millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja nou het valt we mee je kan ze met 2 kleine schroefjes doen dus dat is wel te doen toch?

en gefeliciteerd met je moeder het zal ind wel raar zijn zo zonder je vader.

@lydia ja geld zat hebben ze, anders koop je niet even een huis voor je zoons hihi. dus ze kunnen makkelijk omhoog met de prijs hihi. en nog 50 dagen schiet op!!! maar eerst ga je no lekker op vakantie,

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haai was ik ook weer vandaag hele dag op pad pff eerst me paspoort gehald erna ff door naar prenatal heb er leuke schoentjes vor duncan gehaald snoezige sneakers. en een nieuwe fles maar jaatje schrok van de prijs zeg. heb altijd die van difrax en die grote zijn dan normaal 7,99 nu stonden alleen nog die zodner bpa maar jah stond geen prijs bij dus dacht die bleek eht niet 15 euro te wezen aaah schrok me rot zeg. msaar jah ze hadden geen andere meer staan. echt belachelijk. en een ding voor in eht bad ook kijk ik hiern og fdf voor zon ding kost gewoon 15euro he pff ook te duur vind ik je weet wel zon palsitg ligding dan hoefi kehm niet vast te houden want hij is in het gorte bad nu al. en heb hem nu dus altijd in een klein laagje water liggen maar dan ligt ie niet onder dus wat frisjes.

nou moet gauw verder want madma zit in bad en duncan in de box en ik heb het nog druk ahahah.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

@lydia, dank je meis..
    ja heel vroeg kwam onze doerak..:(

@noa, ja dat valt dan mee 2 gaatjes, maar waar haal je die dan?

@mamasuus, lekker op pad geweest dus..zooo dat is duur zeg!!!Heb je niet gezegd laat maar dan???

bedankt voor de felicitaties meiden.

was wel even raar vanmiddag, maar het ging wel goed..kwam het geitedurp binnen en moest wel ff janken zeg...ben ook nog even bij het graf geweest, was lekker weer, zonnetje erbij..samen met ayssa, gelijk uitgelegd waar opa ligt.

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ja de prenatal kan wel prijzen hoor, wij hebben ook de difrax fles die grote s die is 9 euro volgens mij. die brede waar 3 nog wat ik kan is inderdaad duurder.

en die plastic dingen zijn inderdaad duur, en ze passen der helemaal niet lang in, ik heb zo ding wat drijft op het water en daar legt yas op ze vindt het heerlijk en ze heeft ook water over de lijfje heen dus ze wordt niet koud zeg amar.

@eliesja dikke knuf je zal het wel even zwaar hebben gehad, en alys weet nu dus ook waar opa is.

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, dank je meis.
    ja zij vraagt ook echt dingen vind het wel heel lief. Vaak ook als ik met een foto van opa zit, dan zegt ze altijd, dat maakt je verdrietig he mama..zo lief..

@zo dit is al dag 2, beter gezegd avond 2 dat alyssa en danny aan het keten zijn als ze naar bed gaan. Danny gaat altijd om 7uur en alyssa rond 8uur, zou je zeggen dat danny dan al slaapt, nou voorheen wel ,maar al 2 dagen ligt hij gewoon op zijn zus te wachten en als ze dan ligt, liggen ze te keten daar boven..grrrr...:(

ga zo al weer liggen, je weet maar nooit hoe laat danny morgenochtend weer staat te blerren..;)

morgen lekker werken.

trusten!!

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ow wat lief dat ze dingen aan je vraagd over haar opa.

en danny wacht dus op ze zus hihi die feesten er dus lekker op los hihi slapen ze samen op een kamer>?

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeienavond :) hele dag cursus gehad in utrecht weer.. Boringg :p

haha terugweg was wel leuk was een chappie sukkeltje die mij ff in dacht te halen op de snelweg dacht '' prima jij wil stoer doen ben toch sneller :p '' en toen ging ik 165 rijden en hield ie me nii bij hahahahahah ! ( ghe ghe kan ik dan weer lol om hebben )

na ga zo weer kienen , duimen jullie voor me :p

xx

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedeavond meiden,

nou weer lekker dagje gewerkt vandaag!:)
    danny ligt nu inmiddels en is wonderbaarlijk weer eens stil, dus heb goede hoop dat hij eindelijk weer eens slaapt als ik zo alyssa op bed ga leggen!;)

@noa, ja Alyssa is echt de enige die er echt naar vraagd, de oudste die heeft het er nooit over en danny dat kan nog niet hihi.

Ja alyssa en danny liggen op 1 kamer. achteraf veel spijt van gehad, maar ze zijn inmiddels gewend aan elkaar en zoals ik wel vaker vertelde, slaapt Alyssa op danny zijn gejank.;)

@lydia, succes met kienen vanavond en wel winnen he!;)

hoe is het met de rest??

