millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kwaaltjes ook zat maar wil ik ni aan denken ;) maak ik mezlef gek

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hahah ja die ene streep komt er sowiso maar bedoelde DE streep hihihi. en ow kwaaltjes dus ook maarja daat moet je inderdaad niet aan denken anders wordt je gek. normaal ben ik hiet niet te vinden in het weekend maar nu wel hoor!! hihi

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe ! komt goed !
    ik laat t zeker weten ..
    nu hopen dat ik niet weer zo teleurgesteld ben !!

:D:D

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    komt vast goed!!!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

jaaaa idd een stuk veiliger is het zeker, ben echt wel blij!!:):)

ly spannend hoor, ga keihard duimen voor je meis.

ga nu een bakkie doen bij een vriendin.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, 9 maandjes alweer gaat hard zeg!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx meiden !! ik dacht dat overmorgen mn NOD was maar das morgen alll !!!!!!!!!!!!!!!!!

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja echt fijn dat je mannetje niet weg hoeft, en tja 9 maanden alweer het is echt voorbijgevlogen!!!

@lydia ow je mag vandaag testen!!!!!! ben benieuwd!!!!! kom hier ff vaak kijken vandaag hihii. we duimen nog steeds, heb ondertussen de blaren er opstaan hihihi

9. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Hey meiden,

Ik kom ook even gezellig meekletsen.. Althans, ik doe een poging.. hahah.. Ik heb me hier al eens voorgesteld maar vervolgens niet mee meegeschreven..

Ik ben Marian, 28 jaar, getrouwd met een marinier. Leuke bijkomstigheid is dat wij volgend jaar naar Aruba vertrekken voor 3 jaar! We hebben een kleine meid van 7,5 maand en nummer 2 is reeds aan het groeien in mijn buik !!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gezelli :D !

en gefeliciteerd met jullie zwangerschap !

wat stoerzeg voor 3 jaar naar aruba , ik zou t niet willen ;)

noa , ik test pas zondag !! als t nodig is ;)

11. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Lydia, Ik zie dat jij ook mag testen? Leuk !! Wanneer doe je het? Ik kon me echt niet inhouden en testte 2 dagen voor NOD al. Toen gaf ie al licht positief (kruidvat 2 voor €5).

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ga zondag testen .. ;)
    ben veel te bang haha :p

13. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ohhh spannend !!! Ik duim voor je !!!

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx :D !

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi ,

GVD !!!! ik dacht vanmorge zoo weer 37,0 ! dus ga gewoon testen dan kan ik wat leuks halen om t aan fer te vertellen mocht t zo zijn .. maar neeeeeee t is ons weer es niet gegund test was witter dan wit !! nog geen indrooglijntje te bekennen !!:x:(
    voel me echt klote nu ! mja...

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haai

@lydia, he meid laatig hoor die onzekerheid. mar er is nog hoop geen bleod geeft moed he.

@noa, jeetje meid 9 mnd alweer gaat dat toch hard he. en ze wil dus niet kruipen hihi ach doen ze jah niet allemaal. osn manneke probeert hetn u ook af en toe kont omhoog en dan knieen er proberen onder te doen hihiu maar dna glijd het weer weg. en vleigt ie op zijn buik dus met armen en benen omhoog hihi. echt lang zitten doet ie ook nog niet hij vind het prachtig als ik hem neer zet maar valt dan nogal eens om.

nou vandaag auto gekeken en ga er maandag met me ma heen om te handelen hihi jah dat doen wij vrouwen nou eenmaal he hihi. zijn dr helemaal gek van is een kia cèed sporty wagon van vorig jaar echt een mega auto pff zijn dr helemaal gek van.

gister bruiloft gehad van vrienden nou was echt super hoor. ze had een hele gafe jurk paste echt bij dr een jurkie van net boven de borst tot net onder de kont een beetje geplooit en met een grote roezel op de kont. lekker gefeest nog savonds. tot de toko dichtging toen werd het ook tidj want de bruidegom heeft de bruid naar hun huisje moeten dragen hihi .

nou ga ff lekker nog met manlief ff tv kijken en dan op tijd erin want morgen moet ie werken op landmacht dagen dus word vroeg. en wij gaan er ook vroeg heen. want het was vandaag ook al zo mega druk me pa was om 9 uur op parkeergelgenheid en moest nog 2 bussen wachten voor ie erin kon echt mega druk dus. oopk bij de poort ed.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia balen meid!!! maar mischien had je iets later je eisprong?! en net wat suus zegt geen bloed geeft moed!!

