millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou zeg de lidl was dicht, zijn aan het verbouwen!!!Wist dat dus neit, ben maar ff naar C1000 geweest, ff lekkere broodjes en dingetjes voor erop gehaald..:) Smakte goed!;)

@mamasuus, we gaan er idd nog eens op terug komen, op dat ouderschapsverlof, want toen we het widle doen, werkte hij nog in rotterdam en er is vast wat verandert nu.Zou het ook wel erg fijn vinden als hij dan 1 dag thuis is. En idd het mag tot hun 8ste, dus we hebben nog even.;)

en fijn dat het bij jullie doorgaat, heerlijk toch je mannetje lekker thuis!!:)

Mooie cijfertjes heeft duncan weer !! groeit goed!

Dus die party gaat niet door..wel jammer, maar het is idd wel veel geld en als die belastingdienst blijft komen, dan heb je het daar wel voor nodig.;)

@geesje, wel fijn dat Milou het nu beter doet hoor! en ja omdat je nu andere voeding geeft is het normaal dat de ontlasting ook anders gaat worden. Hou het gewoon even in de gaten, mocht het lang aanhouden zou ik het cb even bellen. En ja je boobs die worden natuurlijk niet meer geleegd nu AUW ;)

@lydia, zo je laat je wel lekker verwennen zeg, naar het kappertje en heerlijk zonnebanken! Nog even meid en hij is er weer..YEAHHH

Ze had op school al een keer een blauw oog en nu weer 1..dus zit niet zo mee.

@noa, idd heb je al iets gehoord over dat huisje?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo heb ent een mail gedaan dat ik het vrijgezellenfeesie afzeg pff pak van me schouders afgevallen hahah. kreeg net alweer een rek van zand eddat we besteld hadden pff ook een beste rek. gaat dus weer lekker. op de een of andere manier moet me vent als we wat gespaard hebben het meteen weer uitgeven. en dan tussendoor als me spaar leeg is maar zueren dat ie niks kan halen omdat er niks is hahaha tis echt altijd hetzelfde zo komt die andere auto er niet natuurlijk.

en me boekhouder zei net dat ik idd die 500 meot betalen grr en dat die 53 dan waarschijnlijk rente is nou echt ze wachten maar mooi een tijdje er zijn eerst balangrijkere dingen en ik moet ook altijd op hun wachten dus nu wachten ze maar een keer op mij hahaha.

@eliesja, zo dus de lidl dicht das lastig dan idd als je er wat wilde hebben maar gelukkig toch wat lekkers gescored bij de c1000 en wat sip van je meisje zeg arm ding. is ook maar oz he met die kleintjes ons meiske heeft altijd de handen en kneien ed kapot en blauw haha.

@lydia, nou idd die feesies zijn echt niet meer te betalen we schrokken ervan gisteravodn. 2 jaar geleden dus nog geweest toen was het echt 62,50 dat vodn de mevr achter de balie al duur nou ik vidn dit belachelijk. en dat in 2 jaar tijd. vorig jaar neit geweest omdat ik toen een megabuik van 8 mnd had maar nu gaan we denk ik niet meer.
    en tjah de belastingdienst grr word niet goed van die lui haha altijd wel weer wat onze boekhouderm ag haast wel opslag vragen. we vragen hem dit dan ook elk jaar maar hij blijft bij zijn bedrag hihi gelukkig maar hahaha.

ooh gister nog leuke shirtjes voor de kids besteld hadden ze bij c&a.de voor duncan 2 voetbalshirt een van holland en een van duitsland hihi met een broekie erbij zo schattig. en nog een shirtje van cars en wat korte broekejs jhihi kon hetn iet laten. voor madma nog een leuk shirtje met bloemen en voor manlief ene mooi zwarte blouse met korte mouwen. en voor mezelf weer niks alles wat ik wilde was er weer niet in mijn mt grr allemaal uitverkocht. nou ga ff gauw afwassen want madam dr vriendje komt zo spelen dus dan heb ik twee yasmines die twee hebben zelfde karakter dus lekekr veel kattekwaad uithalen ed en naar 10 x nog niet luisteren enzo pff dus moet ze in de gaten blijven hoden kan er niet bij weg. de vorige keer smeten ze me van alles in de vijver zelfs na 8 keer zeggen nog. hij was vanmoddag al ant slijmen hihi kreeg een bleom van hem haha. ik zei al das zeker voor vanmiddag als je me gaat ergeren haha.maar goed ga dus nog ff wat doen.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, dat voetbalshirtje met broekje hadden ze bij H&M hier ook, me man zag het hangen en hebben het gelijk meegenomen voor danny, so cute hihi.. het is eigelijk een boxershortje

