heb je toch vaak, eenmaal zwanger geweest dan zijn de daarop volgende zwangerschappen vaak sneller.... waarom, joost mag het weten
hoi, wat een drukte hier haha. hier niet zoveel bijzonders, behalve moooooi weer en veel buiten met linette. morgen voor het eerst naar de ARBO arts ben benieuwd wat ie gaat zeggen. he Lyd, las het op fb, balen zeg... hoe ver was je? alles wel via de natuurlijke gang gegaan of moest gecureteerd worden? nou effe gtst kijken
@ Ly, ik zie dat je weer bijna mag testen? Weet je wanneer je eisprong was? Hier was mijn cyclus gelijk van slag na vmk... Kon het echt merken aan mijn temp vooral.
zooo meldplicht weer @lyd maakt niet uit meis er is nog altijd fb ook hier rustig, nog steeds thuis in de ziektewet, verwacht wordt dat ik ergens in januari 2013 weer hersteld ben, dus heb voor nu dan ook alle tijd, en ben aan het rondkijken naar andere werkgevers enzo, moet in juni eens een reintergratiebedrijf gaan zoeken die je verder gaat helpen dus alles rustig aan.... ga wel vandaag mn nieuwe autootje in Eindhoven halen. Weg stoffige Peugeot 306 station, Hello Renault Clio. de Peugeot niet meer nodig, hub heeft nu die Jeep dus ik kan wel een paar maatjes kleiner, wat ik helemaal niet erg vind nou tot later, ga effe wat broodjes smeren voor onderweg, moet eerst naar zwemles met Linette, van 9 tot half 10 maar is in een dorpje buiten Maastricht dus moet toch rond kwart over 8 weg, en dan gelijk door naar de garage.
haai was er ook nog hoor, bedacht me ineens van goh laat ik eens kijken en ziehier dr zijn dr meer die zo dachten hahaha.... hier alles erg druk vandaar dat ik weinig te spotten ben hihi. dr is alweer een maandje om zo snel gaat dat. madam was gister jarig en heb dus morgen visite. blijft dus druk.
thnx, jah die jurk is echt super hihihi. liep ik toevallig tegenaan. schijnbaar een design ding oid. normaal was ie 90 euro aaaah. maar nu met 75% korting hihihi anders kreeg ze hem echtn iet als je ziet wat ze ermee doet aaaah zat ikde hele dag achterdr aan te mopperen hihihi
Dankjewel Lotte! Ik stel mijn vraag maar even opnieuw... @Meijtje, wat is die externe begeleiding precies? Ik heb ook even een vraag. Mijn man was onlangs klaar met de kms. Hij zou in eerste instantie bij de logistiek, daar was geen plek. Toen gaven ze hem de keuze tussen tankbattilion of de verkenners. Hij koos voor het tank battiolion, deze werd opgeven en moest hij toch naar de verkenners. Nu hij klaar is met de kms, moet hij dus de functie opleiding doen bij de verkenners. Die opleiding begint pas in februari!!! En hij was afgelopen maart al klaar met de kms. Hij werd geplaats bij een verkenner peleton ter overbrugging. Daar kwam hij erachter dat de verkenners echt helemaal niks voor hem is. En hij mag eigenlijk ook geen verkenner worden omdat hij een bril sterkte heeft van -6,5. Hij heeft dit aangegeven bij de mensen van de kms (daar valt hij officieel nog onder) maar zij willen niks voor hem doen. Ze zeggen dat hij niet mag switchen qua functie opleiding en dat hij verplicht bij de verkenners moet (terwijl dit nooit zijn eerste keuze is geweest!). Als hij niet bij de verkenners wil....dan moet hij maar weer korporaal zijn en zijn contract uit dienen. Dit is toch te absurt voor woorden!!! Het verkenners peleton waar hij tijdelijk geplaatst was, heeft hem weer weg gestuurd. Hij is daar een blok aan het been omdat hij niks van de verkenners weet. Nu zoeken ze bij de kms een andere tijdelijke plek (tot zijn functie opleiding begint) voor hem. Hij wacht nu al weken!!! Hij zit nu al 6 weken thuis! Is een paar keer op gesprek geweest bij de kms, en ze bieden hem echt niks anders als de verkenners, of weer terug korporaal worden (wat hij dus echt niet gaat doen). Dit is toch te gek voor woorden.... Hij wilde niet echt bij de verkenners...maar moest anders kon hij niet bij de kms. Eigenlijk had hij niet goed gekeurd mogen worden voor de verkenners vanwege zijn slechte ogen....maar ze hebben hier totaal niet naar gekeken. Heeft iemand enig idee wat we hiermee kunnen? Mijn man belt ze regelmatig op om te vragen hoe het ervoor staat, steeds zeggen ze...blijf maar lekker thuis, je hoort het wel zodra we wat hebben. Zit je 11 jaar in dienst...nooit problemen...wordt je zo behandeld!:x Is er een of andere commisie voor dit soort zaken?
@consider waar vraagt ie hetn u dan? heeft ie al een loopbaan begeleider? miss kan die wat meer betekenen. en anders miss eens verhaal doen aan de vakbond wie weet hebben die een oplossing. zou het er in ieder geval niet bij laten zitten. zo ook ff topic in lounge gelezen. @kaya, die van mij zit ook daar op kazerne. hier meerdere uitzendingen meegemaakt. 1x half jaar toen we net half jaar samen waren 1x 5 mnd uruzgan toen onze meid 1,5 was deze was wel pitig omdat hij dus degene was die de ied`s opzocht en blootlegde. 1x 8 wk was toen net zwanger van onze jongen hij zat toen op het kamp en moest bijna in zijn uppie hele kamp voorzien van stroom ed was soort stage hahaha. wilde hij graag de rest moest in burger stage lopen maar daar had ie vroeger al gewekrt dus heeft hij dit bedacht en naar veel getouwtrek vond den haag het toch goed. en nog een lopende. die opmerkingen houd je toch, maar wat ik ook wel lastig vind is dat ze vaak wel vragen hoe het met mijn man gaat maar niet hoe het heir met ons gaat. dat vind ik dan een beetje jammer.
hier ook een militair als vriend. 1 uitzending samen meegemaakt en er ligt een volgende in de pijplijn. Zijn nu aan het denken over kindjes....maar zien nog veel apen en beren op de weg. Ik werk onregelmatig en hij zit intern. Hoe moeten we dat in godsnaam doen met de opvang zonder de hele tijd terug te vallen op familie. Daarnaast wil ik liever niet zwanger zijn als hij op uitzending is....iemand die dit wel heeft meegemaakt? hoe is dit gegaan. Hoe is het sowieso om een kindje te hebben als je man op uitzending is? Lijkt me zo erg dat hij dan zoveel mist van de ontwikkeling.