@mamasuus ja had hem gezien op je hyves nadat ik hier had getypt ziet er zeker leuk uit, denk dat ik hem maar ga halen hihi in de roze variant dan maar hihi. en je mannetje ziek pfff hopelijk is hij snel opgekanpt, vindt het altijd zo zielig die kleintjes die zo ziek zijn. is het bij jullie ook zo klote weer. komt hier aardig wat uit de lucht vallen
hihi dus toch maar halen jah hij is ook echt leuk hoor ff blokje ermee om of een boodschapje doen das ja leuk. hij is gelukkig niet zo ziek dat ie lam is hij eet nog wel drinken wat minder maar goedm iss straks als ie naar boven gaat dan drinkt ie normaal ook altijd nog een fles na zijn brood dus wie weet wil hij die wel. spelen doet ie ook wle maar rustig aan das ook wel eens fijn voor mama haha hoef er niet steeds heen om hem weer uit lastige houdingen te halen als ie weer eens klem in de box ligt met benen/armen hahaaha. zijn kontje is ook helemaal bepukkelt nu ook zo zielg dat doet vast zeer met plassne dus doe ik hem elke keer als ik denk wat te ruiken een nieuwe luier om dan maar een keer wat meer verbruiken hoor dus zelfs nu bij een miniplasje hhihihi. en idd het "fijne weer" is hier ook hoor grauw en vochtig heb dus ook de kachel aangestoken wordh et hier tenminste lekker warm. en tjah nu kan ik dus eindelijk eens wat doen in huis hahah krijg volgende wk me "nieuwe"kast en eethoek vanuit mijn omas huis dus kan ik alvast beginnen met de keuken uit te ruimen en yasmine dr speelgoed te sorteren dan kan waar ze niet mee speelt en ook nisk voor duncan is lekker naar de kringloop volgende wk als mijn ouders de rest van omas spullen er ook heen doen.
goeiemiddag ! ahh gerem die duncan .. , fijner indd dat mama gewoon lekker thuisblijft zal straks is fff je foto's chekke , was ik net al mee bezig maar internet is ZOOO traag ! fer en ik hebben net ziggo bladibal alles in 1 besteld , sneller internet en huistelfoon ( wil ferdi ) en een interactieve ontvanger zodat ik wanneer ik wil bepaalde programma's kan kijken nah zal zo ma is gaan fatsoeneren , zit hier nog ( op mn betonne vloer ! in de kou ! ) in mn topje en boxer (lees:slaap outfit ) dus ga zo maar s doucen ! tot vanavond meiden ! xx
heb je geen huistelefoon dan? na jah zijn dr meer tegnwoordig hoor maar ik kan niet zonder hahaha mob heeft hier ook slecht bereik en daarbij is het mee veelste duur om met mob naar iedereen te bellen in ned. wij hebben hier dus een combi met bellen en internet maar jah internet is nog sateeds traag hier hoor ook al betalen we voor snel het ligt ook aan je gebied waar je woont heb ik me eens laten vertellen. en klinkt koud zeg hoe jij er net bij zat brrrr. wij zweten heir weg met onze hout kachel aan oh ja nog vergetne volgensm ij is onze kat dusecht zwanger. madma heeft dr jah een tijd trug een keer laten ontsnappen toen ze krols was. ze word nu dus dikker en is niet dunner geworden na een wormkuur dr tepels zijn goed voelbaar ze slaapt veel en vreet dr helemaal vol ook is ze knuffelif tot en met. pff zit ern iet echt op te wachten kan ze toch neit houden maar goed tis niet anders maar hopen dat ze er niet zoveel krijgt en dan zien of we plekjes ervoor krijgen geef dr in ieder geval een aan me ma hahaha
nee hadden wij niet bellen altijd met mobiel eik , maar krijgen t nu dus wel ja koud hoor hier ! ben blij als zondag de vloer erin komt zal wel n foto erop zetten als t klaar is coool je poes zwanger ! onze beesje is nog steeds niet terug.. is nu al 3 weken weg .. ben bang dat ze niet meer terug komt ... x
