ey meiden hier alles lekker hoor. we hebben vandaag de 'grote'autostoel opgehaald voor onze meid. mw ging elke keer zitten in de maxi om de auto gordel te pakken wat op de bank hing. en het liefst keek ze nog om een hoekie ook dus ja wij vonden het dan wel wat tijd werd voorr een andee stoel want dit is niet echt goed voor haar rug en nek. en tja veilig weet ik niet lijkt me niet als alleen je benen in die maxi nog zitten hihi. morgen gaat onze makelaar kijken in die woning vandaag helaas geen tijd. dus wordt verveolg @lyd hmmm heb gekeken maar snapte er niet veel van. gelukkig is de vlucht wel op vertrokken en duurt het niet lang meer voor dat fer komt./ @mamasuus ow oude huis weer te koop. zal het ook wel raar vinden als dit huis wee te koop komt hoor. ow en zo late nog wat kunnen wij maken met de dolce gusto hij is wel lekker hoor. @nen hmmm klinkt niet echt lekker met je knieschijf balen zeg, hopelijk ben je er snel van af, en natuurlijk snel zwanget net als lyd!! @geesje gelukkig doet je kleine meid het goed op de fles. en dan kan jij ook lekker wat lange slapen. wij zijn nu 1 maand op zoek naar een huis. maar ons eigen huis is al verkocht binnen 2,5 week dus ja moeten wel wat anders hihi. maar komt goed
nen !! haha ik ken je nog hoor ! hihi ja ja jouw mannetje is al weer helemaal into holland ! mijn ventje is volop aant inpakken .. vanochtend was de vlucht weg die fer gaat opvolgen dus denk die is onderweg maar da was dus ni zo.. ze moeten morgen melden om 15.00 dus dan gaan ze , en komen ze toch nog optijd !! yehhh volgende week is mn mannetje er weerrrr !!! heej geesje , ja ik ga zaterdag ook t huis poetsen en heb sneaky de hele achtertuin gedaan ( was 1 grote rotzooi incl groene tegels ! ) maar hij vind da wel fijn hoor ! (ookal vind ie mij belangrijker ) jouw manneke dus in ermelo , heeft ferdi in t begin gezeten maar nu onderhand al overal gezeten en die kleintjes.. ohoh ja zal wel veel schelen als je stopt met BV .. toch ook sneller denk ik .. wel jammer maar ja alst ni anders gaat.. maar goed de fles vind ze ook vast goed xxx gtst time
hoi hoi, eindelijk is het aan de betere hand met danny, wat zag dat ventje eruit haha verder weer een drukke dag vandaag..pffff...wat zal ik blij zijn als het vrijdag is, geef ze af en ben pleite.. morgen lekker werken, ff rust @mamasuus, gaat idd hard. nog even en dan is alyssa ook alweer 4 jaar, moet zeggen dat ze er echt aan toe is, om naar de basisschool te gaan, heerlijk voor haar en helemaal HEERLIJK voor moeders hihi Heb toevallig afgelopen week een brief gehad over die infodag, maar dat is helemaal in schaarsbergen, jee en ook nog eens op mijn werkdag, dus weet niet of ik dan wel ga en dan ook nog helemaal alleen, dat is al helemaal niks voor mij. Hebben bij mijn man ook eens gekeken voor ouderschapsverlof, maar dat was niet aantrekkelijk, maar dat had met zijn uren te maken. Maar als dat doorgaat is wel fijn. Iedere woensdag je mannetje thuis!! Hier geen spatje regen gezien, wel erg kkkkoud..koude wind! Leuk opa/oma dag op school, hoe zit dat dan als het kindje geen opa/oma meer heeft? @Lydia, gelukkig gaat het door!!! En al wat gehaald voor je pukkels!!? @nen, heyyy , das idd wel een tijd gelee meid! Zo je knieschijf gebroken, hoe doe je dat!!? Lijkt me zeker geen pretje.. @geesje, haha herkenbaar, vandaar dat ik de laatste tijd maar s'avonds erachter zit als ze op bed liggen.. danny heeft weer zo'n zwaan-kleef-aan fase, ken nergens heen zonder dat hij aan me geplakt zit! Was idd wel een moeilijk momentje, maar wel fijn dat er nu een plekje is om naartoe te gaan.. Is altijd jammer als je de borst moet opgeven, maar als het beter gaat is het voor jou ook wel fijner denk ik! Ja dat was ikke die dat vroeg en het zou heel goed mogelijk zijn dat ze elkaar kennen, das wat me mannetje dus ook gaat doen!! Zit jou mannetje nu ook ergens in de buurt van de veluwe? Me vent heb van de week nog gezegd waar hij zit, maar ben et alweer vergeten..schaam schaam.. @noa, oh wat wordt yas dan ook ineens groot, alweer in een andere autostoel!!kleine meisjes worden GROOT!
