zo de bruiloft gehad, was erg leuk, wel de nodige tranen gelaten, maar geloof iedereen zo een beetje. ben zo bang dat ze nu alles heeft gedaan, en dat ze ineens dan dood is.. maar we zullen zien. hubs auto is ook nog kapot gegaan, distributieriem over geknapt, dus daar kunnen we nu ook een andere auto voor zoeken... lekker balen, want dat betekend dat hij met mijn auto moet en ik dus aan huis ben gekluisterd voor nu
snap ik idd dat je het idee hebt van goh ik heb gedaan wat ik wilde dus vechten is neit meer nodig..... hoop voor jou en natuurlijk ook voor haar dat ze nog een tijdlang wil vechten zodat er nog ff genoten kan worden.... he balen ook nog eens auto stuk. lastig idd als je dan ineens aan huis zit das zo frustrerend lijkt me dan...
Of heavy hoor.. Hoop dat iedereen nog een tijdje mag genieten van haar.. En hubs auto ook nog kapot..Hopelijk snel gefixt
ik wil mij even voorstellen hier... ik ben sinds vandaag lid en zag dat jullie een forum hebben speciaal voor militair's vrouwen, en dat ben ik.. ben 28 jaar en ben op 23-12-2011 voor het eerst moeder geworden van een zoon genaamd Rayan. deze naam hebben wij gekozen omdat mijn man Raymond heet en ik Angela dit hebben wij samen gevoegd. wat ik al vertelde heb ik een man en wij zijn getrouwd op 30-09-2011. ik heb heel mijn leven in Zuid-Holland gewoond sinds december 2010 woon ik in Drenthe, ik heb deze stap gemaakt omdat mijn toen vriend nu man hier woont en het erg naar zijn zin heeft. ik ken nog weinig mensen en zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen uit Drenthe. zo dit ben ik in het kort wil je meer weten vragen mag altijd!! groetjes angela
welkom mamavanrayan, gezellig dat je mee komt kletsen. waar zit je man dan? en welke kant van drenthe woon je???? heb zelf altijd in zuidwest gewoont hahah meppel oe.... vlakbij kazerne havelte.... nu wonen we in duitsland dus heel wat anders
Ik kom ook weer even hier kijken @mikmak, heftig hoor van je vriendin. Hopelijk was het een prachtige dag! @meijtje, ook hier nog een x... Felicitatie! Hoe voel je je?? @mamavanrayan. Welkom!!! Hier gaat alles zijn gangetje. Druk met Lizzy, werk huishouden.. Nog steeds bikkelen haha!, nog maar 6maanden te gaan..pffff!
ik woon in Drenthe leuk gezellig dorpje .... Duitsland is idd heel wat anders dan drenthe hihi mijn man zit in soestenberg op dit moment in opleiding maar hij gaat straks (rond de zomer) naar wezep. iedereen bedankt voor mij helemaal welkom
daar is het idd erg mooi...... wezep zit mijn man nu ook. @siren, ooh nog 6 mnd...... dan komt die van mij net weer hahaha. hier is het nog maar 1 mnd...........
Hoii meiden, @ Mikmak, jeetje je hebt wel een heel beladen bruiloft mee gemaakt dus zo te lezen. Fijn dat het erg leuk was! Hebben jullie al weer een nieuwe auto gehaald? @ Mamavanrayan, welkom hier. @ Siren, ik ben het even kwijt..ging jouw man over 6 maanden op uitzending? Of is hij net pas weg en komt hij dus over 6 maanden terug? Hier tellen we ook af naar de uitzending. Vriendlief is net begonnen met een cursus vip beveiliging die hij moet hebben voor hij weg mag. Voor zover we nu weten gaat ie weg vanaf september dus duurt nog 7 maanden. Ben bang dat ze zo om zijn! @ Mamasuus, voor jou nog maar 1 maand, gaat ook erg snel!
dat ie weg mag idd he hihihihi hij is er nu nog.... die van siren moest toch ook weg of heb ik dr nu verward met jou???? haha nu weet ik het ook niet meer ........
Hey meiden Hier alles goed druk met wederom van alles helaas volgende week gaat hij weer weg voor een maandje op oefening. @mijntje gefeliciteerd!!! @mikmak balen van de auto man. Zal je altijd zien. @suus ja wij hebben geschaatst hihi @mamavanryan welkom hierzo!!!!
@mamavanrayan, welkom hier. geloof dat er weinig meiden uit drente hier zijn, maar dat mag de pret niet drukken toch hier zit hub gelegerd in Oirschot zo inmiddels een nieuwe auto aangeschaft, zal zo effe spammen @lyd, lees ik het goed, gaan jullie voor de 2de? @mieks, wanneer moest jou man ook al weer op uitzending? en eens kijken of we gelijk krijgen betreffende deze maand.... lijkt me sterk omdat hub van gedachte is veranderd en liever nog een paar maandjes wil wachten tot een nieuwe zw...we hebben wel vlak voor de meest vruchtbare dag geklust, dus het kan, hub zou daar minder blij van worden, maar voor mij kan het niet snel genoeg gaan.
zo lekre dikke auto hor mikmak hahaha, dus hubbie wil nog ff wachten? de schrik zit er bij hem dan vast nog heel erg in of niet???/
@ Mikmak, das een flinke bak Ziet er goed uit! Mijn mannetje moet als het goed is rond september weg. Precieze datum moeten we nog krijgen, maar defensie kennende zal dat wel last minute weer bekent gemaakt worden. Jammer dat hub wil wachten! Maar net wat mamasuus al zegt, de schrik zal er nog wel goed in zitten. Wie weet is het toch nog raak Afwachten dus maar Wanneer is je nod?
@mieks, dan lost ie zon beetje mijn vent af hahaha die hoop ik dan weer ong hier te hebben. moet ook wel want 8 sept heeft madam dr einschulung en daar moet ie gewoon bij zijn hahaha....
@mieks en suus nod is dinsdag... we wachten af... de schrik zit er zeker in, maar zijn hoofdzakelijke excuus is dat hij nog met zn studie bezig is, en hij zou graag willen dat alle zw kilo's eraf zijn... nou uit die droom heb ik m effe geholpen... want ga niet eerst alle kg's kwijtraken om vervolgens weer compleet uit model te gaan. ja das een beste bak, zijn er erg blij mee. ergens voor hem wil ik best wachten, maar hoop dat t raak is
mikmak stoere bak hoor ! zal wat zijn indd nu al zwanger .. snap dat hubbie de schrik er nog in heeft zitten dat wel maar snap ook dat je het liefst zo snel mogelijk weer zwanger bent.. Hier gaan we al voor een 2e ja.. als het net zo lang duurd als bij jin dan is ze onderhand al 3 voordat er een broertje of zusje bij komt .. dus wel zullen wel zien.. eerst maar is een cyclus krijgen