millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou meiden fijn weekende gehad?

hier heb ik nu de kids ziek pff beiden verkouden duncan snot en yasmine hoest. ze is vandaag nog vri jvan school e nwe zouden eigenlijk met een hyeel stel naar de dierentuin maar ik bel af. ga niet met een hoestend meisje op pad nu helemaal niet anagezien we vrijdag bruiloft hebben en ze dus bij opa en oma gaat logeren. die kan ik hetn iet anadoen een ziek kindje. dus zem oet gauw beter wil er wle heen. want ivm dr koortstuipen laat ik haar niet ergens anders als ze ziekjes is.

nou jah hopen dat ze gauw weer opknapt. zo heb je een tijdej niks en dan komt alles in een keer weer achter elkaar he. eerst duncan en ik ziek nu was hij net van de diaree af krigjt ie snot en madma hoesten pff. en zelf heb ik de damren ook nog niet op orde voel me gelukkig wel goed maar blijft lastig.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    beterschap suus met de kinders..

en zelf ook nog niet helemaal opgeknapt dus.. hmmz...

hier lekker weekendje in zandvoort gehad.. was wel lekker maar wel koud soms met die wind van de zee.. ;)
    maar toch wel lekker ff weekendje niks gedaan :)
    na nog n paar dagen en dan mag ik testen.. pff hoop dat t raak is !

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    duim voor je meid, je kaartje ziet er in ieder geval wel veelbelovend uit hoor. nog ff nee paar daagies geduld dus. pff lastig he.
    kun je zolang wachten? ik kon dat niet toen me temp netjes hoog bleef hihi en teste dus ook een paar dagen voor de tijd maar wel posi hihi dus duim duim duim voor jou meid

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    neee ik wacht wel hoor ;) !!
    ben veel te bang dat ie nega is .. !
    ik ga zondag testen .. als ik dan nog ni ongi ben ;) goed he :D ! haha

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus beterschap voor de kids!!!

@lydia knap hoor dat je kan wachtte tot zondag we duimen hier volop mee voor je hoor!! dus we hopen dat het snel zondag is hihi

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dank u dank u dank u !

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    je temp blijft wel mooi hoog he?! voel je je niet anders dan normaal of wel.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, minder dat de kinders ziekjes zijn, beterschap.
    het mooie weer is hier even voorbij, maar ze beloven wel weer beter weer.:)

@lydia, dat klinkt positief zeg, ga ook zeker vanuit hier duimen voor je..

Meiden heb een nieuwtje...

willen jullie het weten....

echt???

hihi...

vervelend he....

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    maar eh, mijn vent gaat niet meer naar afganistan...:):):)
    Heel verhaal, heel mischien is er een kans dat hij moet maar we konden er vanuit gaan dat hij niet meer gaat.:)

@geesje, ben benieuwd of jou vent nog wel moet!?

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @lydia, zo knap hoor meid duim voor je hoor.

@eliesja, jee las het net op hyves beter hoor. is er nog een speciale reden voor dan? maar toch fijn hoor dat ie dan lekker thuis blijft.

de kids snotteren en hoesten nog lekker door hihi. maar goed schijnbaar hebben alle kids op school het zei de juf dus jah zou daar wel weer wegkomen pff.
    ben nu echt bekaf pff heb de hele dag geshopt pff hahah wat een drama zeg als je kleren moet kon dus echt niks vinden he vind zowiezo die mode van tegnewoordig niet allemaal van die hangzakken daas toch geen p man. en helemaal niet voor een bruiloft. dus ben uiteindelijk bij didi gestrand en heb nu een jurk hihihi normaal helemaal niks voor mij maar nu toch maar gedaan. legging eronder gescored bolero erover n hup suus ziet er ineens heel andere suus uit. wel erg netjes ben benieuwd wat manlief ervan zegt als ie het ziet hihi. ook voor hem nog wat gehaald zon gilet of hoe het ook maar heet. wat je altijd onder een pak hebt. dan mooie witte bloes eronder op een spijkerbroek colbertjasje erover nou is die ook weer netjes.

