millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen !

oh leuk noa ! oorbelletjes :D !
    had ik aan troy voor zn 1e verjaardag gegeven :)

xx

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia ja leuk he, troy dus ook een oorbel.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

daar ben t ik weer.:D

vanmorgen had alyssa paasontbijt op school en nu hebben ze allemaal vakantie!
    Het uitslapen van danny gaat de laatste tijd echt goed, durf het bijna niet neer te zetten, lijkt wel of dat ongeluk brengt ofzo hihi, maar moet hem nu iedere keer wakker maken om de oudste of zoals vandaag alyssa naar school te brengen, ben benieuwd zaterdag wat hij dan doet als de wekker niet staat.;)

morgen nog een vroeg-opstaan-dagje, luke heeft schoolvoetbal, wilde hij graag aan meedoen, maar dat begint om 8.45 al!!

@brigitte, haha idd, me man had laatst een week cursus over hoe en wat daar en vertelde dus ook over dat computer gebeuren als je daar zit dat je dus echt niks mag zeggen bv via hyves of zo.

Geen idee wat je met dit onstuimige weer kan gaan doen, het beste is mischien thuis blijven en gezellig spelletje doen samen of op visite ergens of ergens winkelen waar het overdekt is!!

Of idd zwemmen wat mamasuus zegt, ook erg leuk, vooral met de kleine! veel plezier vandaag!

@mamasuus, haha bij 3 maanden pas!!?? Hoeveel boeken heb jij straks wel niet dan hihi:D
    Idd vreselijk weer en het was kkkkoud vanmorgen..2.5 graag maar!! brrrr

@noa, yep, mag er dus niks over zeggen.;)
    aha dus dan ben je op vakantie zeg maar en natuurlijk actief blijven zoeken. mischien dat het niet nodig is en vinden jullie je droomhuisje! *duimt weer verder.

Ach wel lief een oorbelletje, ik zou het zelf nooit doen, weet nog wel dat me schoonma voor alyssa's eerste verjaardag oorbelletjes wilde geven, maar van mij mag ze ze pas als ze er zelf om vraagt en dus zelf wil..maar dat is ieders mening natuurlijk.;)

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, ook goedemorgen hihi

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oeps..middag alweer.;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi hoi !

hopelijk brengt t indd geen ongeluk hihi ! komt wel goed.. misschien indd een fase ... !!

xx

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haai.

@noa. ooh das lekker dus geen gepipe bij jou echt ik word dr niet goed van haha hij ligt nu lekker rustig op bed hihi. ga denk ik ook maar dat karretje weer eens van zolder halen want hij is ook gek op zitten en staan maar jah dat lukt nog niet uit zich zelf nu. dus is ie erg gefrustreerd haha. geef jij de kleine meid dan ok al een boterham ed. zit namelijk nu ook te twijfelen hoe en wat want normaal eten wij tussen de middag warm (beter voor mijn kilos) maar nu eet hij mee en hij eet savodns warm dus wil. das dus beetje lastig anders dus passen wij ons nu aan aan hem maar jah wil het weer anders binnenkort.
    dus oorbelletjes. tjah houd er zelf ook nog neit van hoor staat idd wel schattig maar vind het niks zelf. bij ons mag ze het ook pas als ze het zelf wil. had ikzelf ook heb ze gekregen van ma van een vriendin toen ik 8 werd.

