millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    eliesja hihi nee geen smoesje een smoesie das dan een lichtesnelle verkoudheid oid

hihih zot dr hier een aan een banaan te zuigen hahahahah

noa, wow super zeg en nu?heb je mog ff of niet lang?
    me schoonzussie heeft dat ook gehad dat was een wk en die zitten nu in huurhuis allang en blijven daar vast ook nog wel.

hihhi hij blijft er aan zuigen

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ja echt heel snel moet er eind juni uit. en wou vandaag een huis bezichtigen was die verkocht, en head nog gereageerd op andere huizen nou je raad het al verkocht!!!
    dus ja we hebben vandaag wel 1 bezichtiging gedaan. en die is wel oud!!! van biinnen dan. moete nieuwe keuken in nieuw toilet, en nieuwe badkamer maar daar in tegen wel 4 hele grote slaapkamer hele groot woonkamer car poort

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat klinkt ook wel goed idd noa, is dan ff jammer dat er nog wel andere dingen meoten maar jah dan heb je het wle naar je eigen smaak en vier grote slaapkamers is helemaal mooi dan kun je nog mooi uitbreiden hihi.

wat gaat dat dan hard bij jullie zeg als alles weg is. ligt er natuurlijk ook aan welke prijsklasse las je een in een lage en dus gewilde klasse zoekt heb je natuurlijk minder kansen. want die zijn vast snel weg. al scheelt het wel dat de huizen momenteel zowiezo laag zijn. al is dat voor ons in nde nog niet te doen hoor hahah met ons kleine leger loontje hahaha.

we wonen niet voor niks in dld lekker groot voor weinig geld hahaha. we hebben dan wel niet 4 slapakamers maar 3 maar wel twee woonkamers en een mega tuin.
    maar dan wel balen zeg. maar jah je hebt dus nog wel ff de tijd al is het niet zo lang.

nou ik ga eens ff zoeken naar me bewijs van uitschrijving uit ned want heb ruzie met de anwb.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hee girlsss !!! Even een snel iPhone berichtje van mij! Het is hier zwaar relax maar kon t ni laten om zp ff te chemie haha moest ff kijken... Ik ga zondag alles bijlezen en reageren :) xxxxx Lydia

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ja dat huis kan ik inderdaad naar onze eigen stijl doen.en uitbreiding hihi zouden julie wel willen he. deze prijs klasse zit rond de 2 ton dus ook niet echt laag! vindt ik er staan der wel voor lagere. maarja die zijn weeer kleinder he.

in duitsland zijn ze zeker groot me vriend ze oom en tante wonen daar hebbe ook ene kast van een huis, maar hebben ook een eigen bedrijf dus ja dan kan het makkelijk hihi.

hoorde net via via dat er weer en huis daar in de buurt komt met tuin op het zuiden het is het zelfde huis als die uit de verkoop gehaald is,en waar ik ook donderda nog in ga kijken alleen heeft die op het ooste en die 'nieuwe' op het zuiden ik kan die mensen dus denk dat ik even contact met ze ga openemn hun hebben namelijk nog geen makeaar dus scheelt weer geld voor beide hiui

@lydia hihi zo te lezen geniet jij lekker in egypte

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

nou de vakantie is geboekt!!!:):) 27 april vliegen wij naar Turkije!!
    We gaan 8 dagen naar de zon..YEAHHHH

@mamasuus, haha oh een smoesie haha..:) had het kunnen weten...dus nog nooit van gehoord.;)

dus grote huizen voor weinig daar in dld? Nou dan moet ik daarheen verhuizen..wil een groter huis..vind het te klein hier..;)

@noa, jee dus alle huizen worden onder jullies neus weggekaapt!! Ook niet leuk..maar je heb nog even.

@lydia, heyyyy dus lekker aan het genieten!! vergeet de zon niet mee te nemen he8)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, zo dat klinkt goed meid hopen idd dat je eht dan zo zonder makelaar kunt doe ndas dan jah perfect. en tja een huis van rond de 2 ton kunnen wij niet betalen hoor hihi
    die van ons was 120 daar krijg je in ned echtn iks voor.

@eliesja, jah sellie kom maar hier wonen hoor hihi. zijn zat mooie grote huisen voor weinig die van ons was dus 120 en hebben 1600 m2 grond en een groot huis met 2 ruime woonkamers 3 slaapkamers eetkamer ed. alleen hebben we een klein keukenblokje maar daar word nog aan gewerkt hihihi. daar zijn we nog niet aan toe en een van de woonkamers hebben we in tweeen gedaan en word de ene helft onze slaapkamer en de andere een mega badkamer hihi met bad in de grond ed haha maar jah dat duurt ngo ff hoor.

en zo lekker naar de zon zeg en nog wel op yasmine dr verjaardag hihi.

