@eliesja, tjah meid das idd het vervelende van zulke dingen he, het heft nog zon lange nasleep. met stenen en veel papier werk en dan ineens nog post ed. das vast idd allemaal weer aven zwaar maar uiteidnelijk kom ook jij er wel weer. tis alleen ff vflink hefitg idd. sterkte ermee zondag. denk ook neit dat hij zijn salaris erdor jaagt hoor hahaha zijn meestal echt de jonkies die vaak ook og thuis wonen en geen verantwoordelijkheid hebben thuis met kids. en tjah ze zijn idd allemaal wel snel dronken is ook neit zo gek natuurlijk al die maanden hard werken en alleen maar alcohol vrij drinken. komische is dat het best meevalt met het omhog gaan van de prijs, we hebben hier nu wel H-gas dat schijnt sneller door de leiding te gaan en je bent er dus minder van nodig maar is wel duurder. ach jah weer een nieuw doel dit jaar haha minder de cv aan hihihi. probeer het ook al met stroom maar dat gaat neit zo goed hihi. met onze mega tv en elektrische vloerverwarming in de douche hihi en de waterkoker voor de flesej van duncan maar jah dat komt ook wel weer. had al wel een keolkast uitgezet dus compenseerd een beetje hihi. @nen, jah gewoon proberen hoor je kunt altijd zegeen ik hoorde het via via dat hetk on maar wist niet heo dit moest. kan me niks herinneren van een papiertje oid. of je zegt we konen eerst niet door werk maar heb nu alsnog vrij gekregen en zou grag alsnog willen als dit kan hihi. echt gewoon proberen hoor. jah vind het ook goed dat ze dus heir op school zulke dingen allemala doen. ze krijgen dan ook in het laatste jaar engelse les. das van 5 tot 6 jaar. want met 6 gaan ze naar de grunschule. das een soort basisschool en middelbaar in een. dus zitten kids van 6 tot 14 jaar geloof ik. dan gaan ze met de bus erheen. en als ze smiddags thuis komen is het metene huiswerk maken en dan pas spelen. zelfs die kleintjes van 6 hebben al een agenda en hun eigen boeken. @lydia, hihi dat schiet ook op zeg dat ie dan nergens aan mee doet. is wel lief natuurlijk. babyfeestje was leuk was een erg kleine baby zo snoezig. hij was een mnd oud en bij geboorte 3450 en 52 cm dus vergeleken bij ons bulletje een mager manneke. ben om een uur of negen weggegaan met dek ids en manlief die kwam om 2 uur aangestrompeld door de sneeuw hihi. hij stinkt nudus ook echt ene uur in de wind straks al ie uit bed is meteen de ramen los hihi. ga hem toch zo halen want we gana zo proberen om ons manneke pap met lepel te gevne hihi ben benieuwd. hij is namelijk vaak wat uitgekeken op de fles. dan kijkt ie alle kanten op en niet drinken jah eheel langzaam. dus eens zien wat ie heir van vind dna. rijstebloem krijgt ie la itjdje in de fles dus ach dan wil het ook wel van de lepel en dan binnenkort beginnen we wel met de rest. want hij kijkt echt alles uit je mond weg hahah. hij kauwt trouwens ook overal op echt niet normaal we denken aan een tandje maar zien maar niks. hij kwijlt en heeft regelmatig een rode wang en heeft konstant zijn of mijn vingers in zijn mond.
