 1 banaan in de kast wle heel veel appels maar nee die nam een ander al mee. en natuurlijk waren ze in de winkel hier in het dorp op pff had ik weer. maar gelukkig was me ma in ned gister en die is ff langs de c1000 geweest. hahaha wat een gedoe vor en paar bananen he. als ze me nou eerst ff vragen ze weten dat ik geen auto heb. en kan moeilijk met beide kids op de fiets naar volgende dorp waar supermarkt zit want jah dat red madam, nog niet op dr eigen fietsje en ze passen neit samen in me kar. hahaha jaja lekker belangrijk maar dacht zeg het ff hihihi.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen !

phoee buster dat snap ik dan ja ! met n tussenpose toch 10 maanden !! halleluja .. nee zou niks voor mij zijn ;)
    zat er gister ook COMPLEET doorheen ..alles zat tegen zou vrij zijn ( moest dus toch werken ging achteraf wel snel voorbij .. ) wilde fer spreken maar die had niet gebeld , dikke rekeningen die af worden geshcreven , auto rekening vd belasting die af moest geschreven worden , enz enz enz !!! phoee en toen reed ik naar me werk en onderweg kwam alles eruit :S:S ohoh kom ik me daar met n verrotte kop aan op me werk :S ! pff... kan dat niet savonds in bed ofso haha !

Eliesja .. oh keelpijn.. rustig aan goede das om !! ;) airco op t werk ????? hoezo dat dan .. ?? hier mag dat gelukkig niet is slecht voor de kinderen .. :) en ik kan er ook helemala niet ! tegen..

haha mamasuus , indd zoveel moeite voor n paar bananen.. zullen ze indd wel niet aan gedacht hebben dat dat niet bij iedereen maar zo makkelijk gaat..

Nah fijne dag allemaal !!

xxx ly

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aargh ben een schoentje van duncan kwijt nou is dat normaal geen punt mar deze zijn van me neefie en die wil ze dus weer trug als ze te kleine zijn. pff snap er niks van complete huis staat al op zijn kop en ik wilde nog wel boven zuigen ed pff lastig is dat zeg.
    nou jah zoek maar weer verder....

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, haha nou ja het beste zou ik niet zeggen, maar weld e liefste:D;) gna gna. minder meid dat de nachten klote gaan. hopenlijk een fase en gaat het snel weer beter.geef je ook rijstebloem? dit geef ik danny trouwens nog steeds, alleen dan s'morgens. Echt een gewenning geworden hier.ach kan geen kwaad denk ik zo maar. oh dus jou grote vent ook straks voor tijdje weg.

moet zeggen dat deze 3 weken me erg zijn meegevallen, geen idee hoe het komt, mischien toch omdat ik toch bijna een week hele goede nachten heb gehad met danny. ja die gebroken nachten hakken er toch wel in, kan jij helaas nu ook over meepraten:(

oh irri is dat he als je iets zoekt en je kan het niet vinden. toen danny met me ma mee ging afgelpen vrijdag,wilde ze zijn toffels meehebben, omdat ze vloertegels heeft en geen vloerverwarming, dus dat is behoorlijk koud, nou we hebben met zijn allen ons rot zitten zoeken en gewoon nergens. dus me ma maar gegaan. dus ik kijk nog eens goed onder onze dressoir, liggen ze gewoon daaronder..me ma had vast dr bril niet op haha..

haha nou je heb gelukkig wat bananen kennen scoren, zal je altijd zien als je wat nodig hebt vind je ze nergens!;)

@lydia, ja dat is zo'n airco die ook warme lucht blaast en aan het einde van de dag, blast hij koude lucht echt een klote ding en die hangt dus boven de ingang en de kassa is er vlakbij en daar zit ik de hele ochtend of middag, dus ja niet echt goed dus..

ga nu ff lekker in bad met alyssa, danny slaapt.

later

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou heb hem gevonden hoor zat in een broek met maillot vast ide mooi voor de wasmachine lag, waarschijnlijk snel uitgedaan voor bad oid en vergeten eruit te halen hiihi oepsie.

@eliesja, hihi ok dan liefste ook goed haahha.
    die tijd kan dan idd ook snel gaan helemaal als je het druk hebt ed. mijn weken zijn ook behoorlijk ingeplant in ieder geval die in mrt dan. en dna die in april daar zit zowiezo een wk vakantie en pasen van madam bij dus gaan we samen we lleuke dingen doen dierentuin oid. en de andere twee ach die kom ik ook wel door hahaah.

dus jullie ook al aan de zoek geweest hihi eerg is dat he als je iets niet kunt vinden.zo hebben madma en ik begin van de wk ook gezocht naar de sloffen maar we zijn tot de conclusie gekomen dat ze nog bij me vent in de auto liggen hahaha die liggen dus in vught nu jaja lekker handig.

en lekker gebadderd? moeten wij ook nog doen vandaag.