@eliesja, jhahaha jah mega veel fotos hier hoor helemaal van het begin he. naarmate ze ouder worden dan mindert het hoor maar van de eerste tijd pff echt niet normaal hebben we veel geknipt hoor.
    en idd je mag niks zeggen he hihi maar dan is er ook nog genoeg te vertellen hoor. en ook niks op hyves ed neerzetten nee en geen achternamen en woonplaatsen ed melden. er zijn er in het begin heel veel mee de mist ingegaan dat er dus wat met een gebuert was en vlak erna meteen de komplete vriendenlijst van hyves gecheckt word door de media. das gewoon niet prettig. dus er is nu ook een van defensie die konstant zulke media checkt dus hyves en facebok ed. die zoekt gewoon op de namen van de jongens en meiden die weg zijn.

nou ga ff met madam wiien had i kdr belooft.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, ja hopenlijk was het dat, maar was wel een lange faaaaase van 17 maanden..:(
    maar iedere keer als ik het er over heb, dan komt hij weer om half 6..;)

@mamasuus, nou mijn vent heeft geen hyves dus dat scheelt weer hihi..;)

me vent komt vanmiddag(rond etenstijd) alweer naar huis..:) ze hebben hard gewerkt om lekker weer thuis te zijn, anders was het morgen geweest!:)

9. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Middag!

we gaan inderdaad straks even Trivianten :). Maar eerst even een spaarbankboekje gaan openen voor onze meid. Hier gaat nu eindelijk het zonnetje een beetje schijnen! En er heeft er eentje honger...

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @brigitte, dus toch lekker thuis! nou veel speelplezier!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja maar de laatste tijd was het wel extreem tog ??

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ..het eerste jaar was erg, daarna 2 weken ging het goed..en daarna was het idd erg erg..zat toen ook altijd beneden..

nou me vent is er weer!:):)
    kan ik vanaaf gelijk weer bij me din langs hihi:D

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh .. hmmzz .. hoop dat ie der nu dan voorgoed overheen is ;)
    beter wakker maken en int weekend lekker uitslapen !! :D

veel plezier met je ventje ! , en dadelijk bij je vriendinnetje

ik ga over n uurtje ZUMBAÉN :)

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jaaaa daar teken ik wel voor haha

veel plezier met ZUMBAen..;)

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ieder zijn keus natuurlijk. maar die mw in de winkel zei ook vaak gaan de oudere kindjes met 1 oorbel de winkel uit.
    en jouw mannetje dus geen hyves, ach kan der ook niks ezegt worden. wel lekker dat hij vroeg thuis was en jij lekker naar je vriendin kan. pfff 8,45 al voetbal wordtje niet vrolijk van.

@mamasuus en heb je hem gepakt?
    hier eet ze heel af entie een stukje brood, maar vaak haalt ze het weer uit de mond, en likt ze alleen het de smeerwordt eraf hihi. en svaonds eet ze warm met ons mee. of een potje als we iets hebben wat zij nog niet mg. krijgt duncan wel brood dan?

@brigite hoe was het triviant?

@lydia veel plezier met de zumba

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, idd, vind het wel heel schattig hoor, maar heb zoiets van mischien vind ze het later helemaal niks en heeft ze voor altijd gaatjes in haar oor.

is idd wel vroeg, gelukkig is het in de buurt en hoef ik er niet de hele tijd bij te zijn, duurt ook nog eens tot 16.00uur!

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ow het is dus wel in de buurt wel lekker, kan je af entoe ff kijken. en ik heb ook gaatjes gekregen dat ik paar maanden was, maar heb ze der nu uit vanwege het werk wat ik deed maar ik heb geen gaatjes meer. die mw ging fff voor me kijken ze zei nee je hebt ze niet meer moeten opnieuw geprikt worden

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,

hier is het vandaag zondag echt heerlijk hoor helemaal geen werkverkeer vanmorgen dus madam ligt nog lekker te pitten hihi lekker laten gaan dan maar he. heb de hond van me ouders er vandaag bij want die zijn ant opruimen in het huis van mijn oma die komt jah te koop maar is nog een zooitje die vrouw had echt een verzamelwoede.