@mamasuus, idd is allemaal ook nog zo vers, komt vast wel goed.. Koelkast uitgezet?? kan dat bij jou dan? als ik m hier uit zet, dan ontdooit alles..niet goed.. Alles vreet energie, gelukkig heb je wel veel energiebesparende apparaten, maar yah om nou alles te gaan vervangen voor die dingen?? Beetje duur lijkt mij..dus idd beetje op de kachel bezuinigen. Hier staat hij nooit hoger dan 19.5, dus dat is ook wel goed, als ik somige hoor, die hem op 22 of 23 zetten..puf, krijg et er al benauwd van! Dus het feestje was wel leuk, lief dan weer he zo'n kleintje..moet gelijk denken aan onze bink en die van me collega denken, we waren bijna tegelijk uitgerekend en ik was dus eerder bevallen en toen zij was bevallen gingen we erheen met danny er ook bij, nou dat scheelde wel hoor haha, was net zo'n sharpei baby-tje, zo ielig en allemaal vel, dat had danny dus echt niet, die had gelijk een bolle toet..grappig dan weer he.. Succes met het lepelen, hopenlijk lukt het, altijd leuk ook voor het eerst. En idd mischien wel een tandje op komst, alhoewel dat ook nog maanden kan aanhouden hoor, dat gekwijl en rood wangetje..is hij er ook jengelig onder? Nou hier de boodschapjes inmiddels weer in huis. Ben nu een lekkere cake an het bakken, samen met alyssa, als hij klaar is gaan we m versieren met roze glazuur en soort smarties erop,mag alyssa allemaal doen. danny ligt te meuren, net zo als zijn vader, die ligt ook te meuren op de bank..ga maar ff bakkie pakken. laters
oh ja en hier heeft het ook weer gesneeuwd! me man is vanmorgen al met de kids sleetje wezen rijden..
haha eliesja , was alles aant onhouden waar ik op wilde reageren en toen zag ik je kachel/verwarming verhaal ik ben zo iemand hahahah ! mijn staat nooit onder de 22 .. ben echt n kouwkleun en wil t lekker warm hebben verder ook minder leuke dingen .. inderdaad confronterend met jullie pap .. sterkte en succes ermee... hoop dat de pijn/verdriet op een gegeven moment wat minder mogen worden.. nen , ja ik denk dat dat voor hem daar de midtermdag was.. met die BBQ .. hij heeft er verder niet zoveel over gezegt eigenlijk .. tja fer is zoiezo niet zo van de feestjes.. uitgaan hier bijv. moet ik m ook altijd meetrekken .. ( terwijl die t dan wel hartstikke naar zn zin het ) noem m altijd onze 'opa' ghe ghe .. ach ja wel toe aan t vaderschap denk ik dan zo maar ! en indd die 1 op 1 moet je echt proberen hoor ! heb je aankomende week toch ?? en GVDikkeme !! ikke vanacht stappen , op een gegeven moment kijk ik uit t raam zie ik die verrekte sneeuw weer !! dacht toch echt dat we daar klaar mee waren !! pfff dus ikke met 25 naar huis gereden ... ! shitzooi !! en nu ja natuurlijk weer alles wit !! ohhh heb zown hekel aan die sneeuw !!! heb btw vandaag (lag om 4.30 in bed ) gewoon tot 15.30 geslapen !! :O mijn god schrok toen ik op de klok keek haha ! dach nouuu n uur of 11.00 haha ! oeps.. ach ja zal ik t wel nodig gehad hebben ! nou meiden spreek julliejj !! x
hallo Meiden, Ff een kort berichtje.. Heb een beetje een off-day. Beetje erg verkouden en flinke hoofdpijn er bij. Vanmorgen vol frisse moed begonen aan dag en voor de rest van de dag lekker alles afgezegd. Ik ben er klaar mee..hi..hi.. Inderdaad weer een mooi winterwonderlandje vandaag, glibberde echt bijna van de weg af. Toch heeft het wel wat. Mijn mannetje is idd. ook op Kreta geweest. Hij had ook liever naar huis gagaan, maar het watersporten vond hij wel erg fijn, na 3,5 maanden zandhappen. Het stappen mogen ze niet meer, dus ze komen ook echt helemaal tot rust... Fijn weekend verder...
