goedeavond! t houd maar niet op die keel zeg..pfff, in de middag ben ik heel wat, maar tegen de avond kuch ik me rot en doet het weer pijn. Was me tragitol vergeten mee te nemen, niet slim dus. @lydia, ja denk dat die abbonementen automatisch worden opgeslagen. Maar snap in ieder geval wat je bedoelt nu hihi. wel lekker dat je heb kunnen poetsen geeft idd ene goed gevoel weer. en fer gesproken heerlijk joh! @noa, was vandaag zeker mooi weer, maar toch ook nog wel fris. lekker genoten dus! ga zo weer naar me mandje,ben mooeee.. was gister maar goed dat ik op tijd ging want meneer kwam vanmorgen al om 6.05...pff dacht dat het eindelijk goed ging, maar hij komt weer zo vroeg. hou me hart vast met dat vroeg licht worden straks! trusten
goeiemorgen klepkonten hahaha. nou hier zijn we ook weer alleen , maar wel met vervoer dus dat is dan weer een pluspunt hahaha. al weet ik neit of i kvandaag doe wat ik wilde doen want er ligt een best pak sneeuw en weet niet hoe dat in ned is. moet namelijk nog steeds me paspoort ophalen tisn iet ver ff naar enschede zon half uurtje maar toch. en wilde dan meteen ff daar i nde buurt naar prenatal die zit er er dichtbij een hele grote ff kijken of ze nog wat leuks hebben haha. wel raar hoor dat me vent zo ineens weer zondagavodn vertrokken is. heb nu dan ook eindelijk zijn kamergenoot gezien hihi hij is even groot al mij een jaartje ouder maar toch een partij breed pff echt die vent heeft een armen niet normaal meer hahaha en een bonk spier zeg maar. gisrter lekker ff naar de dierentuin geweest altidj leuk haha al hebben wij dus ook een dwarse kleuter/peuter/ puber hahaha. @eliesja, ik ken je probleem hoor met de kleine meid das hier net zo we blijven ruzie maken. ze heeft zelfs dit weekend wel twee keer een tik aan dek ont gehad van me vent omdat ze maar door bleef gaan en niks hielp meer. echt heel erg lastig. @lydia, ooh fijn dat je je vent weer gesproken had, nou ga ff madam klaar maken voor school.
sneeuw.. pff breek me de bek nii open gister zown SUPER mooi weer ( nie warm ma wel lekker zonnetje ! ) en dan sneeuwt t nu weer/.. nii veel hoor maar was ZO blij dat t weer weg was fijn dat je nu iig dan wel vervoer hebt maar ja indd met n pak sneeuw schiet t nog nii op .. ghe ghe en de dierentuin ik hou dr helemaal nii van maar ferdi wel had 2 weken terug bij de sponsor bingoloterij 4 kaartjes voor de apenheul gewonnen dus daar gaan we heen alssie terug is meneer ook weer blij ghe ghe xx fijne dag !
hihi lachwe toch lydia samen aapies kijken hihi. wij gaan ook vooral voor madma hoor vind het vaak nog wel zielg ook niet alle beesies hebben zon mega verblijf zo gaan we hier nooit naar de aapies want die zijn echt sneu en gister liep de tijger ook stressrondjes daar houd ik dan weer niet van he. tis ook maar klein parkje en goedkoop betalen maar 7 euro pp en madma is nog gratis hihi dan is het nog te doen anders echt niet hoor hahaha emmen bijv is alleen voor madam al 17,50 en dan wij nog dat gaat me echt te ver daar gaan we alleen met korting heen hahaha.
hey meiden nou de makelaar had een bod gehad maar veelsrte laag van 120 dus toen zeiden ze meteen 125 nouja het staat voor 140 dus ja @eliejsa ow ja het worden binnekorgt weer eerder licht hmm verduisterende rolgordijn mischien een optie>/ @mamasuus ow lekker de auto geniet van hihi. de prenetal alltijd leuk hihi. hier legt geen sneeuw trouwens!! @lydia ow bij jouw ook al sneeuw nou hiet gelukkig niet. en naar de apenheul leuk hoor!!
dat hebben we dus al, maar er komt altijd nog langs de naden..zijkant/bovenkant veel licht naar binnen.
hey meiden, ben ik weer. @mamasuus, dus bij jullie ligt er nog een pak sneeuw. nou keek vanmorgen uit het raam en et begon hier ook weer te sneeuwen, dacht..nee he, maar et is gelukkig alweer gestopt en overgegaan in regen. nou ja geef mij de zon maar, maar wil geen sneeuw meer,alles beter dan sneeuw.. ben dat zat haha Dus jou man weer pleite en het rijk alleen hihi..minder maar ja we weten allemaal dat het nu eenmaal niet anders is en we maken er maar wat van met zijn allen. @noa, ja verduisterende rolgordijnen zou nog kunnen, maar je blijft dus altijd met die naad aan de zijkant, waar dan best veel licht tussendoor komt..denk dat ik de ramen maar afplak met zwarte folie gnagna zo dat is veel te weinig, zeker niet doen, maar dat hoort er wel bij, ze bieden eerst laag, zodat jullie ook wat lager gaan en uiteindelijk zit je mischien allebei op de helft zeg maar..op 135 ofzo. ze hebben in ieder geval interesse!!
