ja dat mysterieuse dat is wel wat voor hem hoor! sumera heet ze volgens mij van X-factor, ze is ook vaak zo zenuwachtig..
ja en dat kan je niet gebruiken als X-factor natuurlijk.. pfff pijn in me knar al de hele dag zeg. ben dr duizelig van..en heb het echt zeer weinig, dus als ik het heb, dan voel ik me er gelijk naar van!
hmmzz... ibuprovennetje !? ik heb t al 5 maanden maar hou me dr maar aan vast dat t overis al fer terug is .. vandaag was ik met de kinderen tv aant kijken viel ik gewoon bijna in slaap omdat ik zown koppijn had en in mezelf zat.. oeps..*
al 5 maanden!! zou al gek geworden zijn..maar ja je bent het dan wel gewend en leert ermee omgaan denk ik.. denk wel dat ik ff wat ga innemen en lekker me bedje ga opzoeken.. komt ook vast door de STRESS
ghe ghe stress ja ik had eerst ALTIJD ( niet overdreven) buikpijn en nu koppijn tja... was al bijna verslaafd aan ibuproven maar daar ben ik gelukkig een heel eind mee gestopt.. was Te makkelijk .. om ff te pakken .. nou meid jammer , heb ik niemand meer mee om te ouwehoere ghe ghe grapje ! snel je bed in jij , lekker slapen en tot morgen xx
haha klets maar hoor, lees het aleen morgen dan! maar douchen deed wel ff goed, alleen het achter de computer zitten maakt het weer erger, dus ga toch maar me mandje in! weltrusten xx
jeetje stelletje kleppers hahaha. @eliejsa, die boedha gewoon doen hoor als jij dit fijn vind als je ma het ook ze gezegt heeft dan lekekr je eigen dingen doen. en hihi zomaar een stoel gekocht hihi altijd leuk he van die spontane dingen. en idd een doperwt als steen is vrij groot hoor hahah. @lydia, ook la stress hihi daar leip ik dus ok van over vandaar nu me pillen hahah maar idd als ie straks trug is word het vast beter meid. @geesje, welkom meid, en jeetje zeg 6,5 mnd das lang zeg. die van mij is nog niet zo lang geweest. wle al een paar keer maar niet zo lang. das vast wle ff hefitg straks maar we slepen je erdoor hoor ooh sorry moet ervandoor meneer zit klem volgens mij.
hey meiden, lekker van het weekend en het mooie weer aan het genieten?? Althans van genoten, is alweer donker an t worden hihi. zo was gister echt beroerd nog van die koppijn zeg!! Dat paramolletje werkte voor geen meter..toen ik eenmaal op bed lag ging het alweer beter gelukkig. Nou die slaap hadden ze dus zeker wel nodig, want ze hebben tot bijna half 8 vanmorgen liggen meuren he haha..van half 7 gisteravond af aan. @mamasuus, ja ik ga dat idd gewoon doen. moet hem alleen nog halen, nog geen tijd gehad.. Ja die stoel was echt super, ben er achteraf wel blij mee, alleen nu nog hopen dat hij in huis staat haha..heb een grijze bank en de kleur van de stoel is grijs met bruin, gemaileerd zeg maar..heb ook veel bruin in huis dus, dacht kan wel..ach we zien wel..komt goei!! Klem?? niks ernstigs hoop ik! @lydia, en hoe is het bij jou, voel je je al iets beter? En wie zijn er uit, uit X-factor?
hahah die nerds van 4granted natuurlijk ! moesdten met maaike in de singoff beter dus dat zei erin bleef ! hier beter..nah me gezicht ziet er nog ni uit ! & fer het ni gebeld dus ja ... ach nog 11 dagen !! moet te doen zijn toch ! en nu hou van holland aant kijken zooowwnn leuk programma ! nah heb gister btw n afspraak gemaakt om zorro mannetje af te maken maandag , wel irri mag ie vanaf morge rond 18.00 niks meer eten .. en beesje en luna dan ?! hmzz.. die dan ook maar ff nie.. moet nog een kattenmandje reismandje hoe heet zown ding zoeken .. nah elsieja , dan werd je gewoon gek van mij haha je kreeg er hoofdpijn van ... nee soms moet je gewoon naar bed .. lekker slapen hoofd leeg en nergens aan denken .. ik heb ook constant koppijn omdat ik maar blijf malen .. ferdi dit ferdi dat zwanger dit zwanger dat ( ben ervan overtuigd dat ik ni zwanger kan worden.. vraag me niet waarom maar ben ik ZOOO bang voor ) dus ja als je maar blijft denken zal je hoofdpijn ni weggaan .. en mamasuus , duncan weer uit de klem ?! xx
Dus toch hun eruit, beterrr, heb het niet meer gekeken, lag dus al.. ja had het de hele dag al een beetje en idd met die jong gister werd het alleen maar erger..en dat gezeik van jou ...haha nee hoor.. Ja dat malen maakt je echt gek..nog maar 11 dagen meis,d an issie er weer en gaat hij voorlopig niet weg, neem aan dat hij ook wel 3 maanden vrij is dan toch? Heerlijk vooruitzicht. ach maandag is het hakkie takkie weg zakkie..hihi, loopt hij al te sproeien? of ben je het voor? Nou hoop wel dat het gaat lukken hoor..het zwanger worden..denk je dat omdat het die andere keren niet gelukt is? komt vast goed meid..
dank je pff kreeg t net ff warm .. 2 militairen omgekomen en geen namen bekend.... ! gelukkig ferdi niet maar wel 2 anderen .. word tijd dat iedereen daar weggaat evrdomme !!!
**breek ff in** Lydia.. kwam meteen ff spieken ivm de 2 omgekomenn militairen.. op het radionieuws werden wel de namen genoemd, maar goed dat zegt mij niks natuurlijk... Ferdi gelukkig niet dus.. pffff... knuffie meis.. en ook voor de andere dames.. hopelijk geen bekende (al maakt dat t niet minder erg natuurlijk).. en idd.. snel alle hubbies naar huis.... **breekt weer uit**
idd ly, zag het net bij nieuwsberichten..ben dus nu helemaal niet blij...mag niet zeggen wat hij gaat doen..maar als dit zich maar niet herhaald in augustus, dan .... komen dus ook vanuit doorn.. hij had het nieuws inmiddels ook al te horen gekregen, hij belt me er morgen over..hij had briefing nu..