millitairsvrouwen deel 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by mama suus, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @siren, he meid..lekker nog effe een dagje genoten met zn drietjes?

hiee op en af. gister is er een GV-er van defensie gekomen, die kende ik al dus dat is wel effe anders praten dan met een maatschappelijkwerkster van het zh.. in januari komt ie weer of ik ga naar oirschot toe, of de peel want hij is officieel een gv-er van de peel... doet wel goed

@meijtje, ja wij ook maar mijn lichaam zal het zelf wel aangeven wanneer ze weer zwanger wil worden;)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Fijn dat je met diegene wel kunt praten :)
    Xxx

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    ja das wel lekker ja...
    vandaag de foto's van de begrafenis gekregen van een vriend van ons.... knak... hij had een hele mooie brief geschreven aan Arnaud, almar en ik zaten echt tegenover elkaar met de tranen op onze wangen....wat is dit verdriet toch een overtreffende trap zeg.... pfffff

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    fijn dat je met de man wel wat kan meid, helemaal dat je hem al kent natuurlijk. en niet zon doos die geen idee heeft hoe het werkt...
    niks zo erg als je kind moeten begraven meid, dat is een wond die heeel slecht heelt. mooi van die vriend dat hij er nog een brief bij gedaan heeft.

@meitje, zo das ook lastig maar kent het probleem idd. zo had ik ook bij beide kids na de pil moeite met de regelmaat vinden. had ook cycli van 90 dagen ed. erg lastig als je eht mij vraagt.
    zo zit een vriendin van mij op dit moment ook. die kunnen niet zwanger worden omdat zijn zaad zwak is. nu moet ze een kijkop hebben omdat ze miss zelf oook iets heeft en nu blijft ineens dr ongi uit is al 2 wk opvertijd terwijl ze normaal altijd precies 28 dagne heeft. toch maar testen gedaan wantj ah wonderen zijn de wereld nog niet uit. maar ook helemaal niks..... je lichaam kan je zo voor de gek houden wat dat betreft....

hier nog steeds druk met de keuken gister geweest om blad uit te zoeken en kleur voor de andere kant. en nu ook met kerst voor de duer nog meer stress haha.

fijne kerstdagen allemaal.
    mikmak, hoop ook voor jullie dat het toch nog een beetje een gezellig samenzijn kan worden, ondanks de zware lading.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Vanuit hier ook iedereen een fijne kerst!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Fijne feestdagen iedereen!!!!

7. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hehe, manlief is nu 2 weken thuis.. vakantie. Ikzelf ben er maar 1 vrij.. maarja ik werk parttime dus de 2e week hebben we nog wel wat uurtjes samen.

2Jan komt de monteur ons alarmsysteem installeren! We hebben dit afgelopen week besloten te doen. Er zijn weleens inbraakgolven bij ons. Veilig idee! Vooral omdat ik vaker alleen thuis ben dan met manlief samen.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mikmak heb helemaal over je berichtje heengelezen sorry ..
    Wat lief van die vriend..

Voor jullie zal de kerst wat anders zijn nu.. Hoop dat jullie toch samen net elkaar wat kunnen genieten van deze dagen .. Xxx

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Siren geniet met je nannetje :) x

10. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het is al even rustig hier....

Een gelukkig en gezond 2012 gewenst!!!!! XXXX

11. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Het is hier idd rustig.. Wij hebben heerlijk genoten van een weekje vakantie, al hebben we het erg druk gehad.
    Hoop dat iedereen heeft kunnen genieten van de feestdagen, en ook ik wens jullie een heel goed, gezond en liefdevol 2012 toe!:D

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    Gelukkig nieuwjaar, dat het maar vruchtbaar mag zijn

13. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Willen jullie even naar mijn handtekening kijken??? :D thnx!

@mikmak, hoe is het met jullie?

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @siren, hier zn gangetje met ups en downs.... is geen pijl op te trekken, de ene dag kan je meer handelen dan de andere, soms kun je zwangere om je heen dulden soms niet.... tja tijd zal het toch moeten leren zullen we maar zeggen.

bedankt voor het vragen

nou heb ik niet op je handtekening gelet... wacht effe

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    ah ok:D

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    en done :)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoi!

Hier ook de aller beste wensen!!

Voor lieve mikmak nog even extra dat jullie voor linette en Arnaud een aards brusje mogen krijgen!

Hier alles goed :)
    Wel lijkt t me heeeeerlijk als ik Jin voort naar bed kan brengen zonder strubbels .. Namenlijk nog nooit voorgekomen ( dat ze in een keer ging slapen )

Xxx

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Siren sorry heb al gestemd deze maand solllyy!

19. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    allemaal een super gezond nieuwjaar gewenst, dat dit jaar voor degene die het willen maar super vruchtbaar mag zijn, vooral voor julie mikmak. en dat al onze mannen die weg moeten ook weer gezond thuis mogen komen.

verder iedereen zonder kleerscheuren het nieuwe jaar ingekomen?? hier ging het perfect de oudste is op gebleven tot hal 1 en de kleine hebben we om half 11 in bed gelegd. ging echt super. al was het gisteravodn weer half 11 voor de kids hihihi ff naar nederland geweest.

nou jah ze heeft nog 2 dagen om bij te komen voor ze weer naar school moet. dat gaat dan vast lukken...... keuken is bijna klaar met behangen dan kan deze wk de vloer erin. jeeeee. morgen komen ze blad opmeten.

iedereeen kerstboom er al uit? ik doe he denk ik zo er maar weer uit hij begint naalden te verliezen ben dr dus klaar mee hahaah. tis ook veelste warm voor een kerstboom.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @lyd thx, eerst effe vrijdag nog, dan krijgen we geloof ik de uitslagen...

@suus, jep hier gisteren de kerstboom er al uitgezet..... ben er meestal gelijk klaar mee en dan gaat ie weg.... geeft weer wat ruimte in huis... huis is namelijk niet heel groot..... wel duur haha

Share This Page