millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeimorge !

go maraa ! had t al gelezen op je hyves ja ;)

hier : lekkerrr waren kinderen afgevallen vandaag dus ik met mn goeie ideen : '' dan kunnen jullie vanmiddag mooi mijn BSO kindjes opvangen omdat ik vorige week op t laatste moment niet vrij was '' ;) en dat vonden ze nog goed ook !
    dus lekker vrij vanaf 10.00 !! :D ken ik hier n beetje huishouden doen :)

xx

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Lydia lekker hoor vanaf 10:00 uur vrij. Goed idee van je om ze te vragen voor je BSO kindjes te zorgen.

Hier gaat weer de sirene af , of beter gezegt het is Mara die heel moe is maar niet in haar eigen bed wil slapen. Tjonge wat kan die kleine meid hard gillen. Ga haar maar weer uit haar bed vissen dit is ook niks.

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow je hebt hem verkocht mooi zo, allen nu nog een trein kaartje/

en duncan dus lekker in de zon geslapen is wel goed voor ze, yas slaapt altijd ind e wagen als we gaan wandellen met de hond.

@buster wat goed van mara had het al gelezen op je hyves, alleen jammer van dat slapen gaan, hopelijk heb ze het snel weer door dat het slapen in je eigen bedje leuker is.

en wat fijn dat john eerder thuis was, en je hulp had bij het eten en het naar bed brengen.

ow jij geen roze nou ik wou me maxi cosi al roze maar toen toch maar voor de zekerheid een kleur genomen die voor beide kon, maar wil nu echt een roze:D en me vriend vindt het goed, hij moet wel hihihi.

@lydia ow lekker vanaf 10 uur vrij heb je goed geregeld!!!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,
    nou een treinkaartje is nie meer nodig de rest wil nu ook wel op donderdag trug. die wilden namelijk eerst nog gaan stappen maar jah ze zijn er dan al 2 wk als ze dan nog niet genoeg op stap geweest zijn dan weet ik het ook niet meer. en dat zagen ze nu zelf ook in hahaha. dus hij komt nu dan gewoon de donderdag avond thuis en moet ik hem in klazienaveen ophalen bij een colega das niet zon ramp was even ver als de trein. alleen wel een stuk goedkoper haahah. moet hem zondagavond daar ook heenbrengen dan kan ie mooi met hem meerijden en heb ik twee wk de auto jeee. moet ook wel want heb een druk schema hihi.

@noa, hihi dus het word een roze hihi. hier hadden we voor madam de eerste 2 stoelen goedkoop overgenomen van kennissen en de derde stoel die ze nu heeft mocht ze uitkiezen hihi en dat is dan nu de lilly pink geworden. maar die is nu al zo goor je krijgt hem haastn iet schoons had hem twee keer achterelkaar in de machine gedaan maar sommige dingen blijven erin niet echt een succes dus zon lichte hahaha. voor duncan komt er dus straks ook een mooie donkere zwart blauw of grijs of miss rood hahah moet nog ff zien. de maxi die ik voor hem heb is ook mooi rood want jah niemand wist jah wat het werd en kreeg hem van me ouders hihi.

@busster, zo knap hoor van je meisie had het gezien idd. en ze is dus lekker een nieuw ritme ant uitproberen over de rug van mama hihi gemeen is dat he. hoop dat ze het gauw weer een beetje te pakken heeft dan.

@lydia, zo lekker hoor ff vrij das altijd fijn dan he zo onverwacht.

nou ga ff de boel opruimen want madma heeft gister met spaggetti gespeelt en het ligt nog steeds overal pff gelukkig is het droog spul dus ff overal langs vegen en met de zuiger en moet het wel wegzijn maar otch hahaha.

ooh ga vanmiddag weer ff met ons manneke naar arts hoor want hij heeft savonds zon last en hij meot volgende wk weer entingen dus jah dan moet ie wel opgeknapt zijn natuurlijk.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow lekker 2wk de auto, en ze zullen wel genoeg gaan stappen in die weken denk ik dus dan kan ie die lekker op donderdag naar huis en scheelt nog geld ook.