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia ow saai curcus!! hihi ik kan daar alrijd om lachen als iemand me wel inhalen ofzo dan 9 van de 10x redden ze het toch niet hihi .

we duimen voor je!!!

@eliesja ow lekker gewerkt dus, en danny ligt al hopelijk belooft dat veel goeds voor vanacht. en dat was ook zo dat alyssa slaapt op danny ze gejank hihi. ach ooit willen ze toch wl uit elkaar denk ik?!

ow je oudste niet met vragen naar opa, mischien verwerkt die het anders.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, danny sliep gelukkig nog toen ik alyssa op bed legde net, dus hoop op een goede nacht, was er al weer beetje aan gewend dat het zo goed ging..;)
    Ooit zullen ze wel apart willen liggen, geen idee hoe we dat dan gaan doen, dat zien we dan wel hihi.

ja luke verwerkt het zeker anders, die praat nergens over.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haai hier is ik nog wel hoor maar druk druk druk, ons manneke heeft al twee nchten doorgeslapen jee heb hier in dld brei gehaald met bananen smaak en hafer erin en daar zit ie dus wel echt vol van beter dan rijstebloem hihi. tis hier zowiezo anders wat hier dus wel als eerste hapje word gezien is in ned weer niet zo en andersom haha ehct klopt helemaal niks van als ze nou gewoon een lijn trekken maar nee hoor.

@eliesja, luke verwerkt het vast anders. wij waren ook rond die leeftijd toen onze opa overleed en hadden het er ook nooit over ging wel eens langs het graf toen ik op de grote school zat want fietste er langs maar meer niet wist me ma ook niet denk ik hoor hihihi. en me broer werd ineens heel erg gesloten die weerde alles af zeg maar heeft ie lang gehad tot ie paar jaar trug vriendin kreeg maar jah die heeft hem ineens aan de kant gezet toen werd ie dus weer hard das wel lastig dan.

en nee was te verbaast om trug te gaan met die fles hahah normaal doe ik het wle mar stonden ook zoveel lui daar. ben zo de duer uitgelopen stom ik weet het maar goed was hem toch nodig beetje jammer alleen dat ik er ook twee voor had kunnen halen.

@lydia hihi ook al zon scheurmonster hahah. ik lig ook altijd in ene deuk want hollanders kunnen er niet tegen als i kze als "duitser " inhaal hahah. dan geven ze ook ineens een peut gas. en proberen ze me weer in te halen hihi maar jah moet ook voorzichtig zijn want heb nog een beginners rijbewijs hahah heb hem nu bijna 2 jaar. en hier in dld zijn ze dna wat strenger als je een boete krijgt. maar jah rij nooit de standaard 120 hihihi heb ik jah niet geleerd 130 is het hier dus jah hahahaha.

@noa, wanneer ben jij begonnen met vlees bij je kleine meid? heb nemalijk echt mega veel potjse staan waar dus al vlees inzit die zijn wel vanaf 4 mnd maar jah kan ie dat nou wle of niet hebben he. en maak jij al veel zelf? zit namelijk te twijfelen weet niet meer vanaf wanneer i kdat bij madam deed volgens mij wel vrij vlot maar jah heb geen idee meer hahaha.

nou zou madma de schoenen aan trekken kan ik dr zo wegbrengen en flink gaan opruimen in huis want ben nu al een paar dagen onderweg das niet echt goed voor het huishouden hahaha. en vanmiddag weer naar de tandarts met madam. en duncan ok maar mee want me ma is niet thuis, en heb nog geen oppas.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus wat fijn dat duncan lekker doorsliep dan helpt het duitse middeltje toch wel hihi, en jij dus beginner rijbewijs ja dan moet je wel oppassen op de weg.

wat betreft vlees hier zijn de potjes vanaf 6 maanden met vleees dus denk dat ik ze ong 5 en halve maand was dat ze dat kreeg. ik maak ook veel zelf voor haar hoor fruit en groente. maar als ik zelf maak krijgt ze geen vlees nog hoor. hier legt het er ook aan wat ik eet, als ik eet wat zij mag krijgt ze het en anders een potje.

ow naar de tandarts pfff ben ik van de week geweest, was blij dat ik yas bij me vader had gebracht want liep best uit, en tja als ze je kies aan het maken zijn en zij begint te huilen isniet echt fijn.

@eliejsa ow danny sliept dus nog hopelijk heeft hij he tgoed gedaan deze nacht, en tja dat apart slapen is inderdaad voor latere zorg

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, hier zijn dus al potjes vanaf 4 mnd met vlees dus vandaar. echt ben dr helemaal uit hahaha. wat maak je bijv zelf ,wil dit ook weer meer gaan doen vind het er beter uitzien dan die blerfige (is dat wel en woord hihi) potjes hahaha. hij kan al wat stukjes eten want geef hem af en toe wel stukjes banaan en stukjes brood vind ie ook lekker hihi.

