goeiemorgen, noa, das dan idsd niks zeg als ie zo verkleurd is. hij moet nog wel mooi zijn he. ga het toch ook vandaag eindelijk eens proberen wat te verkopen hahaah lukt me dus ech nooit he. en heb nog wel zulk leuk spul. zoals dat bedje van duncan. hihihi. en je hebt gelijk is idd wat rustig hier hoor hahah iedereen druk emt de mannen die thuis zijn he. die van mij ligt nog op een oor dus tjah heb nu ff tijd hahahah. nou ga nog ff verder hoor ff watrondsnuffelen ed.
goeiemiddag noa was die wagen die je wilde kopen zo verkleurd ?? of die je al had ??? mamasuus das indd zonde als je dingen heb die nog hartstikke mooi zijn en ze dan staan te verstoffen terwijl n ander er misschien wel naar opzoek is .. hier : SPIERPIJN!! haha heb gister gesnowboard ging kei goed ! zelf bij die stuntdeel geweest ( hoge hellingen waar je vanaf moet ! en da ging kei hard !!! eng man maar wel echt gaaf ) nu ga ik ff naar me schoonzusje haar ''oude'' vaatwasser krijg ik , haar koelkast en combi magnetron ! onze vaatwasser is stuk de koelkast is mooi xtra voor bijv. fris en de combimagnetron past op de plek van onze en dies mooier ! en helemaal gratis ! nou tot vanaaf !! morgen gaat mn banner van de 2 mnd af !! ( nog 59 dagen !! ) vind er echt al schot in komen ! xxx liefs ly
@mamasuus nee aan verkleurde dingen heb ik niks, stond bij de advertentie zo goed als nieuw. nou dat wij hij bij verre na niet. ow jij dus ook dingen op mp, ik probeer het ook wel is maar verkkop ook nooit wat hihi wonen echt in zo uithoek waar niemand het op komt halen. jouw man dus nog op een oor vanmorgen hihi @lydia nee dat autostoeltje was zo verkleurd als maar wezen kon ze zei ja komt door de zon ofzo maar dan gaat ie niet van fel roze naar helemaal witt. heb nu alleen de qunny zapp in het roze. en mrogen dus je banner op 59 dagen schiet op al!!!! en lekkere spierpijn hihi toch een teken dat je flink in de weer ben geweest,
ben nog even van me vent aan het genieten hoor.. woensdag moet hij weer voor 9 dagen weg, dus dan ben ik dr weer.. xx
hihi moet je ook doen hoor eliesja !! ! genietze , en kom maar weer kletsen als je mannetje weer foetsie is ! x
hai hai, @eliesja, nou vooruit geniet nog meer ff hoor hihi. dus weer vor een paar daagies weg he tis toch wat met die mannen van ons hihi. nog ff en die van mij is ook 2 wk weg al is dat gewoon een weekend meer voor ons hahah omdat ie doordewks altidj al weg is maar toch tis toch anders dan he. @lydia, zo dus lekker ant snowboarden geweest klinkt lekker. vind het zlef niks heb een keer op skis gestaan nou echt pff neit weer hahaha was met school. me breor daarentegen is een mega fan hij geeft zelfs les in snowkiten en ook in gewoon kiten hihi komend weekend zit ie in feldberg met een heel stel daar geeft ie dan les ed. ze organiseren reisjes ed erg grappig dus wel. @noa, nou idd meot er ook niks van hebben als het verkleuerd is hoor en dan zeggen hij is nieuw pff echt niet. en idd kan ook niks verkopen al had ik net wel me erste bod op het bedje maar jah veelstel aag haahha vraag 130 komen ze aanzetten met 75 nou echt niet dus he. heb hem maar zo kort gebruikt hij is echt nog nieuw. en nieuw is ie 220 compleet. hihi je hebt van die lui die porberen het altijd he eigenlijk zou je het dan zelf ff via een ander adres moeten bieden en dan hoger hihi kijken of ze echt intresse hebben of niet. als het hier niet lukt ga ik het dus ook op een adres in steenwijk proberen hoor das dan handiger moet het er wel ff heenbrengen maar goed das dan geen punt. als het dan wel gaat. en we meoten nog eens ff kijken naar onze oude cds hebben dus echt zoveel hardcore en trance ed liggen en doen er niks meer mee maar jah miss zijn er lui die ze netn og moeten hebben voor verzameling oid. nou jah binnenkort maar eens ff uitzoeken dan die stuur je toch gewoon op jah en dan maakt hetn iet uit waar je woont. nou zal eens ff de kids aankleden dan kunnen we zo naar school.