Nou wel minder dat je het alsnog moet betalen dan, kan je het niet in termijnen betalen? Zal je altijd zien he, als je dingen nodig heb kom je geld te kort!!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jah super he die van ons komen morgen had net een mail dat her verzonden is. dus hoop dat ze het bij de buren brengen.

en idd zulke dingen komen altijd als je hetn iet kunt gebruiken he. en als je geld hebt ook. want op de een of andere manier hebben we zulke dingen ook vak als we eindelijk eens geld hebben

hihi duncan doet kruip pogingen zijn knie gaat af en toe onder zijn buik en zijn armen heel hoog hihi hij gaat goed. hij heeft wel weer last trouwens vannacht dan al. en vanmiddag weer schreeuwend wakker. hij gaat dus ook zo erin.
    ik zou eerst zo nog yamine dr kadoo halen maar manlief stond erg lang in de file dus dat duurt nog ff voor die hier is.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

wou ff gauw zeggen dat we het huis hebben yoehoe!!!!!!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jaaaa noa !! :D:D GAAF !
    gefeliciteerd met jullie nieuwe huis :D !
    per wanneer ???

7. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd Noa!!!! Fantastisch! Nu komt het leukste: shoppen en inrichten :D

Ben behoorlijk chagie hier... Man zou vanavond thuis komen, pas om 22u daar niet van, maar toch... Belt ie om 19.30 op dat hij om 22u nog een evaluatie heeft. Met andere woorden: succes vannacht en tot morgen :x Hij kan er niets aan doen, dat weet ik ook wel, maar toch :(

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, dat is SUPER nieuws meis!! Wanneer krijg je de sleutel?
    gefeliciteerd8)

@mamasuus, oh leuk is dat he als ze die kruipbwegingen gaan maken, net een rupsje dan.

Dat is ook altijd als je vakantiegeld krijgt, dat is altijd in mei en in mei, komen ook alle rekeningen in 1 keer..ze weten je altijd wel te vinden als er betaald moet worden.;)

heb de 2 jongsten weer om half 7 op bed gelegd..pfff wat kan een kind zeuren zeg..Alyssa dus, hummm;) zou het dan toch waar zijn dat het vrouwelijk geslacht zo vreselijk kunnen zeuren??;)
    Of heeft ze het van mij haha:D

Morgen komt me ventje weer THUUS!! lekkurrrr:)

heb voor morgenmiddag en zaterdag middag gelijk al wat gepland voor mij alleen, ff er alleen tussenuit.;)

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @geesje, oei dat is wel minder meis..had wel lekker geweest als hij vannacht lekker bij je had gelegen..maar idd hij kan er weinig aan doen. Nog even volhouden dan maar!

10. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Wat trouwens wel heerlijk was: Milou heeft me vandaag haar eerste echte glimlach geschonken!!!:) wordt vast een vrolijk type ;)
    Ook heeft ze de hele dag al keurig 4 uur tussen de voedingen, goed he?! Ben helemaal verliefd op mn dochter ;)

Morgen komt de wijkverpleegkundige nog een keer langs om te wegen. Vorige week was ze te weinig aangekomen... Ben benieuwd!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ach gossie wat lief!!! snap dat je dan verliefd bent hoor en vooral als het allemaal lekker gaat.;)

12. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Eliesja, ik denk dat je gelijk hebt over het vrouwelijke geslacht... Volgens mij zijn jongens gewoon veel makkelijker... Ach ons leven is tenminste alles behalve saai! haha!

Jouw man komt natuurlijk ook morgen thuis! Goed idee, iets voor jezelf plannen, denk dat ik dat ook maar moet doen, al is t maar even kapper of zo ;)

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha saai is anders idd..:D

ja moet je doen, heerlijk ff wat tijd voor jezelf, gewoon weer ff geesje zijn en ikke eliesja, ook al is dat nog ver te zoeken soms.;)

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen meiden.

