millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb jullie weer gevonden!!! Wat een gedoe met die gesloten topics...
    @ mama suus, ontbijten op school? Is dat standaard daar? Zo weten ze in ieder geval wel dat elk kindje een ontbijt heeft, want ik zag laatst op tv dat veel kinderen niet ontbijten. Maar hoe laat moet ze naar school dan? Wat schrikken zeg van die achtervolging! Logisch dat je maar ff binnendoor bent gefietst.. Lees dat je meisje duits praat, wonen jullie in Duitsland??

@ bloemie, welkom! Jammer dat je doordeweeks alleen moet wonen zeg. Wat doet je vriend bij defensie? Positief dat jij zwanger bent geworden 1 week na de terugkomst van je vriend! Daar ga ik ook voor haha. Je zegt "gezien mijn omstandigheden", veel problemen gehad met zwanger worden?

@ care, fijn dat je tot je verlof niet meer hoeft te werken en het lekker rustig aan kan doen! Lees nu dat je je vreselijk verveelt.. Heb je misschien een verwaarloosde hobby die je weer kunt oppakken?

@ lydia, wat fijn dat je fer hebt gezien!!! Ik heb 'nee' aangekruist voor de 1-op-1 verbinding, DOMMM!!!! Ik dacht dan komen we voor die grote zaal te staan... Maar nu heb ik er wel spijt van! Was de midtermdag verder leuk? Ik heb em volgende week vrijdag. Dan zitten wij al 2 weken over de mid, want afgelopen vrijdag was voor ons de helft! Hoe gaat het verder met je? En hoe doet Zorro het? Jeeeeeej morgen staat er een 2 voor aan je banner!! Vervelend dat je zoveel tegenslagen hebt! Hier ook al veel gedoe gehad sinds J weg is... Maar wat griezelig van die kaars die uit was en toen je terug kwam weer aan!!

@ eliesja, vervelend dat Danny zo slecht slaapt! Heb je al eens van die trucs geprobeerd van die nanny Jo op tv? Hopelijk komt er iets uit de reading waar je wat mee kunt!

@ noa, hopelijk helpt de zalf tegen het eczeem van je meisje!

@ weekend/weekrelatie, hier gelukkig geen weekendrelatie. Mijn vriend moet 1 uur rijden (enkele reis), maar komt gelukkig elke dag thuis. Heerlijk! Het maakt het wel een lange dag voor hem, maar gelukkig wil hij het zelf.

@ all, hier verder geen nieuws! Druk met aftellen haha :)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HUH :O nee aangekruist !? wist niet eens dat je dat aan kon kruisen ...
    volgens mij kreeg iedereen dat !? wat raar ...

wij hadden int begin zown praatje in de grote filmzaal en toen kwamen er wel n paar op de cam maar gewoon met ze allen zittend en zelf mochten ze niet eens praten ( ja als er iets gevraagd werd.. ) maar dat waren er zown +- 10 , van de 200 ... dus ja de kans dat je J dan ziet is erg klein..

met zorro gaat t goed :D! hij ligt lekker naast me te slapen !

ja en vandaag nog 90 dagen .. ! dat ze maar snel omzijn ! heb t zo gehad hier in me eentje..

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lydia, ik moest een antwoordkaartje opsturen waarop ik ook moest aangeven of ik een 1-op-1 verbinding wilde en of ik gebruik wilde maken van de pendeldienst. Het clubje van J heeft een filmpje gemaakt (bestaande uit foto's) dus dat is wel leuk. Zal wel weer emo worden als ik hem zie hahaha. Was de vorige keer ook al zo. En met die missie max dag ook. Haha ben ook zo'n emo geval ;) Dat is gekomen na onze eerste uitzending, heel apart! Daarvoor was ik dat nooit zo.

Mooi dat alles goed gaat met Zorro, is hij al een beetje geaccepteerd daar? En hoe vindt Fer hem?