goeiemorgen !! ohh gaaf suus van jouw broer ! ja ik ben ook echt fan van snowboarden maar ja is zown eind rijden elke keer en ook nog verrekte duur !! ( zown 50 euri per keer , wel 8 uur ) en dat bieden indd proberen ze altijd , fer had zen motor erop gezet omdat ie n andere wilde kopen geven ze er n bieding op waar je bwv nog geen brommer voor kunt kopen , maloten ! noa : nee indd snap dat je m niet heb gekocht , en ookal zou t van de zon komen dan ist nog gee exuus om zown verkleurd ding te halen... nou fijne dag dames (mijn banner ziet er goed uittt haha afgelopen maanden sprong ie dan naar 4 weken en 2 dagen en nu meteen 3 weken en 6 dagen ! ) xxx
ja fij niet dat ze het altijd proberen zit nu alleen te twijfelen reageer je ook op zoiets of niet? en jah grappig neit me broer is er echt helemaal in is zijn werk dus ook. kijk anders eens op kitebus.nl momenteel is er onderhoud geloof ik. maar daar staan dus allerlei dingen op en ook reisjes die ze organiseren je kunt dan dus ook leren snowkiten hihi altijd leuk toch. nou nog ens een vraagje he meiden zit en beetje te twijfelen. duncan die past nog net in de kinderwagen bak hij heeft nog ong 5 cm boven zijn hoofd tot is klem zit. dus zat zou ik doen nog ff erin laten of de wandelwagen erop zetten. deze kan wel vrij plat hoor. en zit een voetenzak ed bij. twijfel dus zo aan de ene kant denk ik van nou hij is nu nog echt klein zo in dat bakkie en als ie dan in de wagen zit dan lijkt ie metene weer groot. aan de andere kant weet ik dat ie graag rondkijkt en dat wil niet echt in zijn bakkie. maar jah in het bakkie slaapt ie waarschijnlijk nog beter omdat ie plat ligt. duuuzzz iemand suggesties
Goedemorgen dames, @mamasuus, ik zou hem nog even in die bak laten liggen, totdat ie er echt niet meer in kan. En die knul van jou groeit toch heel hard dus denk dat je over een maand sowieso je wandelwagen erop moet zetten. @eliesja, geniet maar lekker van je ventje. Ik heb het ook als de mijne thuis is, dan wil ik elke seconde aan hem en onze dochter besteden. Maarja wij zien elkaar alleen in het weekend dus dan vliegt de tijd sowieso. @Lydia, lekker naar Egypte dat staat bij mij ook hoog op m'n verlanglijstje. Nou hier hebben we last van schoonmaakdrang. Ik ben al dagen in de weer op schoon te maken hier in huis. Ik word s ochtends wakker en ga dan gelijk aan de slag. Volgens me mannetje draai ik door, want ze krijgen niet eens de kans om het vuil te maken. Ik weet dat ik rust moet houden enzo, maar ik heb past rust in me hoofd als alles aan kant is. Ja drie keer per dag stofzuigen is wel overdreven maar probeer dat jezelf maar wijs te maken Toen ik zwanger was van onze meid had ik dit niet.........mannen ze laten je al vanuit de baarmoeder het huishouden doen
heej , suus , ja soms reageer ik wel zo van : '' je ziet toch wat ik ervoor vraag wil niet zeggen dat je dan n derde moet bieden :S ! '' haha lydia style ja 4 maanden is wel klein maar in de bak zal ie ook nii heel lekker meer liggen .. zou nog ff wachten tot ie nii meer past en dan de wandelwagen erop zetten .. ( mocht dat passen met dat mannetje en dan indd zoveel mogelijk naar achter ofso.. haha care indd 3 keer per dag is een beetje overdreven .. en vooral als je rustig moet doen ! toch maar bij 1 x houden dan hihi .. maar indd maak je dat jezelf maar es wijs ! xx
hoi meden lekker weekend gehad wij wel hoor. @mamasuus ja je moet eigenlijk gewoon bieden op een andere naam hihi die onzin bediengen reageer ik genees op. en wat betreft die wagen, ja wij gebruikte vaak voor ff gauf wat halen de maxi op me wagen en die wagbak heb ik niet heel vaak gebruikt alleen in het begin. hier is de wagen omgebouwd met 5 maanden ongeveer. en ze slaapt er heerlijk im. @lydia ja inderdaad zo vekleurd ding hoe ik niet hihi..