ja zo lily pink wou ik als maxi maar durfde het niet, maar die kleur is zo te horen dus geen succes, hmmm mischien wordt het dan toch maar een donkere kleur. want tja je zit ook niet op zo vies ding te wachtte.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

ben ik weer effies..
    heb nog steeds niet alles terug gelezen,:) ben namelijk ziek..heb keelontsteking..ben dr echt beroerd van , kan bijna niet slikken en dan die *piep* kids die lekker niet luisteren en kan niet echt hard praten, dus als ik dan boos ben, dan kan ik het niet kwijt zeg maar..zo irri..:(

ga weer vroeg me mandje in vandaag, gister ook al..
    me mannetje is inmiddels weer weg, dus hoop dat het net zo mee gaat vallen als die afgelopen 3 weken..denk het niet..omdat ik dus ziek ben..;)

Nou we hebben een beetje gekeken naar een leuke vakantie, maar zit er denk ik niet in, wat een prijzen zeg!!:$ Nou we gaan dus echt niet voor 3000 euro in mei daar zitten, dan maar niet..vind dat echt zonde van het geld. me man had ook een bedrag van max. 1800 euro in gedachten, nou dat gaan we dus niet redden..:(
    Hij zeg dan gaan we toch naar center parks, nou sorry dan maar helemaal niet hoor, vind dat alleen maar spullen verplaatsen naar een ander huissie en als het voor het zwemmen is, dan kunnen we die week ook gewoon een zwembad gaan opzoeken..
    We gaan nog wat aanbiedingen bij houden en anders gaat eht over! wel jammer, maar ja tis niet anders.;)

Nou de keuze van de foto op canvas is inmiddels gemaakt, me man vond ook de tweede het leukst, dus me oudste heeft pech en kijkt inmiddels naar een vreemd kind aan de muur haha, hij heeft het trouwens nog niet eens gezien..whaha..:D

probeer morgen alles ff terug te lezen..
    fijne avond
    liefs elies

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wtf! das duur indd.. ja je bent met zn 5e he.. phoe....
    wij zijn nu met ze 2e in maart 840 kwijt... pfff
    jammer had het je zoo! gegunt !

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ow je bent niet lekker bah en dan net als je mannetje weer weg is, hopelijk gaan je kids beter uisteren.

en jeetje wat een prijzen maar je zit in een vakantie peridode he, dan betaal je altijd al meer volgens mij. en je centerparc is wel grappig maarja heel wat anders dan buitenland, dan kan je inderdaad zo zwemparadijs bezoelem voor een dagje.

mijn zus gaat ein juni naar turkije en is 1200 kwijt met ze 4tjes.
    in appartement.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai, gister dus weer ff emt kids heengeweest en heb dus voor duncan weer een kuurtje alleen heeft hij die van vanmorgen al uitgespuugd pff hihi zal hem zo nog ff wegen want als ie boven de 7,5 kilo is dan moet ie 5ml en andersa 2,5ml. schrok wel ffgister trouwens we zouden net weggaan spuugt ie ineens heel veel met bloed erin aaaah heb het meegenomen maar was niks ernstig waarschijnlijk een adertje oid. en dat ie echt sapuugt komt waarschijnlijk door al het slijm dat ie inslikt want het zit allemaal wel los maar komt er dus niet uit en dan slikt ie dus alles door brrr.

@eliesja, jah niet te betalen he daarheen wij zijn toen naar cran canaria gegaan voor 1200 maar yasmine was dan nog onder de 2 dan betaal je alleen de reserveringkosten. en jah met twee oudere kids die dan ook zelf dus een stoel moeten is het aardiog wat heftiger daarom will;en wij nog een keer voor duncan2 is dna is het nog enigzins te doen.

en dr is niks mis met een centerparcs hoor als je gewoon die niet in ned neemt. maar verder weg dus dld of frankrijk dan is er echt wel veel leuks te doen eromheen en je hebt de luxe dat je een huisje hebt . want zelf vind ik een hotel met kids dus echt tien keer niks. allemaal op een kamer kids die dan niet willen slapen ed. we zijn zelfs toen naar cran canaria in een huisje gegaan hoor dan kon zij optijd erin en wij nog lekker tv kijken of buiten zitten. heerlij kwas dat en je hebt je eigen keuken om babyvoeding ed te doen echt ideaal voor ons dus echt geen hotel.