oh nie nee niet meer stappen .. wistk niet ach ja fer doet toch nie mee denk .. bloemie , snel vroeg naar bed en morge hopelijk weer een UP day ! fijne avond allemaal ik ga zo karten ! en daarna nog stappen ! x
hey meiden wat kletsen jullie toch veel heb alles bij gelezen maaar spring der vanag hier weer ff in als jullie het goed vinden, afgelopen week best druk gehad, en dus naauwlijks tijd om hier ff te komen koekeloeren. @elieska sterkte voor morgen, en het wordt vast een mooie steen voor je vader. @nen ow nog 62 dagen dat schiet op!! @lydia zo jij hebt lang geslapen!!! je zal het inderdaad wel nodig hebben gehad. veel plezier vanavond. @bloem hopelijk morgen een betere dag! @mamasuus ow was je koelkast uit doet me moeder ook maar dan die in de schuur hihi. en de kachel minder aan tja ik probeer het wel is maarja als ik thuis ben zet ik hem toch echt lekker aan. hier staat hij vaak op 20, 20,5. maar soms moet hij wel hoger zodat yas haar kamer ook even warmt wordt.
@lydia, haha ja als die kachel hoger dan 20 staat dat heb ik het al bloedheet!! ach scheelt weer in de kosten toch.. Zowie zeg jij heb ff uitgeslapen!! Lekker hoor en vanavond dus weer aan de stap, nou fijne avond en nacht en uitkijken he met rijden, want ze geven nog meer sneeuw op! @bloemie, oh minder meid zo'n off-day, je heb gelijk dat je alles afzegd en hopenlijk morgen een betere dag. fijn weekend ook. @noa, hey meis, dus je ben zo drukjes, nou fijn dat je er weer bent hoor..dank je voor de sterkte wensjes, zal zeker een mooie steen worden. Hoe is het met yas-je en haar exceem? gaat het goed met die creme en tips die je heb gehad? we gaan nu filmpje kijken. allemaal fijne avond!
goeiemorgen meiden, @eliesja,we hebben dus twee koelkasten hihi een in de keuken en een in de bijkeuken. heb nu al heel lang die in de keuken uit want die vrat echt energie. en die andere is toch groter hihi. al is die ook aan vervanigng toe want is ook geen jonkie meer. en tjah we hebben hier geen termostaat dus draaien leker ouderwets aan de knoppen hihi. maar staan altijd laag want hebben een houtkachel en als je die aanzet pff dan moet je goed je best doen het koud te krigjen hoor hahahah. we zweten hier soms ook wel enes weg dan gaat het raam gewoon op kiep hihi. dus lekker gebakken jammie jammie altijd leuk ben het ook van plan vandaag denk chocolollies. en ne duncan is niet jengelig das het rare ermee. propt alleen wel alles in zijn mond en koud dan brr doet echt zeer zo sterk ie dat heeft. @bloemie, je hebt dan soms van die dagen he, dan is het lekker niks doen en maar zien dat ie gauw voorbij is en de volgende zich aandient. @noa, zo meid lekker druk bezig dus. is ook wel lekker verveel je je tenminste niet hihih. en is idd wel nodig met deze kou dat het op de kamer van de kleine wamr is. dat krigjen we bij madma maarn iet voor elkaar. haar komplete schuine want blijkt niet geisoleerd dus die is echt ijskoud. we hebben dan zon regelaar op de cv gekocht bij haar maar die doet neit wat ie moet doen. hebben hem gezet op 19 gr en hij komt niet hoger dan 17 gr. en dan is het in haar bed nog 12 of 13 beetje frisjes dus. @lydia, dus lekker op tijd ant stapen geweest en ook nog mega lang geslapen pff dat kan ik dusecht niet meer he hahaha. mijn wekker in me hoofd gaat echt om 8 uur later niet hahaha. dus jij hebt ook al ene opa hahaha. en idd echt stappen mogen ze op kreta niet maar wle in het hotel en daar kan het er ook hefitg aan toe gaan hoor hhhihih. heb van me vent filmpjes gezien dat ze van balkon oid in zwembad sprongen. en zonder kleren aan erin ed hihi echt een zooitje. dus ze heoven neit weg om gek te doen hahaha. nou zou eens ff bij dek ids kijken hoor niks dus zou wel redelij kgeod gaan hahaha. en dan ff weer wat hout op de kachel en me late michatto maken want daar ben ik wel weer aan toe.
goeiemorge meiden ! zo weer thuus , of ja ben bij mn ouders gaan slapen dan hoefde ik niet door de sneeuw naar huis verrekte shit sneeuw !! moest eergister ookal 20kmh naar huis rijden da dacht ik doe da nie vaker !
