@mikmak, die schrik blijv waarschijnlijk jah toch wel. en die studie die had ie dan toch ook gehad met jullie kleine man erbij dus dan maakt het nu toch niet ineens uit??? en idd wat je zegt die kilos hahah waarom eerst afspekken om het erna weer erop te eten hahaha...... @ly, ooh wat leuk meid was me niet opgevallen zie het nu pas onder je banner staan hahaha.. en je hebt gelijk hoor om dan maar meteen verder te gaan je weet het immers niet. ach en miss is het nu wel heel vlot toch?? gewoon lekker blijven oefenen hahaha
@ Mama Suus, haha wie weet lost ie idd jouw man af @ Mikmak, spannend dus tot aan dinsdag. Wat is je eigen gevoel er over? Last van kwaaltjes? (Al zegt dat dan weer helemaal niks natuurlijk). @ Lydia, al gelijk voor een 2e ja? Ben je niet bang dat het straks ineens gelijk raak kan zijn? Hopelijk hoeven jullie er niet weer zo lang op te wachten in elk geval. Ben blij dat bivak van manlief hier niet door was gegaan. Eitje komt weer netjes op tijd (vandaag of morgen verwacht ik). Als hij dinsdag pas was thuis gekomen hadden we anders deze ronde mis gelopen.
@mieks, voor nu is er niets, heb een vroege test gedaan, maar die was negatief..... dus verwacht er niet te veel van deze maand. @lyd heb je dan nog geen regelmatige cyclus? zo vandaag effe bij schoonzus geweest, linette ligt nog effe te pitten en almar is een weekendje naar de ardennen met een klasgenoot... effe tijd voor mij dus... strax pannekoeken bakken, lekker makkelijk en met de beentjes in de lucht
Mieke bang?? Nee juist blij als het snel raak mag zijn! Mikmak nee eerste was 98 dagen en tweede 39 zit nu op dag 27 dus ben benieuwd
Hej dames, Nee mijn man gaat niet op uitzending hoor! Hij is in opleiding in Hilversum, VIG! Hij gaat zondagavond weg en vrijdagavond pas weer thuis.. Beetje lonely gevoel soms hoor... eind augustus is tie klaar! Dat bedoel ik met nog 6 mnd!!! @Lydia, leuk hoor een 2e!!! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!
@ mamavanrayan welkom, late reactie, ben even wat minder actief geweest. @Siren84 we tellen de maanden door. Die van mij heeft volgende week weer 3 weken cursus in budel, hij is afgelopen 7 weken in weert gezeten, dus van de ene cursus in de andere. @Lydia succes ik hoop dat het snel raak mag zijn. @mama suus, komt inderdaad snel dichterbij dat jouw man weg gaat. @Mikmak, Grote stoere bak!! Het zou zomaar raak kunnen zijn. Hopelijk lukt het voor jou snel, maar het zal voor hub een hele schok zijn. (als het zo is) Hier zit ik met spit... zware client en het is in mijn rug geschoten. Balen natuurlijk, want ik moet nu wel rust nemen tot het weer geheel weg is, anders loop ik straks met een hernia in mn zwangerschap --> nee niet de bedoeling Morgen mijn baas inlichten, die gaat er niet gelukkig van worden. Verder geen kwaaltjes, alleen moe, verder niets. Het is nog steeds onwerkelijk. Vooral omdat ik nergens last van of gezien heb. We hebben vluchtig het hartje gehoord bij de verloskundige, maar kon het daarna niet meer vinden... dus het waren niet meer dan 5 tikjes. Woensdag echo en op hoop van zegen dat het goed met spruitje gaat. Mijn moeder had een droom, die zei tegen me, het wordt een tweeling haha dus we zullen het zien of ze gelijk krijgt
deze ronde niet dames, ben vannacht/vanmorgen ongi geworden. volgende ronde nieuwe kansen... maart sla ik liever over, anders krijgen we dezelfde uitgerekende datum als van arnaud, en dat hoeft voor mij eigenlijk niet.... als het wel is, tja dan moest het zo zijn, maar als ik even die dans kan ontspringen dan graag
@mikmak, jammer dat je toch ongesteld bent geworden begrijpelijk dat je het aankomende maand niet wilt. Dan wordt alles gekoppeld aan Arnauds data en dat is niet de bedoeling. gevoelsmatig klopt dat niet. Succes en dan de ronde daarna weer proberen.
