millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jep heerlijk die boom weer weg

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he meiden, kom effe voorbij,
    we hebben gisteren de uitslagen gekregen, en wat ik al dacht werd bevestigd... het zal voor altijd een raadsel blijven waarom Arnaud ons is ontglipt. ik was gezond, hij was gezond, geen chromosonale afwijkingen helemaal niets...
    het enige goede is dus dat we gewoon weer kunnen beginnen met zwanger raken. ik krijg dan wel om de 2 weken controle wat inhoud om de 4 bij de vk en om de 4 bij de gyn. op mijn teken word ik dan met 37 weken ingeleid.

kortom geen reden waarom dit drama is gebeurd.

hoe is het hier? met kids en evt zwangere?

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Mikmak, wat lijkt het me erg als ze niet kunnen achterhalen wat het is geweest. Het lijkt me dan dat je bij een volgende zwangerschap steeds bang zult zijn dat het weer gebeurt. Kunnen jullie het een beetje een plekje geven?

Hier is mijn cyclus aan het rommelen. Heb al 4 dagen strepen op ovutesten maar nog steeds negatieve zwangerschapstesten (die gratis dingen van zwanger&kids). Heb vorige keren netjes cyclussen gehad van 30 en 29 dagen, zit nu op dag 33. Ik had op dag 16 mijn donkerste ovutest, toen werd hij lichter tot niet meer zichtbaar en nu dus al 4 dagen weer vollop strepen. Erg vaag dus..
    Hopelijk snel duidelijkheid!;)

Fijn weekend allemaal, wij hebben zo nog een housewarming :)

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mieks, ja dat is balen dat ze niets hebben kunnen vinden, maar we hebben er alles aan gedaan om het eventueel te kunnen ontdekken.... een plekje geven duurt nog wel even.. aan de ene kant gaat het leven door aan de andere kant blijft het onwerkelijk en heb je veel verdriet, tijd zal de scherpe randjes er af halen.. maar dat we hem zijn verloren zal altijd bij ons zijn, net als de kleine dappere man zelf bij ons zal blijven....

tja misschien blijf je wat angstiger maar omdat er dus geen aanleiding is zeggen we ook maar... lightning only hits once!!

we houden moed en hoop dat jij gelijk krijgt;)

veel plezier met de housewarming.. enne spannende tijden voor jou nu aangebroken!!! zal duimen voor je

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Ey meiden

Ik was er ook nog:D druk met van alles dus dan weinig tijd
    Om ff langs te komen hier.

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!

@mikmak. Wel fijn te weten dat jij en arnoud niks mankeerde en dat je gewoon weer proberen mag zwanger te raken. Maar het blijft oneerlijk dat hij van jullie is weggenomen

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, fijn dat je nu groen licht hebt. was dus dikke vette pech. hopen dat het licht nu weer gaat schijnen en dr weer wat positiefs ontstaat.

@mieks, lekker vaag dan idd, hopen dat je gauw duidelijkheid hebt of dr no uwat groeit....

@noa, he jij ook nog hier hihihi. ook al zo lekker druk dus haha zijn ook allemaal hetzelfde hier hihi.

hier ant vorobereiden voor morgen, manlief gaat halve marathon van egmond lopen dus tassen ant pakken. ga samen met madam mee. om te suporten lekker in de kou staan dus morgen hahaha.....

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lief van je in de kou supporten ;):)!

mikmak, fijn dat je groenlicht heb.. tuurlijk is jullie mannetje nooit uit je gedachten.

mieks.. had t meegekregen ja .. irritant dat je cyclus niet gewoon 'normaal' is

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi meiden

Heb gelukkig duidelijkheid gekregen wat betreft mn cyclus, ongi komt er aan.. Op maar weer naar de volgende ronde...

Vanavond kl*te nieuws gehad: manlief moet vanaf september 6 maanden naar Afghanistan :(:(:(
    Hadden totaal niet verwacht dat het al zo snel zou komen dus dat kwam wel even als een klap. Zeker omdat we met een kinderwens bezig zijn. Vanaf april gaat hij op werken naar de missie.

