millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden
    ppff jullie hebbe lekker gekletst. heb alles gelezen maar ff geen fut om te reageren heb hier een ziek vogeletje met 40,5 koorts wat niet echt wil zakken en niet wil drinken enzo. en tja en alles is mama pff echt zo zielig.

me vriend belde net nog wel even die schrok dat die kleine meid zo ziek is, maar hij had ook leuk nieuwes ik mag zaterdag me mamafiets halen had ie besteld dat ik vorige week ziek in bed lag, ik zei man dat ding vondt ik te duur hij zei nou je verdient hem vondt best lief om te horen.

@eliesja danny is af entoe dus nog lekker bezig hihi.

@lydia hihi party animal!!!

@mamasuus ow mischien ben je idd wel pregnant zou wel grappig zijn hihi alleen beetje snel mischien hihi
    hoe was het gegaan>?

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh wat lief :) mamafiets ! :D lief dat ie dat zei !

oh suus , indd zou wel snel zijn ;) wel leuk hihi .. maar goed ff afwachten wat je thee doet indd..

hier vandaag de tuin gedaan , tegels waren kei groen , afgespoten met de hogedruk en tafel en stoelen weer leuk neegezet :) meteen ff leuke dingetjes gekocht voor op tafel en leuke olielampen voor de grond :D ziet er weer leuk/mooi/schoon uit :)

x fijn weekend !

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou meiden gisteravond toch nog op de hap geweest, en mw heeft een kuurtje gekregen en de dokter maar zeggend er was niks grrr die krijgt hem maandag van me.

@lydia zozo druk aan de gang geweest dus, leuk hoor is ook gezelllig voor je mannetje als die terug is. ik begin er niet meer aan in deze tuin kwa plantjes want ben toch weg van de zomer.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ff snel hoor, heb nog niks terug gelezen..ga zo eerst ff Haiii tea-en;) en dan daarna een verjaardag..

maar ben dr nog wel hoor hihi

laterssss

xx

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee noa , grrr zo irri he die dokters !!! , dat ze dan goed kijken zodat ze meteen dr kuurtje had gehad !..

beterschap nog met dr :)

xxx

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydua zeker iriitant maarja wat doe je der aan he? het kuurtje doet nog niet ze werk. de koorts blijft hoog!!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohw... hmm als t aan bijft houden gewoon bellen hoor .. brr zou t maar niks vinden zown kleintje met hoge koorts..

xx

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja maar me eigen arst heeft dienst die me vrijdag zo heb weg gestuurd dus schiet ik helaas niks mee op, ze heb nu 40,8 weer;)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja maar als t zo aanhoud en ze word echt heel suf enz gewoon bellen en zeggen dat je door n ander wel een kuur hebt gehad en dat die niet werkt en dat je EIST dat er naar gekeken word ;)

arm meiske !

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hehe, nou gaat nog niet echt weg ben ook al naar hap geweest zatmiddag. want er kwam meer bij en alleen de linkerkant. kreeg ik van die vent plastabletten die ook je bleoddruk zakken dus hou het maar bij me thee want heb normaal gwsaproken een bleoddruk van 120 80 ed dus jah lijkt me niet handig als die zakt. trombose was het in ieder geval niet zei hij dus daar was ik wle blij mee te hore was ik behoorlijk bang voor aangezien me ma dit ook had toe nze 27 was volgens mij ook door de pil maar jah zei rookte erbij.

ga dus straks als madam naar school is maar naar me eigen en zou eerst ff alles bij elkaar opschrijven dat word een beste waslijst hahaaha. en dan mag hij me gaan vertellen wat ik heb en wat we er aan doen want dit is ook niks. heb ook al antistress pillen gehaald van die homeopatische en die werken geod want heb regelmatig stresaanvallen jeetje tis ook af en toe best hefitg hoor zon alleenstaande moeder te zijn. met af en toe een vent erbij. en dan nu zijn gedoe daarginds erbij echt pff ben dr een betje klaar mee zo langzamerhand. ik wil me eigen lijf trug aaaah .

@noa, las het op je hyves minder joh meid hoe gaat hetn u met dr? want echt aanblijfende koorts das toch neit goed. dat moet toch zeker met een zetpil ook wel binnen het uur een halfe tot hele gr zakken . als dit niet het geval is dan zou je toch idd denken dat er meer aan de hand is. vervelend zeg. beterschap met je kleintje. en dan ook nog weer alleen. das dan altijd zo he die mannen zijn er (door de baas) nooit als je ze ook nodig hebt met zieke kids ed).

maar wat lief van je vent zeg dat je die mamafiets toch krijgt helemaal super toch. echt een leif gebaar van hem.

@eliesja, dus jij gaat vandaag bijkomen van je drukke weekend?? hihi was het allemaal leuk.

