HEEJ ! ff n snel berichtje ferdi is aant sporten boven ( hebben zown crosstrainer staan ) ohh wat fijn dattie er gewoon weer is joh ! weer lekker samen in bed liggen /samen eten / samen dingen doen !! super ! maar wat ging t ineens snel ! we stonden buiten bij eindhoven airport om 20.45 en hij zou 21.30 landen .. dus ineens komt me zusje naar buiten '' ja ly hij land over 15 min ! '' dus wij snel naar binnen zagen we m landen , ikke kijken kijken wanneer ik m eruit zag komen maar zag m nie.. stond ie ineens beneden te kijken ! haha nou hij naar binnen en wij daar bij die deur wachten , denk dat duurt nog wel n uur maar goed gaan er maar vast staan ! , nog geen 2 min later komtie al als 4e de deur daar uitgewandeld !!! :O !! haha had geeneens tijd om zenuwachtig te worden of hij was er gewoon al joh !!! ohh wat fijn om hem weer vast te kunnen houden zeg ! nou ff snelle update ! , hier ist ok maar stil zonder mij ghe ghe ! spreek jullie snel weer !! xxx lydia !!
Dag dames, Hier weer eens een berichtje van mij, man heeft vakantie dus we hebben even relatieve rust Lydia, wat HEERLIJK dat ie weer thuis is!!!! En maar goed dat je op tijd was, fijn dat je dan niet zo lang hoefde te nagelbijten! Hier gaat alles prima, gister koninginnedag gevierd, was echt super gezellig! De drank komt wel iets harder aan als je zo lang nauwelijks hebt gedronken... Gelukkig viel ik niet op tussen de zatte menigte Vannacht zijn de kids ook uit logeren geweest. De eerste nacht zonder Milou... Kon er gewoon niet van slapen! Dan besef je ineens weer dat je toch nog wel kraamvrouw bent en dat je eigenlijk gewoon bij je kind wilt zijn... Van de andere kant was het heerlijk om weer vrouw te kunnen zijn ipv alleen moeder!
haaai, lydia super meid dat ie er nu dan eindelijk weer is. en maar goed dus dat je op tijd was. tjah dat kan dan gek gaan he met die tijden ineens. wij hebben ook gelukkig nooit lang hoeven te wachten das dan toch wel prettig. heb je idd geen tijd voor de spanning die och zo opbouwt. geniet er lekker van meid. @geesje, zo das lekker je vent meivak. dat gaat hier niiks worden hoor hihi maar jah dan scheelt het ook dat ie nu elke woensdag al vrij is das ook wel fijn. en idd je eerste wijntje oid na zwangerschap en bevalling ide komen heel erg hard aan hihihi weet dr alles van. wij zijn met konninginnedag ff naar emmen geweest naar vrijmarkt met de kids maar we konden niks zien omdsat alles onder zeil lag ivm de regen. dus hebben haast alleen in winkels gekocht hihi. nou hier verder ook niet veel nieuws onder de zon eigenlijk. ik heb madma gister mijn oude lego gegeven je weet wel die kleine blpokjes nou ze is dr helemaal weg van heeft de hele avodn rustig ziten speln zei manlief. zelf was ik met me ouders weg naar me oma die was jarig geweest dus laat thuis maar jah mamas hebben geen rust nodig schijnbaar want om 7 uur sprong er al een klein meisje midden op me blaas (en moest al zo nodig) omdat een half ur ervoor dr broertje al ant kletsen was pff lang leve de kids whahaha.
jeetje zeg word hier steeds rustiger hihi. denk gooi ons ff omhoog madma moest vandaag naar oogarts en meot over ene half jaar weer dr linker oog is niet optimaal en ze zou dus eventueel een hele zwakke bril moeten maar miss wordh et nog beter dus we wachten dan maar af.
hoi hoi wij zijn lekker druk met van alles en dus even geen tijd gehad om hiet te spieken. owja me meissie eet eindelijk brood hihi ik gaf er steeds bruin brood maar dat spuugde ze uit. dus dacht in eens mischien wil ze dat niet, en probeerde dus wit brood en ja hoor dat at ze helemaal op hihi @mamasuus. ow nu maar hopen dat haar oog beterder wordt. en ach een bril maakt ook niet veel uit. me zusje heeft hem ook gehad en is der nu weer van af.
