@lydia, nee gelukkig niet zwanger hahah twee is voor ons genoeg hoor. heb dr ook geen plek voor hihi. naar dit is ook niet erg handig . en jee nog ff en je mannetje is er weer lekker hoor. dus nu nog ff gauw de laatste dingetjes doen. kapper ed hihi plande die laatste weken altijd helemaal vol zodat ik haast tijd tekort kwam hahah. @noa, jeetje meid wat een lastige mensen zijn er dan ook he. jij kent je kind toch ook het beste en als jij zegt dat er iets is dan is dat er ook. grr kan ik ook altijd zo pist van worden. maar hopen dat ze opknapt dan want dit helemaal niks natuurlijk. @eliesja, jee dus je hebt het alweer druk en danny ook weer lekker aan de etter. fijn zeg.... ja ik kan ook bij de club nu hoor hihi. zei het tegne me vent en eerste wat ie zei was nou hoe kan dat dan toch je doet toch nooit wat grrrrr. daar kan ik dan zo pissig van worden he. hij denkt altidj dat kids opvoeden zo simpel is en erbij dan huishouden ed. maar als ie het dan ff meot doen dan lukt het hem ook niet. hahaha. maar goed weet hoe ie is en hij heeft nu natuurlijk ook zijn eigen dingen erbij. is ie ook nog ziek geworden daar (keelontsteking). maar goed voel me nu we lwat beterder dus zou zo me 2e nemen die meot voor het slapen. heb niet hele zware hoor. opipramol heet het. is echt om het nervensysteem (weet niet of dit in ned ook zo heet hihi) tot rust te brengen me kop loopt gewoon over moet zo veel doen en kom echt tijd te kort. vergeet ook veel ed. maar morgen ff lekker ochtendje naar de kapper f relaxen. hihi ooh batterij is bijna leeg tot morgen.
haha ja naar de kapper ! is hoog nodig maar wil ik pas weekend voor ie komt doen . heb echt dikke uitgroei ziet er ni uit haha ! tot morgen
heej noa , zie dat je meisje is opgenomen int ziekenhuis .. maar iig wel beter want dan word er wat gedaan .. thuis zitten met een ziek meisje is ook maar eng / niks .. geef dr een dikke kus ! en hopen dat ze snel weer de oude is !!! xxx
@mamasuus, haha jij ook al zo'n vent, de mijne heeft wel respect voor mij hoor en dat zegt hij dan ook altijd, maar als ik dan moe ben dan kijkt hij wel weer zo naar me van..huh waarvan!?? Maar als hij het een dagje alleen moet doen, is hij het na een uurtje alweer zat! Ja fijn die respect, maar daar krijg ik helaas geen energie van. fijn dat het al wat beter gaat en dat die medicijnen werken, geen idee wat het is, nooit van gehoord! nog iets wilds met je haar gedaan?? @noa, ach meis, heel veel sterkte en idd in het zh is ze mischien even beter af. KNUFF!! @lydia, haha zou dr ook niet jaloers om zijn hoor.. Was vanmorgen weer gillen en janken en vooral als meneertje zijn zin niet krijgt grrr. dus jij kent het ook met je neefje!? ben vanmorgen maar naar de kinderboederij gegaan, kon hij daar ff tieren.. verder weinig gedaan nog.. heb vandaag post gekregen dat alyssa mag wennen op school, helemaal super..vanmiddag gelijk ff bellen voor afspraak om eerst eens te gaan kijken. En het wennen is volgens mij begin juni, maar dat zal ik ook vast wel horen dan..
ja troy is net zo !! ja dat gillen valt wel mee maar alles is nee troy ga je mee naar bed : NEEH troy kom is ? : NEH troy wat heb jij gedaannnnn !? : NEEEEHHHHHH hahah
haha..danny heeft dat nog niet op alles, maar staat me wel wat te wachten dus hihi..net als die waarom fase.. oei vandaag ben ik wel ff tekeer gegaan hoor tegen danny..werd nu toch echt GEK van dat gegil en dat dwarse gedoe..hij was zijn zus bijna aan het opvreten en zij ook gillen natuurlijk..dus heb em een uitbrander gegeven en op de bank gezet, had dr een zere strot van, maar werkte wel..
tja , als je het maar goed blijft vinden denk hij antuurlijk dat ie niks verkeerd doet .. dus je mag best een keer boos worden hoor
een keer is ook niet erg, maar hij doet het iedere dag en ben bang dat ik het straks ook iedere dag moet doen en dan heeft het straks geen zin meer, dan heeft hij schijt aan mijn uitbrander. maar wil het ook niet iedere dag hoeven doen, niet goed voor me keel hihi.. morgen heb ik ff rust,WERKEN.. kijken of hij bij me ma ook zo doet, want ze zegt altijd dat hij zo lief is en nooit gilT! en als ik binnen stap, gaat hij beginnen..;lekker dan
net me vent aan de telefoon gehad..pfff duurt nog lang haha..vooral met deze dagen met danny die zo doet duren ze eeuwig.. @noa, hoe gaat het met je meissie?