@noa, das idd ook zo hoor dat er veel dan met eengaan daarom ben ik dan ook erg voor het tegelijk schieten maar jah dat doen ze niet overal. nou ja bij madma zien we wel wil ze het dan mag ze het. en zo niet dan niet hihi. kan dr zelf weing van zeggen dan tegen dr want ik heb er zelf ook drie aan elke kant haha al is er maar een in gebruik nog. net als de twee in me neus die zijn ook buiten gebruik momenteel.

duncan die eet eigenlijk alles wat je hem toestopt haha. das echt een verandering aangezien madma heel kieskeurig was en is. en brood gefen we hem dus wel stukjes want hij heeft vaak nog honger na xijn eigen eten dus dan snoept ie met ons mee. vroeg me dus ook af vanaf wanneer je dat ook alweer echt als een maaltidj kunt geven. tis al zo lang geleden weer met madam.
    en de kleine meid staat dus al in box dan oid? leuk man. hier is het nu dus nog draaien en dan gefrustreerd zijn als ie niet vooruit komt hahah. en ik moet hem echt veel bezig houden met nieuwe dingen. dus ook al geef ik hem een stukkie hardgeworden brood (konijnebrood) dan kan ie daar heel interessant naar kijken hihi echt hij voelt en bekijkt het aan alle kanten echt snoezig. tot ie er klaar mee is dan wil ie wat nieuws wel eens lastig dus hahah.

zat dus dan ok te twijfelen om hem miss dan smiddags warm eten te geven maar jah dan om 10uur zijn fruit en 12 uur alweer warm eten is miss wat veel. en hoeveel melk geef je dr nog? hier is het over het algemeen nu drie flessen van 240ml gister toevallig dan 4 maar meestal 3. hij is erg hongerig laatste wk denk dat ie miss wel groeispurt heeft oid.

@birgitte en heb je gewonnen? hihi is ook leuk toch spelletje. daar hebben wij nooit tijd voor hahaha. als manlief thuis is dan zijn we altijd wel ergens druk mee. in en om het huis.

@eliesja. dus voetballen vandaag, ach zolang het droog blijft toch? dan is dat altijd wel leuk. wij hadden dat vroeger ook altijd schoolvoetbal en korfbal hihi vond het ook altijd leuk mee te doen. lekker ruzie maken met andere scholen ed hahaha.
    mijn vent heeft ook geen hyves hoor vind ie onzin. dus ik heb er een paar legervriendjes van hem opstaan hahaha. maar goed zijn zowiezo de achternamen he. daarom heb ik ook allleen mijn meisjesnaam geregistreerd zeg maar zodat erg geen link is met manlief. want ze zoeken net zoalng hoor. desnoods via fam met zelfde achternaam die media is wat dat betreft op zulke momenten erg lastig.
    fijn dat danny het nu volhoud zeg, goed vasthouden die gedachte.

nou wij gaan ook nog ff wat doen madma is er net uit. en het zonnetje schijnt dus maar ff wandelen oid vandaag want jha echt in de tuin lukt niet. aangezien het jah zondag is hier. en we passen ons lekker aan.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ferdi heeft wel hyves heb ik voor um aangemaakt n poos terug :)
    maar ja mocht hem iets overkomen wis ik m meteen .. valt er ook niks te zoeken ..
    en mijnes is prive dus ja ..

klote media indd , !

fijne dag vandaag meiden !! :D

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, heb zelf idd ook gaatjes, maar de gaatjes zelf zie je wel, maar als ik oorbellen wil, moet ik m wel weer opnieuw dorprikken dat wel.
    Ja lekker dichtbij, me vent is vandaag ook op tijd, dus die gaat er straks ff heen. heb een spelertje vandaag vor Alyssa, dus druk druk hier!;)

@mamasuus, idd me vent vind dat hyves ook onzin, heb geen vrienden van hem verder..geloof dat mijn naam ook niet te vinden is.;)
    Vandaag begint de dag zonnig, dus dat beloofd wat! is nog wel koud.

@lydia, fijne dag ook!:)

hier dus een spelertje in huis, pas zeg maar op de kleine van een vriendin die hard aan het klussen is in dr nieuwe huissie!
    gezellig voor alyssa, zijn nu samen lekker boven aan het tutten.

fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina