millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    saaaiiii

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen, nouu weet wat we hebben hoor campylobacter jaaj heel duur woord hahaah. kun je schijnbaar van beesten krijgen nou ik had dr nog nooit van gehoord maar toem aar. heb dus ook geen idee hoe we het kregen maar jah dr zijn dan zoveel mogelijkheden he we hebben in iedere geval niet expres poep gegeten oid hahaha.
    nou jah ik heb wat gekregen een spuit en antibiotica dus ik bellen voor me mannetje krigjt ide niks zo sneu die heeft alles zelf moeten doorstaan vidn dat zo zielg. en moet nu over 2 wk weer ontlasting van hem wegbrengen kijken of het weg is. en hij had er ook zo nlast van.
    zelf voel ik me na die spuit en pillen al een stuk betern iet meer misselijk dus das al fijn dus vandaag lekker wer opruimen want het is hier nu een zooi nu ik een weekend niks gedaan heb pff.

ooh dr is dr een wakker kom later trug.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmm indd nog noooiiitt van gehoord ;)
    iig fijn dat ze wel weten wat het is tog , alleen beetje raar dan Duncan er niks voor krijgt .. dan iig iets lichts ofso ...
    hmm maar hopen dat hij er snel vanaf is !

nou succes met je mannetje ! , ik spreek jullie straks wel weer ! :)

xx lydia

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

is het bij jullie ook lekker weer? hier wel ga straks maar rondje wandellen ofzo. moet eigelijk schoentjes voor yas hebben maar had besteld bij nelson maar zijn nooit binnegekomen..

@eliesja ow was het je allemaal ff te veel meid. dikke knuf vor jouw. wel lekker dat de scholen weer begonnen zijn even wat tijd voor je zelf. en danyy dus 2 dat is toch echt zo fase met ik zeg nee?!

@lydia hoe staat het met het klussen?

@mamasuus pff wat een moeilijk woord. maar klinkt niet echt fijn hopelijk zijn jullie snel opgeknapt. en arme duncan die heeft alles moeten doorstaan.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    klussen hebben we volop gedaan ( en nu nog ;) ) hopen dat het gewerkt heeft :D:p

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meisjes,

hoe is tie met jullie?

hier zijn gangetje, vanmorgen weer een hele fietswandeling gehad, denk dat ik iedere dag wel 4km aan het lopen ben met danny en alyssa op de loopfiets..dat ding zit volgens mij vastgelijmd aan de bibs van danny..hij staat op met FIETSUH en gaat naar bed met FIETSUH gnagna..;)

@mamasuus, huh van een beestje??:( Dat klinkt JAKKIE..hoe krijg je zoiets dan?? Gelukkig heb je er wat voor gehad en arme duncan..

@noa, jaja ik wordt 2 en zeg nee fase, errug leuk, maar niet heus. gelukkig gaat het weer iets beter. vandaag weer op gesprek geweest. weer wat wijzer geworden.hoe gaat het met de jouwes? doe jij dat ook nog?

@ly, dus alles behalve saaiii eigelijk hahaha:D (het klussen he)

morgenavond komt me vent weer thuus.:)

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd jullie klussen der dus vrolijk ops los hihi.

@eliesja hihi jij loopt aardig wat af op een dag. en wat leuk dat danny zo dol op fietsen is. blij te horen dat het weer gaat.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haai jee de katjes zijn geboren hoor vannacht. ik kwam vanmorgne beneden en toen lag de trotse mam met haar kroost tussen de benen hihi. het zijn dr wel 5 pff hihi. maar wel snoeziig hoor een rooi en de rest is getijgerd waarvan een wat donkderder/ erg moi dus.

eliesja, jah is en bacterie die schijnbaar beesten ook hebben en mensen niet zo heel vaak. en jah hoe krijg je zoeits he hihi ak nop zoveel manieren maar verspreid zich dus via ontlasting. dus ik heb het vast gekregen door net ff verkeerd handen wassen oid heb erg goed opgelet maar jah je kunt niet alles perfect doen he hihi.
    dus danny heeft een fiets aan zijn kont hahaha altijd leuk.

