millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja indd ..

2. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Mikmak, GRMBL! Die lui hebben af en toe echt geen gevoel in hun donder!

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @geesje, zn commandant wel. die zegt neem je tijd... die denkt daar niet over na.... tis de hogere hand... de regelgeving die dit zo bepaald... en dat wil hub dus voorkomen.. dus min of meer gedwongen terug aan het werk, en dan maar zien dat je je herpakt... ik daar integen heb gewoon zw verlof, maar die heb ik laten omzetten in ziektewet... das voor mij in dit geval wel van belang, omdat ik een week voor mn verlof te horen kreeg dat het kantoor definitief naar zeist gaat verhuizen... en dat ik met mn onbepaaldetijd contract uitgekocht moet worden.. daarop volgend de ww zal indraaien, en dat moeten we niet hebben want dan krijg ik dat je verplicht bent 3 keer per week te solliciteren, en je wordt gekort op salaris, terwijl ik nu gewoon een jaar 100% blijf houden, en dus in mijn eigen tempo de draad weer kan oppakken... tja de situatie is gewoon... leuk is anders.. maar komt goed..

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, nou ook lekker dan idd, en vakantie dagen dan? of heeft ie die al op verder? al zou dat niet nodig moeten zijn natuurlijk in zulke situaties. hun hebben toch ook gewoon recht op zorgverlof.

kindjes alweer wat opgeknapt, tenminste madam die kan zo weer naar school al hoest ze nu wel. en duncan die hoest ook nog wel heftig maar ze hebben vannacht dooorgeslapen jeeee. maar op de een of andere manier doen ze het ook alleen als manlief thuis is zodat ie weer sjaggie kan worden hahahaha heb dus super lang geslapen van 9 tot 7 uuur hahaha. ook wel eens lekker.

moet vandaag met madam naar de grundschule schoolonderzoek of ze goed duits praat en verder ook lichamelijk ed. ben benieuwd hoe dat gaat vandaag. hoop niet dat ze alsnog logopedie moet. bijna dr hele klas moet er al heen.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus, ja hij kan ook vakantiedagen nemen die heeft ie nog genoeg... dus dat zou een optie zijn.. maar zou jij die willen inruilen omdat defensie zo rottig is geregeld? aan de andere kant zo een beetje de draad proberen te vinden en op te pakken is miss ook niet zo gek... we wachten wel af wat er gaat gebeuren

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd dat bedoel ik, belachelijk dat je het zo zou moeten doen omdat hun niet regelen. beetje jammer van hun.

maar zoals je zegt miss is het wel prettig om de draad weer proberen op te pakken. is ie deze mnd nog thuis dan of meot ie nog wel aant het werk?

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mikmak heb je m'n enveloppe ontvangen?? Hoop dat je het wat vind ik vond t leuk! ( toch moeilijk om voor anderen wat te halen ..)

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyd, nee niets.... Zal t effe de gaten houden.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Oké.. Heb t vrijdag op de post gedaan.. Ben benieuwd
    Xx

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyd, zal het vandaag in de gaten houden, maar er wordt bij ons op maandag weinig post bezorgd, en tuurlijk zal het vast leuk zijn... iedereen die gewoon zomaar iets aardigs doet stuurt altijd wat leuks.... ;)

vandaag om half 2 hebben we een afspraak met een verliesdeskundige.. ben benieuwd, hoop dat we er wat aan hebben.

gisteren echt een "buddag" allebei, nergens geen zin in.. kwam nog wel een dinnetje op bezoek en nog een collega van almar op zich wel gezellig, maar met moeite ook een beetje gezellig zijn....

vandaag gaat het wel weer... aan de ene kant kan ik nu niet wachten om weer zwanger te zijn op dit moment.. en dan te bedenken dat zwanger zijn niet echt mijn ding is/was.. als het strax zover is dan zal ik het waarschijnlijk veel meer koesteren dan de andere zwangerschappen... aan de andere kant zal het een heel beladen zwangerschap zijn...

hmmm spring wel een beetje van de hak op de tak heb ik in de gaten...

hoe waren jullie weekenden?

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @mikmak, succes vanmiddag met de verlies deskundige. Hoop ook dat jullie er wat aan hebben en dit een plekje kunnen gaan geven.

Hier een druk weekend gehad, was zaterdag jarig. Nog 2 weekjes werken en dan eindelijk even een week vakantie (maar met drukte van de feestdagen) dus kunnen we weer even bijkomen hopelijk.
    Vriendlief heeft deze maand gelukkig geen bivakken meer en hoeft nog maar 1 week te werken tot vakantie.

Hebben jullie ook vrij met de feestdagen?

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha maar iedereen heeft natuurlijk een andere smaak ;) ach we zien wel :)

Succes met de verlieskundige.. Ben wel benieuwd wat zoiemand doet ..

Ik heb de week tussen kerst en oudopnieuw vrij :)

Morgen weer werken! Ben benieuwd

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ik ben zowiezo vrij met kerst en oud en nieuw....

@lyd klopt, maar dat is niet belangrijk als iemand anders de moeite doet... ;)

@mieks, bedankt, ben benieuwd... hoop ook dat we er wat aan hebben... maar alle hulp is welkom zullen we maar zeggen

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ben benieuwd :) xx

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, en hoe was het met de deskundige? nog wat nutigs meegekregen? raar dan eigenlijk he dat je dan nu ineens toch erg graag nog eens wil terwijl je het eigenlijk helemaal niet zo fijn vond. en idd beladen word het wel. en je gaat vast nog meer overal op letten qua pijntjes trapjes en weet ik wat nog meer.......

@mieks, ook hier gewoon vrij hoor hihihi werk zowiezo niet. ben thuismama. ook manlief is tussen kerst en oud en nieuw vrij. eingelijk altijd wel. omdat hij de dag na kerst jarig is. en meestal is kazerne ook grotendeels dicht. maandag gaan we lekker daggie naar centro in oberhausen hihihi heb dr nu al zin in. lekker ff kerstsfeer snuiven.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus nou die deskundige kon me niets meer vertellen, we hadden beide geen klik met haar.... en vond het grote onzin...

we zijn nog wel even naar de verloskamers gegaan om een kaartje en een brief af te geven, 1 van de zusters van de avonddienst was er, en hebben nog een tijdje even met haar staan te praten, dat deed veel meer goed.

@lyd, zal morgen wel komen, geen post vandaag;)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hmm geen succes dus.. Fijn dat je nog wel even met iemand hebt kunnen praten :)

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee geen succes, vond het echt een muts, beetje zoeptsappig... en de eerste vraag was: en hoe gaat het nu met je, 1,5 week na de begrafenis en 2,5 week na bevallen.. ehmmmm super...

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das idd een fijne vraag. alsof zon deskundige dat niet zou weten... dat iemand anders zoiets vraagt kan ik inkomen die weten neit beter. maar als deskundige moet je er toch echt een beetje anders opin spelen lijkt me.
    wel fijn dat die zuster er dan was. die weet idd hoe en wat en das dan toch wel ff fijn waarschijnlijk.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus we stonden dan ook snel buiten haha

@lyd, post gaat hier denk ik per pakezel....helaas

Deel Deze Pagina