millitairsvrouwen deel 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by mama suus, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

Jan 5, 2010
    257
    0
    0
    @meijtje: Haha ik ben niet boos hoor ;)

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    ja maar ik vind het vervelend dat mijn woorden zo opgevat zijn... ik had het anders moeten verwoorden. want het is niet de bedoeling om mensen te beledigen. zo ben ik namelijk niet.
    En mijn woorden hebben mensen wel gekwetst, en dat alleen omdat ik ze anders bedoel en het fout formuleer...
    iets met in mijn eigen bubbel zitten zo nu en dan en de frustratie dat mensen mijn man graag uit de dienst willen hebben. of het niet snappen waarom die in dienst zit zeg maar.

sorry lydia, die opmerking was niet zo bedoeld!

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    ,heeft iemand het nrc van gisteren, daarin staat het verhaal van mijn dinnetje die ziek is en dr laatste maanden is ingegaan.

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @mikmak ik zal het voor je rondvragen.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    Oh maar ik heb m gisteren gehaald hihi

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    ow haha, zal alsnog even kijken om haar artikel/verhaal te lezen

7. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, nee niet gezien niet echt een blad dat ik lees..... hihi

@ly, aah zoo hihihi nou je millitair moet doen waar hij zin in heeft toch. en als hij happy is in de burger is dat toch ok....
    die van mij zou het niet willen die doet het super bij defensie, die is niet iemand voor de burger heeft ie ook wel gedaan maar neit zijn ding hihihi. tjah iedereen anders toch. de 1 zit liever elke dag achter een buro en de ander slaapt in weer en wind in het bos whahaha tis maar wat je leuk vind.....

@meisje, heb dr idd ook al veel geizne die weer trug willen en idd het ook voor de vriendinnen gedaan hebben. en allemaal zijn ze bij die meid weg..... nu heeft mijn broer ook in het leger gewerkt maar die vind het wel best zo. heeft er veel gleerd maar is er nu wel klaar mee. was tijd voor wat anders.

mmidterm vind ik dus wel echt de moeite waard ook voor de kids. ze kunnen altijd vanalles doen ed. ook weer eens pakjes inleveren want we wonen niet dichtbij een kazeren dus moet hem altijd op sturen via post. alleen lastig dat ik altijd schoonma mee moet nemen terwijl ze dr zooon anders ook haast nooit ziet. eerste keer afgha was ze toch boos dat ze neit mee mocht met videogesprek... manlief wilde liever zijn vrouw en dochter zien en zij dacht dat het door mij kwam dat ik het niet wilde pff ze was toch pist. zo irritant haha dus neem ik dr liever niet meer mee hahaha..... tis dan gewooojn ff interessant doe omdat haar zoon op uitzending is normaal hoor je dr ook niet......

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Oké dan.. Tja ik heb wel tegen Fer gezegd ( al voor de uitzending) dat als we zwanger werden ik geen papa wilde die 5 maanden weg is.. Was hij t wel mee eens gelukkig maar hij was wel blij dat hij nog een keer mee mocht maken om op uitzending te gaan :)

Ach ieder z'n ding :)

9. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

Jan 5, 2010
    257
    0
    0
    Tja, ik denk dat ik ook wel zou moeten wennens als mijn vent ineens wel elke avond thuis zou zijn.... erg he? In principe kan ik alles doen zoals ik het wil. Ik leef al 10 jaar zo en kan me bijna niets anders voorstellen. Al vindt ik het wel lekker als hij dichterbij huis komt, ik hem wat vaker zie en de kid(s) natuurlijk. Maar hij en een 9-5 baan... nee dat zie ik niet gebeuren. Minder uitzendingen zijn we het wel over eens ;)

10. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    meisje das hier net zo. zijn 12 jaar samen en ik weet niet beter. regelmatig oef, uitzending, en binnenslaper. in totaal is ie maar half jaar dicht bij huis geweest en dus elke avond thuis.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    Haha suus, ook niet mijn krant, zaterdag wel speciaal gehaald

12. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    snap ik als er bekenden instaan zou ik het ook doen...

ooh grr gister is laptop gevallen. verschillende knopjes eraf. en spatie haperd ...... grr krijg ze ook niet allemaal meer erop.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    das balen, hier heeft linette ook een knopje eraf getrokken die ik er niet meer op krijg.. maar goed dat dit nog steeds de laptop van het werk is haha

14. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    heb de meesten er weer op maar niet allemaal...
    nog een probleem ontdekt hang nu aan de wachtrij van gemeente enschede... manllief zijn paspoort is tot 1 aug geldig en dan komt ie nog niet trug moet dus een nieuwe hebben

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    Ey meiden

Ben der ng hoor hihi heb het echt druk met alles,
    Kwa uitzendingen die van mij is ook veel weg hihi in juni vertrekt hij weer voor 6 maanden en zijn neef ook dus ik en zijn vriendin zitten dan in het zelfde schuitje

Ik krijg ook altijd te horen Valt wel mee toch, nog even is hij er weer. En ga zo maar door. Soms heb ik dan zoiets van houdt je mond je weett helemaal niet.

Ik ga ook nooit naar die thuisfront dagen,het is niet elke maand maar vindt gewoo niet leuk. Aankomende ga ik wel met ons meisje ik

16. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamasuus, bedankt voor de link, ik zal van de week even kijken :)
    Succes met de laptop :p

17. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hey noa, en alles goed verder dan???? hoest met de kleine meid, is het ok zon eigenwijsje???

@mieks, meld je maar gezellig aan hihihi zijn weinig meiden geloof 24 ofzo dus ook zeer persoonlijk das oo kwe lprettig. je leert ze zo kennen. ben dr net zelf ook weer aangemeld en ken dr nog een paaar van jaren trug hihihi....

nou pspoort geregeld pff dat was ff een stressmomentje. ook hebben we nu eindelijk papierne klaargemaakt voor afkoping van dt irritante vrijetijdsplan van aegon....

18. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

Jan 5, 2010
    257
    0
    0
    Hey meiden, ik heb t ff gehad zeg. Hier is de kleine man sinds zondag al ziek. Hoesten, koorts (rond de 39,5), ontstoken ogen, uitslag, niet willen eten etc. Nu net voor de tweede keer bij de huisarts geweest.. bovensteluchtweginfectie. Moet vanzelf overgaan. Nou had ik op mn werk een aantal belangrijke overleggen maar ben er dus nog helemaal niet geweest en je kan je de reacties al indenken. Snap t wel maar frustreert me zo... ik kan niet ff vriendlief bellen om het op te lossen en een dagje thuis te blijven zodat ik kan werken.Ik kan niet alles tegelijk!

@mamasuus: wat is dat voor een forum dan?

19. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    das lastig zeg de kleine zo ziekjes, is jah altijd zo zielg.

dat forum is speciaal voor het thuisfront van uitgezonden millitairen. en ook natuurlijk voor ervoor en erna ed.... en hij is gesloten je kunt hem ook niet via google vinden ed de berichten kunnen niet door anderen gelezen worden. dat is dus wel erg fijn. dit kan iedereen nog jaaaaarne nalezen.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @meisje, das lastig een ziek kind.... beterschap en een knuf voor jou

hier vandaag naar de HA geweest om toch wat extra begeleiding te vragen bij het verwerken van arnaud.
    en bij CB geweest met Linette.. ook alles in orde, wel wilde ze de ogentest niet afmaken haha, hoezo eigen willetje.

verder hier niet zo veel bijzonders.

Share This Page