ooh ben vandaag trouwesn weer naar de arts geweest had overal uitslag nu nog trouwens. ben ik miss alergies voor die peniciline die ik heb voor die bacterie pff heb ik weer dus ook maar weer mee gestopt. nou jah de diaree en koorts is weg en als dat zo blijft vind ik het best. duncan doet het toch ook op eigen kracht.

nou ga weer verder.
    we hebben trouwens een nieuwe decoder voor de tv gekocht zon hd ding maar jeetje wat een scherp beeld zeg meteen een duo ding voor de schotel erbij en zo hebben we ineens nog meer zenders en hadden eral een stuk of 500 haha en nog presteren ze het om op zaterdagavodn er niks op te hebben hoe doen ze het toch he.

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

nou vandaag weer lekker gewerkt, had het echt ff nodig vandaag. vanmorgen stond er weer een krijsend menneke aan me benen, dus gauw weg wezen haha..
    alles ligt inmiddels en manlief komt laat thuis, maar in ieder geval vanavond.:)

de poes ligt op me muis, zo irri, vind die muis van me lappie niet zo fijn werken, maar zit even niks anders op..als tie m maar niet opeet haha;)

@noa, haha ja idd ik loop nu heel wat km, maar is niet erg, kan het wel hebben..;)

@mamasuus, achhhhhgossie, wat liefff..foto!! Gefeliciteerd met de 5 kittens.:)
    Aha dus toch niet goed de handen gewassen en ja dat gebeurt overal wel, ik ben daar ook niet helemaal schoon in, dus tja..
    maar moet je eigelijk die kuur niet afmaken? Komt het dan niet terug? wat zei de dokter daarvan dan. minder da je daar allergies voor bent zeg.;)

dus jij kijkt nu HD?? mooi is dat he en zou dan wel fijn zijn als er op de zaterdag wat te kijken valt.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zou vandaag eens kijken of ik een fotootje op hyves kan zetten. heb het namelijk errug druk en dat duurt altijd zo lang.
    die kuur hoef ik nu dus niet af te maken. ergste is voorbij heb in ieder geval geen pijn meer oid nu alleen me darmen nog weer op regel.
    tjah iedereen heeft er idd wle eens een misstapje in maar ben dr echt altijd heel erg fel op zeg maar. ok bij manlief en madam. en tohc is er ergens ietsm isgegaan. maar jah is ook haast niet te voorkomen denk ik dan maar. heb mijn handen helemaal droog van et wassen dus dat is het hem dan ok neit hihi. nu gewoon veel bijfen drinken en hopen dat mijn darmen gauw weer normaal zijn want heb onderhand een rauwe kont hahaha.

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemiddag !

ohhhh schattig mamasuus !!! foto :D:D !?

en een hd ontvanger , wij hebben du die digitale tv extra all in bla bla bla van ziggo :) ook wel relax maar t werkt nog niet helemaal zoals t moet ! grrr
    en n huistelefoon , hij doet t gewoon :p haha wel raar de 1e keer;)

gister naar de musical mama mia geweest was echt super gaaf !!

eliesja , lekker uitgerust weer ? klaar voor een nieuwe dag :D !

x

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja met dit weer is het ook niet erg om aardi wat km te moeten wandellen ik wandel en fiets ook veel met dit weeer.

@mamasuus gefelciteerd met d ekittens leuk!!!! en we zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's!!!!
    hopelijk zijn jullie snel van de bacterie af, en tja ook al ben je nog zo schoone n voorzichtig met dingen nog kan het gebeuren hoor. dus niks om je zelf kwalijl te nemen.

en hd kijkt inderdaad super scherp en tja dat met dat niks op tv klinkt bekend, maarja moeten der maar aan wennen want de zomerperiode komt er ook weer aan.