hee elies , ja die info dagen zijn volgens mij altijd daar in de filmzaal in schaarsbergen.. en nee niks voor de pukkels gehaald het is al minder heb denk de boosdoener (gedeeltelijk ) gevonden,.. dacht dat ik goed bezig was om elke avond mn gezicht ( make up) eraf te halen en te reinigen met derlon gezichtreiniger en dacht .. '' hee mn pukkels zijn vanaf toen eik alleen maar meer geworden '' dus ermee gestopt en nu ist alweer minder aant worden volgens mij .. hier was indd ook n koude wind vandaag BRRRrr maar wel n lekker zonnetje die nen die was op dr stage op dr knie gevallen en moest toen ook geopereerd worden ja.. zei al tegen fer .. '' zal ik da ook ff doen dan kom je eerdernaar huis '' maar dat vondtie niet zown goed plan ghe ghe ! kunnen daar niet zonder hem zinnie
haha, dus de boosdoener gevonden!! Nou je heb nog even dan zijn ze vast allemaal wel weg! Is het zo dat me vent dan mee mag of niet naar schaarsbergen? Oh oh die nen. hoor alyssa al aardig kuchen, hoop niet dat ze vannacht gaat komen hoor.. ga maar alvast liggen..ben ook best moe! xx
haai ff snel hoor moet de kids zo doen want moeten om half negen bij arts zijn voor duncan zijn U5 (cb) @eliesja, die info dag ga je heen met je vent hoor. tis namelijk vor beide info niet alleen voor thuisfront. alle mannen lopen er dan in groen rond en je leert miss wat mensen kennen. wel interessant hoor. en gaat idd hard hoor met die kids. geloof helemala dat je meid er ook klaar vor is hier mertke ik het ook al langer en gelukkig is het hier vanaf 3 jaar hihi. vanaf 6 pas verplicht hoor. en jee het gaat door hoor me vent is vanaf volgende wk elke woensdag thusi en dit anderhalf jaarl ang joepie. kost hem 75 euro en zijn adv dagen meer niet das toch ideaal. eindelijk papa wat meer om ons heen. en we hoefen geen tweede auto want kan mijn afspraken plannen op de woensdag dus dat scheelt ook alweer. je kunt het vor je vent trouwens steeds opnieuw bekijken he miss is het straks als ie trug is wel te doen. mag tot de kids 8 jaar zijn. ik vind het in ieder geval wel prattig straks kan ie mooi thuis bezig komt neit ales op mij neer hihi heerlijk. want jah alleen die zat kan ie nooit zoveel doen natruulijk. nou op de rest kom ik later trug ga eerst ff de kdis eruit halen nu want volgens mij hoor ik duncan al hihi die heeft zich gister met zijn middagslaapje verslapen haha 17 uur werdi e pas wakker ipv 15 haha altijd lekker voor mama.