Kan me voorstellen dat je het gehad hebt hoor meid! Ik ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee... Hier nog 62 dagen. Gelukkig EIN-DE-LIJK over de helft!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja bij ons hadden ze ook kei leuke filmpjes maar dat was niet van ferdi zn club :S ..
    ( een hele leuke van camp adrian ofiets.. ) haha was wel leuk
    van ferdi zn clubje hadden ze alleen foto's ( die ik al gezien had :( )
    wel jammer zeg van die 1 op 1 gesprek .. :(

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lydia, ja ik voel me ook knap stom!! Maar had geen zin om met mn emo hoofd voor die hele zaal te komen staan haha. Het filmpje van J zn club is allemaal materiaal wat ik nog niet ken. En hij wil me maar niks verklappen! Ben wel nieuwsgierig :) Waren er verder nog leuke dingen te doen? Heb jij bijv een kussensloop of t-shirt laten bedrukken met foto?

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    euhh bij ons kon je een kussensloop maken ( gewoon met textiel stiften ) heb ik nie gedaan .

en je kon n foto maken en dan n fotolijstje met pasta lijmen en daar de foto in doen , heb ik samen met die zus van ferdi gedaan en dies meteen opgestuurd

en dominique Vos was er :) lekker ding :p ! hihi

maar we zijn na de 3 min cam met m gegaan .

en de 27 februari is de laatste keer al :S beetje raar want dan moet ie nog 8 weken maar goed.. maar dan ga ik niet ..
    vond het ook helemaal niet boeiend btw ;) ja alleen t gesprekje met hem dan natuurlijk wel :D
    maar dan ga ik ook snowboarden ( staat al half jaar vast.. )

x

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb niet alles gelzen hoor want ga zo filmpje kijken met madam en manlief want die is ziek naar huis gekomen.

maarugh zon 1 op 1 kun je idd vaak aangeven met een antwoord kaart en is dan in een appart hokkie dus neit voor de hele zaal. jamer dat dat bij jullie beide niet gelukt is dan. zelf heb ik toen wel lekker 8 min met manlief kunnen kletsen samen met madam.

nou reageer later ga nu film kijken tjuusie

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Aahh echt stom dat ik dan 'nee' heb aangegeven :( Wij hadden er een briefje bij dat we een foto kunnen laten afdrukken op een kussensloop en/of t-shirt. Dus schoonouders doen t-shirt en ik een kussensloop :) Wat apart dat er dan toch nog verschil zit in de programma's!
    Die TFI ter voorbereiding op de terugkomst ga ik ook nooit heen hoor. Ik ga eigenlijk altijd alleen naar de midtermdag. Nu heb ik zelfs nog getwijfeld of ik daar heen zou gaan, want ik weet dat ik daar heel verdrietig vandaan kom. Maar ik ben wel benieuwd naar zijn filmpje en wil ook wel die kussensloop laten bedrukken. Tis wel een flink eind rijden :S We zijn denk ik zo'n 2 uur onderweg..

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoww dan was ik nie eens gegaan als ik 2 uur moest rijden !! :O .. die kussensloop ken je zelf ook maken ;) !
    maar dat filmpje is wel leuk maar ja das dan max 10 min ;) .. ach ja ...

mamasuus ik heb mn liefiej wel gezien hoor !! maar was maar 3 min :( .. maar goed , heb m iig wel eindelijk weer gezien .. pff hij zag er zo mooi/lief/knuffelbaar ;) uit ..!

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @nen, we wonen idd in duitsland en daardoor praat zee dus duits en nederlands hihi. ze moet al om 8 uur beginnen op school en dan tot 12. ze kunnen dan zelf bepalen wanneer ze ontbijten en erna huns spul afwassen en tandenpoetsen. in het begin is het ff wennen volgens dus juf en ze dwingen niks maar zorgen wel dat helemaal nieuwkomers wel eten dus wel steeds blijvne herinneren zeg maar.

je kunt miss nog wel zon 1op1doen hoor ff erachteraan bellen dan is er vaak nog een hoop mogelijk. bij ons waren er ook nog zat dit achteraf nog kwamen. ok van jongens die eerst er niet zouden zijn en op de dag bleek dat ze toch op het kamp warne dus konden ze alsnog kort ff met de kletsen. niet de 8 min die wij hadden maartoch wel een tijdje.