lydia, dat klinkt idd erg koud , heb zelf ook eens een tijdje zo gezeten in ons huis in ned nou was ok niks zeg tuinstoel met een tv op een kratje en een kratje als tafel en dan manlief de hele wk weg op kazerne en dan pas in het weekend weer wat erin brr. maar heb wel toen lekker kunnen schilderen zonder rek te moetne houden met de vloer hahaha. en idd denk nu echt dat de peos kleibtjes krijgt na jah is niet anders maar me vent wil er geen meer bij dus moeten ze nog kwijt zien te krijgen en het is echt een mooi katje hoor en goed in muizen ed vangen en knuffelig perfect katje dus. wat vervelend dat die van jou npog niet trug is. weet heo je je voelt. hier heb ik dat ook al en paar keer meegemaakt en is niet fijn. je kunt er nog beter mee omgaan als je hem eergens vind ook al doet ie het niet meer want dit is zo onzeker. heb die van ons ok al opgegevne hoor. maar goed kan altijd nog. mijn oude buurmeisje zei laatst nog dat hun kat die al een jaar weg was zo ineens weer gevonden was ergens in het bos dis was echt heel erg ver van huis denk wel zon 20 km maar ze hebben hem nu weer. er is dus altijd hoop. zo het is nu officieel weer begonnen zie ik met je ticker ed leuk man. nou hier duncan nog ziekjes vanmorgen weer broek kompleet vol dat stinkt naar dood beest. en dan weer 38.2 vanmorgen al dus dat beloofd nog wat vandaag. manlief is vanmorgen om 8 uur al vertrokken en komt pas morgen ergens weer trug dat schiet dus ook op. hij heeft dus wel zijn vrijgezellenfeesie. gaan highlandgames doen ed gelof dat ze zelfs in kilt zouden dus heb hem maar fototoestel meegegeven haha ben wel beniwued al die mannen in kilt hihi hij heweft expres zijn kisten nog meegenomen ziet er dna helemaal komisch uit natuurlijk. nou ga nog eens ff kijken naar vak want wil toch dit jaar nog ergens heen heb aleen geen idee waar en mag niet te duur hihi wantj ha auto en verbouwing gaan voor maar wil er nog wel ff tussenuit eigenlijk. tis alleen in de vak niet te betalen dus gaan we lekker buiten de vak kan nu nog ze is nog niet leerplichtig.
goeiemorgen ! zo na n jaar nog terug !! halleluja joh .. ! ja bij ons thuis ( mn ouders ) hadden we ook een super lieve kater en die was ook van de 1 op de adnere dag weg nooit meer gevonden of wat dan ook ... is nu al 2 jaar weg.. we zien wel... en die duncan , hihi moest wel laggen om de beschrijving van zijn poepbroek maar niet fijn natuurlijk ! hopen dat ie snel weer beetje opknapt ! vakantie uitzoeken is altijd leuk ! , ach is weer n uitdaging om een goeiekope te vinden toch met tent ? of hotel ? .. nah ik ben nu ff op fer aant wachten dies de kozijnen aant schilderen en dan dalik ff naar eindhoven shoppe voor ferdi gister istie al naar de kapper geweest ( ik heb verteld wat ze moest doen ) dus nu nog mooie kleertjes en dan vanavond feesje fijne dag meiden xx
ohja , en mn FF kaartje , ja heb daar maar n banner van aangemaakt want kan toch niet op dagen aan voor n cyclus en zo berekend ie t mooi vanaf DPO .. kan took niet mis zitten
Hey meiden, zo de boodschapjes zijn ook weer binnen! straks naar een kidnerfeestje van een vriendinnetje van Alyssa en gelijk daarna weer een verjaardag van een neefje. En natuurlijk morgen moederdag!! En weten jullie al wat je allemaal gaat krijgen? hihi @noa, oh minder zeg, nou ja idd er maar bij neerleggen dan! Denk wel dat het nog van turkije was, hij was daar de 1 na laatste dag ziek geworden en toch mee naar huis genomendenk ik. @lydia, nog gefeliciteerd met je vent! Weer eens wat anders kozijnen schilderen op je verjaardag haha Zo het klussen kan idd gaan beginnen, spannend weer hoor.. Fijne avond! @mamasuus, altijd leuk een driewieler! Staat de foto daarvan ook op hyves? Dank je voor de beterschapjes, gelukkig gaat het weer beterder met danny. En nogmaals beterschap voor je kleine ventje. Diarree kan idd enorm stinken!! T' was hier ook een paar dagen een beerputlucht.. Dus de poes is waarschijnlijk zwanger, wel leuk hoor, kleine poesjes en erg verleidelijk om ze niet allemaal zelf te houden haha.