HEYYYYY meiden, ben weer op nederlandse bodem!!! heb verder nog niet terug gelezen, maar zag dat jullie niet zoveel hebben gekletst! En Ly zit natuurlijk van haar fer te genieten.. En hoe is het dat hij er weer is meid!!?? nou mijn vakantie was SUPER..heel mooi hotel, mooi weer en heerlijk eten en met de kids ging het ook goed! Danny is de 1 na laatste dag wel ziek geworden, heeft ongeveer 24 uur geduurd en nu is hij weer het mannetje. verder helaas geen zon meegenomen, die zat daar muurvast..dus helaas meiden.. ben wel heel erg brak van de reis terug..moesten vannacht om 1uur al opstaan, hadden de vlucht om 5uur vannacht. dus ga zo me mandje al in. laters liefs elies
phooeee meiden wat is t hier still !!! eliesja , lekker joh je vakantie ! hier helemaal relax natuurlijk met mn mannetje weer thuis ! hotelletje was relax maar wel kort , snel weer naar huis want ferdi kan toch ni stil zitten hebben bij ons benede de vloer uiruit geboord ( hadden een lelijke boeren bruine tegelvloer ! ) en de groene muur ( lime groen heel gaaf voor n jaar of 2 ) paars geschilderd ! na morgen ferdi jarig en zaterdag doen we dan welkomst terug feesje ( hij denkt dat we gewoon zn verjari vieren ) maar doen vrienden en fam. t hier versieren moet ik hem ff wegjagen ! nou spreek jullie meiden ! xxx
middag meiden.. @ly, dus een kort hotel bezoekje gehad en nu alweer aan het slopen en ruimen en veranderen haha..tja ken dat hoor, dat je vent niet kan stil zitten gnigni.. hier heeft me vent nog even vakantie en volgende week een kort weekje, want donderdag is het hemelvaart en vrijdag..eh .. ff geen idee, maar dan is tie ook vrij. @noa, fijn dat je meiske brood eet en wit brood is net zo goed hoor! @geesje, haha lekker aan de zuip geweest dus, ach als je maar pret had toch!? @mamasuus, nou ja zeg, op de kazerne een boete voor geen gordel dragen??? vaag hoor, maar wel minder zeg. Kan er dus ook nog wel bij die rekening.. En heeft madam al iets moois gebouwd met je oude lego??
ja he fer het t er alleen de dag erop al afgehaald hihi .. alleen dat stoepkrijt op de muur gaat er ni zo makkelijk af ghe ghe dat staat er nog wel n tijdje op !
ey meiden pfff heb echt ff een baal dag zeg. het was eerst leuk want had nieuwe bank en eetkamer stoelen besteld. maar nu had ik me auto opgehaald bij de garage want me lucht gebeuren deed het niet meer, was water ingekomen in de wasstraaat. maar nu blijkt me waterpomp aan vervanging toe te zijn, had al gedaan moeten zijn tegelijk met de distrubitie riem . die heb de garge wel gedaan dat we hem kochten maar de pomp niet. dus belde die vent op hij zei ja hoeft niet bij alle auto's ik zeg nou bij deze dus wel. dus morgen gaan ze kijken voor eventuele tegmoet koming. en anders mag ik even 1000euro afreken @eliesja fijn dat je vakantie zo geslaagd was. beetje jammer dat danny alleen ziek werd. wannner gaat je vent weg? @lydia zozo druk aan het klussen dus. verveelde die zich hihi.
hey meiden, @ly, haha, dus het was maar voor even.. @noa, oeps dat is minder zeg, hopen dat ze je tegemoet kunnen komen. Danny is nog steeds niet de oude, hij is nog giga aan de diaree en is heel hangerig en slaapt heeeel veel. Geen idee wanneer me vent weer weg moet. Deze aankomende weken niet dacht ik. En dan ergens in juli...ble...komt steeds dichterbij.. danny ligt alweer vanaf 8uur vanmorgen op bed..arme knul, die is nog steeds niet helemaal het mannetje.. vandaag langs me ma..gaat helemaal niet zo goed met haar..weet me ook geen raad met haar... fijne dag meiden
@eliesja nou heb net dus te horen gekregen dat ze der niks aan doen, ach al die garage's zijn het zelfde he. nouja hety moet gemaakt worden.dus moet maar. ow heb danny wat opgelopen in turkije dat ie zo ziek.? juli komt al dichterbij ind.
