@mamasuus ow jij bakte het dus wel, en amdere potjes raar he dat het verschild per land, zal die site even opzoeken voor je en dan pb ik hem je ff. veel pleizer met baby zwemmen @lydia veel plezier in egypte!!
nou babyzwemmen was succes hij vond het super hoor zelfs onderwater maakte hem niks uit. leuke mix van duitse en nederlandse liedjes dus das ook wel grappig. ben alleen nu bekaf hahaah. tis daar ook zo warm dat water is 33 gr erg lekker dus maar jah wle vermoeiend hahaha. lydia veel plezier daar hoor lekker ff bijkleuren en zon pakken neem maar wat zon mee trug kunnen we wel gebruiken.
leuk dat het geslaagd was het babyzwemmen lijkt me ook zoo leuk met die kleintjes ! ik zal proberen de zon mee te nemen !
Hoi meiden, nou danny kwam vanmorgen pas om 7.20.. Echt goed van mijn ventje, ben weer helemaal blij hihi.. he ff vraagje, waar kan ik me krabbels terug lezen, zie het nergens staan bij gebruikersinstellingen, weet iemand hier dit? @noa, ja hoop dat ik mag uitzieken, want die vent van mij is het na een uur al weer zat met die drukke kids..haha Ehh ja...mag dat dan niet? ik bakte het altijd idd.. @mamasuus, ja mischien komt Luke er later wel mee..zal vast met zijn stoornis te maken hebben.(hij heeft pdd-nos en adhd) Ach je hebt hem nu toch, dus ja als hij beter werkt, kan het zijn geld waarmaken toch!? en leuk dat het babyzwemmen een succes was! @lydia, morgen alweer zover...heerlijk zeg, wil meeeeeee...In ieder geval heel veel plezier en tot over een week! En idd het zonnetje gelijk meenemen he8)
@mamasuus baby zwemmen was dus geslaagd, en ja het is inderdaad alitijd warm in zo zwembad hihi. @eliesja wat goed van danny weer lekker geslapen dus, en ja dat vlees mag je niet bakken stond ook weer eregns op internet hihi. en je kan je berichten terug lezen via de zoekmachine zoek je op de berichten van je nam en dan zie je ze
@noa, zag het idd staan, kan het dus alleen zien als ik op mijn eigen naam klik, zou makkelijk zijn als het ook in dat rijtje van gebruikersinstellingen zou staan. mijn mannetje is er weer. zijn allebei lekker brak, hij van die 9 dagen en ik van het ziek zijn, dus we gaan lekker vroeg liggen. fijn weekend meiden!!
@eliesja het zou inderdaad makkelijker zijn maar zo is het nu eenmaal denk ik hihi en lekker hoor je mannetje weer thuis, jullie ook een fijne weekend
haai meiden nou gister lekker ff geshopt in emmen met de kids ging echt perfect had ik neit verwacht hahaah ze luisterde toch goed. maar jah had het wel kunnen verwachten erna want ze bleek ineens koorts te hebben toen we thuis waren ze was ook al zo moe zei ze zelfs slapen in de auto nou dat doet ze nooit. lag er nog een fijne verrassing in de brievenbus wil de belastingdienst ineens 3000 euro van me hebben van 2007 nou ten eerste heb ik volgens mij neit zoveel gehad en ten tweede ik heb ook gewoon recht op heffingskorting zouden ze dat in een keer weer afpakken zeker nou echtn iet dus he. moest geloof ik wel van dat jeer 450 betalen maar jah daart kwamen ze nooit mee dus dan laat ik dat toch had het alleen van me boekhouder gehoord en tjah als de belasting ern iks mee doet dan neit toch hahaha. maar dit gaat me te ver de eikels daar pff. en dan komt e anwb nog een keer ik ben nu bij de adac maar ze blijven maar facturen sturen en nu zelfs dreigen met een incasso grr kan ik ook weer achteraan bellen dus lastige lui. nou ga de kids in de auto paken en broodjes halen we gaan fruhstucken bij pa en ma. me pa had de broodjes al besteld en betaald hoef ze alleen te halen hihi.
hey meiden, nou sport staat aan dus ik kom maar ff hier neuzen, iedereen is vast de zondag aan het vieren..met niks doen.. danny kwam gister zelf om 7.45 en het was me vent zijn beurt om eruit te gaan, maar was zelf ook al klaarwakker haha. vanmorgen kwam hij 7.30, dus dat was ook wel netjes..volhouden danny..hihi @noa, jij ook fijn weekend, is alweer bijna voorbij, mhaja, bij deze nog. @mamasuus, minder dat ze koorts heeft, mar je heb wel even kunnen shoppen. grrrr jij dus ook al zo'n zinloze rekening gehad van die klote lui..hebben ze bij mij dus nu ook 2x geflikt. 1x bijna 4000 euro en laatst 1800 euro, nou die eerste klopte al helemaal niet en die is gelukkig recht getrokken en die laatste daar zijn we nog mee bezig maar daar hoef ik mischien maar de helft van te betalen. ze sturen maar wat heb ik het idee..