@mikmak, dan kun je nog lekker ff oefenen toch??? altijd leuk hihihi... voor je hubbie is dat vast wle ff fijn. kan me voorstellen dat je volgende mnd probeert te ontwijken qua gevoel zou dat miss wel nog zwaarder zijn. @ly voor jou snap ik idd hoe eerder hoe beter. maar he je weet maar nooit he kan best dat je deze keer niet zo lang hoeft te wachten. net als dat je hoort dat het met de eerste snel we an de tweede lang duurde. je weet hetn iet he.... @mieks, lastig he als je vent steeds weg is als je net je ei hebt. was bij ons met de tweede ook zo lastig had steeds mijn ei in de wk en jah dan is ie er niet he....... duurde daardoor 7 rondes bij de tweede terwijl de eerste in 3 keer was. @siren, ooooh dat valt jah mee dan is ie jah in ned..... tis wel lastig idd als je het niet gewent bent. hier is het altidj zo geweest weet neit beter. @meijte,hihihi dus een tweeling volgens de dromen van je ma...wie weet......vervelend spit. dat moet je zeker nu niet overbelasten. je wil niet je hele zwangerschap last hebben natuurlijk. pff hier ook erg druk op dit moment..... pff heb echt overal pijn momenteel. nek, rug, benen..... alles zit vast. moeten nog zoveel doen en veelste weinig tijd. zijn papadagen heeft ie de komende tijden ook niet. binnenkort moet ie zijnj tas al inleveren heb geen idee meer wat ook alweer allemaal mee moet tis jah alweer 3 jaar geleden..... moetne nog veel spullen halen voor die tijd. zn paspoort moet nog gehaald moet ie zelf doen heeft ie geen tijd voor maar jah zal toch echt meoten he hahaha.dan nog allemaal feestjes ed. en ook de kids nog moet morgen voor het eerst met madam naar ergotherapie kijken of dat wat brengt... zo heb ook me klaagzang ff gedaan hihihi lucht toch op......
Hihi suus daar is een forum altijd fijn voor hè lekker klagen en t mag hihi Ja ben benieuwd.. Al is het alleen al hoe mn cyclussen gaan lopen.. Cd
Hoi meiden, hier echo gehad. Spruitje is terug gezet in tijd naar 8 weken en 4 dagen. Dus wederom een cyclus gehad van 39 dagen voordat ik zwanger werd. Hartje klopte krachtig, bloed stroomde goed. vorm was goed en nu over 2,5 week weer een termijn echo. Dan ben ik 11 weken en dan willen ze het nog een keer zien. Dus op hoop van zegen dat het allemaal goed gaat. Verder ligt de kleine goed in de baarmoeder, alles ziet er goed uit. en het is er maar 1 dus mijn mamma heeft ongelijk gehad dat er 2 in zouden zitten
@meijtje, haha bij mijn eerste echo vorig jaar januari zagen ze de week er voor er maar 1 en de week erna 2...... dus het kan . maar goed klinkt goed in iig hier dinsdag de woonkamer gewit, vandaag naar de kinderboerderij, en gisteren lanterfanten haha nou ga effe verder met koken
zo hebben wij ff een baalweekend achter de rug. pff zat had ik ruzie met me auto die sloeg steeds af. met manlief megaveel spullen voor afgha gekocht was echt een schrikeffect bij drogist alleen al 66 euro..... en dan de rest nog. werden we naar huis gebelt want ons meisje die bij een vriendje speelde zat ziek bij oma en had al aantal keer gespuugt. ze bleef dit vervolgens de rest van de dag doen. ben savonds nog ff wat gaan drinken met vriendinnen dat was dan wel weer leuk hihihi. zondagochtend half 6 duncan wakker en nietm eer willen slapen. dus samen eruit en om half 8 stonden we al bij de wakker (de 1e hihihi) kom ik thuis lopen de hondjes buiten (madam dus uit bed) heeft 1 van de doggies in viezigheid gerold bah bah bah. ontbijttafel klaar gemaakt manlief opgehaald maar die sliep nog op zijn manier grr grr grr. jongetjedie maar bleef zeuren om een dvd kijken. en dus konstant op de kast klom ....... en toen kwam het ergste. hij klom weer op de kast. gooide per ongeluk de laptop ervan af op de pomp van het aquarium waardoor deze stuk gaat en het water er dus uitspoot. op alle stroom dingen inclusieg laptop...... laptop dus doorweekt en overleden. pomp stuk dus visjes hebben geen filter meer. vandaag dus maar nieuwe laptop voor manlief gehaald want hij kan straks niet zonder. de andere naar it bedrijf gebracht en hopen dat ze het voor een dikke 100 euro kunnen maken tenminste de gegevens eraf halen pff. slecht weekdn voor ons dus . zo is volgens mij vrij lang geworden maar is dus ook veel gebeurt hihihihi
Lydia, wat zie ik nu... je banner! Ben je weer zwanger?? Jeej, dat is snel gegaan zeg!! Gefeliciteerd!!!!! Blijven plakken beebje!!!
las het idd ook al daar. meid helemaal super zeg dat het nu ineens welzo snel raak is helemaal super hoor.