millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    meiden FIJNE PAASDAGEN!!

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    idd meiden ook vanuit dld frohe ostern

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en vanuit hier ;)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wat was je weer op tijd zeg lydia, hihi weer lekker op stap?

nou ga weer verder hij is er maar 2 dagen dus kom dinsdag wle weer voorbij .

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ik was wezen shoppen , daarna naar een vriendin en ff gekletst enz. die had me om 01.00 thuis gebracht en had nog geen zin om te slapen ;)

genietze van je mannetje :D !

ik ga vanavond gourmetten bij ons thuis .. gaat de dag weer lekker snel voorbij ..

24 days 2 go !!! ... ken nie wachtennnn !! :D:D
    kan me gewoon ni voorstellen dat ie er dalijk gewoon weer is ;)

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

lekkere paasdagen gehad?? Zijn nog niet helemaal voorbij maar goed.;)

@lydia, en hoe was het gourmetten? Oh meid schiet nu echt op he! Voor je het weet is hij er weer en is het idd net of hij niet is weg geweest..went snel weer hoor!

Zo hallo, om 1.00uur nog geen zin om te slapen!!!:$had allang omgevallen haha..maar ben ook niks meer gewend..me kids trekken me overdag helemaal leeg, dus heb voor de avond nog weinig over..;)

gister zijn we naar me schoonzus geweest en vandaag gaan we naar me ma, die nemen wij mee uit eten, dus we gaan straks ergens eten met elkaar. dan is het alweer dinsdag..woensdag vrij, moet deze week vrijdag werken..
    van het weekend ook weer druk zaterdag en zondag verjaardagen..en dan die maandag moet me vent weer voor 2 weken weg.

moet morgen naar de dermatoloog voor me vlekken. spannend hoor..ben benieuwd of ze me kunnen vertellen wat het nou is.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, nou tot morgen meid!;)

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hebben jullie een leuke paas hejad? hier niet echt gister was ik dood en dood ziek de dag daarvoor kip gegeten is denk niet echt goed geweest, en vandaag me vriend weer uitgezwaait. dus ja dan is er al weinig paas aan he

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja komt omdat ik dan uitgeslapen heb en normaal elke dag 6.30 eruit moet ;)

vandaag naar me schoonouders geweest en maar meteen meegegeten lekker makkelijk ;) ( ging ook nog uit eten ook )

en jij dus ook lekker drukke dagen gehad , wel lekker zown kort weekje :D , heb ik ook morgen met me schoonzusje naar de zwaluwhoeve en dan woensdag laatste x die cursus in utrecht en donderdag en vrijdag werken & dan alweer weekend .. lekker rustig aan , en jij 2 verjaardagen toe maar ..

hmmzz noa, jij dus pasen overge(slagen)ziekt dus.. dan minder..en je mannetje al weer weg .. hmzzz doen we mooi samen paasloos/vriendloos :p !

xx fijne avond damess

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai
    nou hier wle succesvolle pasen hoor hih. manlief kwam dus zat avond rond 8 uur thuis. dus hadden nog beetje aan de avond want hij was bekaf gemiddeld slaapt ie 4 uur per nacht deze oef dus vandaar. zondag lekker ontbeten en smiddags dan naar pa en ma om eitjjes te zoeken en erna dsu uit eten was ook erg leuk.
    gister ff naar tuincentrum visjes gehaald en wat plantjes dus straks nog ff primelas in de bakken zetten.
    en vanmorgne dus weer manlief naar wezep gebracht. en madam is ook weer naar school dus gewone lleven begitn weer.

hadden we zon leuk dinge gezieng gister voor dr verjaardag maar jah we hebben al wat besteld en ook al betaald hihi zal ff linkje doen
    Little Tikes Speelhuis & tuin
    zon leuk ding en precies wat ze leuk vind dan hoeft manlief ook niet een te metselen hihi maar jah hij is nogal prijzig en om het er dus ff bij te doen dat gaat dna niet he.

@noa he minder dat je zo ziek bent gewordne das nooit leuk

@lydia nou klinkt toch nog een leuke pasen toch

@eliesja zo dus jij lekker rustig aan beginnen zo na de pasen hihi das ook wel eens lekker toch.

nou meiden ga duncan inpakken want moeten yasmine zo halen.