@lydia owjee op pukkels zitten we nu niet te wachtten he nu dat fer nadert hihi. @eliesja ja ze wordt echt groot. maarja die maxi kon gewon niet meer niet hoe mw erin zat hihi. @mamasuus succes bij het cb!!! en lekker hoor je mannetje elke woensdag thuis,
@ eliesja: Ik ga ook naar Schaarsbergen! Het is voor mij maar een half uurtje rijden en ik ga er van uit dat mijn schoonouders zo'n kans niet laten liggen om ook mee te gaan... Wanneer heb jij die dag precies? Ik 28 mei. Voor de militairen is het (voor zover ik weet) verplicht. Het wordt trouwens niet altijd in Schaarsbergen gehouden, ik ben daarvoor ook wel eens in Ermelo, Apeldoorn en Havelte geweest. Ik vond het toen niet bijster interessant, maar wel prettig. Je bent er thuis toch mee bezig, en daar hoor je wel leuke feitjes! @ Lydia: nog een week om je pukkels weg te krijgen Succes! @ suus: Wat heerlijk dat je man straks meer thuis is!!! Inderdaad fijn dat je dan makkelijker wat dingen af kunt schuiven. En voor Duncan fijn dat hij zijn papa wat meer ziet Hier heeft Milou sinds gisteren dus flesvoeding. Ze zit meteen op 3 a 4 uur tussen de voedingen Weet niet wat me overkomt! Alleen heeft ze nu wel hele dunne ontlasting. Meer water met een kleurtje zeg maar... Weet iemand of dat normaal is? En mn boobs....... AU! :x
hai nou hij is geodgekeurd hoor. 7650gr 66,5 cm en zijn koppie 45cm verder ook helemaal goed. hij kon genoeg ed zeg maar. volgedne keer pas als ie een jaar is. @noa, dus jullie meisje toch maar eruit tjah is ook niet echt veilig idd als ze stted voorover in die andere hangt idd en die volgende kun je ja vaak ook verstellen in 3 standen oid dan is het jah goed. welke heb jij nu? bij ons komt er in mei denk ik een heb nog een bon van een garage van 150 euro dat was eigen risico voor een nieuwe ruit maar hebben er toen dus een tegoedbon voor gekregen. dus daar maar het stoeltje hale nhihi. en idd heerlijk hoor dat ie straks meer thuis is zal wel hele verandering zijn in het begin maar goed ook wel prettig. @lydia, beter dat je nu weet waar de vele pukels vandaan kwamen dan kun je het nog ff rechttrekken voor volgende wk hihi. @geesje, volgens mij is het wel normaal hoor dat ze bij overgang ff anders reageren met ontlasting als het echt lang aanhoud kan ze miss niet over deze maar zou eerst gewoon doorgaan. en ze word er dus wel goed zat van dat scheelt zeg. hier ook niet lang bv gedaan hoor simpelweg omdat ie ze niet pakte had dit probleem bij de eerste ook toen heb ik lang gekolfd maar das lastig met een peuter die rondrent hihi.dus hier ben ik met 3 wk ook langzaam met bijvoeden begonnen en met 5 wk zat ie voledig op de fles. en hij groeit er best op hoor. zo dus jij bent het hele land al doorgereisd voor info dagen. zit je vent steeds ergens anders dan of gaat ie met anderen heen. en idd volgens mij is die info voor de millitair verplicht. nou zet ff meneer in de wagen want hij is moe dan kunnen we straks madam weer halen valt ie miss in de wagen in slaap want als ie in de box in slaap valt oet ik hem weer wakker maken das ook zo snue.
ghe ghe medeleven met mn pukkels ! ja ja ze zijn al n stuk minder en maandag ochtend naar de kapper , dinsdag nog ff zonnebanken komt helemaal goed en indd die thuisfront dag vooraf Moeten de mannen ookheen.. (niet echt boeiend maar goed.. ) vond het toen ineens zo definitief .. tuurlijk wist ik wel dattie moest mara phooee nah fijne middag meiden ik moet werken xx
Lydia hou je een beetje in met zonnebanken he Voor je t weet denkt je man dat ie een tomaat moet bevruchten Nee hoor meis, geniet maar lekker van het 'tutten', dan sta je daar volgende week helemaal stralend hem op te wachten!
@mamasuus mooie getallen weer, en moet je pas met een jaar weer hier om de 6 weken ofozo. ja echt veilig wad die niet meer dacht ik zo op de manier hoe mw erin gaat zitten dan hihi. ik heb de maxi cosi prioro xp bubble iets met roze en grijs hihi ze zit er als een prinses in hihi. @lyd zoz je hebt nog lekker wat dingen voor de boeg. en ach dan gaat de tijd ook sneller toch. dus vanaf de 29e ben jij hier absent @geesje wat lekker dat milou nu wat langer er tussen laat, en kan best wennen ziin kwa voeding hoor.
hee geesje ! nee nee ik ben naar egypte geweest en ben nog aardig bruin maar wil t graag bijhouden ik verbrand eigenlijk ( vrijwel ) nooit x
en indd vanaf de 29e word het afkicken voor mij !! haha wel voor n goed doel maar zal tog tussendoor wel komen hoor ben veelte verslaafd
yehh op teletekst staat de 27e al ! nog ff en de 29ste staat erop ! (of had ik da al gezegt ! ) noa nog iets gehoord van de makelaar ??
