oja en sitchen nooit gebruikt is alleen volgens mij voor echt noodgevallen of hele belangrijke dingen ( sterfgeval / zwanger zijn / ernstige dingen die gebeurd zijn bijv. ) nog niet gebruikt hier ..
Het was inderdaad wat saai, maar op zich weet ik nu wel met wie hij allemaal gaat, die had ik ook nog niet gezien! En goed dat pakketjes goed aankomen, hadden ook foto's laten zien dat er gescheurde dozen door verkeerde inhoud zijn en dat je heel goed op douanestickers enzo moet letten, pfff. Het Sitcen is voor alles zeiden ze maandag, ook voor een luisterend oor, dus als je eens wilt spuien ergens... Maar goed, hoop dat zijn foon het blijft doen en internet er niet uitvliegt, kan ik lekker zelf met mijn mannetje bijkletsen. Heb ik het Sitcen ook niet nodig. Thijs zijn broer zit nu trouwens ook in Afghanistan, zal hem binnenkort eens wat sturen!
@mamsuus suus is yasmine al zo oud hihi. gaat snel he de tijd. en van vakantie parken hebben we 1 die regaaerd dat is dan 750 pm excl maarja hopen dat we wat vinen, heb vrijdag 2 bezichtigen in het dorp. 120m2 woon oppbl vaste trap naar zolder en noem maar op neiuwe keuken nieuwe ketel dubbel glasm dus alles is gunstig hihi @lydia wij zijn zeker gezellie hihi
ja die fotos van die pakketjes indd haha sommige mensen zijn gewoon niet zo snugger moet het wel goed opsturen / niet te zwaar / geen vloeibare dingen enz.. ferdi heeft zn eigen telefoon met n kaartje van daar erin werkt super , alleen vaak wel vertraging enz maar dat is op momenten dat er een hele hoop mannen aant bellen zijn.. internet is ook klote als iedereen erop zit , zou je bijna midden in de nacht meoten internetten omdat er dan niet veel opzitten.. komt hij tusendoor niet naar huis ? vanaf 5 maanden moet dat toch ?? of zeg ikk nou iets raars ?? en skype mag nu bij ferdi niet omdat het internet dat nog trager word maar volgens mij hebben sommige mensen daar schijt aan en doen t toch maar mijn mannetje is dan te trouw en doet dat niet haha ! ohkee zijn broer in afghanistan! pas net ? of al n tijdje ? op kampholland ? xx
@Lydia; zijn broertje zit er nu 2 weken, dus die moet nog even. En op KampHolland idd. Hij belt nu nog vaak naar huis, is voor zijn moeder wel fijn, die heeft er straks toch 2 op uitzending! En Thijs mag idd 2x een week naar huis gelukkig. Da's idd vanaf 5 maanden. Gaan we er maar een vakantie van maken voor 'm, die mist zijn meisjes ook erg natuurlijk. Jou Ferdi komt toch al weer over een paar weekjes naar huis he! Was t de eerste keer voor 'm?
oh dus toch tussendoor naar huis .. lijkt me wel moeilijk zo lang missen dan issie er n week moettie weer weg.. ja fer is de 1e keer.. totaal op n paar dagen na 5 maanden ! pfff maar indd t eind is eindelijk in zicht !! x
@lydia ja ik hoop ook dat het huis wat wordt, het is alleen aan een andere kant van die wijk. maarja komt vast wel goed denk ik. pff ben daar niet zo held in het is 10 min rijden vanaf waar ik nu woon dus het valt wel mee. maar iedereen wie ik ken woont grotendeels toch hier .nouja ga eerst wel kijken want alles wat ik tot nu toe heb gezien is niks. en nog ff dan is fer der weer!!! is het een beetje snel gegaan voor je? @brigitte ow 2x een week naar huis. dat is denk ik wel moeilijk. mijn vriendin haar man kwam ook naar huis die vondt het wel lastig om weer terug te gaan, maarja maar goed dat ie thuis kwam tussen door want toen is ze zwanger geraakt je moeder het inderdaad dan maar zo leuk mogelijk maken als hij tijdelijk thuis is
@Noa; haha, nou, zo'n vruchtbare vakantie hoop ik nog even niet te hebben... haha Zie dat je huizenjacht nog niet zo wil vlotten?!
@brigiite nee dat hoop ik ook niet voor jullie hihi maar soms kan het handig zijn. ja we zijn ind op huizenjacht moet eind juni der uit en heb nog niks anders, was er ook niet zo mee bezig d8t duurt wel ff maar binnen 3 weken was ie weg.
noa , ja snap je ook wel op zich is 10 minuten niks maar ja toch eerder n stap om de auto in te stappen dan de hoek om te lopen hoop toch dat het je droomhuisje is en ferdi ja eindelijk naar huis !!!! nog 4 weekies.. hoop ook echt dat ik snel zwanger ben ! pfff ken nii wachten .. en soo in precies DIE week zwanger geraakt ! wat n wonder zeg !!