@care, je mag anders hier wel ff langskomen hoor hahah heb hier nog zoveel te doen en heb nooit echt nesteldrang gehad. @lydia, hihi nou idd daar ben ik ook zo toe in staat zeg daar word je toch neit goed van maar goed dr was al weer een hogere dus wie weet komen ze vanzelf op het bedrag wat ik er toch minstens voor wil hebben hahahaha. reageer toch pas als ie een beetje redelijk is. @noa, dus yaslin ligt al een tijdje in de wagen. hier heb ik geen opzetten voor de maxi dus hij ligt altijd i nde bak. en bevalt me eigenlijk wel goed. de vrouwen op school zeiden ook al dat het nu niet lang meer duurt want hij is echt lang nu voor dat ding en dan heb ik nog eenredelijke bak erop als je die anderen van tegenwoordig allemaal ziet dat past toch ook helemaal niet meer zolang. ze worden steeds kleiner terwijl de kids steeds groter worden niet erg over na gedacht vind ik. ooh zo leuk ik ga vanaf volgende wk waarschijnlijk babyzwemmen jeee. een andere mama vroeg of ik mee ging die heeft een adoptie kindje van 4 mnd ze is net drie weekeis jonger dan duncan en ze zag het wel zitten om te zwemmen en het leek dr leuk dat wij meekwamen hihi. nou helemaal super dus. wilde dit al heel lang maar jah lastig zonder auto maar zij heeft er wel een bij de deur dus helemaal goed. tis dan als onze oudsten op school zitten (erg geappig hun hebben nog een ouder jongetje en dis is een mnd ouder dan yasmine hihi) tis in een zwembad in ned dat water is echt heel warm ben dr wel eens geweest toen yasmine klein was echt heel fijn zo warm. nou ga eens ff verder moet zo nog weer veel was vouwen pfff.
nou het is best wel weer wennen hoor om hem om me heen te hebben haha..vind het wel fijn, maar merk gewoon dat ik me eigen regeltjes ga krijgen...en ben je eindelijk weer gewend mot hij straks weer weg. Me man had vandaag best een leuk idee, hij is in mei week vrij en hij zeg, zullen we dan lekker op vakantie gaan, de oudste heeft dan ook vakantie...want dit jaar komt het er niet meer van natuurlijk..denk oh lekker, waarheen dan, nou canarische eilanden ofzo.. Nou geen slecht idee, alleen ff kijken of ze voor een leuk bedragje ons daarheen willen brengen en onderdak willen geven haha maar wilde ik nog ff snel met jullie delen. heb jullie nog niet terug gelezen hoor. ga maar weer verder genieten. doei
@eliesja aah doe me ook zon vent hahaha altijd lekker zeg helemaal daarheen zijn een keer met madam naar cran canaria geweest echt super was dat. was ook jaar dat ie weg moest echt heerlijk ff gedachten op wat anders heerlijk hoor. @noa. hihi nou hij gaat nu goed hoor ben bijna op eht bedrag wat ik er toch we lminstens voor wil hebben en dr is dr een die al een paar keer gedaan heeft dus wie weet lukt het nog. hihi. nou net ff trotse mama geweesthihi (altijd wel natuurlijk hoor) was madam ant wegbrengen en die bleef dus weer bij de oudere kids dus ik zei al tegen de juf van jah ze heeft het altidj over die ouderen en die zei toen dat ze dus ook al heel ver is en meer op hun niveau zit dan op die van dr leeftijd hihi ze doet het dus goed. nou ga nog ff op zoek naar eentreinkaartje want manlief wil en zal en moet met de trein trug binnenkort maar een normaal kaartje kost 130 euro pff en die van del idl waren uitverkocht dus miss kan ik nog ene vinden op duitse marktplatz staan er wel veel op ebay maar daar ben ik neit zo van eigenlijk. en ben nu bij me ma want mijn eigen internet valt steeds weg pff word je ook neit goed van.
haai wat is het weer rustig hier tis naturlijk ook erg mooi weer hihi ga zo ook nog ff eropuit met het hele spul ff een vriendinnetje halen en dan nog ff trug door het moor. al is dat meissie wel bang voor de honden maar goed moet ze toch aan wennen. nou ben hem zo goed als kwijt hoor me bedje hihi had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan zeg jeetje. normaal verkopen we nooit wat miss altijd het verkeerde spul te koop gezet. pff ik ruik toch naar paard hahaha heb me ouders ff geholpen de hoefsmit kwam en de ponys zijn altijd erg dwars hangen ed en tjah die geur zit nu overal pff erg lastig hoor. maar jah hoort erbij he.