iemand al eens in turkye geweest? ikzelf ook hoor, maar ben dus 2 keer in alanya geweest en mischien dat we dus turkye gaan doen, wat weer betreft is dat het beste, we willen dus wel zon Heb dus al gezien dat er voor minder dan 2000 ook wel wat is..dus waarschijnlijk gaan we toch nog ergens heen!! maar wil dus vlakbij het vliegveld antalya en geen uren in de bus dus met 3 kids. had al een onderwerp bij vakantie geopend, maar mischien dat jullie ook weten wat vlakbij is en leuk voor kids?
noa zullen ze indd altijd proberen laag te beginnen .. misschien een tussenweg vinden en anders mooi tekoop laten staan.. eliesja , turkije is indd ook wel relax en niet zo duur ik ben 2 keer geweest maar moest allebij de keren nog n tijd in de bus naar t hotel dus ken je nii helpen .. xx
noa tjah das dan idd nogal een verschil jah. als het iets minder is ok maar zoveel hij staat jah net te koop. als je er nu echt vanaf zou moeten. dus idd gewoon nog ff laten hoor. miss komen ze jullie nog tegemoet en anders komen er wel weer anderen hoor. bij ons heeft het toen ook zon 9mnd oid geduurt. we hadden dit huis al maar net o pde valreep hadden we dan die andere verkocht. en dus maar een mnd dubbel gezeten voor het overbrengen van al het spul. dus zolang je nog niet iets anders hebt en het dusn iet hoeft zou ik nog mooi wachten op een beter bod.
eliesja, sorry heb geen idee wij zijn er nooit geweest en gaan er ook niet heen. wil me vent absoluut neit dus heb echt geen idee hoe en wat.
oke toch bedankt meiden. anders zal ik later nog eens de kaart van turkye erbij halen, mischien dat daar iets op staat!
hey meiden, oh wat was ik weer woest vanmiddag. Danny en alyssa waren boven aan het spelen en danny is nu op zo'n leeftijd dat hij echt overal aan zit wat niet mag..grrr...maar ik was dus luke zijn haar verder aan het afmaken met de tondeuse en hoor ineens alyssa roepen, mam, danny heb iets gedaan..dus ik naar boven, had hij een fotolijst uit me kast onder de trap gepakt en het glas gebroken, lag dus allemaal glas op het kleed.. schrok me rot zeg...echt een ratje hoor, gelukkig had hij niks, maar niks is meer veilig voor hem. wordt er echt moe van, moet overal sloten op gaan maken zeg. vanmorgen ook al, moest wat uit de vriezer halen, achter in de schuur, nou nog geen minuut, kom ik weer binnen hangt hij aan de televisie en had hem zelfs aan gedaan weer wat nieuws van hem.. maar goed ga douchen en maar naar me bedje, het is zo weer 6 uur!!
ohohoh wat n doerak !! goed in de gaten houden dus dat mannetje douch-ze en slaap lekker ! tot morgen maar weer ! x
@eliesja je hebt ook van die speciale 'gootjes'waar je rolgordijn in kan zodat de kieren ook donker zijn. en wat klein boeffie is danny toch ook!! turkrije ben ik meerder malen geweest, en moest ook wel lang in de bus zittn, wij zaten altijd pal an het strand, anders vraag je gewoon bij reisbureau hunnen kunnen je het toch even wat beterder uitleggen dan op internet. en het legt er natuurlijk aan hoeveel mensen er afgezet moeten worden en wanneer jij aan de beurt bent. en ja het is te laag voor 135 mag het weg hoor. maar er komen vast wle andere nog. @lydia ja de makelaar zou zggen wat de minimaal prijs was op dit moment dus aan hun de keus, deze mensen kochten het huis voor hun 2 zoons dus ze zullen wel genoeg hebben. en anders blijft het boord mooi in de tuin hihi. @mamasuus ow jij oook 9 maanden gestaan daar zit ik eigenlujk niet op te hopen maarja ik zie wel, ik heb teminste al een bod binnen 2 weken andere staan al maanden en hebben niks. dus ja dat scheelt al wel. en ben niet van plan om dubbel te gaan zitten het is wel op te brengen maar eigenlijk geen zin in dubbelek kosten hihi
goedemorgen @lydia, dank je wel, was wel ff heerlijk het douchen! @noa, klinkt als een goed idee, die gootjes, maar ik wil zo min mogelijk aan de ramen bevestigen, al die gaten erin, me man wordt al helemaal gek van het veranderen altijd van mij..de lamp boven de eettafel, hangt geen jaar hetzelfde, plafond ziet er niet uit haha idd gewoon wachten tot je een goed bod hebt gekregen. als we er niet uitkomen gaan we idd maar even langs een reisbureau, die weten dat vast wel. @vanmorgen kwam danny weer vroeg om 5.45 was hij al wakker, heb hem naast me neergelegd maar hij heeft niet meer geslapen en ik dus ook niet meer.gelukkig lag ik weer redelijk vroeg! En deze keer was het nog donker..weet het ook niet hoor, hoop dat het toch eenmalig was. me ma is vandaag jarig dus daar gaan we zo maar even heen. ze zal het best moeilijk hebben vandaag. zal niet de verjaardag zijn zoals altijd natuulijk. fijne dag meiden!
goeiemorge ! indd noa als ze ff n huis kopen voor hun zoons.. phooeee geld zat hihi ! eliesja toch nii weer zo vroeg.. das toch ook was hé ! gefeliciteerd met jullie mam .. zal indd wel ff moeilijk zijn zo zonder paps.. .. komt goed lieve schat ! xx lydia ! ( nog 50 dagennnn !!! )