@mamasuus jullie hebbeb dfus lekker geshopt!! alleen jammer van yasmine haar koorts. \jeetje de belasting dienst weet het altijd gezellig te maken he grrrr. gelukkig hebben wij ngeen problemen meer met ze de boekhouder heb alles geregeled. gezellig hoor bij je ouders ontbijten (als ik het goed heb) @eliesja danny kan het dus wel lekker uitslapen. zal jullie ook goed doen denk? en jij dus ook al problemen met die leuke belasing dienst
hai hai nou bedje is gister opgehaald jee staat die neit meer in de weg. was een oma die het haalde voor dr dochter zeg maar. omdat dr dochter weer een keizersneede moet en de vorgie keer zon last had hihi nou aardige mama dan zeg hahaha. @eliesja, jeetje zeg wat fijn van danny dat ie een wat beter ritme begitn te krijgen. ben je nu niet steeds zelf zo vroeg waker dan? ik heb dat nu al hahah hier word tegenwoordig tot half 7 geslapen door meneer dan begitn ie te kletsen maar word zelf nog vaak wakker om 4 uur hahaha. jij dus ook al zon problemen met die lui jah echt ik ben nu bezig met de ombudsman want word dr echt niet goed van nu. sinds we hier wonen is het al bezig dan betalen ze ineens gaan maandelijkse trug gaaf meer en ik geen heffingskaorting dan is het weer de zorgtoeslag. of onze gewone aanslag daar wachten we vaak ook een jaar op terwijl iederene het ong in juni oid krijgt komt die van ons vaak pas in jan het jaar erop. dat heeft ons al een paar keer last bezorgt. aangeizne ze dan zeggen jah aug dus wij denken mooi want daan gaan we meestal naar mysteryland en dajges weg ed maar nee hoor geen geld nou sta je dan das echt niks. en nu dan ook nog van 2006 zorgtoeslag en nu dan deze van 2007 weer. me boekhouder was ook al zwaar pist maar jah ga woensdag naar hem toe en hoop dat hij het voor elkaar krijgt dan. @noa, idd heb er ontbeten hihi goed gelezen hoor. heb jij de kleine meid la in de wnadelwagen zitten? zit er nu toch aan te denken om hem er binnenkort op te doen aangezien ie zo grag wil kijken en helemaal als we dan met pasen uit eten gaan dan kan ie wat zien want hij zit nog niet echt goed in stoelen in restaurants , wnat die zijn vaak toch wat groter. nou ga ons haar ed ff doe ndan kunnen we zo weg moet nog ff verf halen als madam naar school is kan ik eindelijk verder met me overloopje beneden. moet het nog wel ff schuren ed maar wil het afhebben als manlief weer thuis komt. woensdag komt me ma smorgnes met behangen helpen dus dan meot het verfen afzijn. in ieder geval de kozijnen.
Hey meiden, alyssa doet raar..in die zin, ze klaagt dat ze moe is en heeft af en toe ineens buikpijn en ze eet niks..ze slaapt nu op de bank. Normaal maak ik me niet zo heel erg druk..maar dat nu met me pa, ben ik zo bang om nog iemand die me dierbaar is te verliezen..weet dat ik dit van me af moet zetten...ze heeft verder dus nergens last van, geen echte klachten om naar de ha te gaan. ze speelt gewoon en voelt zich goed zegt ze..denk dat ik het gewoon even moet aankijken.. vanmorgen een aanrijding gehad..poeh zeg, heb dat nog nooit gehad en ben ook altijd iemand die altijd goed kijkt en ver vooruit kijkt. Was gewoon bij ons in de straat. wil keren op de parkeerplek en ineens staat er een motor voor me neus..ikke remmen, hij remmen en bam zo tegen de bumper. Ik schade en hij ook..wist megod niet wat ik moest doen haha..heb een schadeformulier laten invullen en vanavond moeten we er verder over hebben, want wist aantal dingen niet, hij woont hier in de straat dus dat scheelt wel, kan me vent het vanavond oplossen.. Niemand heeft gelukkig wat hoor.. @noa, ja dat doet ons zeker goed, kom helemaal bij.. Leuk weekend gehad? @mamasuus, oh fijn het bedje is dus opgehaald, beter! Ben zelf idd al vroeg wakker, althans rond 7uur zeg maar, zit er zo ingebakken, maar het scheelt nu wel of ik dan ook echt tot die 7uur slaap of dat ik gebroken nachten heb en die heb ik nu niet meer.. Echt een ellende dus met die lui. Wel heel vervelend dat je het dan pas in januari krijgt, je rekent er dan wel op en gaat leuke dingen plannen. grrrr, mijn vrienden zijn het ook zeker niet!:x Nou schuurse vandaag