@ eliesja, gelukkig gaat mn vent daar nu ook niet meer dronken rondlopen. Die dronken keer was in 2004 dus alweer een hele tijd geleden. Nu probeert hij zo snel mogelijk zijn tijd daar uit te zitten en lekker naar huis te komen Goh meis kan me goed voorstellen dat het ontzettend zwaar moet zijn om de erfakte te ontvangen. Lief van je man dat hij je ff de rust gaf om die emoties kwijt te kunnen. Sterkte meid! @ mama suus, ik ga het gewoon proberen voor die 1op1, wie niet waagt die niet wint!!! Fijn dat het babyfeestje leuk was! Wat een verschil zeg in scholen dan tussen NL en DE! Klinkt wel een stuk beter dan hoe het hier is, vind ik eerlijk gezegd.. @ lydia, ja ik heb vrijdag de midterm J is normaal ook nooit echt zo van de defensie-feestjes, want dat is altijd een BBQ! hahah @ sneeuw, ben er ook zooooo klaar mee!! Hier ligt alweer een best pak. Maar nu begint het ook te regenen. In onze straat wordt alleen nooit geschoven, omdat de straat te smal is, dus het blijft hier altijd heel lang glad @ bloemie, ik wist niet dat de mannen niet meer mogen stappen op Kreta. Komt dat doordat ze veel dingen gesloopt hebben? Vervelend dat je niet zo lekker was gisteren. Slim om dan ook lekker rustig aan te doen @ all, hier ook niet zo fit. Vorige week al niet en sinds gisteravond begon het weer. Voel me zo moe en slap en heb wat verhoging. Helaas morgen wel weer gewoon aan het werk dus ik doe vandaag lekker rustig Liefs!
oh lekker standaard dus .. altijd n BBQ .. haha defensie ook ! ben benieuwd wat je filmpje van J is hopen dat hij er meer moeite voor had gedaan nie net als ferdi 1 foto.. ( die ik al gezien had haha ) x
@ lydia, ik weet zeker dat hij er veel meer op staat. Is een filmpje van zo'n 6 jongens ofzo in totaal en ik schijn alles niet eerder gezien te hebben. Ben benieuwd!
maar kan ook goed dat dat alleen van die mannen was waar nu iedereen voor kwam... ( hihi bedenk ik me nu .. ) * dieselboer zoekt vrouw * ehh een stukje van kamp adrian * heeelleee hoop foto's met fimpjes zonder personen ..