goeiedag. jaa lydia "jou"vlucht staat er vast dit weekend wel op hoor. lekker hoor nog f flink druk. en het is dan nog lekker weer ook komende tijd helemaal goed toch. is ook wel handig he als je de kleur er nu op houd want jah je vent is waarschijnlijk ook wel redelijk verkleurd daar. die van mij kwam er tenminste altijd zwart weer weg haha. @noa, hoest idd met het huis al wat gehoord. die van me oma is ook al verkocht heeft nog geen wk op funda gestaan hihi krijg dus binnenkort me kast en neem ook de eethoek maar want heb nu lichteiken oid en die kast is donker en tafel van me oma ook dus dacht dat staat beter en als toch niemand het wil hihi. tis wel een ronde maar he weer eens wat anders staat miss wat ruimer. nou hier weer ruzie met belasting grr moest jah eerst 3050 betalen over 2007 das nu dan 500 gewordne maar daar ben ik eht nog neit mee eens onze boekhouder heeft toen die tijd 449 uitgerekend maar jah daar kwamen ze nooit mee maar ga nu niet ineens meer betalen hoor. heb al besloten om neit naar het vrigjezellenfeesie te gaan want kost ons totaal die dag dan ruim 400 euro aangeizne manlief dan ook een heeft van die jongen dus ga het afzeggen zeg wle dat ik geen oppas heb oid. en mysteryland is ook al zo mega duur gwordne dit jaar pff 100 euro vor een kaartje pff 2 jaar trug was het nog 62,50 vidn het dus nogal een verschil. maar jha elk jaar ruim op tijd uitverkocht naturlijk dus hun denken dan kunnen we nu wel meer vragen nou ik vin het te gek voor woorden echt veelste duur. gr en ik was nog wel xzo vrolijk vandaag met al die fluitende vogeltjes. nu heeft me broer ook nog eens zijn gemeentelijk belasting van zinn caravan niet betaald en dat dning staat op mijn naam dus ik krijg weer de herinnering. en dan over ene paar mnd weer een brief van de koningin ehct ben dr ff jklaar mee vandaag hahaha. ga zo ff was hangen duncan ligt heerlijk buiten in de kinderwagen te slapen. die heeft vannacht bij ons geslapen dus was ook om half 6 al wakker toen de wekker ging hihi.
ff snel hoor, heb nog niet alles terug gelezen.. @geesje, zag dat jij de 28ste moet, jammer ik moet de 19de..maar ben blij om te horen dat me man mee moet haha..heb hem er alleen nog niet over gehoord. Alyssa heeft gister een botsing gehad met iemands schoen..kwam thuis van werken en zie me meissie met een heeeeel dik en blauw oog, zo zielig..had ze dus blijkbaar een schoen van iemand tegen haar oog gekregen, die was lekker aan een touw an et slingeren en Alyssa stond dus denk ik net verkeerd. ze wil het niet vertellen, maar een buurkindje zei het.. maar ga ff bij de lidl neuzen, danny is strontje vervelend.. laters.
hmm suus da klinkt indd niet echt als n leuk begin van de dag .. stom he die balstingdienst dat ze daar jaren later ineens mee aankomen ! net als die zorgtoelag , dat moet ik ook ineens teruggaan betalen .. waarom geven die maloten dat dan in eerstenstantie.. zou indd goed uitlaten zoeken of je het echt moet betalen indd !'' en die party's tja das nu net de rede dat ik heb besloten dat wij niet gaan dit jaar scheelt ZO veel echt gewoon zeker 1000 euri kan ik n mooie wagen (voor aankomende beebje hopelijk ) van halen en nog meer natuurlijk en dat vrijgezellen feest.. das indd niet normaal joh.. is wel leuk maarja als het zover weg is en zoveel kost is da eik ni te doen... ach elies , gerem meiske ! blauw oog .. ziet er ook meteen zo ernstig uit dan he .. word t dalik geel en paars enz.. gerem.. nou veel plezier bij de Lidl! xxxx fijne dag vandaaggggg meidennn!