@lydia, hihi hoe herkenbaar dat alles stuk gaat ed haha. was hier ook zo hoor. manspersoon weg en je kunt meteen alles zelf doen. maar ach zo leer je vanzelf allerlei dingen. militairsvrouwen zijn in ieder geval erg zelfstandig. das dan weer een plus puntje.
    en jah jammer genoeg leer je op deze momenten ook mensen kennen. dr zijn er genoeg die er geen idee van hebben. toch vond ik het af en toe wel prettig dat onze vrienden mij toch af en toe bellen normaal bellen we nooit maar manlief was weg en kreeg ineens af en toe een belletje van de jongens dat was erg leuk. maar verder ook niet.

@eliesja, ook jij red het straks wel hoor meid. aanders alvast ff wat dingen vragen aan manlief. waarvan je het niet zekerweet of dingen die hij altidj doet. met bijv de stoppen oid voor als die springen. das hier ook echt een mannen ding maar weet nu wel hoe het in elkaar zit door het te vragen en moet ook af en toe doordeweeks naturlijk als ie er niet is.

nou ga nog ff verder kijken en dan lekker op de bank hangen hihi en madam naar bed brengen als ze met papa met de ponyas gespeeld heeft hihi.

11. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hallo Dames,

Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alles was weer ok. Moest ook weer ff bloed laten prikken, altijd fijn ;) Ik kijk ook zo uit naar het voorjaar! Is inderdaad wel een hele mooië periode om te bevallen. Ik weet niet of het in mei geboren gaat worden, want ik heb zelf al heel lang een datum in gedachte en dat is 6 juni, weet ook niet waarom. :D

@mamaSuus: Vervelend zo'n schoonzus. En die krijg je er helemaal gratis en voorniets bij! ;) Maar waar afghanistan dan al niet goed voor is, zit misschien wel in de lucht daar. ( of zal het toch die paar maanden onthouding zijn :p )

@Lydia: Ff een dipje? Komt echt allemaal goed hoor! Is gewoon balen als er nare dingen bebeuren, maar alles lijkt altijd extra zwaar te wegen omdat je het gewoon niet kan delen met je beste maatje! Tegen ons mag je gewoon lekker zeuren. Dat de omgeving zo reageerd, is omdat ze het gewoon niet kunnen begrijpen omdat ze het vaak zelf nog nooit hebben ervaren, neem het ze niet te veel kwalijk.

@Care: We zijn idd even ver, wat leuk! Begrijp ik nu goed dat je met rust thuis zit?

@Eliesje: Waar die teletubbies dan al niet goed voor zijn! :)

@Nen87: Mijn mannetje zit bij de helicopters, luchtmacht dus.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toe, want mijn mannetje komt zo thuis, morgen heeft hij een extra dagje vrij. Lekker samen dus!!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jij ook n fijne avond :D!

fijn dat alles weer goed was bij de VK :D

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jee het sneeuwt weer pff wilde nog wle ff wat shoppen in ned, heb de kontdoekjes op en heb nog ene bon van zon babydoos voor pampers grr nou jah miss morgen dan maar zien.

dan vandaag maar lekker in huis rommelen. das ook lekker en hard nodig.

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

nou ff iets goeds tussendoor, danny heeft de afgelopen 2 nachten doorgeslapen..:$, zo fijn is dat, alleen nu was alyssa bezig..denk nu wel heel erg sterk dat zijn gejank haar slaapliedje is hoor, dat kan anders toch niet..dus heb pas rust als ze de deur uit zijn haha, alhoewel..;)

Gaan jullie mannetjes na afghanistan ook nog paar dagen naar kreta? Me man vertelde dat net namelijk, om alles ff van ze af te zetten zeg maar..

