millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

nou gister weer bij een huis wezen kijken was al onder bod!!! ik zei tegen die vent waarom laat je me dan in godsnaam kijken.

@eliesja leuk he ff snuffelen in de intruin hihi.

@lydua kom je hier ook even de auto;s scoonmaken, moet het nodig doen maar kom er gewoon niet aan toe hihi
    en wat betreft die zeep ik zou niet weten ik gebruik het ook enw as in 1x zwanger dus ja ik kan je niet helpen.

@mamasuus lekker geslaagd zo te lezen, en ik geef soms ook minder hoor want blijf af entie weggoiien ja dan ga je pakken wel snel ja. ik pb je de link even weet niet als je dat hier mag plaatsen.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh das ook dom , dat er al geboden is en dat ze je dan tog laten kijken .. dat ze dat van te voren ff melden dan.. ! :S

en auto ja haha dis de 1e keer dat ik het doe sinds ik m heb :p ( al maand of 5 ;) )
    ghe ghe !

x

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow 1x in de 5 maanden is goed toch:D hier lijkt het af entoe ook net een vuilnis belt in dat ding hihi

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

nou vandaag weer lekker gewerkt. was niet zo heel druk, was veel te lekker weer om te shoppen denk ik.;)

morgen en vrijdag is me vent lekker vrij. Morgen paar afspraken en vrijdag moet ik met me ma ff naar belgie rijden. spannend, zo ver heb ik nog nooit gereden, met hulp van de tom tom, ben benieuwd of me dat gaat lukken. :)

@lydia, zo jij had gister lang overleg!!:p
    Haha "poes"zeep,:p ja ik had het ook gelezen, ik gebruik het ook en heb nergens last van of last gehad tijdens me zwangerschappen.
    gebruik het al jaren. mischien gebruiken ze het wel verkeerd en wassen ze er ook mee binnenin, wat dus nie mag..ik gebruik m alleen voor uitwendig, beetje eromheen zeg maar.;)

@mamasuus, zo lekker geshopt dus en de kindjes weer lekker verwend!:)
    en nog lekker in het zonnetje gezeten vandaag? haha kijkt madam naar de bolt?? lache8)

@noa, oh lekker vaag idd, dus dat huis valt dan al af..of verwachten ze dat jullie een nog beter bod doen ofzo??
    ja as zondag is intratuin open en dan gaan we ff kijken voor plantjes voor buiten, helemaal leuk!:)

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hahaah nee hoor eliejsa bolt das een kinderdisney film haha over een hond.

nou sorry niet veel spannends hier haha ga weer druk aan de gang heb mega veel was dat gevouwen moet.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ eliesja her was zeker lekker weer entja dan ga jeniet scht shoppen hihi. nou je mag geen bod doen als er al mensen mee bezig zijn, maar voorals hun het niet eens werden mochten wij bieden. en leuk plantjes voor buiten ik doe het dit jaar niet meer ik ga tocch weg, alhoewel ik het wel super gezellie vindt staan

en lekker hoor je mannetje thuis!!,en met de tomtom naar belgie komt vast goed!!

@mamasuus hier ook weinig te melden hihi, had je de link nog gehad

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jahoor link gehad. maar wat een vershcil met dld zeg jeetje veel dingne die dus in ned niet mogen met 4 mnd heb je heir dan allang in een potje zitten zoals bijv pastinaak.

maar kna dr wle wat mee. hij heeft uds ook vandaag voor het eerst eigen fruit gehad hihi apel met banaan had alleen nog maar klein potje. en gister had ie dan voor het eerst kip met rijst en groente wle een potje dan maar goed hij vond het heerlijk. morgen ga ik als het goed is boodschappen doen en zou dan weer rek ermee gaan houden met het eten. madma vond dat ook veel lekkerder. vooral spagetti was (en is) ze gek op.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemorgen,

@mamasuus, haha..:) dacht al de bolt and the beautyful..hihi

@noa, oh ja dat is eigelijk wel logisch, als je zelf bezig bent is het ook niet leuk als een ander een beter bod doet, is tenslotte geen mp hihi.
    En gister nog huizen bezocht? en en??

nou hier ook weinig meegemaakt. straks dus naar belgie rijden..duimen jullie dat ik ooit nog terug kom?:D;)

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus inderdaad raar dat bij julllie vele meer mag dan hier ach ja ik volg het een betje maar niet helmaal hoor hihi
    en spagehtii is dus favo

@elisja ja ik snap het ook wel maar laat ons dan niet kijken weet je. we zijn gister inderdaad op huizen jacht geweest, hebben wel een leuke huis gezien, allen is dat in het dorp das hooguit 10 rijden vanaf hier. dus is op zich wel te doen maar heb daar niemand wonen die ik kan zeg maar dat houdt me een beetje tegen. echt moeilijk man

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi meiden , ik ben er nog steeds hoor heb alleen ni zoveel te vertellen ;) !

xxxx

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, oh spannend. maar 10 min. dat is niet veel en wie weet kan je nieuwe vrienden maken daar? en wat is dan 10 min, dan ben je zo weer bij je vrienden en familie toch?