nou zou zo eens gaan douchen stink een uur in de wind van al dat gepas in die warme winkels.

ooh me vent was gister weer eens op tv hihi bij piet paulesma die was bij landmachtdagen en me vent was erachter dru kbezig hihi hij krigjt het altijd voor elkaar met zijn kop op tv te komen hahaha.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja het kabinet met zijn bezuinigingen..
    maar je hoort mij niet klagen nu hoor..haha;)

maar me vent vind het wel jammer, heeft er toch 8 maandjes voor getraint en dan gaat het niet door en natuurlijk de centjes, daar gaat onze nieuwe tv en hoekbank...helaas.;)

haha herkenbaar als je een keer echt iets nodig hebt, zie je niks leuks en als je niks nodig hebt dan zie je van alles..;)
    maar gelukkig toch nog geslaagd, klinkt leuk!

haha manlief dus op de tv geweest. altijd grappig.

dus kindjes nog aan de hoest en snotter..

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh beter eliesja !!! :D:D
    snap wel dat hij t minder vind maar snap dat jij heull blij bent !!

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    eliesja, tjsah voor die mannen is het dan idd een beste telerustelling. kan me dat ook wel voorstellen en idd de centjes zijn dan jammer. maar dat ie lekker thuis is dat heeft ook wel weer wat. en het is een stuk veiliger gevoel toch zo lekker dichtbij. voor jou vast ook niet verkeerd dan.

lydia, en meid al enig spoor????

nou ga maar weer eens verder ben de hele ochtend al ant bellen pff heb me ronde weer gehad hahaha. nu me huis nog weer en de was.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nope nog niks duidelijks...
    geen rood , wel hoge temp , en rare kwaaltjes waar ik ni naar wil kijken :p

ben benieuwd !!!

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi jah lastig is dat he die kwaaltjes die overal bij kunnen horen ken dr alles van. lekker positief blijven gewoon en ben erg benieuwd hoor we moeten wachten tot zondag toch hihi weet niet of ik dat volhoud hoor hahaha.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe , je heb ni veel te wulle :p !
    ik kan wel wachten hoor ;)

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meide

alles goed? hier wel ons kleine meid inmiddels alweer 9 maanden!!! en echt eeen meisje pfff wat een karakter nu al hihi. maar zou niet meer zonder der kunnen hoor. kruipen doet ze nog steeds niet, maar wil wel stappen als je der handjes vast pakt en ze gaat nog best hard ook!!

@eliesja wat lekker dat je mannetje niet weghoeft. stuk veiliger zo.
    maar voor hem wel jammer zo hard getraind en gaat het niet door, en ach die hoekbank en tv komt er heus wel alleen dan niet meteen wanner jullie gewild hadden hihi.

@mamasuus hihi je mannetje dus weer op tv. en je huis en je was gedaan of was het bellen toch langer geworden dan gedacht>?

@lyduia nog 3 dagen dan weten wij het ook hihihi. je temp zag er nog goed uit toch?>

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ja ziet er super uit !! :D
    maar ja da zegt niks natuurlijk kan zo nog kelderen..

en je meisje al weer 9 maanden .. ! volgens mij komt dat wel vaker voor dat kinderen het kruipen overslaan ! komt wel goeddd:D

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou ik denk dat er wel een streepje komt hoor zondag. heb je geen kwaaltjes ofzo. waar je het aan zou kunnen merekn. wat vindt fer der van? vaak is het meteen raak na een uitzending :D:D hier wel en bij een 2 vriendinnen ook hihi.

ja me vriend heeft ook noooit grkopen en liep ook meteen dus ik w8t af, hihi

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha aj zeggen er meer dat ze na een uitzending snel zwanger waren !
    hoop t echt :p

1 streepje komt er zoiezo :p haha grapje
    nee hoop echt dat het er wel 2 zijn !!
    jullie horen t snellll !!! :D:D

Deel Deze Pagina