@mamasuus ja 9 maanden alsweer pff waar blijft de tijd dat ze zo klein was!!! ow jouw mannetje dus wel pogingen tot kruipen, en dat zitten komt vanzelf. dat kan ze wel heel goed al een hele tijd eigenlijk., en stappen is helmaal geweldih, maar als ik der nu neerzet denkt ze ook dat ze zo kan stappen maar dat kan natuurlijk niet hihi.

ow en een nieuwe auto, leuk hopelijk worden jullie het eens ovder de prijs, ga zo ff google op die auto.

zo te horen was de bruiloft geslaagd!!! altijd leuk een feesie op zijn tijd

veel plezier op de landmacht dagen!!!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik hoop dat mn temp dan iig hoog blijft , dan test ik maandag weer

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, hihi snoezig gezicht is dat dan he. die kromme pootjes? en het kan maar zo hoor dat ze binnenkort gaat lopen ineens. yasmine had dat ook rond die leeftijd die stapte met 9 mnd ronde de tafel ed. en met 10 of 11 liep ze al los. dat was ook zon flotte tante zeg maar. en dat was toch een snoeizg gezicht op dr eerste verjaardag in een mooi jurkje en dan die kromme pootjes eronder hihi echt helemaal geweldig. en dan nog om de zoveel tijd plat voorover vallen of struikelen over een grassprietje hihi. en ze worden er vast nniet minder van hoor dat ze niet kruipen zijn dr idd zat die het niet doen of anders. zo schoof mijn buurmeisje op dr kont, en mijn neefie die tijgerde. yasmine was dan wel traditioneel haahah maar die heeft ook erg kort gekropen die kon het met 8 mnd en dus vrij vlot erna had ze het stappen door dus jah dan is kruipen alleen nog maar handig om grotere afstanden tussen op stakels af te leggen hihi.

en wat vond je van de auto? wij zijn echt helemaalverkocht we wilden eerst een renault laguna of een mazda 6 maar beiden hadden niet echt goede referenties op internet van mensen die een hadden en de kia had dit niet. en nu blijkt ie dus ook nog eens veel meer ruimte te hebben echt super. zelfs als mijn vent ridj kan ik nog makkelijk achter hem zitten zonder knieen tegen de stoel en hij is heel lang dus dat zegt wel wat. hij had de stoel niet eens op de achterste stand dan kan ie niet goed bij de pedalen hahaha. dat overkomt hem nooit. verder ook heerlijk luxe en een kofferbak das niet normaal meer haha daar kan makkelijk kinderwagen plus hondjes in dus helemaal goed kunnen we eindelijk weer eens richting bos ed.

@lydia, positieve gedachtes houden meid. het kan best zijn hoor dat ie je ei verkeerd berekend heeft. dus dat je nog ff moet wachten. of miss nesteld ie bij jou later in. tis wel vervelend he dat gewacht en die onzekerheid. maar we blijven duimen hoor.

jeetje wat een slceht weer zeg neem denk ik maar buggy en wandelwagen mee want is er zo groot en met de regen dan kan ik madam ook mooi inpakken en zou zo dr regenjas ff zoeken. die hangt volgens mij in de kelder. dat lijkt me handiger want als het zo blifjt krijgen we het wel door dus ook maar paraplus scoren hihi. we gaan over een uurtje weg en hoor al steeds de kids wat hoesten maar wil ze nog ff laten liggen heb de meeste spullen al klaar alleen nog ff me haar en de kids zo ff doen dan ben we dr klaar voor.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej ,

ja echt slecht weer , wij gaan vandaag 'even' op en neer naar ermelo een nieuw gasfornhuis ophalen :D

veel plezier vandaag suus .

verder fijne dag meiden .

ohja , mn temp is 36.8 , nog niet echt laag maar zie t somber in :( .. maar goed we wachten af tot morgen ;) !

Deel Deze Pagina