Oh ja met danny gaat het weer de goede kant op, het is nog wel dunnig, maar niet meer zo erg dat hij iedere keer in bad moet en schone kleren aan moet! beter..hij is nog wel sjaggie, maar dat gaat ook steeds beter. vannacht was het wel weer ff wennen, hij had weer een slechte nacht, geloof dat we er weer 3 keer uit moesten, waarvan toch 1x helemaal beneden met m zitten. was dus een een poos gelee,dat we dat moesten doen!
lydia, tjah soms heb je wonderlijke peosjes die zon ineens weer trug zijn. van ons is er eens een weggelopen bij de dierenarts. me pa wilde percee met ma mee dus de katten moesten achterin terwijl ze normaal voorin staan. is een van die katten op wonderbaarlijke wijze uit het kattebakje geglipt en zodra de duer losging was ze weg. ze klom eerst nog in ene boom maar erna nooit weer gezien we hebben daar veel rondgereden maar geen resultaat. we hopen maar dat ze een goed tehuis gevonden heeft. gelukkig eet en drinkt dunan wel gewoon dus dat scheelt wel hoor maar die luyiers die blijven en nu is het zo snue want heeft dus echt mega veel luieruitslag door die diaree zijn komplete kont is rood met pukkels zo erg heb ik hetn og nooit gezien. (madam heeft het nooit gehad) dus elke keer als ie plast dan schreeuwt ie het uit echt snue. me ma heeft gister zalf gehaald bij apotheek die schijnt goed te zijn dus smeer ik er nu netjes steeds op na de vieze luier. schijnbaar had ik er vroeger ook veel last van zei me ma dus dan zou ie wel dezeflde type huid hebben als ik. @eliesja, he was danny zo mooi op regel krigj je dat weer jammer hoor. hoe ging dat eigenlijk op vak wilde hij daar wel goed slapen? en idd staat een foto van de driewieler op hyves bij de babyfotos. weet nu zeker dat peos zwanger is want voelde ze trappen gister hihi zo schattig. volgens mij ben ik nu zenuwachtiger dan met mijn eigen bevallingen hahah vidn het maar niks zo er bij te moeten staan straks en kijken of alles goed gaat. en ik moet ook niet meer op internet kijken whaha wat kan er nog veel fout gaan joh bij katten brrr. en idd is wel verleidelijk ze te houden maar jah manlief wel dr echt geeneen meer bij dus ze zouden toch echt na 8 wk wegmoeten maar weer zien waar we die weer plaatsen. nou manlief belt net die is onderweg naar huis. klonk alleen nog behoorlijk slecht duws hij moet niet volgens mij neit aangehouden worden pff. en een protie hoesten want als ie drank op heeft dan rookt ie altijd nog weer gezellig mee tjah zelf dan hoor als je hoest daar heb ik dan geen medelijden mee moet ie dat maar niet doen. maar de rest sliep allemaal nog en hij wilde liever nu naar huis. hihi gelukkig heb ik hem gister nog paar sultanas en een pak ijsthee meegegeven heeft ie tenminste beetje ontbijt. nou ga weer verder moet nog wat opruimen ooh jah hihi heb ook me eerste duitse boete te pakken grr was twee wk trug smorgens naar arts en boodschappen ed doen. toen manlief thuis was en die zou madma halen dus ik hem proberen te bellen en dacht al als ie het maar niet vergeet maar kreeg hem dus neit te pakken dus ik maar als een gek naar huis gecrossed en hij was het dus idd vergeten dus ik gauw madam opgehaald. maar jah dus onderweg geflitst wel 10 km te hard hahaha. ach is maar 15 euro maar moet hem wel snel betalen anders willen ze weten wie achter het stuur zat want hier krijg je dus de flitsfoto erbij. en je kunt dus duidelij kzien dat het niet mijn man is hahaha. reed 60 waar je 50 mag pff ze staan daar nooit maar nu dus wel. en iedereen rijd daar te hard ik rijd er altijd netjes 50 maar nu dus een keer niet nah jah. maar gauw betalen voordat ik een punt krijg want heb nog mijn beginners rijbewijs en ze zijn in dld strenger dan in ned.