@noa, jah erg jammer maar hij is dus idd erg goor ant worden en wi ldus echtn iet meer schoon. want jah dan gaat ze dr in met dr speelkleren en met koekies en drinken ed. en ook al zeg je eerst dat gebuert niet het komt toch een keer en hup hi jis goor. dus als je roze doet doe dan een felle kleur en kijk uit met de zon hihi.

nou ga verder want manlief zou op tijd zijn vandaag.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen ..

oeh dan scherig je wel ff als ie bloed overgeeft... ieh... fijn dat t ingg niks ernstigs was..

ik ga zo weer werken .. t gaat maar door :p ! nog 6 dagen werken en dan op vakantie .. ben er echt aan toe !

xx

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nou daar ben ik dan weer hihi..nog niet helemaal oppie toppie, maar et kan ermee door..;)
    ben ook nog eens ongi geworden en dan met die irriterende plekken in me gezicht erbij, maakt het er allemaal niet blijer op.

en wat waren ze vandaag weer stierlijk vervelend, of ligt het dan aan mij, omdat ik niet lekker ben en ik weinig kan hebben?
    meestal doen kids dat, irriteren als jij je niet lekker voelt..:D

@noa, jammer van de maxi cosi tobi!Zou ook geen verleurde moeten hoor! Is dat trouwens een stoel wat volgt op de maxi cosi? en gelijk een wagen, beterrr.:)
    auw gevallen over de hond, das minder meid, hoe staat het met je knie nu?
    yah die eigen regeltjes daar krijgen we wel steeds vaker ruzie om hoor, althans woorden, wij hebben zeer weinig ruzie gelukkig, maar echt een beetje bekken naar elkaar..:)

@lydia, zo lekker aan het snowboarden geweest, cool!De spierpijn inmiddels al weer verdwenen? Wat een lieve schoonzus heb jij zeg, dat je dat allemaal gratig krijgt! :)

@mamasuus, ja wij hebben toch wel speciale mannetjes, met speciale vrouwen haha..wanneer ging jou mannetje ook alweer weg?
    En al iets besloten over de kinderwagenbak? ik zou omdat hij er nog niet helemaal tegen aan ligt gewoon hem er nog in doen hoor, is altijd beter voor zo'n ukkie zijn rugje.
    Leuk hoor babyzwemmen, heb het alleen ooit eens met de oudste gedaan, verder nooit met die andere 2, wel jammer, is wel heel lekker voor ze.
    Wel beter dat het bedje verkocht is..hier reageer ik ook niet op onzin biedingen en soms laat ik me man bieden, zodat een ander er weer overheen gaat bieden!:D

Ach arme duncan, nog steeds niet lekkertjes en dat is zeker schrikken als er ineens bloed bij zit. In de gaten houden hoor.

Vind center parks op zich wel leuk maar dan zit ik liever in me eigen huis, waar ik alles bij de hand heb. nee heb dit jaar geen zin in center parks hihi.

@care, haha dus je bent zo aan de poets, dat wordt nog wat als je straks tegen het eind zit en echt nesteldrang gaat krijgen haha, blijft er niks meer over!Maar dan heb ik nog wel een adresje hoor, waar het altijd een zooi is!;)

@busster, minder dat mara haar weekje niet had! Gaat het nu al beter? En wat goed van Mara zeg, haar eerste stapjes los, het kan nog even gaan duren, maar het kan ook zo zijn dat ze binnen nu en week gaat lopen..:p
    Dus jullie ook paar daagjes weg, ja wel hopen op mooi weer hier, want mischien dat we toch hier gaan blijven, vind het allemaal zoveel geld.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus jeetje je zal wel geschrokken zijn gelukkig niks ergnstig.
    en ik zal inderdaan dan wel een felle kleur nemen of gewoon donker, en verkleuren kan hij nier want wij hebben geblinderde ramen dus komt geen uv straling binne of minimaal.

@lydia ow lekker bijna met vakantie!!!

@eliesja ow ook nog ongi geworden das niet fijn altijd op die momenten waneer het ff niet uitkomt he.
    en ja verkleurd houdt ze inderdaad zelf maar, die stoel is inderdaad de opvolger net als de priori. zit alleen prijsverschil in. maar ze zijn beide vanaf 9 kilo tot weet ik ff niet.

en met knie is goed dik gewordden, maar ben gewoon door gegaan dus echt over is die nog niet.
    en wij kunnen hier ook wel wat bekken na elkaar hoor. ook niet echt ruzie, ik ben altijd de bitch zegt hij hihi

owja meidne morgen krijg ik kijkers!!! duimen jullie even voor me

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, foei foei, *wijst met vingertje:D jij hebt teveel gedaan met dat been en daarom is het nog dik en pijnlijk, je moet ook rust houden he..;)
    haha ja wij hebben het dan altijd gedaan he, wij zijn de bitch..maar zelf kunnen ze er ook wat van!