geh geh kijk is toch wel goed dan die spullen te koop te zetten scheelt jouw ruimte en weer n xtra zakcentje om andere dingen voor terug te kopen ! en al n treinkaartje gevonden ?? en weer schoon en fris ! hihi xx fijne avond .. indd rustig hier ! was vandaag ook wel echt lekker weer !!!
ey meiden hoe is die> hier wel lekker hoor, ben gister alleen goed gevallen over me hond heen note benen dus me knie doet verrotte zeer en is lekker dik @mamasuus ja die bakkies van tegenwoordit zijn echt klein, van quinny in iedergeval wel die van mutsy en van maxi-cosi mura zijn wel groot nog. ow het lukt dan vast wel om het bedrag te krijgen wat je in gedachtte had, eneh madam doet het dus goed op school!! altijd fijn om te horen lijkt me en je ouders hebben dus pony;s leuk!!! ik reed zelf ook altijd nu even niet maar vindt het geweldige dieren paarden en pony/;s @eliesja ja je eigenregeltjes he bje snel he? ik heb het ook hoor als hij weg is me eigen maniet enzo. en nu is hij thuis pff kan hem soms wel schieten hihi. en lekker hoor op vakantie nog even van het gezin genieten!!
nou nog ge ntreinkaartje hoor pff ben dr klaar mee hahah wel bedje verkocht jee. nu nog ff zien wanneer ze hem halen. nou ga nu eens ff ons manneke wat fruit geven die ligt heerlijk buiten in de kinderwagen te slapen zonnetje erop en lekker vrieskou hihi is goed voor zijn snot want die had ie vannacht ineens weer pff heb hem op een gegeven moment maar bij mij in bed gelegd bleef lopen naar zijn kamertje echt heel erg zeg. arm ding.
Hey meiden ben ik weer eens , Pff Mara is erg vermoeiend de afgelopen week , veel huilen , niet willen slapen enz. Ze wilde al een paar dagen niet meer in haar eigen bed voor haar ochtend slaapje wat dus inhield dat ze of wakker bleef of dat ik met haar in het grote bed ging liggen. Niet zo handig want normaal doe ik altijd het huishouden of ga achter de pc als ze slaapt . Dat moest dus nu allemaal s'avonds was dus ook een beetje gesloopt. Maandag ben ik gaan zwemmen en naar de ikea geweest met mijn zusje en mara was erg gezellig en gisteren stond john ineens al om 5 uur aan de deur terwijl ik hem pas vanavond had thuis verwacht. Hij was met zijn Kolonel naar huis gekomen om te gaan stemmen vandaag. Die man woont hier namelijk 5 minuten vandaan. Lekker makkelijk dus had ik gister avond even hulp bij het eten geven en naar bed doen van Mara. @ Mamasuus HAhalekker handig dat je meisje bananen mee moest nemen maar dat ze dat niet even een weekje van te voren door geven maar een dag kan je er ook niet echt rekening mee houden maar gelukkig is het goed gekomen. Leuk dat je gaat babyzwemmen met Duncan , fijn dat je met een andere mama mee kan rijden. @ Eliesja Wat fijn dat de 3 weken man loos zijn mee gevallen , binnen kort dus weer 9 dagen. strekte hoop dat Danny dan weer een beetje lekker slaapt s'nachts zodat je genoeg rust krijgt. OEHHH wat een goed idee heeft jou mannetje een vakantie naar de kanarische eilanden in mei. WIj gaan ook een paar dagen weg in mei want John heeft nog een hotelbon die hij in zijn kerstpakket had . Hopelijk is het in mei dus mooi weer. @ Noa Jammer dat die maxicosi tobi zo verkleurd was want zijn idd mooi stoelen. wij hebben er een in zwart want mijn vriend wilde geen roze . Doet je knie nog veel pijn ? Tja en jullie hebben ook geen kleine hond om over te vallen tjonge niet handig als hij dan voor je voeten loopt @ Lydia Haha nee huilbuien omdat je het even niet ziet zitten dat je vent er niet is komen altijd op onverwachte momenten dus ook in de auto naar je werk , @ Care 3 keer stofzuigen op een dag , jij hebt het echt te pakken. hier vlieg ik 1 keer per dag met dat ding door het huis en als het mee valt alleen even met de bezem hoor alleen de woonkamer die gaat idere dag omdat mara daar natuurlijk op de grond speeld. OOO meiden nog iets leuks Mara heeft zondag haar eerste losse stapjes gezet, ik ben benieuwd wanneer ze echt loopt.