lydia, mijn vent wil dus echt niet ineen tentje hoor. dat lijkt teveel op werk hahah. voor hem alleen maar luxe. nu had ik al wat leuks gezien vlakbij parijs in een stacarvan maar ben dan veel overtuiging nodig hahaah tis dicht bij disney en laat yasmine daar nou graag heen willen hahaha en mama natuurlijk ook hihihi. maar jah weinig kans dat het ons lukt hoor hihi. word er altijd zo moe van he dat gezoek naar zoiets en jah we weten natuurlijk ook niet of ie nog wegmoet of niet ed das ook zo handig. en hoe het met oef zit dus ver vant te vorren is nooit zo handig. aangezien hij nu al zei dat ie vrijwel direct na de zomervak weer oefeningen heeft.
hey meiden, @mamasuus, haha dat zegt mijn vent dus ook, die gaat dus echt niet in een tent met vakantie, ligt er al genoeg in met zijn werk! ach arme duncan, heel zijn poeperd kapot. Sudocreme helpt ook heel goed he. Gelukkig had danny dat niet en hij is er gelukkig weer helemaal vanaf. Heeft toch zeker 5 dagen diarree gehad!!t kind liep leeg..gelukkig eet en drinkt duncan goed. danny sliep op vakantie heel goed!! zowel zijn middagdutje van 1 tot 4uur en s'avonds wilde hij niet zo gauw slapen, maar als hij sliep ging het goed. alleen we hadden daar geen aparte kamers, dus hoorde hem heel vaak draaien en kreunen in zijn slaap. oh jee een boete, nou gelukkig is het maar 15 euro, is zeker niet veel!!8) Ach je heb de kleine poesjes gevoeld, wat schattig!! nou hier de boel ff schoongemaakt.heb ik sinds we terug zijn niet meer gedaan, dus was wel nodig.. danny wilde gisteravond niet slapen, denk dat hij pas tegen half 10 sliep en vanmorgen dus om 6.45 weer klaar wakker, dus die was sjaggie, niet normaal meer..en maar janken en niks was goed, dus die heb ik er om 10 uur weer ingelegd..pff geen land mee te bezeilen Hij slaapt nog steeds.. snap dat niet hoor, laat slapen en vroeg wakker en zwaar sjaggie, dan gaat er toch wel een keer een lichtje uit!!?en dat hij dan es een keer tot 9uur uitslaapt ofzo!??
@ly, hoe lang heeft fer nu vrij? hadden het er laatst nog over, ik zeg straks als je weer thuis bent dan heb je zeker wel 3 maanden vrij!? Haha dacht het ook, maar is dus niet zo zegt me vent.. hooguit 2 maanden.
eliesja, zo beter dat ie op vak wel goed zijn best deed. das dna wle nadeel he van hotel dat je een kamer hebt daarom willen wij zowiezo een twee kamer appartement of bungalow met vak. hier zitten we nu op dag 4 van de diaree hopelijk word het ook snel beter hier want woensdag hebben we ausflug (schoolreisje) gaan we boottocht doen. en ijsje eten en erna nog grillen en dan komen ook de papas en zusjes en broertjes ed. volgensm ij ligt het er helemaal aan hoot hoelang je na de tijd vrij hebt. somigge goiien er hun vak meteen achteraan en anderen hebben langer voor de tijd en korter na de tijd. is dus heel wisselend hier hadi e steeds niet langer dan de verplichte tijd ens das niet echt vel volgens mij. nou ga verder met de fotos pff had ik laatst een nieuw programma gedownload alle fotos erin wil ik ze nu bestellen met meer erin kan hetn iet meer want is alweer oude verzie grr is nog geen mnd oud.
Hoi allemaal! Tijdje weggeweest, wel steeds meegelezen. Tis waar wat iedereen zegt: tropenjaren met 2 ukkies... Haha Mamasuus: Wat leuk dat je poes zwanger is! Wanneer komen de kittens ongeveer? Lijkt me heel gek... Eliesja: Ik hoop ook steeds dat mn vent maanden vrij heeft na de uitzending... Zal wel weer op een teleurstelling uitlopen... Van de andere kant ook wel lekker, na zo'n lange tijd alleen te zijn geweest moet ik altijd weer wennen aan een man in huis! Lydia: Moet je ook weer wennen aan een man in huis? Of ben je nog steeds helemaal aan t genieten? Hoe lang is hij nou vrij? Hier is het dus errug druk. Milou huilt veel, 's nachts kan ik er elk half uur even uit om te troosten. Vandaag bij de huisarts geweest. Medicijnen gekregen tegen maagzuur, als dat niet helpt is het waarschijnlijk koemelkallergie. Ze zit onder de eczeem, drinkt slecht etc... We hebben met Alex precies hetzelfde meegemaakt, alleen werden we totaal niet serieus genomen. Tot hij met 3 maanden totaal uitgedroogd als een dood vogeltje in het ziekenhuis kwam... Ik kan alleen maar hopen dat het dit keer niet zover komt! De kids liggen er net in, dus ik ga ook maar een poging wagen om een uurtje te slapen!!! HEERLIJK
Hoi allemaal! Zag dat er een topic is voor millitairsvrouwen! Dus hier ben ik dan.. Ik ben 21 en mijn vriend 24! We gaan voor ons eerste kindje en wonen dus samen! Mijn vriend is gelegerd in oirschot!