@lydia, jij niks te vertellen?? jaja:D

maar ik ben weer thuus..hihi
    was een makkie met rijden en lang leve de TOMTOM!!:)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha hoezo ?? is da zo gek dat ik niks te vertellen heb :p ??

oke heb wel iets kleins,, ;)

morgen ga ik naar de zwaluwhoeve lekker chillen incl een gezichtsbehandeling :D ( via vakantieveilingen.nl gescoord ;) ) met n vriendin !
    en savonds gaan we dan naar mijn naam is michael dat tribute concert ! in amsterdam helemaal :)
    en als we dan nog optijd terug zijn dan gaan we nog stappen in uden haha ! ( zonder vriendin want die verklaard me voor gek ;) ! )

x

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja inderdaad 10 min is niks en dat is hooguit he!!! kan het zelfs in 5 minuten doen hihi.

de tomtom heb je dus goed op weg geholpen hihi handig he zo ding.

@lydia ow leuk daggie voor de boeg, doe je goed hoor, des te eerder is fer weer thuis hihi

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje meiden stonden we zomaa op pag 2 schandalig hhahahahaha.

en hoest nou, functioneer je nog lydia na zon weekend?

@eliesja, beter dat het gelukt is, best simpel he met een tommie erbij.

@noa, nou miss lukt het toch nog dan als die anderen het niet eens worden.

hier weer alleen met kids manlief is vanochtend weer vertrokken. alles lekker hier.

zat in de tuin bezig veel gesnoeit en meteen op laten halen voor de paasvuurbult. de vijver compleet opgefrist.
    en gister wezen shoppen voor manlief nieuwe schoenen en voo mij een paar besteld want ze hadden niet de goeie maat en kleur dus wel andere kleur maar die wil ik niet hihi. ben echt gewone schoenen nodigf deze zijn echt af heb d zelfs last van. dus nu sketshcers besteld leek me wat beter. en dan nog eens kijken voor nette schoentjes . hebben eind mei nog een bruiloft en in juli een 25jarig huwelijk dus moet nog ff netjes spul hebben hihi.

ondertussen worden we af en toe gek van duncan hahaha die draait dus constant om en ligt dan lekker in zijn kots te schreeuwen hahaha. erg lastig wel hoor. hij probeert namelijk te veplaatsten en rond lukt wel maar echt veel vooruit niet. en daar word ie boos van.

nou verdewr niet veel nieuws onde de zon. zou zo ff kadootjes voor madam bestellen voor dr verjaardag ze krijgt nu toch van ons de kiddyzoom en dan van duncan een kassa en van me ouders een gardena tuin trolley met van alles erop kan ze goed in de tuin helpen. maa moet het dus allemaal ff bestellen dat is makkelijker hihi.

gr

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe t was uiteindelijk zown vermoeiend weekend haha ,
    vrijdag wezen stappen met collega's , toen 2 uur geslapen en weer naar vriendin toe om naar de zwaluwhoeve te gaan :) dara wel lekker gechilt natuurlijk , om 18,00 snel door naar amsterdam naar t concert van my name is michael ! echt gaafff !! :D (wel kort.. ) dus was snel snel weekendje
    gister nog mn zus op bezoek dus leuk weekendje gehad :)

en nu ... tjaaa weer n werkweekje !

en mn banner is van de maanden af :D:D:D !!

en die duncan , ohoh bah :p hihi nog goed oefenen dus ;)!

en kadotjes bestellen ja wel makkelijk maar ik vind het altijd juist wel leuk om te shoppen :D !

xx

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

weinig gelult hierro!;)

hebben ook weer een leuk weekend achter de rug. zaterdag weinig gedaan, maar was lekker weer, dus stukje gefietst met alyssa en bloemetjes geplukt. zondag naar intratuin geweest en daarna nog even visite gehad van zwager + aanhang. verder weinig gedaan.