@mamasuus hihi kan wel een beetje duits hihi. en hier zit mw al denk ander halve maand in de wandelwagen inzet, ze ziet veel meer, en als ze in slaag is gevallen kan ik hem helemaal plat doen dus ideaal. en je bedje dus opgehaald, wat lief dat die oma hem kwam ophalen hihi @eliesja owjee een botsing met de buurman nouja kan gebeuren!! gelukkig niemand gewond blikschade kan altijd gemaakt worden he,. en ik snap ook nooit geen reed van die papieren hoor, heb vorige keer me vader erbij gehaald hihi en wij hebben ook lekker weekend gehad, en je meisje ziekies, hmm mischien griepie? snap dat je het beetje eng vindt helemaal na de gebeurtenis met je pa. owja meiden die mensen die vorige week hebben gekeken in ons huis hebben nu weer een bod gedaan, dus de makelaar denk dat ze wel toe zeggen hihi. het leuke is allen heb nog geen ander huis haha
goeiemorogen, @eliesja, en je meisje al wat opgeknapt? heir gaat het oo kzo af en aan met eten ed hoor. snap dat je nu een beetje extra bezorgd bent is ook niet niks allemaal. hier heb ik dat als ze koorts heeft pff kan ik ook neit tegen haha. en dus een botsinkje ach kan iedereen ene keer gebueren toch maar wel ff schrikken dan he. maar gelukkig geen menselijke schade das wel fijn. @noa, zo dat klinkt goed hoor, maar wanneer zouden ze er dan in willen? je hebt jah meestal wel ff de tijd. en anders hebben ze er otch vaka een tussenoplossing voor een huurhuisie oid. de meeste makelaars hebbe ndat toch wel of niet? ooh jah ons manneke draaide gister zo ineens (eindelijk na veel oefening) op zijn buik jeee. hij helemaal trots maar volgensm ij ligt ie nu weer klem haha dus ik vertrek tjuusie
Middag meiden, nou Alyssa is al weer min of meer de oude, heb geen flauw idee wat ze had, at niet, wilde alleen maar slapen, maar oogde verder niet ziek, geen koorts niks..vanmorgen wilde ze ook weer slapen en dat om 7.15..normaal als ze wakker is dan staat ze gelijk beneden. Nou ze stapte 8 uur uit bed en ging drinken en eten en lijkt wel of er niks aan de hand is..nou weet het ook niet meer hoor.. Maar ben blij dat het weer goed gaat. Zat gister beetje op internet te speuren en dan kom je op de verschrikkelijkste dingen wat ze zou kunnen hebben.. vandaag is em schoonzus jarig, dus vanmiddag daarheen en daar eten. weer ff dr uit! @noa, oh super zeg dat ze weer een bod hebben uitgebracht!! En nu snel op zoek naar een huisje voor jullie @mamasuus, nou het gaat gelukkig al beter, vind het nog steeds raar.
eliesja, is idd raar miss een klein smoesie zoals wi jdat altidj noemen dan ben je wel lammig maar neit echt overduidelijk ziek. en tjah internet daar kun je beter niet kijken dan he ..... doe het zelf ook hoor hahaha. nou meneer heeft zijn enting weer gehad en ligt nu lekker in bed kan ik zo eindelijk schuren en schilderen hihi. madma is heir ook lekker dwars heeft op school 2 keer i ndr broek geplast echt snap dr niks van gister stonk ze ook al naar zeik echt zo vies. en ze is al 2 jaar droog dus snap dr echt niks van. nou gan u gauw verder gr
Whaaaaa noa, dat meen je niet, dat is nogal wat haha.. Je heb een record zowat zeg hihi..en nu snel op huizenjacht!!8) @mamasuus, nee denk niet dat het een smoesje van haar is, ben er nog steeds niet gerust op hoor, ze ziet nog steeds zo witjes en klaagt af en toe nog over buikpijn..eet mondjesmaat, dus nog niet zoals het hoort. maar ga naar me bedje. morgen weer lekker werken!
@eliesja ja zeker een record aangezien er best veel woningen te koop staan in de buurt.. hier gaan de meeste na 5 a 6 jaar weer weg. toevallig was die van de buurvrouw ook verkocht gister maar die stond ander half jaar, zegt zei wow jij bent snel hihi. de makelaar vondt het ooj snel hij had voor het in de verkoop gezet reken maar op 6 maanden of langer hoe is het met alyssa?