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia ow lekker uit eten doe je goed meid!!! en inderdaad wij deden gewoon samen aan geen paas een vriendloos hihi

@maamsuus jij dus wel lekker paas gehad, en wat een leuk speelhuisje maarinderdaad aan de prijzig kant!! en ziek zijn is inderdaad nooit fijn ben blij dat ik nu weer opgekanpt ben hoor

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedeavond meiden,

nou vandaag naar de dermatoloog geweest, ben weer een stukkie huid armer haha..ze hebben nu bped afgenomen en een stukje huid weggehaald om op kweek te zetten. weet dus nog niet wat ik heb, maar hoop het dan te weten, dus balletje rolt eindelijk..
    Hoor als goed is 16 arpil de uitslag!! Spannend..

verder vandaag lekker buiten gezeten, wat een super weer was het vandaag, heerlijk:)

@noa, oh meis, dus je ben zo ziek geweest, minder zeg, voedselvergiftiging opgedaan door die kip!:(

@lydia, ja dat is waar, heb ik ook wel hoor, mag dan altijd op de zaterdag uitslapen en als ik er dan eindelijk es om 10uur uit rol dan ben ik s'avonds om 23.00 uur nog klaarwakker..hihi, dat gebeurt weinig dus hier haha;)

Oh lekker toe maar, gelijk uit eten geweest!

Yah alweer druk weekendje voor de boeg!:p

@mamasuus, ook een smaakvol pasen gehad zo te lezen!! lekker allemaal buikjes rond!:)
    Leuk dat speelhuisje! maar ze krijgt em dus niet? Zijn ook erg dure dingen he, wel jammer..

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    denk idd niet dat we dit huisje erbij halen heb namelijk al een kiddyzoom besteld die kan vandaag of morgen komen en heb hem al betaald. en dan nog een kassa van duncan uit dus is al bijna 100 euro en das eigenlijk wel een beetje onze max voor de kinderverjaardag. 2 jaar trug heeft ze ook al een groot ding gehad ook van little tikes een klim en glijtoestel. die was ook al boven de begroting ong een keer zoveel haaha dus tjah dat shciet dan niet op he. al speelt ze er nog steeds super mee hoor en zou dat vast hier ook wel mee doen maar om nou nog eens 200 uit te gevne bovenop deze hmm dat gaat ons toch een beetje te gek .

duncan net een broodje gegeven na zijn papfles en hij was toch ant smullen ervan. maar had dr alleen boter op gedaan wat kun je er ook al weer op doen behalve smeerkaas en boter?

@eliesja. zo beter dat ze er nu verder naar kijken . spannend idd zeg wacvhten op die uitslag. en dan wel 1,5 wk. gelukkig heb je veel te doen in het weekend dan gaat dat al snel.
    en vandaag is het nog beter weer jeee. moet eigenlijk nog naar de DAK (mijn zorgverz) moet er nog ff declaratyie heenbrengen van duncan zijn rotavirus entingen. en meot me schoenen nog halen die komen als he goed is vandaag. maar dat doe ik lekker allemaal morgen hoor vandaag duik ik op de kop in de tuin hhahaah.

ooh jah en ook wat in huis want miss komen ze vandaag me huis doorzoeken.... manlief heeft gistgeravond bij de marechauche (schrijf je dat wle zo?) gezeten. jaja gaat weer lekker hier hoor.

nou meiden ik ga madam zo ff in de kleren stoppen dan kan ze naar school en ik weer hier aan de gang.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemiddag ik ben er weer :p !

(haha en weer es niks te vertellen :p )

nog 3 wekennnnnnnnnnnnnnnnnn ~!!!!!

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ja lekker zo kipp!!

@mamasuus smeerworst mischien op brood? eet duncan het ook echt op of niet? hier moet mw het niet hebben hoor.

en je manbij de marro nog wat klinkt niet al te goed, wat had die gedaan? mijne heb der ook een keer gezeten. nou hij werd ghebeld dat ie moest komen en zo niet dan werd ie gehaald, hij mocht me gennes bellen vanauit daar dat het wat langer ging duren stelletje honden.

@lydia jahh nog 3 weken schiet op meid!!!!

meiden, jullie weten toch datik was wezen kijken bij een huis, wat al onder bod was. en wij het toch te klein vonden. wat blijkt heb de buurvrouw het gekocht ze zei ja was wel klein maar moest toch wat pfff nou dan maar liever 1x meer kijken dan een te klein huis daar kan genees een 2e geboren worden als dat eventueel in de planning mocht komen.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

@mamasuus, huh wat, huis doorzoeken, wat dan??
    En lekker van de zon genoten??

Je zou er ook smeerworst, jam of vruchtenmoes op kunnen smeren, of geprakte banaan..

@lydia, alweer niks te tellen!!?? hihi

@noa, ging je buuf ook verhuizen dan? Hoe staat het met de huizenjacht verder? Wordt het dat huis van dat vakantiepark?