@lydia waar ik nu woon kan ik ook weinig lopend die kwa boodschappen dus neem nu ook vaak de auto alleen als ik naar me ouders wil ofzo moet ik wat langer rijden die 10minturen hihi en ja ze is precies die week zwanger geraakt. maar hij was 10 dagen thuis dus 3 dagen meer speling hihi. we duimen voor je dat jij ook snel zwanger mag zijn, kan je aan ons advies vragen
Hoi meiden, nou vandaag weer lekker gewerkt, was druk!! @noa, dus nog steeds drukjes met huizenjacht en iets op het oog dus!! Van vakantie parken, is dat een vakantiehuisje dan?? nou hoop dat eht wat is, 10 minuutjes valt op zich mee, heb je straks een uitje als je naar familie en vrienden gaat hihi *duimt verder. @Brigitte, welkom hier. heb zelf geen ervaring nog met lange uitzendingen. Heb ook geen idde of mijn man ooit in bosnie is geweest. hij heeft veel gezien, maar dat was voor mijn tijd. mijn vent moet eind juli ongeveer voor 4 maanden naar uruzgan-(tharin kowt..weet niet of ik het goed schrijf). maar je kan natuurlijk altijd mee kletsen hier. op uitzending is op uitzending toch? @mamasuus, dus dat fotoboek kan je wel in stappen maken? niet dat je die 40 blz in 1 keer moet vullen? zal wel even een taak worden idd. Dus hema heeft dat ook! klinkt beter. @lydia, oke ga ik daar eens ff kijken of ik wat foto's kan uitprinten. heb nu van me meissie paar gemaakt, omdat ze dus laatst niet op de foto wilde heb ik zelf wat gemaakt en dan heb ik toch wat om in een lijstje te doen.8) mijn vent komt trouwens niet op kamp-holland..die komt ergens anders, als convoibegeleiding, maar mag daar dus niet teveel over zeggen.
haaaaai was ik weer hihi ff daggie eropuit. naar c1000 en erna dierentuin want jah ze heeft toch vakantie he. @eliesja, je download dan zon programma en dan kun je er steeds mee beszig als je ff tijd hebt want echt het kost tijd net als gewone fotos inplakken hihi. @noa, zo das dan wel ff wat zeg voor zon park., dan hoop ik voo je dat dit huis wat is. het klinkt wel goed. en ach wat is nou 10 min. wij rijden een dik uur voor onze vrienden hahaaha. @lydia, jee nog ff en dan is ie e weer zon maandje is zo voobij hoor. voor je het weet heb je tijd te kort. nog ff dit nog ff dat en hup dan is ie er al. en dat vruchtbare komt vast wel goed hoor. de grond daar is erg vuchtbaar is goed voor die jongens hihi. hihi dus jij hebt een braaf mannetje, heb dr vaak discussies over gehad met anderen op ander forum want wij deden het dus ook altijd maar dus wle op rustige tijden en ook vooral voo madam vind het dan toch anders. zelf kan ik het wle doen met een stem maar dat is voor een peuter toch lastig. @birgitte, is het nog steeds zo dat je die tweede wk zelf moet betalen?was bij ons toen wel zo we waren net een half jaar samen maar hij wilde persee 2 keer naa huis ipv 2 wk achter elkaar en moest dit toen zelf betalen. en sitcen is wle prettig hoor ken e veel met goede verhalen erover. zo kende ik een mama van een millitair die niet echt fijne dingen had meegemaakt (een van zijn jongens is toen overleden bij dat bleu on bleu incident) en zij heeft dus veel gehad aan die lui daar en die hielpen dr verder met begeleiding te zoeken ed. en zelf heb ik e een keer heengebeld toen manlief gedropt was op kreta en zijn spullen op weg waren naar eindhoven ook erg prettig....not. maa ze zijn dus niet alleen voor uitzendingen he. als je vent op oef is moet je er ook heen bellen als er thuis wat is. pakjes komen over het algemeen wel aan hoor zeker als je je aan de regels houd. wat touwens handig is is om te te droppen op de kazerne dat kost je niks. kreeg ik vanmiddag nog een telefoontje van me zwager. die heeft het uitgemaakt met zijn vriendin. ze zijn allang samen hebben een huis samen ed. maar hij was er toch klaar mee nu leeftijd en kinderwens begonnen toch op te spelen. ze is natuulijk ook al oma van 4 kids.