@lydia, nou dat is idd erg freaky hoor...zou me dood schrikken..:$
    Ben benieuwd hoe het hier zal gaan als me man weg is, ach zie nu ook geen sterveling, dus dan ook vast niet..;)
    Gelukkig heb je je vriendinnen nog meis en idd straks al over de helft!!

@nen, ja dat nanny Jo, dat ken ik ook wel, maar wij hebben dus echt van alles geprobeert, laten huilen, niet laten huilen, bedje anders, bij ons neerleggen, bij m zitten en niks zeggen..noem het maar op..maar hoop idd dat de reading iets kan verhelderen.

@mamasuus, ja dat ga ik zeker straks allemaal vragen en opschrijven, is wel makkelijk..want tja stel dat ineens niks het meer doet!!
    Sneeuwen!?? pfff houd het dan nooit op, hier regent het al een halve dag, ook niks..

@bloemie, oh fijn dat alles goed was bij de vk. Idd een mooie periode om te bevallen hoor!Dus een voorgevoel dat het later gaat komen..nou wie weet..
    De tubbies zijn nu erg in trek idd, wel fijn hoor, maar heb wel gemerkt dat hij dat alleen maar doet als hij alleen is, dus als alyssa op de peut zit, want vanmorgen was het maar 5 min haha..
    Maar alle beetjes helpen!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee eliesja , ja dat kreta is verpicht .. volgens mij n dag of 2,5 .. ff aclamatiseren ( of hoe je da ook schrijft :p ! )

x

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    eliesja, jah idd hoor ze gaan zo goed als allemaal over kreta idd om ff bij te komen en lales van zich af te laten glijden ff een tussenstop tussen daar en thuis. ze krijgen er groepsgesprekken om eventueel dingen van zich af te praten. en daar kunnen dus ook de eerste dingen miss worden ontdekt want langn iet iedereen komt er nuchter weer weg naturlijk, zon beetje elke millitair vind hetn iks en wil zo snel mogelijk naar huis maar zijn dr zat die het ook echt nodig hebben. ze hebben dus gesprekjes en verder leker relaxen ff zeevissen, lekker zwemmen of karten doen er ook veel. en savonds stappen. en je hebt dan altijd van die losgeslagen jonge lui ide echt losgaan en soms wel meer dan een maandsalaris er opmaken. jah echt niet normaal die lui.

mijn vent is de tweede keer dus alleen op zijn kamer geweest omdat ie toen het drama met zijn spullen had en eerst helemala neit heen zou omdat ie ook maar kort er was.
    de eerste keer was ie na 2 bier al stomdronken whahah zoals de meesten trouwens.

wat goed zeg van danny heerlijk hoor. nu idd hopen dat zijn zus ook zonder het gehuil kan slapen. andersm iss opnemen hahaha.

nou zou eens kijken wat mijn monsters ant doen zijn en kijken of dek leine wakker is. die heeft zin daggie neit echt drinkt slecht kijkt de hele tijd om zich heen das veel leuker. en slaapt ineens op rare tijden hahaha ach jah hoort erbij he.
    maar vanavond hebben we een babyfeestje de buren van me pa en ma zijn opa en oma geworden en die waren ook bij ons dus moeten wij er ook heen. ken allen die meid niet die een kind gekregen heeftm aar goed hahah. weet hoe ze heet dat ze bij de duitse bundeswehr zit en dat ze een zoontje heeft die jannes heet en net zon bulletje is als duncan hahaha.

ooh had trowuens ook me afrek van me gas pfff. hebben 2000 minder verbruikt en toch meot ik nog 158 bijbetalen. en ze zeiden nog wel dat het goedkoper werd nou echt niet. ze hadden me maandbedrag neit naar beneden moeten doen dan was hetn ietzoveel geweest.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou suus das ook lekker van die gas rekening .. :( ..
    ik moet ook nog een rekening verwachten van de WOZ waarde van t huis.. kan er ook nog wel bij ;) maar goed weet wel dat ie eraan komt !
    en dan kan ik eindelijk belastingaangifte doen en das wel altijd lekker verdienen ;) !