..hier had ik het vandaag wat moeilijk, heb alweer 2x zitten janken..mis me vader..:( er komen zoveel herinneringen naar boven, kleine dingetjes en het duurt nu steeds langer dat ik m niet meer zie..dus het besef komt wat meer lijkt het wel..

verder vandaag van de zon genoten.was echt heerlijk weer.:)

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eleisja ja de buurtvoruw haar huis enhet onze is op de zelfde dag verkocht, alleen hun stonden al 1,5 jaar en wij net 3 weken :D
    huis van vakantie park wordt hem niet. volgeboelt vanwege vakantie periode. ga ons maandag inschrijven bij de huurwinkel dan maar een flatje of een eengezinswonings, liefst dat wat we hebben en hond die geen trap mag lopen.

dikke knuffel voor jouw meid, het besef zal wel steeds iets meer worden dat je vader er niet meer is. gelukkig was het wle moooi weer vrolijk je tocg een beetje van op.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai nou nog niks gehoord van manlief dus stuur jullie zo wel een pbtje met kleine tekst erin hihi want jah mag het vast niet zeggen.

ok zou eens ff kijken wat ze voor suikervrij spul ed hier hebben aan jam oid.

@noa, haha dus de buurvrouw dacht maakt het uit. nou kan het me voorstellen hoor dat je niet kleiner wilt gaan dat schiet jah niet op zou ik ook echt neit doen hoor. alleen als het financieel nodig is maar anders. wel jammer hoor van die vak woning maar jah gewoon doordoen want op straat staan is ook zo lastig he. maar in een opwelling kopen omdat je anders geen dak hebt is ook niet zo slim natuurlijk.

duncan eet eigenlijk alles wel, daar hebben we dit keer echt mazzel mee, yasmine was en is het tegenovergestelde die wil niks nieuws en wat ze kent daar eet ze ook slecht mee deed ze altijd al. maar duncan die eet dus echt zijn brood dan wel op hoor. hij heeft ook liever stukjes eten waar ie bij kan kouwen maakt ook de hele dag die beweging haahah. en zodra er eten in de buuurt is dan gaat zijn mond los als een vogeltje hihi en als ie iets lekkker vind dan maakt ie geluid van een auto na hahaha erg komisch.

@eliesja, kan me voorstellen dat het nu het langer duurt dat jeh hem meer mist als je hem wel vaker langern iet zag ed.

gelukkig was het dan wel mooi weer, dat kunnen we hier van vandaag niet zeggen. het regent. dus ga zo met duncan naar stad mijn schoenen halen en dan nog ff naar de verz voor die declaratie. is dat ook weer klaar.

tjah veel nieuws heb ik hier ook niet verder valt dus ook mee vandaag hihi.

ooh jah had ik al gezegt dat manlief dus ook op de zelfde dag een vrijgezellenfeest heeft grrr. en ook hij moet dan blijven slapen. tjah dat krijg je met al die vrijgezellen natuurlijk wij zijn de enige met gezin. die allebei gaan. en dus ook nog eens dubbele kosten pff tis ook niet een klein beetje nee vor mij in ieder geval al 100 en dan nog reis en stappen eroverheen. word dus wel 200 euro en dan manlief nog. dus maar eens ff zien of we dat kunnen bolwerken. moet vast wel mogelijk zijn maar jah vind het nogal wat.

nou ik ga ff klerne zoeken voor madma en mij.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeimorgen ! , ehh middag :p

oh noa das ook raar indd , als je het te klein vind ga je toch ergens anders kijken... hmmzz.. ach ja als jij t maar ni bent ;)

jammer dat dat vakantiepark niet door ken gaan..
    maar dat huren heb je dat wel snel dan ? bij ons moet je echt 6 jajar ingeschreven staan wil je wat krijgen..(huren.. )

eliesja, indd dikke knuffel voor jouw ! , t was indd echt super weer gister.. jammer dat t nu weer zo wit en regenachtig is !! grr..

zo mamasuus das indd n filnk bedrag als je dat dan keer 2 moet doen..
    en al iets van je mannetje gehoord nu ? aantal uur verder... ??

xx ly

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai, nou schoenen gehaald en me ring weggebracht daar komt een steentje in hihi. kreeg ik nog van manlief. maar de goudsmit was er nooit als wij kwamen dus dacht probeer het en jah hoor hij was er woensdag ie ie klaar. komt een mooie briljant in.

@lydia, toevallig belde hij net. tis echt een beste happening ant worden recherche is er zelfs al bij dus ga zo maar eens ff ant opruimen voor als ze miss langskomen.

Deel Deze Pagina