@mamasuus, zo dat klinkt gezellig, dagje dierentuin! dat programma staat gewoon op de hemasite? zal er eens een keer voor gaan zitten, vind het wel leuk voor later. mijn moeder heeft ook altijd voor ons een fotoalbum bijgehouden en als ik dat terug zie..gnagna, is dat toch we leuk hoor. alleen van de oudste heb ik niks op digitaal staan, althans van zijn babytijd, daar heb ik dus wel genoeg foto's van liggen. krijg hij er 2 hihi een ouderwetse en 1 van deze tijd!
@noa: maar volgens mij heb je nu als koper wel een voordeel toch? Staat volgens mij wel een hoop te koop. Maar het moet wel naar je zin zijn, anders voelt het ook niet goed. Ben benieuwd. @lydia; klopt, de 2e keer moet je inderdaad zelf betalen. Maar goed, als we er dan wat beter doorheen komen, dan betalen we wel...! Als tie dan maar niet met een privejet komt... haha. En ik wist niet dat het Sitcen ook voor oefeningen was eigenlijk. Ben wel blij dat er altijd mensen klaar staan om je te helpen als je dat nodig hebt! @eliesja; mijn ventje kwam al even kijken of ik in mijn enthousiasme ook niet teveel vertelde over de missie, haha! Maar ik was heel braaf... Hebben jullie nog een leuke tip voor me om (morgen) met z'n 3en heen te gaan met regenachtig weer? Aan zee is te veel wind nu denk ik, dierentuin (klonk leuk!) is nog niet leuk voor onze frummel (en dus niet voor ons!), dus...
goeiemlorgen. @birgitte, wat dacht je van zwemmen das altijd leuk en ook wel met zon klein frummel. vind die van ons ook altijd geweldig. en anders pff heb geen idee is alstig he met zon kleintje dan. @noa, is jou meid ook af en toe zo gefrustreerd, word dr hier momenteel gek van. heb het idee dat ie probeert zich te verplaatsten maar hij draait dus alleen maar rond op zijn buik en gillen tussendoor pff echt zo lastig. en dan natuurlijk dat gespuug tussendoor echt word dr een beetje pfffff van hahaha. blijf naar hem lopen en als ik hem dan op zijn rug leg dsan gilt ie nog harder en ligt al weer op zijn buik voor ik weer op de bank zit. @eliesja, jah is toch wel leuk die dingen he. heb dus van madam van het eerste jaar ook niet veel digitaal. dus die heeft ook een plakboek al ben ik pas bij de 3e mnd geloof ik hahaha das zon gedoe. al is dat digitale ook niet makkelijlk hoor. volgens mij kun je idd dat via hema.nldownloaden hoor. zelf doe ik het dus gewoon hier indld . maar we hebben al eens een linnending van een gafe foto van manlief in uruzgan laten maken daar en dus ook zon programma gedownload toen dus neem aan dat de rest er ook mee kan. jeetje wat een regen he vandaag. niks aan. ga dus ook maar in huis bezig. manlief vertelde dat ie zat pas heel laat thuis is dus heb nog ff de tijd.
@eliesja ja het is een vaklantie park daar kan je wel voor langere tijd wat huren als je egt geen huis hebt, maarja het is vakantie periode dus moeilijk en duurdere!!! en je mannetje gaat dus wat doen wat niet naar buiten mag? @mamasuus het ziet er inderdaad grappig uit op de foto nu het echhie nog en tja 10 min is niks. want het is hooguit 10 min hen het ook wel is gereden is 5. het is een stuk waar je 80 mag dus ja je bent er ook zo maar zit meer tussen de oren he als je verder weg gat wonen. maar voor die kleine meid is daar meer kwa kinderen enzo. en daar moeten we ook rekening mee houden. en je leert tcog wel mensen kenne hier kon ook niemand in de buurt kan nu al genoeg mensen hihi duncan is dus volop aan draaien, yas zit alleen maar of staat. en die loopkar vindt ze gewelidg hihi @brigitte er staat inderdaad genoeg, maar dan moet het wel net je smaak zijn. en mij vriend wil niet in het centrum wonen ik ben daar opgegroeid dus wel gewend. en wij hebben hier bepaalde wijken waar je niet wil wonen als vroiw met kind en veel aaleen zijn. maar wij hebben inderdaad wij hebben het voordeel dat we niks meer te verkopen hebben. waar woon jij? en het is moielijk om iets te doen met zo ukkie he owja meiden was helemaal vergeten dat ik oorbelletje heb laten schieten bij de kleine meid het staat echt lief!!!! en ze heb alleen bj de 1e even gepiept en toen was het meteen over