@lydia hihi jij dus ook de ziggo. wen der maar aan dat de tv soms niet naar behoren werkt. en huistelefoon is raar he als die de 1x overgaat.

me moeder was vandag terug gekomen en ze heb nog geshopt in new york voor ons meisje een romper met new york prinses er op en in het fel roze. en slippers en nog paar dingen dus ze is weer verwenrd!!

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey dames,

@mamasuus, haha een rauwe kont, ja dat geloof ik. gelukkig gaat het de goede kant op. Ben benieuwd naar de foto, kleine katjes zijn zo lief om te zien.

@lydia, leuk een musical, heb dat dus nog nooit gedaan, lijkt me wel es een keertje grappig om mee te maken.
    jaaa ben wel wat uitgerust, me vent was vandaag thuis, hadden wat afspraken staan dus dat was wel lekker.

Krijg je dan een tv en huistelefoon van ziggo? of bedoel je de verbinding ermee? De tv moet dan wel full hd zijn om hd te kunnen ontvangen.

@noa, nee met dit weer is dat niet zo erg, maar als het rot weer is dan hoef ik niet eens te wandelen en dat is dan nog beter..haha
    of eigelijk toch niet, is wel goed voor me dat lopen. ben echt super lui.:)

leuk shoppen in new york en weer leker verwend!

hier lekker relaxed dagje gehad, me vent was thuis dus dat zijn dan een paar handen extra.

straks bij een vriendin een bakkie doen, ook er weer ff uit.

vandaag natuurlijk heerlijk weer geweest. morgen geven ze nog warmer op..poeh poeh..zweet me nu al kapot, maar mogen niet klagen!!:p

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja wij hebben ned 1,2 en 3 in hd kwaliteit en sport zender.
    we hadden al tv van ziggo maar nu ook interavtieve tv + telefoon we hadden nog helemaal geen telefoon.

HEERLIJK dit weer :D:D

fijne avondd !

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier ook ant genieten hoor van het lekre weer hihi vanmiddag duncan op tijd wakker gemaakt en zijn we ff naar me ma gefietst. en heb daar ff emt madam en de hondjes een stukje gewandeld ze wilde eigenlijk naar het echte bos maar jah das lastig zonder auto en kinderwagen hihi. maar gelukkig vond ze tussen de weilanden ook goed hihi. kwamen we trug was me pa ook al thuis dus ff biertje gedaan en daar maar gegeten hihi hoefde ikzelf niet meer te koken altijd goed dus. madma zag er niet uit hahaha helemaal zwart om dr snoet hahaha.
    fotos erop zetten is dus nu niet gelukt prober morgen maar beloof het niet nog want heb ja eerst nog babyzwemmen.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen ! , dacht ff snel chekke want moet nu werken tot 9.00 dan snel spullen pakken , dan naar arnhem voor de meddaille uitreiking van ferdi en daarna meteen door naar zantvoort tot maandag :D !

misschien dat ik straks nog ff snel kom !

xx ly

fijn pinkster weekend allemaal !

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    veel plezier lydia je hebt er in ieder geval mooi weer bij meid. helemaal lekker zeg.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou ben bezig een foto erop te zetten hoor van de poesebeesies. al duurt het een eeuwigheid altijd pff en moet zo we g dus hoop dat ie opschiet

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, oh ga ik zo ff kijken of ik ze erop zie staan.:)
    lekker gewandeld in het weiland dus, weer eens wat anders.;)

@lydia, een fijn weekend, je hebt idd mooi weer, dus julli boffen maar.

hier ook heerlijk weer buiten gezeten.

verder weinig nieuws.

fijn weekend meiden

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en nog steeds lekker weer he echt super zo.
    gister lekker naar een freizeitpark geweest was helemaal super madam heeft dr super vermaakt. en zelfs duncan heeft een paar dingen meegedaan hihi.

vandaag ff de zandbak van madam schilderen en nog ff kijken voor een auto hihi ff kijken of deze goed zit dan gaan we daar achteraan. we hebben een kia c`eed op het oog dus ff zien of ie groot genoeg is.

nou eerst eens ff me bankzaken doen is dat ook weer klaar. fijne dag nog.

Deel Deze Pagina