hai hai nou ons meisje is nu echt groot hoor ze is op school, wel erg kaal ineens hoor in huis. geen gegil en gedoe en mamaaaaa. ze moet nu alles op schol nog leren hihi. ze pakte ineens dr broodbak en dan moet ze aan een bepaalde tafel zitten. dan moet ze zelf dr bordje en bekr pakken. er is melk en appelsap dus dat hoefi k neit mee te nemen dat scheelt. dan na het eten moet ze dr bordje afwassen maar wat doet madma hihi zet het neer en zegt tjuus ik ga spelen dus zij weer trug gehaald om af te wassen. had ze dat gedaan zegt de juf nou en nu drogen dus ze droogt netjes dr handen af aan de theedoek hahaha. en erna ook nog de spullen weerr opruimen en twee minuten tandenpoesten hihi toen kon ze eindelijk weer spelen dus die eet niet weer hahaha. ze vond het best dat ik wegging de juf hield dr goed bezig met vanalles. heb dr ehbo mapje afgegeven en zorg dan woensdag dat er daar een komt te liggen. moet morgen og ff precies uitleggen hoe en wat met dr koortstuipen. @nen, het is idd heel anders hier. maarj ha daarentegen zitten ze straks wel weer langer op de "basisschool"dus mocht ze de midelbare in ned willen doen dan is ze daar eigenlijk al wat te oud voor dus moeten echt ff goed zien hoe en wat straks. want als ze ouder is dan is ned echt beter. daar word je in het vervolgonderwijs voor veel dingen opgeleid een beetje wat algemener. en je mag met stages ed echt wat doen. hier niet als je stagel oopt kijk je alleen toe nou dan duren de dagen lang. en je word ook maar voor een beroep opgeleid. zelfs bij banken bijv loopt het uiteen. als je zeg maar de kassa dingen doet daar kun je geen hypotheken oid doen. echt heel appart ken een ned meisje die nu hier woont met dr ouders. en die heeft uds in ned dr opleiding gedana nou ze kon en wist gewoon teveel voor hier hahaha. en verveelde dr dus ook kapot op stage. @lydia, groot gelijk dat je dan bent blijven slapen want is nu jah ook weer verschrikelijk. @sneeuw. hier sneeut het dus weer. gelukkig had manlief er vanmorgen geen last van hij was zelfs al om 7.15 op ze kazerne. het sneeuwt hiern u lekker rustig door dus ga straks madam maar halen met de benenwagen en neit op de fiets hihi. hier in de straat strooien ze ook niet tis hier allang een ijsbaan. maar de grote doorgaande gelukkig wel. dus ben daar maar over gegaan vanmorgen ipv binnendoor. nou ga ff wat doe nnu ik mijn handen vrijer heb hihi.
kijk kijk trotse mama en dan is je meisje ineens groot he de basisschool ! grappig ja dat dat daar zo anders gaat hier vanochten de kinderen ook maar met de slee naar school gebracht ipv fiets of auto .. het is echt 1 grote ijsbaan hier !! ens strooien 'wat is dat?! ' hihi dat kennen ze hier in veghel nie volgens mij !! :S maar goed kinderen vonden t natuurlijk alleen maar leuk ! dat ze met de slee mochten.. nah ben der weer ff weg van ! x
nou ze vodn het super, is nu echt bekaf hahaha. ze is wel snel dwars maar jah is dat thuis ookhuihi. ze klingelen altijd met de triangel om iets aan te geven en elke keer mag een ander kindje maar zij wilde dus ook. en toen eht dus niet mocht werd ze sjaggie en ging in een hoekje zitten hahah. en buiten mocht ze met een kindje neit meespelen die wilde alleen, nou jah daar kan zij ook niks aan doen. maar is ze niet gewent ze vind zelf altijd hoe meer hoe beter dus daar stond ze dus ook raar van te kijken is het eerste dat ze zei. was wel een rust ineens hoor en ff wennen hihi voelt ineens zo anders he. heb gewoon rustig op de wii gestaan. en was gedaan en opgeruimt hihi. nu ligt zei voor de tv en duncan in bed mmmm heerlijk die rust ff haahah.
@ eliesja is het een mooie steen geworden? en de tips helpen zeker het ziet er al stukke beter uit gelukkih!! @mamasuus ow wat wordt je meisje al weer groot, de basisschool!! ik geloof dat je haar best mis in huis hahah en wat koud in haar kamertje zou koud is het bij ons meisje gelukkig niet.
ghe ghe ja dat is wel ff wennen he .. dat ze zich aan regeltjes moet houden .. en niet mee mogen spelen .. tja.. dan maar met iemand anders toch ! hier schijnt nu de zon !! :S ipv de hele ochtend al sneeuwen... raar raar nederland ! maar goed.. hopen dat die sneeuw snel weg is .. ik moet woensdag naar utrecht voor n cursus .. maar zie t natuurlijk niet zitten om met dat rotweer zon eind te rijden.. en daarbij komt nog dan mn collega die eik mee moet waarschijnlijk dan nog ziek is .. dus moet ik nog alleen ook :O ! ..