eliesja hahah jah idd die mannen van ons zijn hetzelfde hoor hahah die van mij rteageerd net zo. nou ff heel snel want ga zo madam weer halen en moet nog ff margarine halen bij de bakker. heb me ring vnamorgne gehaald hij is echt heel erg mooi geworden mooie grote steen en hij is weer met aan de ene kant en glimmend aan de andere jeee ik helemala happy. me haar is lekker simpel hoor gewoon beetje bijknippen en kleurtje erin niks wilds. @noa, jee meid beterschap nu dan. hebben ze al een idee wat ze heeft dan? in ieder geval veel stertke ermee weet dat het erg vervelend is om met dit weer in het ziekenhuis te liggen uniksen maar jha de kleine gaat voor dan he hihi logisch hahaha. in ieder geval stertke en besterschap voor beiden gewenst.
dank jullie wel voor de lieve woorden meidne ik mocht haar vanmorgen mee naar huis nemen,. ze vonden het een pittige dame die een eigen willetje heb hihi en gek op mensen is. ik zei ja dat weet ik. ze heeft waarschijnlijk infectie gehad, en thuis al de heftige dagen gehad,ze drinkt nu wel weer dus dat is fijn!!! het is wel hooguit 50cc per keer maar het is wat gelukkug
@lydia ja ben echt blij hoor, ze had al hele rooie billen ik zei zo heb ik haar niet gebracht zeggen die zusters ja komt door de diaree ik zei dat heb ze al een week en thuis had ze helemaal niks aan het billen grrrr ben blij dat ik weer voor de zorg!!
ja ofniejj !! gelkkig kun je er zelf weer voor zorgen ( en nu terecht want is maar goed dat ze ff daar is geweest iig ) en die billen tja mama's kennen dat t beste verzorgen ! , bad nurses !!!
@mamasuus, haha, ja mannen blijven aparte wezens.. ook ff lekker toch, weer ff fris koppie!! Nou wil wel een foto zien, van jou mega "STEEN"..8) @noa, las het op je hyves..beterrr dat ze weer lekker thuis is, er is niks beters dan lekker thuis!! En vooral als ze daar geen sudocreme hebben voor haar tere billetjes..stelletje dozen. vandaag weer lekker gewerkt wat een rust had ik zeg, geen gegil en gejank hihi..kwam thuis en et was weer gillen geblazen en jawel, me ma weer, heb tie vandaag echt nog niet gedaan hoor!! nummer 1 ligt al, ga zo de rest op bed leggen.. en dan haal ik me zak crispy chocobolletjes tevoorschijn en ga lekker zitten schranzen in me uppie. kilo bijvreten zeg maar
@noa fijn hoor dat ze er zo snel weer is, maar mocht je neit blijven dan? hier mag je dus bij de kleintjes gewoon blijven dus als madma in het ziekenhuis lag dan was ik daar ook al die dagen ging alleen af en toe ff naar de kantine eten halen terwijl de maaltijden ook nog vergoed werden voor mij dus die kreeg ik ook drie keer per dag. mocht alleen de laatstek eerni et van de kamer af omdat ze niet wisten wat ze had het kon toen de mexicaanse zijn en daarom mocht ik niet weg maar verder dus wel. vind het altijd wel prettig wantm oet er ookl niet aan denken hoor dat ineens iemand anders voor dr zorgt die ondertussen nog 10 of 20 anderek indjes moet doen dat wertkt toch ook niet. @eliesja, hihi zou eens proberen een foto tem kane van me steen hihi ga zo eerst ff behang trekken want morgen komt manleif weer thuis jeee kan ik hem eindelij kweeer halen. en we willen dan eindelijk afbehangen zeg maar voor madam dr verjaardag. leuke foto trouwens nou ga dus nu maar snel verder anders krijg ik hetn iet af duncan slaapt eindelijk die is de laatste dagen ook neit zichzelf jengelt veel zit onder de rode vlekjes en heeft een rode wang pff komt vast weer een tand want koorts oid heeft ien iet.
@eliesja lekker gewertk dus hihi en ehh stoere foto van danny hoor!! @mqmqsuus ja ik mocht er bij blijven maar omdat ze yas moesten ze dwingen om te drinken enozo. en tja ik was kapot van een week niet slapen. en ze lag samen met nog een andere baby op een hele afdeling!! dus d8t moet goed komen
Hallo allemaal, Mag ik ook meekletsen? Mijn vriend zit ook in t leger, hij vertrekt in juli naar Afghanistan voor 6,5 maand. We hebben 2 kids: Alex en Milou. Ik zal niet heel veel online zijn (beetje druk nu...) Groetjes Gees