kom straks ff bijlezen.. maar heb dus weer geen foto's van alyssa, ze wilde weer niet op de foto..grrrr... zo ff luke halen en nog even boven schoonmaken. laters
kom ook ff snel voorbij, noa, hoeveel melk geef jij de kleine meid nu? staat overal wat anders en jah we hebben hier geen cb hihi ons manneke krijgt nog 4 flessen van 240ml maaer jha frinkt ie neit altijd leeg. plus een compleet potje fuit en groente menu.
goedeavond meiden, nou zoals ik dus al eerder zei, wilde onze meis dus weer niet op de foto.. weer geen foto, dus ga binnenkort zelf maar aan de slag. mooie achtergrond,haartjes mooi en hopen dat ze stil staat. @noa, dus bij jou was er gister volop zon, lekker zeg!! yah mannen kunnen heel zielig zijn. Mischien als jullie toch gaan kijken is je vriend mischien wel om.En ik ga zeker weer voor je duimen.*duim duim duim @lydia, dank je voor de beterschapjes, gaat gelukkig al beter. Dus lekker gerelaxed daar en lekker bruin geworden? haha ja klopt blonde vrouwen kennen ze daar niet dus zijn ze gek op haha.Oh dat snorkelen moet je echt eens gaan doen en vooral daar, zo mooi joh, hele mooie vissen. Ik heb dat ook wel hoor dat benauwde onder water, maar je bent gewoon sprakeloos als je al die mooie vissen ziet. @mamasuus,van harte gefeliciteerd meis, zo jong nog hihi en hoe bevalt je rustige avondje? Mischien krijg ik me vent nog wel zo ver om ooit eens weg te gaan..vind het huis gewoon te klein voor ons gezin. @busster, oh meis wat vervelend joh. Hoop ook zeker dat jullie er uit komen, zou zonde zijn om om niks eigelijk uit elkaar te gaan. en als je het kwijt wilt, je weet ons te vinden. knuff
haha lekker gek en lekker bruin!! leuk!! ben benieuwd of ik ook de kans krijg om beetje in de zon te zitten.
zohe lydia das flink verkleurd zeg jeetje dat krijg ik nooit voor elkaar hahah zelfs niet in de zomer als ik elke dag ga zonnen haha ben een mega bleekscheet hihi. heb het zelfs al eens geprobeerd met een zonnebank kuur maar ook geen succes. @eliesja. zonde hoor van die foto maar jah dan zit er idd niks anders op dan zelf ff prutsen. daar hebben we hier gelukkig geen problemen mee madam is erg "fotogeil" hahaah soms ook wel lastig hoor kan nooit een fotot maken van de kleine man met haar in de buurt want ze staat er meteen voor te springen hihi. en de scholfoto mochten wij dan vorig jaar ook doen en dat vodn ze super zijn ook erg mooi. enn ukomt dit jaar de fotograaf weer dus kunnen we er ook een maken van alletwee lijkt me erg leuk miss kan ie zelf zitten tegne die tijd (hij is dan ong 8 mnd denk ik als de fotograaf komt) nou we hebben een heerlijk rusitg daggie en nachie gehad heb toch geslapen pff ben dr moe van haha. lag helemaal op kussen van mnalief dus hele bed doorverhuisd hahaha. me nek helemaal stijf dus flink hard geslapen zeg. duncan ligt nu nog ff keufeld af en toe wat maar goed laat hem nog ff. vandaag lekekr shoppen met een stel meiden hihi ken dr mar een maar dat maakt niet uit. we gaan naar emmen dus ben erg benieuwd waar die meiden dan eigenlijk altijd heen gaan want jah die hebben vast een andere idee ervan hahaha. in ieder geval ff naar kruidvat wil ik want zag dat ze daar leuke sesamstraat spullen hadden en laat ik daar nou gek van zijn haha. nou ga ff verder meiden fijne dag vandaag geniet van de zon.
goeiemorgen ! ja ik heb t geluk dat ik van een beetje zon al bruin word heel veel plezier vandaag suus! wou dat ik kon shoppen !! genietse van t mooie weer dames... YOEHOE T IS EINDELIJK LENTE !! ( haha word ik altijd blij van ) xx
goeimeorgen meiden @lydia ow al bijna hihi @mamasuus ow gezellie toch met stel meidne op pad!!! en jeetje wat krijgt hij veel melk yas krijgt 4 flessen van 180 wordt dus 200 met poeder der bij. en daar mogen ze 4 flessenm van en anders 3x 210.+7 maar hier drinkt mw ze niet altij op hoor. vaakl laat ze wat staan, ze krijgt ok fruit en groente en soms een toetje hihi. @eliejsa hihi jij hebt echt een eigenwijs meisje he hihi. hopelijk wil ze binnenkort wel op de fotpo hihi ennehh duimen he. ga evn de was ophange buiten. want het is zo mooi weer!!!