ohja , iedereen zegt altjd dat die mannen daar pas aant eind aftellen maar ferdi telt net zo hard als mij af ;)
    gister hadden ze een of andere BBQ ging ie niet heen had geen zin en dacht alleen maar aan mij .. pff lieverd ook ;) !
    zo zal t daar in kreta ook wel zijn dat ze m mee moeten slepen om iets te gaan doen .. ookal zeg ik dan gewoon doen !

x

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lydia, ik ga eigenlijk puur dus voor het filmpje en omdat we die foto op de kussensloop kunnen laten drukken. Ach, t houdt me van de straat ;) hahaha. Kan me voorstellen dat je het liefst Fer lekker had beetgepakt toen je hem zag via de cam! Yeaaahhh je banner staat op 2!!! :D Heeft Fer vandaag de midtermdag gehad? J had die mede-georganiseerd, maar hij zit nog steeds in zn uppie op DR. Wel jammer, want ik had begrepen dat het heel leuk zou worden..

@ mama suus, leuk dat jullie meid dan tweetalig is! Wat grappig zeg dat ze op school ontbijten en dan moeten afwassen en tandjes poetsen! Zou ook goed zijn als ze dat in NL zouden doen. Ik denk dat ik je advies maar ga opvolgen en maandag even bel of ik toch de 1op1 kan krijgen! Wat balen zeg dat je alsnog moet bijbetalen terwijl jullie zoveel minder energie hebben gebruikt!!

@ bloemie, fijn dat alles in orde was bij de vk!

@ eliesja, wat super dat Danny al 2 nachten heeft doorgeslapen! Hopelijk blijft hij in dit ritme doorgaan en gaat Alyssa ook lekker slapen. Mijn vriend gaat idd ook naar Kreta. Was de vorige keer ook al. En na Irak ging hij naar Cyprus, maar daar mogen ze geloof ik nu niet meer heen, omdat daar nogal dingen zijn voorgevallen. Op cyprus was hij trouwens enorm dronken na een 0.5L bier hahah. Hij belde me toen hij over het strand liep en ik hoorde hem steeds bijna vallen. Maar hij heeft zelf nooit zo'n behoefte aan die dagen, hij wil dan naar huis!

@ all, hier wederom geen nieuws. Ben lekker aan het aftellen, nog 62 dagen!! :D

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, aclamatiseren, zoiets ja haha..is dan wel ff goed dan dat ze dat doen..hij zal het vast vaker hebben gehad...hij is al op zoveel plekken geweest, heb ik niet met hem meegemaakt hoor..;)
    Dus ferdi misf jouw ook zo..ach gossie..wel lief hoor..nu mag het zeker zo voorbij zijn..

@mamasuus, nou hoop niet dat de mijne dan zijn maandsalaris gaat opmaken hoor haha..maar vast niet!;)
    ..dat is idd een idee omzijn gehuil op te nemen..:D
    Beetje vreemd dat je gasrekening minder is, maar je toch bij moet betalen?? Is het wel erg veel omhoog gegaan dan!:(
    Veel plezier bij het babyfeestje!

@nen, yah hoop ook zo dat het goed blijft gaan..en idd dat alyssa ook goed gaat slapen..
    Haha van 0,5 straal bezopen, lachen..denk niet dat mijn vent daar zo dronken gaat rondlopen en ach dat moet hij helemaal zelf weten, denk ook wel dat hij liever naar huis wil..

vandaag de erfakte van me pa ontvangen..klap..kreeg het gelijk moeilijk..me man heeft de kids ff meegenomen vanmiddag en heb ff lekker potje zitten janken..:(

verder weinig nieuws..
    alvast fijn weekend meiden

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ..oh ja as zondag naar me ma en dan gaan we de steen uitzoeken..weer zo confronterend, maar moet ook gebeuren..

Deel Deze Pagina