Yeah kijkers!! Ik ga voor je duimen..*duim duim duim

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen maar weer.

@eliesja, he ook nog ongi jah dan is het dubbelop he ken het dan komt alles in een keer pff zo lastig. hiih en dus maar geen center parcs dit jaar hihihi ach als je je hebt in gesteld op een zon zee strand vlieg vak is dat ook niks natuurlijk. je kunt anders nog eens kijken op duitse sites jah klopt klinkt raar maar er zijn er veel uit ned die vleigen vanuit hier omdat het schijnbaar heel veel geld scheelt. de luchthavens zijn al een stuk goedkoper.

hihi dus jullie bieden ook leklekr zelf hahah werkt toch eh. word er trouwens nu niet goed van heb erop gezet gereserveerd en toch nog mensen die bieden en berichtjes sturen pff daar word je toch ook neit goed van. hoop dat die lui hem snel halen want dit schiet niet op. zal ze begin komende wk nog ff bercihten wanneer ze komen.

@noa, en knie al wat dunner geworden? lijkt me erg pijnlijk zeg. en wat goed zeg nu al kijkers lekker vlot hoor. zou zeker goed voor je duimen hoor helemaal super zeg.

nou ga eens ff kijken of de mannen al wakker zijn hahaha die liggen samen op een oor in ons bed hihihi. hij had duncan om 5 uur oid eten gegeen en erna was ons manneke klaar wakker dus heeft ie hem na een half uur maar eruit gehald en hup bij ons slaapt ie wel leker verder hihi en dat zonder al die kreun en stuen en brabbel dingen hihi. maar jah ik moet zo ff boodschapjes doen en zijn kleren wassen want morgenavond gaat ie alweer weg snif snif.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen :D

ik ben volop aant duimen voor je noa !! hopen dat t ze bevalt en ze het kopen ! :)

eliesja spiepijn is weg hoor ;) hihi heb alleen nog soort van spierpijn op me arm geslagen pijn door die inenting van de DTP of HEP A spuit... pfoee kon me arm gewoon nii optillen nu gelukkig wel beter :p

suus klopt ja van die duitse sites is goeiekoper volgens mij kijkt n vriend van mij altijd op de duitse neckerman ,.. haha ik heb dat ook welus geprobeerd maar duits is ni mn sterkte vak ... zie t al voor me dak denk dat ik naar egypte ga en ineens in turkije sta ofso :p haha

als je zeker weet dat die mensen m halen zou ik m er gewoon afgooien .. ( of kost het geld als je hem er toch weer op moet zetten mochten ze m nii komen halen ?? )

morgen je mannetje weg .. pff das minder ind! na nog ff lekker van genieten dan :)

fijne dag meide !

xx ly

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemiddag!

hier de boodschappen al binnen, ben om 9uur vanmorgen al vertrokken, dus ben lekker klaar voor vandaag.:)
    eigelijk zou de oudste nog naar de kapper moeten, hij heeft as dinsdag schoolfotograaf. hoop dat dat nog gaat lukken, danny ligt inmiddels te meuren.mischien daarna ff.

morgen weer bakkie doen bij me schoonzus en daar eten. en dan is het weekend weer voorbij.beterrr:)

@mamasuus, oh morgenavond gaat hij dus voor 2 weken weg, nog ff van elkaar genieten dan maar!
    Ik zou de advertentie er idd afgooien en als ze m niet op komen halen er weer opzetten! En anders gewoon niet eens meer reageren of zelfs openen je mailtjes.

Je bedoelt dan ook vliegen vanuit duitsland? dit zou wel wat zijn als we geen 3 kids moeten mee zeulen en dan zitten we nog met vervoer, want de auto daar 8 dagen laten staan is ook niks en duur denk ik. Maar bedankt voor het meedenken.;)
    Hou voor nu de aanbiedingen in de gaten en hopen dat er wat goedkoops bij zit!

had aan me man al gevraagd of hij niet eerder nog een week vrij kon krijgen, want waarschijnlijk krijgen we voor de oudste wel uitzonderlijk verlof, omdat me man in de grote vakantie 4 maanden weg moet. maar hij kan geen vrij krijgen..nou was een goed idee van mij, maar helaas niet haalbaar.