@lydia, he je hebt soms van die dagen dan he pff, hoop dat je je weer wat beter voelt maar idd dan net in de auto das ook neit erg handig idd.

nou moet nu toch echt weer wat gaan doe nme huis staat nog op zijn kop door de zoektocht hahaha. ach komt alles weer eens onder de bank vandaan hahahahha.moet straks weer eensm et duncan naar de arts want hij roggelt nog steeds zo echt word dr neit goed van. zo sneu.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn dattie weer terecht is ;) en nu poetsennn !!

heb net ook heel onze beneden verdieping gepoetst/opgeruimd en verschoven ( vind het anders saai om te poetsen haha ) !
    ziet er weer spik en span uit ;) !

xxx ga nu werken , daarna eten koken en daarna ZUMBAÉN :D

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, haha dus je hebt letterlijk je huis ndersteboven gehaald om die schoen te vinden!:p
    Dat is wel lekker dat je al plannen hebt voor die week en tja die andere kom je zeker wel door..

@lydia, dus ook weer een fris en schoon huisje! en sportse vanavond!

Bad was heerlijk, alleen van korte duur, want danny was aan het jengelen..heel raar, normaal slaapt hij al diep, maar hij hoorde ons mischien wel en dacht: ja ho ff ik wil ook haha..
    maar dan zit ik ook niet lekker, heb danny wel laten liggen en uiteindelijk is hij in slaap gevallen.
    Heb lekker samen met alyssa boven bij ons in bed televisie gekeken. Viel bijna nog in slaap haha;)

vandaag pannekoeken gegeten, was weer jammie..

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    goeiemorgen meiden!!

hoe is die> hier wel lekker ondanks alle drukte, en yas nog steeds denkt dat drinken niet belangrijk is. pff soms gewoon een hele strijd om die fles der in te krijgen..

@eliesja ow 2 gekleurde apen leuk hoor:)
    en je mannetje vandaag terug lekker! en danny heeft dus een week goede nachten gehad daar knapt een mens wel van op.

@bloemie het drinken gaat nog steeds niet opperbest, maar zolangs ze iets binnekreeg was het goed zei het cb we moeten maandag heen dus dan wil ik een betere verklaring.

@mamasuus ja ik geef ern nu ook diksap dat drinkt ze gelukkig wel een beetje, en wat betreft de glazen en bekers mw duwt alles naar de mond hihi.

en yasmine dus een vriendinnetje van 6 hihi kan haast ook niet anders als ze allemaal door elkaar in 1 klas zitten.

vlam in de pan is niet heel handig hoor;) gelukkig werkte je rookmelders, hier was er ook 1 zonder batterij maar daar heb ik toch maar nieuwe ingedaan.

en madam moest dus banaan mee naar school, dat is inderdaad handi om van te voren te weten en niet op het laatste momenet als je ook nog is zonder auto zit, gelukkig is het opgelost.

heb je de schoentjes al gevonden?

@busster ja ons huis te koop wel spannend inderdaad, we willen wel hier blijven wonen in de buurt. of in iedergeval in deze plaats. het is 5 of hog uit 10 minuutje voor me vriend ze werk dus dat is wel fijn, en onze families wonen hier.

@lydia voor jouw ook nog 2 maandnesj, zo te lezen hebben jullie leuke dingen in het vooruitzicht:D en wat balen zeg dat je als nog noaar die curcus kon.

hoop dat ik weeer aardig bij ben, heb soms gewoon zo druk dat ik gewoon weg geen tijd heb om hier langs te komen wat ik best jammer vindt:)

iedereen een heel fijn weekend toegwenst!!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee meiden !

ja hoor noa helemaal bij ;)

ik hoefde juist nii naar de cursus en moest dus wel werken ( zou eigenlijk vrij zijn omdat ik nii naar die cursus hoefde.. ;) )

en suus heeft haar schoentje weer terug :) hihi

ik heb net vakantie geboekt !!!! YEHHH we gaan toch naar EGYPTE ! :D 13-3 / 20-3 !! relaxx !

xxx

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd ow dan heb ik dat verkeerd gelezen sorry:)

lekker hoor op vakantie naar egypte wij gaan mischien eind dit jaar maar anders volgend jaar, me vriend heb dit jaar maar echt 3 weken ivm opleiding, en dat valt precies als yas jarig is dus wordt hem niet in de zomer en is toch te heet voor yas in het buitenland denk ze is nog best jong