nou ga verder manlief is thuis en heeft net madam weggebracht naar school

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, zo dat klinkt wel lekker groot zeg!!
    denk alleen dat ik me vent niet zo ver krijg, had het laatst al ter sprake gemaakt dat ik best zou willen verhuizen..nou had het beter niet kunnen zeggen, maar wordt deze kleine ruimte met zovelen een beetje zat..:(

Oh dan je madam jarig,:) zal op haar drinken..cocktailtje bij het zwembad.:D

ach gister was alyssa op de peuterspeelzaal gevallen, met haar oog tegen een tafel, kind loopt nu met een blauw oog..;)
    ze wilde dus niks erop, tja dan wordt het dik en blauw en maandag heeft ze foto's maken op school..oh oh..ach mag hope dat ze het wil, laten we ons daar maar eens op richten haha..;)

bijna weer weekend, jullie nog wilde plannen?:p

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow dat is zeker niet duur, hij is die gemiddele prijs tussen de 160 en 2 ton als je wat wil. want sommige huizen hebben net zo veel woon opp als ik nu heb en tja wil wel wat meer hihi. dus ja vanmiddag weet ik meer dan zijn we bij de bank geweest en staat het ff duidelijker op papier.

@eliesja ow lekker naar de zon doen jullie goed, en die contail bij zwembad helemaal hihi.
    en je kleine meisje gevallen dat is minder vooral met het blauwe oog en dan op de foto ach ja kan gebeuren

wij gaan morgen huize kijken hihi, we gaan nog een keer terug naar het huis waar veel aan gedaan moet worden, en naar een andere woning wie redelijk af is. dus niet echt wilde plannen hihi

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, geen wilde, maar wel leuke hoor!!

ik moet het doen met kijken op funda..hihi;)

heb er ook steeds meer zin in om te gaan verhuizen..moet het maar loslaten ;)

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja het zijn zeker wel leuke plannen maarja heb er de laatste tijd aleen maar koppijn van. maar komt goed hihi

ja funda is makkelijk he!!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dat moet niet de bedoeling zijn dat je er koppijn van krijgt meid. Maak je je te druk dat je nog geen huis heb en het al wel heb verkocht? komt echt allemaal goed idd.;)

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    DAAR IS IKKE WEER :D:D:D!!!

en sorry t is me nii gelukt om die heerlijke zon mee te nemen .. shit weer hier !! :(

xx ly !

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heyyy Ly, hoe was het?? natuurlijk mooi weer..en het hotel en nog gaan duiken in de zee? mooie visjes gezien?

hier vanmiddag naar me ma geweest..
    danny heeft daar geslapen, de hele tijd dat ik daar was..dus zeg tegen me ma, als hij om half 4 nog niet wakker is, dan maak ik m maar wakker hoor..dus het was half 4 en zeg tegen me ma, ga jij hem maar halen, heb je m ook nog even gezien..dus ze riep me..haha het ratje was dus niet voor niks zo stil, hij had alle boeken (romans vooral) uit de kast gehaald:D, was vergeten het bedje een stukje weg te zetten..:)
    Gelukkig had hij ze niet kapot gemaakt, van een aantal de kaft eraf gehaald..

me vent is ziek en zielig, vanmorgen was hij echt heel ziek hoor..hij stond helemaal te rillen, de arme schat..was gister best beetje boos, want tja als ik ziek ben dan kan dat natuurlijk niet en hij wel..maar goed hij voelt zich al een stuk beter met mijn goede zorg vandaag..was dus middagje met de kids weg.;)

ga ff bankhangen.

@noa, gaat het al iets beter meis, proberen posi te denken he!;)knuff

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd!!! welkom terug hihi enehh hier volop zon hoor!!!!

@eliesja hihih klein boefje is die danny toch, gelukkig waren ze nog heel. en ja mannen zijn zielih he als ze ziek ziijn hihi.
    ja het gaat wel weer probeer ook positief te denken, nu heb ik wel een huis op het oog, maar denkt me bvriend er weer anders over, pffff moeilijk moeilijk hihi

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej !

oh noa toch zon , haha dan heb ik m denk alleen naar jouw gestuurd :p !
    en met huizenjacht.. wel leuk toch ? huisjes zoeken ? en bekijken .. maar dan moet het natuurlijk wel beetje je smaak zijn ( met enige verbouwingen eraan enz.. )
    succes ! :D

eliesja ohhh manneke !! haha wann streek .. die dacht zal mooi s ff heel stilletjes me gang gaan :p

beterschap met je mannetje !