Hoe is het met jullie?

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mieks, balen, hopen dat het voor die tijd raak is, en met de oefentoelage kun je dan babyspul kopen

hier vandaag een druk dagje, Linette is jarig, al weer 3 jaar... hieperderdepiep hoera

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    lyd, op facebook foto van linette in dr jurkje zooooo lief

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh staat dr echt kei leuk !! :D

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff :( das niet leuk !
    ik hoop heel hard dat jullie nog daarvoor zwanger raken .. !
    xx

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mieks, hij komt wel tussendoor nog thuis toch ?! ( dat is toch al je 6 mnd gaat ?! )

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Klopt, hij mag dan 2 weken terug. Aangezien de feestdagen er ook tussen zitten zal dat rond die periode zijn (zo was het ook bij de club die er nu zat vertelde hij)..

Hoop ook dat ik voor die tijd nog zwanger raak, en het liefst dan eigenlijk een beetje net voor hij weg gaat zodat hij straks uiteindelijk zo min mogelijk van ons kleintje dan hoeft te missen! Maar ja, je hebt het nou eenmaal niet voor het plannen helaas.

@ Mikmak, gefeliciteerd met je dochter!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd ervoor en anders met de kerst een kindje maken .. (hmm dat duurt nog wel heel lang.. ) doe maar ervoor ;)
    -> was het maar zo makkelijk ..

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mieks, das dan lastig idd, als het nu dus lukt heb je kans dat ie neit eens bi jde bevalling is. dat lijkt me vrij heftig. of dus de slapeloze nachten alleen doen. hoe dan ook missen de millitairen veel van hun kids. en dat merk je ok in de verhouding met hun hoor. zo is mijn man dus met 1,5 weggeweest van onze dochter en ze kunnen minder goed samen dan hij met onze zoon die heeft ie veel meer gezien ook en andersom. dat hoort er jammer genoeg allemaal bij.
    hoop voor je dat het allemaal lukt zoals jullie willen.

"mikmak ook via hier nog ff gefeliciteerd!!! leuk jurkje trouwens is dat die van lydia

ly, je kleine meid nog ant spugen

aargh toetsenbord in de war kan mijn vraagteken niet vinden

hier druk zoals altijd maar geen zin hahah zit dus ook al tijdej achter pc. zou zo madma eens achter de tv wegtoveren hahaha.
    trouwens hier komt er zoals het lijkt ook weer een uitzendinkje aan van 4, 5 of 6 mnd en hij mag dan niet tussendoor trug. omdat het in 1 keer afmoet. is al over paar mnd weten alleen nog niet wanneer precies..... zo handig defensie... hahaha

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus, ja day is het jurkje van lyd, super leuk

Hier komt het bezoek zo, moest zooooo boos worden op linette net, om dr aan het slapen te krijgen. Je weet day ze nieuw is, moet tenminste een uurtje slapen, anders red ze het nog niet wil ze niet. Ben zo uit mn slof geschoten dat ze toch maar ging liggen. In 2min sliep ze....nu half uur, nog een half uurtje en dan komen de eerste.... Moet ze het maar mee doen. Tis iig wat

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Suus ja ze spuugt iig niet meer zoveel .. Gewoon weer 'normaal' kleine beetjes af en toe

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    allemaal weer druk meiden.....

hier ook hoor haha zitten weer midden in het hout en nu regent het ook nog pff beetje lastuig dus. moet ook nog delen van keuken poetsen heb nog niet alles in gebruik. en blijf ant wassen haha. gister met kids naar oogarts madam voor kontrole en duncan voor de eerste keer dat doen ze hier tussen 2 en 3 jaar oud ff checken....

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    net ons weekendje berlijn geannuleerd..... manlief moet eerder weg. en als we zouden gaan dan had ie ertussen nog maar 1 dag met de kids....

Deel Deze Pagina