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haaai,
    en verzuipen jullie ook al bijna pff echt neit normaal moet het licht zelfs aan heben. madam hoest nu ook alwer echt lastig hoor weer zon droge hoest. en ze is zo dwars als wat. dr fiets gaat vanmiddag opzolder want ze luisterd voor geen meter met fietsen was al odnerweg twerwijl ik duncanb nog vast moest zetten in de kar. we zouden dus nu ook voor het eerst naar kinderturnen maar met dit weer nou echt niet dat ik daarvoor duncan uit zijn bed haal zodat we lekker in de regen madam kunnen wagbrengen die toch zo dwars als wat is.
    ben ook echt bekaaf zeg madam vannacht zon anderhalf uur gehoest erna nog duncan eten gegeven en toen ging onze wekker alweer. zit nu dus maar een beetje met lappie van manlief op schoot op de bank hihi. en hoop dat de kachel een beejte zin krijgt want heb het ook koud.

@noa, dus nog steeds geen melk voor je meisje, wat een eigenwijsje zeg. maar gelukkig dat ze dan wel sap wil. heb hier ook al een tijdje sap vanaf 4 mnd staan das zo handig hebben ze hier kant en klaar allerlei smaken.
    en het schoentje is er dus idd weer.

@lydia, zo dus toch nog egypte ff tussendoor lekker hoor ff weg. je gedachte ergens anders opzetten.

@eliesja, ooh lekker pannekoeken die ga ik dit weekend ook maar eens maken zijn ze hier gek op. hihi dus danny wilde erbij hahah alsof ze het ruiken de monstertjes he.

nou zou eens verder zoeken moet een treinkaartje hebben voor manlief en nu kon het via lidl goedkoop voor maar 66 euro terwijl hij normaal 129 kost maar jah kan het op hun site niet vinden alleen heel veel op ebay hoop dus neit dat ze uitverkocht zijn. al begin ik daar nu wel aan te twijfelen hoor . das niet zo best dan moet ie er duur aan binnenkort als ie trug wil van oef uit zuiddld.

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

ff snel hoor..me vent is er weer..yeahhhhhh...helemaal blij, allemaal wel, danny was gelijk niet emer bij m vandaan te slaan, zo lief en alyssa had haar tong verloren haha..

Hij ligt nu te pitten, heeft vannacht niet zoveel geslapen!

@noa, oh meid, ben je zo druk, nu hier is het ook niet anders hoor, dus ik begrijp je wel, komt vast weer wat meer tijd straks..je meisje heeft je gewoon nodig nu! Gaat het nog steeds goed met dr exceem?

@lydia, zoooo ik wil meeee!!:D Zo fijn naar egypte!

@mamasuus, dus jullie ook aan de pannekoeken! had nog over van gister, heb ik tussen de middag nog paar gebakken, zo lekker hihi

nou ga weer naar het schorum, ze zijn alemaal beneden, kan nu niemand naar boven ivm het slapen van manlief!

fijn weekend meiden

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus hier geen regen hooor dus alles is bij jouw hihi. snap dat je duncan niet uit bed haalt om door de regen te gaan hoor, en yasmine dus een eigenwilltej hihi echt een meid dus, kan me al lichtelijk voorbereiden hihi..

hopelijk heb je vanacht een betere nacht, enehh doe je kachel het al?

@eliesja ja echt druk met van alles en nog wat. maar gelukkig snap je hem. je mannetje dus weer lekker thuis!!!! wel lief dat danny niet weg te slapen was, en je meid der tong verloren hihi..
    nou fijn weekend he!!!

nou meiden me broodje donner is er!!

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    meiden wat is het rustig hierzo heb ik een keer tijd zijn jullie der niet, maarja meerendeel van de mannen zijn natuurlijk weer thuis;)

heb vandaag bod gedaan op maxi-cosi tobi special edition met roze en hun hdden ook een quinny zapp een roze dus ik ben helemaal blij!! morgen kunnen we het ophalen.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh gaaf noa ! volgens mij heb ik die wel s gezien zal t morgen wel s opzoeken die zijn echt cool :D

veel plezier morgen !

ik ga morgen snowboarden in landgraaf :D:D !

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia ja ze zijn echt gaaf, en ze zijn er nu niet meer verkrijgbaar dus d8t dan maar zo . echt een meiden stoel en buggy. had de maxi-cosi in een kleure voor beide, want ja stel dat ze verkeerd gekeken hadden en toch een jongen was vondt ik et zo lullig een roze macxi hihi.

veel plezie met snowboarden

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    rustig hier!!!!

we hebben alle de zapp gekocht,. die stoel was mij even te verkleurd!!! het gene wat roze moest zijn was bijna wit, nou dat hoeven we niet hihi

Deel Deze Pagina