goedemorgen!! LENTE!!! heerlijk, we gaan de soede kant op, al is het s'morgens nog wel frisjes.. @mamasuus, haha dus jou meisje is "fotogeil", dat kan idd ook wel eens zijn nadelen hebben. Had alyssa er maar een beetje van. Lekker shoppen met de meiden, heerlijk, veel plezier vandaag! @lydia, lekker is dat zeg als je weinig zon nodig hebt om bruin te worden, dus jij bent eind van de zomer zowat zwart!8) @noa, ja ga lekker verder duimen..nog 2 daagjes..spannend. heb net ff gestofzogen en zit nu aan een bakkie pleur en de 2 boefjes zitten weer boeferig te doen, dus ga maar weer.
ghe ghe bakkie pleur lekker t zonnetje hier ist nog akelig wit hoor .. en ja indd maar eind vd zomer ist zo erg dak nii meer in de zon wil omdak dan te zwart wor :S .. haha zo kan t dus ook zijn .. x veeell plezier !
haha ja das waar. blijf hier plakken merk ik alweer.. ga nu echt ff wat doen.. ga denk k maar ff naar intratuin, altijd leuk om te kijken. mischien nog meer lente in huis halen.
ja ik moet ook boodschappen gaan doen maar dan kom je weer van die leuke topics tegen .. haha ik meot altijd gewoon mn knopje op uit ! drukken en dan mezelf van de bank af gooien haha ! nah ga afsluiten moet echt boodschappen doen !! xxx lydia !
haha dus jij ook al. nou het was me gelukt om de boel uit te zetten en ff naar intratuin te gaan. 2 nieuwe plantjes voor in de vazen voor op tafel gehaald en 2 vlinders voor buiten.altijd leuk!
ja mijn ook heb de auto van binnen gewassen/gestofzuigd en toen wilde ik aan de buitenkant beginnen belde men collega op waar ik bleef hahahaha! was vergeten dat ik om 13.00 overleg had ! dus snel naar me werk geraced ( gelukkig als ik cros maar 5 min ) nu weer lekkr thuis want had tot 20.30 overleg ( tussendoor BSO en daarna weer overleg )
heej lady's , zat net topic te lezen van dat meisje met die stinklucht van beneden maar las daar dat Lactacyd ( die 'poes' zeep ) helemaal niet goed voor je en al helemaal nii als je zwanger wilt worden .. dat wist ik niet hoor ik gebruik dat altijd... !!!! :O wisten jullie dat ? en moet ik daar nou mee stoppen ?? x ly
shoppen is geslaagd hoor hihi voor de kids tenminste hihihi. ff naar villa hap geweest leuk jasje voor duncan gescored een felrood race jasje hihi. voor madam heb ik een leuk setje samengesteld met een rose shirtje en een minirok of een hot pants. voor de pasen en dr verjaardag hihi. en voor duncan nog een leuk bloesje voor de pasen. en pyama en broekje en paar t-shirts vast vor ze zomer. en nog een slapazak en beker bordje en papabordje voor duncan van sesamstraat. ooh jah en bolt en g-force want was 2 voor 1 en tjah ik spaar disneyfilms en die had ik nog neit legaal hahaah. @lydia, me vent is idd ook zo snel bruin toen ie in uruzgan zat noemden ze hem wel eens turk want echt hij was bruin pff. madma heeft dit hopelijk ook want zoals bij mij is het ook niks zie dr niet uit in korte borke van die witte benen. heb dat vna lactacysd ook een keer gelezen maar gebrui het al jaren ook toen ik van madam zwanger wilde worden. en dat duurde 3 mnd en bij duncan 7. dus tjah heb niet het idee dat het er mee te maken heeft hoor. bij ons was het gewoon de pech bij duncan dat manlief alleen in het weekend thuis was en jah als je dan een ei hebt doordeweeks dan is de kans natuurlijk een stuk kleiner. en bij madma was het toevallig zomervak en tjah dat scheelt dan alweer he. dus tjah ik geloof er niet zo in. het brengt natuurlijk wel je ph in de war daar beneden maar of je erm inder snel zwanger vna word dat denk ik niet hoor. @eliesja, ooh lekker vorjaar in huis. ga oz ook weer in de tuin als het wat opgewamrd is en madma klaar is met bolt kijken hahaha. @noa, jah staat hier dus zo op de verpakking dat ie 3 tot 5 van 240 mag hebben. maar heb het ook al weer midner gedaan hoor want hij kreeg het vaak niet op en dat vind ik dan ook zonde vna de melk. ga vandaag maar eens een menu proberen met kip erin ben benieuwd. had je trouwens die siten og voor mij wil hem toch eens gaan laten wennen aan ons eigen eten nu.
kijk goed geshopt suus !! nice !! altijd fijn he als je dan ook leuke dingen vind.. heb meestal als ik 'echt ! ' ga shoppen en zat geld te besteden heb dat ik niks vind .. en jouw vent ookal zown turk hihi ! ferdi zegt ook dattie kei bruin is .. ohoh hijs nog nooit bruiner dan mij geweest haha ! we zullen zien ! nog 5 weekies !!