goeiemorgen meiden jee duncan sliep deze nacht wel weer door maar hij is er wel gelijk met ons eruit met dus resultaat dat ie al om 6 uur aan zijn pap zat hahaha. nou jah slaapt ie straks miss nog ff na zijn fruit die we dan ook maar wat vervroegen. hij is nog wel jangelig hoor pff . @eliesja, hihi dus jou vent wil ook alleen maare luxe op vak hihi jah hier ook hoor zelfs bij het woord stacaravan zegt ie al nee. hihi terwijl die dinge tegernwoordig erg luxe zijn. als we daarheen willen kost het ons dus veel moeite hem over te halen. mare goed heb ook eens ff gekeken op vaya.nl en zag ook wel weer een mooie vliegvak naar cran canaria zon 1300 euro voor ons vieren all inclusieve dat wil me vent dus ook zodat ik me geen zorgen hoef te maken om het eten hahaha. maar toh twijfel ik dan nog weer daarover want betalen dan ok voor yasmine dus alinn en jah die eet niks. dus dan is het wel weer zonde en als je naar restautrant gaat zeg je gewoon ik wil een extra bord en vorkg en geef je dr een paar patatjes van ons. maar goed zijn er dus nog neit uit aan de ene kant wil ik wel graag maar aan de andere kant ff is het ook veel geld weer he. hahaha en we zitten met oef van hem hij heeft nog geen idee hoe en wat na de vak want we gaan niet in schoolvak dan is eht niet te betalen. sept lijkt me wel wat en zolang madam nogn iet leerplichtig is dan kan dat mooi. @geesje, dus zo druk meid. hier is het ook zwaarder dan een hoor hihi. ze zeggen wel ach die tweede die draait zo mee nou echt niet hoor je bent dr wel wat meer energie voor nodig hahaha en laat die na een bevalling nou net op zijn geraakt en er is weinig tijd nieuwe te tanken. ben ok wel blij dat madam al wat ouder is nu we wilden ook altijd een erschil van 2 jaar maar dor uitzendingen werd dit later maar ben dr wel blij mee zo. lijkt me nog heftiger als madam nog kleiner was geweest en vind een kleuter nu al heftig hihi. jah de poes dus kittens dus denk tussen nu en 2 wk leuke kleine babys hier vor 8 wk lang hihi lijkt me ook wel leiuk zo in de zomer lekker hele zooitje naar buiten hihi. @WLE, welkom hier meid. je vent dus in oirschot doet ie daar dan een opleiding of iets anders? mijn vent is daar ook lang geweest als rijinstructeur. nu is ie opc in wezep en dus momenteel druk met het opbouwen van de landmachtdagen in havelte. klets gezellig mee hier en succves met zwanger worden.
Hij zit daar bij de smod (monteurs) eerder was hij chaffeur maar is nu sinds tijdje overgestapt naar een andere functie!
heej girls.. pff wat n werk zeg hier ! ferdi is ong de maand mei vrij , moet eind deze maand nog naar n hotel 2 dagen voor gesprekken enz enz enz.. standaard.. en 21ste hebben we in t gelredome uitreiking van zn meddalliƩ zo 15 euri maaar ! haha was dat hier maar zo goedkoop , boetes zijn hier volgens mij wel duurder hoor maar goed boete is nooit leuk ! ik hoef btw helemaaal niet te wennen hoor n man in huis , net als vanouds niks aparts , ja elke dag sex dat was niet als vanouds hahaha ! verwacht over 4 dagen ong. mn eisprong dus flink klussen he WLE welkom ! mijn mannetje zit in schaarsbergen ohhh mamasuus !! ik wil er wel n poesje bij denk dat fer daar niet heel blij mee is , en je woont ookwel uit de richting !hihi