Zo! Zijn we er weer?!?! Mijn man is nog steeds met de VIG bezig. Tot nu toe alles gehaald! Planning is begin aug klaar te zijn . Hope so!!! Afgelopen weekend vertelde hij weer eens wat over zijn 3 uitzendingen. Heftige dingen die ik nog niet wist!!! Hebben jullie dat ook?? Opeens na jaren weer bepaalde feiten. Voor degene die het nog niet wisten. Hij zit bij de landmacht op Oirschot. Hij is een tanker in hart en nieren (11 tankbat.) Nu ze weg zijn zit hij bij het 13 GNK.
@mama suus, gewoon benen bij elkaar tot hij thuis is, hopelijk heeft hij gewoon theorie en geen praktijk in het veld dan duurt het allemaal langer..... en dat ze hem er gewoon niet op afrekenen, dat is ook belangrijk, ach het is nog even weg. Ben nu halverwege Ik ben wel benieuwd naar het leven als militairsvrouw met een kind, vooral omdat volgende functie waarschijnlijk intern wordt. Ik zal daar ook wel een draai in vinden
@siren, die van mij kwam vorig jaar met alles. Hij is er heel erg door opgeknapt. Hij ligt ook niet meer in een voortuin met de eerste knallen van oud en nieuw en schiet gelukkig ook niet meer gelijk in hyperstatus als ergens een harde knap naast hem is.
idd meitje afknijpen die hap hahaha, en het went idd hoor je ritme met kind. moet ook altijd wennen aan de dagen dat ie wel thuis is hahaha vakantie is altijd ff weer je draai vinden...... siren, mijn man heeft toen een heel dagboek bij gehouden ik den kdat dit hem toen al heel veel geholpen heeft alle dingen die hij voelde ne meemaakte heeft ie op papier gezet. nou jah pc haha hebben het nu nog op cd staan. moet het altijd nog eens lezen maar ben dr volgens mij zelf nog niet aan toe hahaha
die van mij werd 's nachts regelmatig zwetend en huilend wakker.. en zijn eerste oud en nieuw hier was helemaal een ramp! is normaal een grote stoere vent maar toen net een kleine bang puppytje
kaya, dat klinkt ook niet erg fijn dan. ben blij dat die van mij het goed verwerkt heeft. en er niet al te veel onder geleden heeft. hij is alleen iets sneller boos en kan wat minder hebben maar jah als je dat weet houd je er rekening mee...... @ly, hoest nou? heeft ie het nog naar zn zin?
@Kaya ken het, had die van mij ook. Nu heeft hij mij ook alles tot in de detail vertelt wat hij allemaal heeft meegemaakt. En hij slaapt er een heel stuk beter door. zijn gemoedstoestand is nu goed en zit weer prima in zijn vel. @mama suus daarom dat denk ik ook haha wennen als hij weg is en wennen als hij weer terug komt. die van mij heeft ook dagboeken enz die ik allemaal heb mogen lezen van hem om in zijn hoofd te kunnen kijken.
Mijn vriend heeft er ook geen last van gehad. Wel iets sneller "aangebrand" maar verder niet bang of schrikken bij hard knallen enz.. Lijkt me best heftig dat zo mee te maken bij je vriend. Als ze maar blijven praten, en niet perse met vriendin/vrouw maar kan ook met collega's.
nee dit was in het begin ook wel erg schrikken.. gister vertelde hij dat de uitzending nog wel 2 tot 4 weken langer kon gaan duren. dat kan hij pas een week van te voren zeker zeggen:S
@mamasuusja ff snel hihi we zouden al maar nu tovh voor uitzending hij gaat voor bijna een half jaar op paar dagen na. @lyd zag je onderschrift wat leuk hoever ben je nu? @cvlth zit je man op een boot?
noa, wel leuk zeg. dan ben je straks niet meer de vriendin van maar de vrouw van. echt super meid. beetje jammer dan dat het nu eerder moet ivm uitzending. moet ie al snel weg dan of heb je nog ff????? @kaya, idd thats live bij defensie. zo wilden ze laatst ook ineens mannen van mijn man weer trug sturen en later trug laten komen want jah geen materiaal dus ze konden niet werken...... gelukkig hebben ze het toch anders bedacht maar echt af en toe hebben die hogere lui echt geen verstand. en das dan echt den haag........ morgen hebben we midterm dag maar we gaan niet is helemaal in soesterberg pfff ga niet 2 uur heen en 2 uur trug voor een beetje koffie drinken!!!!! hahaha is nooit zo heel spannend dus ga wle wat anders doen.
We zijn nog geen maand getrouwd voor hij weg gaat Midterm ga ik ook zelden heen. waar waren jullie heen geweest vandaag
zo das alleen je witte broodswk doen dan. hoest met de kleine meid? zijn naar speelstad oranje geweest wilde eerst hier in de buurt naar een groot ding gaaan maar met die regen leek ons datn iet wat hsahha dus vandaar naar oranje. was erg leuk de kids vonden eht super en ondanks het weer konden we toch overal zo doorlopen erg prettig dus.
Ja heeft het super naar z'n zin! Hij mag nu mee gaan bouwen aan een hele nieuwe lijn .. Super veel zin in