@lydia, haha meestal heb jij wel wat te vertellen, als ik jou zo in de lounge zie..;)
    maar je weekendje was dus geslaagd!! Lekker zeg een verwendagje in de zwaluwhoeve..ben daar ook erg aan toen haha..
    YEAHHHH dus nu geen maand meer..gaat toch wel snel zo achteraf gelult natuurlijk.;)
    werkse deze week!!

@noa, en nog wezen kijken voor een huissie?

@mamasuus, leuk nieuwe schoene. en alles weer fris en fruitig!!:p
    zijn gister ook naar intratuin geweest, wat plantjes voor in de tuin gehaald en gelijk wat opgeruimd, weer lekker dan he.8)

een kiddyzoom, is dat zo'n kindercamera?

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ja ben zo nieuwschierig he dak overal op moet reageren maar als ik dat hier ook allemaal ga typen worden jullie gek van mij :p ! ghe ghe !!

jij dus lekker buiten geweest ! hier ist nu ook wel lekker zovanuit achter mn raam ;) buiten vind ik t wel koud.. terwijl t vorige week zo lekker was !
    ik heb trouwens n nieuw vriendje ! halleluja wat is die kerel afgevalle man ! wacht ga ff n foto bewerken ... ( haha hier komt t meteen maar dan laat ik mn verhaaltje ff staan :p )

Bekijk bijlage 62007

haha weet niet of je het goed ziet zo op deze foto's heb er nog wel 1000 maar he echt voor mijn idee n nieuw vriendje haha ! ( wat zeg ik: verloofdeee !!! :D:D )

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha, ja dat heb ik bij somige dingen ook wel..af en toe..;);)

Zoooo is hij zo afgevallen daar!!??
    Hoorde van me vent dat daar idd geen mac in de buurt zit haha..:DWauw doet m goed en jou ook,:D als hij straks weer thuis komt dan ben je gelijk weer helemaal verliefd!!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ja 9 kilo !!!!! ik zei al nu ist wel genoeg he !!

en elke dag sporten enz..
    dadelijk alstie terug is nog volhouden dan komt t helemaal goedd haha !

en dat verliefd... ja dat ben ik zeker ! en dadelijk helmaal opnieuw natuurlijk !

na ga werken tot straks !x
    x

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @lydia, zo lekker druk weekendje dus idd zeg. en jou vent dus ook al zo afgevallen hihi die van mij toen ook al maar jah wat wil je als je alleen van dat instant eten krigjt hahaah. die van mij zag er weer uit als 21 toen ie trug kwam en echt hij is al een magere lat hahaha dus had een best ingevallen "drugsbekkie"toen ie trug kwam neit echt super dus hihi.
    en idd is leuk shoppen maar weet precies wat ik wil voor dr verjaardag en tjah online is het goedkoper dus doen we het zo. hihi heb het al vaak in me handen gehad.

@eliejsa, zo dus ok lekker plantjes gedaan dat doen wij met pasen halen zorgen we dat we om 9 uur er staan als de winkel losgaat dan ff gauw erdoor en hup weer naar huis hihi.

vanmorgen maar weer eens een keer zelf naar arts geweest had weer dikke bulten op mijn borsten erg pijnlijk. heb dit ook gehad toen ik zwnager probeerde te worden. en is dus iets met hormonen en omdat ze zo zwaar zijn (cup H) als ik er last van lbijf houden dan kunnen ze ze wat liften zei die dan trekt het niet meer zo. nou jha maar ff zien dus eerst nog maar meer afvallen en als ze dan nog groot zijn wil ik ze toch laten verkleinen.

kreeg net ook nog een onverwacht mailtje voor een vrijgezellenfeesie voor die vriendin. we zijn namelijk niet zo close zeg maar. maar zitten altijd wle met een bepaalt groepje die komen ook altijd op verjaardag van kids ed dus tjah. maar goed enige probleem is dat het in amsterdam is whaaa is ook niet een beetje verweg vanaf hier. maar goed eerst maar eens verdere info afwachten en dan zien we wel. en of manlief dan niet ok een heeft van die jongen want dan word het lastig met de kids. hihi.

nou ga nu echt opruimen hihi want er is een bom ontploft geloof ik heir hahaha. overal eierschalen (madma had ze geschilderd en de honden hadden ze gevodne en opgegeten en dus neit netjes haha) en overal groen want mnalief heeft gister tas gepakt voor de oef en alles wat ie niet nodig had laten liggen. dat kan ik dus nu gaan opruimen.

Deel Deze Pagina