@lydia, oh ja die prikken heb je nodig voor egypte. lekker he haha.
    trouwens me vent moet ook weer al die kinderziekte vaccinaties halen, had fer dat ook toen hij naar afganistan moest?
    Me vent vond het maar raar!

nou fijn weekend!

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @eliesja, hii ook nog naar kapper dus jah madma moet volgedne wk ook echt weer eens heen.
    en tis dan iss wel een eindje kachelen vanuit west ned naar west dld maar jah als het echt veel scheelt. het word steeds populairder. hier heb je een ned site voor dit gedoe kun je
    altijd eens kijken toch : Vliegen van vliegvelden zoals Mnster, Dusseldorf, Dortmund, Keulen, Bremen, Weeze en Koln ? Goedkoop vakantie boeken vanaf Duitsland
    je weet maar nooit hihihi.

heb hem idd nu maar van mp afgehaald die vrouw belde vnamorgen en ze komen hem volgende wk halen dus als ze neit komen kan ik hem idd er zo wer opzetten heb nu wel gezien dat ie populair is dus raak hem zowiezo dan wel kwijt.
    en jah ook weer tijdej alleen straks en dan is ie ff 2 weekenden thuis en weer 3 wk weg dus ook met pasen pff fijn hoor defensie hihihi.

en dat was dan miss idd mooi geweest als ie dat voor elkaar zou kunnen krijgen jammer dat dat niet kan. en in zijn inschepingsverlof dan? wij zijn toen nog een midweekie naar center parcs geweest in nov was dat en wk laterm oest ie dan weg was ook erg fijn.

@lydia, hahaha dus voor jou word in dld boeken niks haha nou jah misss heb jedan ok wat aan die site hihi.

nou ga eens ff de doggies tot orde roepen manlief en madam zijn buiten ant werk en ze willen meedoen maar lopen nu dus binnen te blaffen ipv buiten grr af en toe erg lastig straks word ons manneke weer wakker.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eliesja , ja ferdi moest ookal allemaal inentingen halen .. weet nii welke .. ;)
    maar hij moest er ineens in paar weken tijd n hele hoop halen ;)

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    De kapper is niet veel meer geworden. Denk dat ik morgen zelf maar ff de tondeuse erover heen haal.

Zou met alyssa dus ook een keer naar de kapper moeten, maar die krijg ik gewoon niet mee, ze wil het gewoon niet! Hoe los ik dat op, iemand tips?

@mamasuus, oh dank je voor de site, zal eens een kijkske gaan nemen, you never know!;)
    Als hij voordat hij weg moet met verlof is, dan wordt het ook niet veel en dan zit je helemaal in het hoogseizoen vandaar nu in mei.

Heb even zitten kijken bij Jiba en dan bij portugal, heb wel iets gezien voor nog geen 1800 euro, maar ken het land niet, althans zal wel mooi zijn, maar hoe is het weer rond die tijd?? willen wel zon, zee en strand natuurlijk hihi:D iemand wel eens geweest?

@lydia, ja me man had er al een paar gehad en nu idd nog veel meer..haha arme ziel...hij had er de laatste keer best wel last van.

vandaag weer een vroegertje denk k, ben best moe..

fijne avond!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

nou de mensen waren super enthousiast, en de makelaar moest compliment doorgeven over hoe het eruitzag:D. het is voor hun zoons. want hun gaan verhuizen naar curacou dus ja het klinkt allemaal wel goed. ze hadden er meerdere gezien maar vonden het niks. we horen het maandag al!!! dat is vrij snel normaal gaat er een week over heen.

@eliesja het duimen heb al wel wat geholpen hoor, nu maandag nog even duimen. jij dus al vroeg op pad, wel lekker heb je nog wat aan je dag. en was de kapper nog gelukt?

en ja heb te veel gedaan weet het, nu is die gelukkig alleen nog maar blauw en wat minder dik al

@mamasuus ow wat lief de mannen in het grote bed. en je mannetje moet al weer snel weg geniet nog maar lekker van hem vandaag.

en met me knie gaat het al iets beterder hoor en ja kijkers waren ecrg vlot staat net 10 dagen op internet.

@lydia bedanlt voor het duimen het heeft hopelijk geholpe

Deel Deze Pagina