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

:):):)danny kwam vanmorgen weer om 7uur!!!:):):)

Lijkt wel s'avonds goed slapen, betekend s'morgens uitslapen en s'avond keten is half 6 wakker!!;)

morgen komt me vent weer naar huis:)
    zal weer even wennen zijn, maar wel weer lekker, kan ik mischien een beetje uitzieken:p

@mamasuus, raar idd dat ze in dld dan wel dingen mogen die ze hier niet mogen..ach denk gewoon je moederhart volgen. Vroeger ben ik ook groot gebracht met molenaars kindermeel, niks melkpoeder!!;)

Opa was vroeger, toen ik alleen was met Luke, net een vader voor Luke. toen was hij ook altijd om het weekend bij mijn ouders. De eerste 5 jaar hebben ik en mijn ouders Luke opgevoe zeg maar. maar kan idd de leeftijd zijn dat hij er niet echt mee bezig is, altans op zijn manier.

Haha als je de bon nog heb en natuurlijk nog niet gerbuikt heb, gewoon terug brengen!;)

@noa, idd latere zorg!

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb voor alyssa en danny ook altijd zelf eten staan maken, deed altijd kleine porties in de vriezer. Allerlei groentes (die ze op die leeftijd mogen hebben) en vlees deed ik dan in kleine stukjes en bakken en met de staafmixer heel fijn maken. aardappeltje koken, groente en vlees even door de mixer en dan had ik een prakkie voor ze.
    met fruit net zo, even wat stukjes door de mixer en je heb zelf een lekker fruithapje. Extra kaakje erbij, om het wat zoeter te maken..jammie.

let wel op, geen zout en kruiden gebruiken!!

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemiddag !!

thanxx voor t duimen ik had 50 euri gewonnen :D ! komt weer goed uit voor egypte

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    lekker meis, alle beetjes zijn meegenomen!;)

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow ik heb zo site waar het opstaat wat ze mogen en daar kijk in een beetje op, ze heeft vanavond een stukje brood geproeft want ik had een broodje en ze zat naast me en di emond bleef maar open gaan, dus dacht probeer en het ging nog goed ook ze ging er druk mee in de weer hihi.

@eliejsa ow luke is dus veel bij opa geweest zal het wel helemaal moeilijk zijn, en je vent dus lekker thuis vanavond kan jij inderdaad ff uitzieken.

wat goed van danny, dit moet hij volhouden hihi.

enehh bakte jij het vlees? ik lees overal dat je het juis niet mag bakken voor die kleintes maar moet koken?! en die kruiden en zout wist ik hihi

@lydia wat goed 50 euries kan je altijd wel gebruiken

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, heb je die site dan miss voor me. had toen emt madma ook eens heel wat uitgeprint maar jah das natuurlijk allang weer weg hahah en heb hier wel boekej uit dld maar die is dus echt vanaf 6 mnd ed en ik bakte ook simel het vlees hor dan zitten er weer wat vetten in die ze nodig zijn. en vlees kan hier dus echt vanaf 4 mnd heb dus ook twee kleine potjes ene met rund en een met kip die kun je dan zelf door je prakkie mengen of op een broodje smeren. vond yasmine altijd erg lekker op brood. en idd brood vind duncan ook lekker hihi die snoept ook nog wel eens ene stukkie mee doe dan een kruimel erafhalen en die in zijn mond nou dan kwijlt ie hahaha vidn ie heerlijk. hihi hij ligt nu toch te schreeuwen in de box hahaha.

@eliesja, dan verwerkt ie het vast op zijn eigen manier hoor in zichzelf zeg maar, mijn broer praate er ook nooit over nu nog niet hoor. het was ook zijn livelingsopa die ander had en heeft ie niks mee. en helemaal als ie dus praktishc er is opgegroeid dan is het natuurlijk nog heftiger om te verwerken.

en tjah heb hem dus wle gebruikt haha wa hem echt nodig. weet niet precies wat dat bpa is maar die speen is echt een ramp hor die zuigt ie stees plat dat heeft ie nog nooit gehad erg lastig dus.

@lydia, zo altijd fijn een extraatje kun je weer een avondje stappen hihi.

nou wij gaan zo babyzwemmen jee voor de eerste keer. ben beniuwed we moeten wel snel weg dus kids naar school en meteen door normaal blijven we altijd ff hangen maar dat gaat nu niet. les begint om 9.15 dus tjah das dan lastig. ach nog ff en we mogen naar de volgende groep want deze is tot 6 mnd maar jah andere meisje is 3 wk jonger dan duncan dus ff zien of we eerder naar die ander gaan of langer bij deze blijven.

jeetje hij blijft gillen zou eens ff kijken hahaha niet in paniek gil ofzo hoor hahah hij speelt.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen heb nii zo veel te vertellen ..

morgen egypte ! moet ik jullie n weekje missen .. ! zal aan jullie denken :)

suus , veel plezier met babyzwemmen :D !

xx

Deel Deze Pagina