Egypte was indd echt zwaar relax alleen we hadden wel 30 keer kunnen trouwen met die egyptenaren daar haha die vallen op blond zeggen ze , en ja mijn god das waar :S ! ( volgens mij vallen ze op alle nederlandse meiden hoor daar ni van haha )
    en ikke maar zeggen : '' No I have a boyfriend and I'm married :p '' haha !
    verder alleen maar gezond en niks uitgevoerd lekker zonnen zonnen beetje tv kijken ( hadden 4 delen ER bij .. geweldige serie en erg verslavend.. zown 11 uurtjes gekeken ;) )
    en eten tusendoor niks gedaan verder..

dan duiken ga ik heeeeeeeeeeel misschien in de zomervakntie doen.. maar heb n beetje fobie voor water ( claustrofobisch.. ) dus misschien wel snorkelen dan .. ( of hoe heet da.. dat je toch bovenin t water blijft ;) ) maar beesten heb ik t ook nii zo op .. hmm haha is wel aan te raden zeggen ze..

na ik meiden ik ga slapen ! spreek jullie morgen weer !!

xxx

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai was ik ook weer manlief is weer ant werk en ik heb geburtstag jeee alweer 26 geworden vandaag hihi.

gister klein beetje visite mijn ouders en opa en oma meer niet mijn schoonoudersk onden niet want schoonpa moest helpen bij voetbal. en verder had ik dit jaar niemand uitgenodigt. doen we niet elk jaar hihi.

vandaag gaat madma logeren bij me ouders. dus voor mij lekker rustig vanavond. ze heeft paasvakantie 2 wk. en jeetjew wat is eht lekker weer we zijn dus ook al het hele weekend in de tuin hoor.

@eliesja, tis ook erg fijn wonen hier hoor. lekker dr ruimte ed heerlijk vrijstaand maar toch nog wel in een dorp. niet zo opgepropt en geen mensen die op zondag lawaai maken hahaha tis hier op zondag echt leker rustig ook echt fijn vind ik dat hihi. maar je vnet wil dus neit uit het huis weg. das idd jammer dan. bij ons was het juist me vent die weg wilde. en we zijn toen heir huizen gaan kijken. en deze heb ik stiekeum alleen bekeken hihi hij dacht dat het niks was maar uiteindelijk zijn we er toch voor gegaan hahaha.

@noa, meid je meot het maar zo zien je zit niet met dubbele lasten das echt helemaal niks hoor daar gaan ook veel relaties op stuk ed. het enige wat jullie zoeken is onderdak en dr is altijd wle een tussenoplossing hoor. zou anders je makelaar daar nu al vast naar vragen van wat als we geen passend huis kunnen vinden????

@lydia, dus weer lekker bijgetankt? nou hier schijnt de zon heerlijk hoor nu alweer. echt perfect. heerlijk voorjaar is het hier. en tajh duiken das ook niks voor mij dat je dan door je mond moet ademen daar kan ik niet tegen vind ik zo lastig. lijkt me ook gewledig maar word voor mij dus ook echt niks hoor.

nou zou zo met madam eens ff dr tas gaan pakken hihi.

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    hey dames. kom even zeggen dat ik het enorm druk heb en dat het even niet zo goed gaat hier thuis. Gezondheid is niks mee aan de hand maar John en ik zijn op het moment niet echt aardig voor elkaar om verschillende redenen. We hebben vaak ruzie en eigenlijk gaan die ruzie's vaak nergens over. Kost me erg veel energie de ik dus niet meer in andere dingen kan steken. Hopelijk komen John en ik er samen uit maar soms ben ik het gezeik meer dan beu. Gelukkig hebben we nooit ruzie met Mara erbij omdat ik het altijd afkap als ze nog wakker is maar vind het erg moeilijk.

jullie zien me heir vanzelf wel weer verschijnen

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemiddag !

gefeliciteerd suus !!

busster .. pff das moeilijk indd..
    alleen maar ruzie schiet ook niet op maar ja bedenk je eens n leven zonder m voor dat zou denk nog veel moeilijker zijn .. tja ik heb natuurlijk makkelijk praten voor n buitenstaander..
    een pauze inlassen op 1 of andere manier.. weet t ook ni ..
    succes meis..

we zien je vanzelf wel weer..

en je hart luchten kan hier altijd :)

xx

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

was ik weer ga donderdag weer 2 woningen bekijken dus duimen jullie even mee hihi

@lydia ja inderdaad het moet leuk zijn, maarja wij hebben niet alle tij van de werlend maar het komt vast goed, en een kleine verbouwing vindt ik niet erg, maar niet een heel hok van 2 ton waar echt allees aan gedaan moet wordem.

zo te horen heb jij lekker genoten daar een egypte!!! enehh nog ff dan komt fer thuis toch>

@mamasuus gefeliciteerd met je verjaardag!!!! en die meid dus lekker paasvakantie heerlijk hoor, en mooi weer wat wil je nog meer, hier schijnt de zon ook/ en ze gaat dus uit logeren wel eveb lekker heb je even tijd voor je zelf en duncan.

@busster oei klinkt niet al te best hoe het bij jullie gaat, hoop dat jullie er samen uitkomen. en aners mischien heel goed nadenken over wat jullie willen, en mischien wat lyd al ze een tijdelujk pauze? en inderdaad mara heeft niks aan ruziende ouders.
    dikk knuf voor jouw.

Deel Deze Pagina