@noa, jeee meid gefeliciteerd hoor. hoef je toch niet met je kleine meid in een doos hhihihihhi. das vast weer een last van je schouders nu dan zeker.

@eliesja, hihihi meiden kunnen idd lekker etteren ed hahaah hier ook zo een hoor. maar dr vriendje is net zo en das toch echt een jochie.
    en dd ontzettend grappg gezcht ons manneke met zijn knietjes. (me i doet raar) hij wwerd vanmoorgen weer wakker met snot n zjn nuesje arm ding.
    en idd ze weten ons altijd te vinden.
    lekker hoor tijd voor jezelf heb ik laatst ff met kapper gedaan hihi.

@geesje, he balen dd dan he als je erop gerekend hebt. wel fijn dat je meid je een lach geschonken heeft.

nou manlief moet op de landmachtdagen staan en laten we nou net de dag ervoor de bruiloft hebben dus de vrijdag. hopen dat e dan niet hoeft te straan. en dan de volgend dag weer vroeg de kant op met kids dan gaan we ook ff mee. en dan smddags gaan we wel ff op bezoek bij fam of vrienden want de wonen allemaal in steenwijk en tjah dat zt ernaast natuurlijk. dr rijden dan vast wel bussen naar het station dan stap ik daar wle in hihi.
    nou gauwe ff duncan eruit hale nkan e eten want moeten straks ook zwemmen. en madsam moet ok nog n de kleren voor naar school pff drukdruk druk

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiedag meiden :D !!

en geesje , je ventje weer thuis :) , watt liefff ! dr eerste 'echte' lagje !

nog 5 heledagen !! :D

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en lydia heb je de kriebels al en de tress gevoelens of je alles wel perfect voor elkaar hebt ed hihi.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ik ben eik nog helemaal nii zenuwachtig .. had ik wel verwacht dat het zou beginnen maar.. NOPE ;)
    morgen poetsen , maandag kapper , dinsdag zonnebank .. dus alles staat geregeld.. komt goeddd :p !
    denk dat ik wel zenuachtig word als ik em erbij zie staan op teletekst ;)

xx

18. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Jaja, mannetje weer thuis :D Hij heeft meteen vanochtend met Alex ontbeten en Milou de fles gegeven, terwijl ik mocht blijven liggen. Heeeeerlijk!!!
    Om 8.30 hoorde ik Alex hard huilen, dus toch maar opgestaan. Toen ik beneden kwam zag ik allemaal zand uit de bloempot (tja...) Alex onder het zand (herkenbaar...), Milou overstuur in de wipstoel (ach gossie...) en de rode kop van mn man (haha...). "Ik kom helemaal niet aan de krant toe" was zijn commentaar. Mooi, weet ie gelijk dat ie respect mag hebben voor zn vrouw! :D

Nou Lydia, ik heb net nog even teletekst gecheckt, maar het staat er nog niet op he?! O ja, een tip: kijk op de dag zelf ook nog een paar keer! Mijn man zou toen om 22u aankomen. Dus ik zat met mijn schoonouders rustig te eten bij mn ouders. Belt mijn broer op waarom we nog niet weg waren... Bleek om 18u het tijdstip veranderd te zijn naar 19.30! We waren nog net op tijd...

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    meiden bedankt voor de felicitaties; in juni kunnen we der in. de overdrach valt gelijk met ons huidige huis. en we kunnen de sleutel eerder krijgen dus dat is lekker.

en het is zeker een hele last minder pfff zag het al zwaar in.

@lyd nog ff dan is je mannetje der weer!!!!!!

@geesje hihi je man had het dus meteen eveb zwaar. en hiet ook een pittige tante hoor met een eigen willetjs.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh! geesje da meen je nie , haha rustig te eten en je mannetje jou aant zoeken daar :p
    gelukkig was je nog op tijd ;)

ja ik houd t goed in de gaten!!
    phoeee ben kapot joh ! heel t huis gepoetst !! phoee ...

morgen ga ik lekker chille en niks doen ;) ! t word 25 graden dus kom maar op :p hihi

ohh in juni al ! das ook voort zo ;) week of 5 ..

geesje ohoh , die man van jouw ;) indd kan ie respect hebben voor jou ! als hij weg is.. ;)

Deel Deze Pagina