oeh noa , wilde net zeggen hoop dat ze iets kunnen doen .. en tegemoed komen .. NEE dus... stelletje daar ! als t hun geld kan opleveren doen ze t maar zo... lekker dan ... hmm das dan weer n tegenvaller.. en ferdi nee die ken indd ni stil zitten , is nu ( op zen verjaardag notabene ) de kozijnen aant schilderen .. x
hai meiden heb vandaag een driewieler gehaald voor duncan die van de intertoys reclame vodn hem al langer leuk en nu voor die prijs helemaal natuurlijk hij is ook erg stabiel en duncan vind het toch leuk hihi is vanaf 10 mnd maar hij zit er al perfect in gewoon ff een kort stukkie moet makkelijk kunnen. @eliesja, jeetje balen dat danny er ziekjes gewordne is zeg das nooit fijn. maar fijn dat de vak verder goed bevallen is das altijd goed. minder hoor van je ma dat het niet zo best gaat. lijkt me idd dan ook erg moeilijk sterkte ermee en beterschap voor de kleine man. @noa, fijn he garages die zijn allemaal hetzelfde hoor pff als ze maar geld zien. wat ik nu al wel geleerd heb is dat ik altijd meot vragne of ze het oude onderdeel in de auto leggen zodat je tenminste zeker weet dat ie vervangen is. en je meid vind witbrood dus lekkerder tjah kan ook toch. @lydia, hihi ook zon bezig mannetje hier ook hoor hihi heel af en toe heefti e baaldag maar over het algemeen is ie altijd druk maar jah moet ook want zat te doen hier. als ie dan ook in de slaapkamer nog maar klust toch.... hihihihi. nou ga ff verder ben ff wat fotos op hyves ant doen manneke is alweer zo veranderd.
ja ja , genoeg energie hoor ( hahahahaha binnenpretje ) oh kijk , ja ik ben ook echt van de aanbiedingen ! , vooral (nu dan nog ) kleren !! en woonprulletjes !! lekker toch dat je m goeiekoper hebt kunnen kopen zal straks is op hyves cheke , ja als ze klein zijn veranderen ze snel x
jeetje wat een gedoe zeg fotos op hyves zetten hoe doen jullie dat ben de hele middag al bezig duurt een eeuwigheid man. doe ze dan nu mailen maar dan nog ben je een tijdje bezig want meer dan 2 tegelijk wil ie niet. hihi lach met je mee hoor lydia
@mamasuus ow heb je hem gehaald me vriend vindt hem ook ergehhh leuk voor die meid. maar ik denk alleen al aan alle troep die we mee moeten nemen kwa verhuizing hihi erg he. heb je een foto met duncan er oop. en tja die auto ach het moet gemaakt worden dus ja heb geen keus. gelukkig is de auto het zeker waar heb er vorig jaar 13 voor betaald dusja. @lydia ja beetje een tegenvaller maarja gelukkig nu laten maken dan dat ik aanst een vastdraaier heb dan kan der een nieuw moter in en das veel duurder. en der wordt dus druk geklust op allee fronen hiho
op me hyves staat een foto met duncan erin noa en echt hij is heel leuk hoor. als ik jou was zou ik er ook een halen en hij zit in een doos hoor dus als je dan gewoon nog f wacht met hem in elkaar zetten en dit doet als je daar zit dan valt het rueze mee toch. en hij is echt zijn geld wel waart vind ik tenminste die 80 dan hahah voor 140 wat ie normaal kost had ik hem niet gehaals hoor. de roze is echt ook megastoer wij hebben dan dan de rode maar echt die roze is supergaaf hoor. hihi lijkt wel een verkoop praatje nu hahaha. hihi ja duurde ff lydia voor ik alle fotos erop had pff wat een gedoe dus die van hun beiden stond er sneller op maar inmiddels de rest ook hoor ook fotos van ons speelplaats projectje ook erg leuk. nou ga ff snel verder tis maar goed dat ik moergen toch neit naar het vrijgezellenfeesie ga want heb duncan ineens ziek. hij was al paar dagen jengelig en elke avond had ie net iets hogere temp maar vanmorgen dus echt helemaal doorweekt in de dunne en net alweer en ook 38 gr legde hem na zijn eten (wat ie gelukkig nog wel doet) in de box en hij draaide snel in zijn slaappositie hij is dus echt ziekjes hoor hem nu ook niet denk dat is slaapt zou zo eens kijken.