@lydia, boeh hihi dus jij lekker je tuintje gedaan tja moet ook he. ik ben nogn iet eens op de helft maar heb nog zoveel te doen aaah kom dr in om zeg maar. maar voordeel me gras begitn te groeien maar moet het oude gras ook nog maaien en daar ben je ook zo anderhalf uur mee bezig dus jah ff zien waar ik die tijd vandaan haal hahaha. en hebnu nog mest van me pa gehad vor op de rosen en aardbeiene ed. ooh nog zo komisch zei dat tegen madam dat opa poep kwam brengen voor op de tuin . dus zei meteen nee dat kan neit dan word papa niet trots op ons hoor als we stinkende poep in de tuin goiien hahah. tisj ha gewoon echt compost van paar jaar dus ruikt echtn iet meer ed maar toch ze vond het geen goed idee.

nou ik ga de kids doen.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou ben maar weer naar me iegen ha geweest dus. en hij bevestigde wat ik ook al dacht (en nee niet zwanger hihi) maar dus lichtwelijk overspannen oid. dus heb ern u pillen voor en die moet ik een paar wk slikken dan moet het beter zijn. heb tussen dem iddag maar eerste gehad en moet zeggen dat ik me wel la wat rustiger voel maar natuurlijk niet meteen zou ook gek zijn natuurlijk als het ineens wqeg was. maar goed we zullen zien. voor het vocht kon ik gewoon brandnetelthee blijven drinken.

nou zou eens ff weer beginnen met orde brengen i nde chaos wantm orgen krijgt madma een vriendje en ik moet smorgens naar kapper dus moet het allemaal nu hihi.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm ni zwanger dus ;)

ohw overspannen .. das ook niet goed meid.. rustig aan !
    hoop dat de pillen n beetje gaan helpen en dat je dan wat rustiger word in je hoofd en je doen :)

xx

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

nou we zijn vandaag naar cb geweest, en die zei je moet nu naar de dokter, dus ik weer bij de dokter weer die vent die zei is niks. nou nu zei hij ze is inderdaad minder dan vrijdag en tja dat kuurtje helpt niet. dus allees nakijken werd ik door gestuurd naar kinderarts die heb der helemaal na geleken. ze moet om de 8 uur een zetpil van 240 en heel veel drinken aanbieden want ze leek uit te drogen. en morgen beld ze me hoe het gaat en anders wordt ze waarschijnlujk opgenomen

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    grrr dat mensen dan niet gewoon meteen wat doen he !!
    pas als t bijna verkeerd gaat dan grijpen ze in :S !

beterschap met je meisje , gerem ..

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja dat vindt ik ook erg hoor, er moet eerst aardig wat aan de hand zijn willen ze eindelijk is wat gaan doen:x

schiet het al op voor je?

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmzz... nie echt.. heb t gewoon echt gehad ! t alleen zitten en wachten ..

maar kan iig wel zeggen dat ie volgende week naar huis komt ! (duurd dan nog wel 6 dgn maar goed.. )

hij belde net weet je wie daar was !? Jan Smit haha ! hij mij proberen jaloers te maken dat ie ermee op de foto staat .. haha ikke zo nou dat boeit me niet hoor !

vind het zo raar eigenlijk dat er zoveel bekende daarheen gaann :S ...

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja snap dat je het nu zat begit te raken het wordt nu gewoon tijd dat hij naar huis komt, en ja raar eigenlijk he dat de bn'ers daar heen gaan, maar wel leuk voor de jongens toch wat afleiding. nog ff volhouden wijffie dan is die der weer;)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe , ja nog ff .. t was 140 dagen nu nog 16... is te doen ;)

thanx

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

druk druk druk hierro..ben echt brak..pfff..danny heeft weer een GIL-fase..gek van dat hoge gilstemmetje zeg..grrr..:(
    en hij wordt ook zo bijdehand zeg..als ik iets vraag of hem iets geef, zegt hij echt zo..NEEHEEE..;)

verder weinig nieuws onder de zon..

@noa, oh meis, wat een ellende, heel veel beterschap en hopenlijk drinkt ze genoeg en gaat het snel de goede kant op en als je twijfelt gelijk aan de bel trekken hoor! knuff

@mamasuus, yah ben eh was bijgekomen,;) maar vandaag weer druk dagje geweest..poeh poeh..best zwaar in je uppie..was het weer even vergeten..;)

jee jij ook al lichtelijk overspannen!! rustig aan doen he meis.
    wat heb jij voor medicijnen gehad dan?
    hopenlijk gaat het snel beter. knuff

en gelukkig niet zwanger hihi

@lydia, haha jan smit daar?? en heeft hij je jaloers gemaakt??:D
    nog maar eventjes joh an issie weer lekker thuis!:)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha nee hoor ;)
    hij zo '' ja maar stond er 20 cm naast :p '' ikke zo '' ja DUS'' hahahha ;) wel cool maar jaloers.. nehh

en die danny , lijkt Troy wel ( mn neefje ) die heeft ook die fase alles is NEH NEEHHHH NEH ! alleen zonder dat gillen .. op een gegeven moment lijkt t me wel om gek van te worden ja ! grr..

nou have a nice evening girllsss

Deel Deze Pagina